Ziare.com

Schengen: Chiar credeti ce ati vazut? (Opinii)

de Lucian Lumezeanu
Sambata, 24 Septembrie 2011, ora 23:45

   

Schengen: Chiar credeti ce ati vazut? (Opinii)
Credem ca stim ce am vazut. Toata Europa ne-a vrut in Schengen, doar Olanda si Finlanda n-au vrut. Ca e vorba doar de partidele antieuropene care sustin guvernele de la ei. Mai credem ca amanarea ne-a dat sanse bune sa intram, curand. Ca, cel mult, am pierdut cateva luni.

De fapt, ce am vazut cu ocazia Consiliului JAI de joi a fost un mare joc in care romanii au fost bagati in ceata. In tenebrele inortocheatei politici europene. Cine a inteles ce s-a intampla cu adevarat? Si cand intram?

Sa descurcam putin itele, totusi.

Olanda si Finlanda, singurele care s-au opus?

Diplomatiile din Romania si Bulgaria s-au laudat - Olanda si Finlanda au fost izolate. Doar ele s-au opus, pe ceilalti i-am convins. Dovada? Doar ele au anuntat ca se opun. De fapt, lucrurile nu stau chiar asa in diplomatie. Sa zicem ca esti Franta sau Germania si nu vrei Romania in Schengen. Ai blocat-o o data si ai creat suparari. Multi te-au acuzat ca nu respecti Tratatul Uniunii Europene, astfel.

Romania a dat semne ca-ti mai poate bloca la capitolul investitii, ca poate cumpara din alte parti avioane sau alte lucruri, daca e cazul. Apoi, afli ca Olanda si Finlanda se opun. Ce faci, atunci? Te mai opui o data, cand oricum nu e nevoie, pentru ca aderarea va fi blocata? Nu. Nu e nevoie.

De fapt, nici Franta, nici Germania nu ne vor in Schengen. Foarte posibil, nici tarile nordice sau alte state unde imigratii romani fac probleme. Chiar ar fi o problema pentru francezi si germani, mai ales ca urmeaza alegeri. Sarkozy, cel putin, isi joaca viitorul politic. Iar imigratia va fi o tema majora, mai ales cand o economie mai buna n-ai de unde sa le dai. Cu alte cuvinte, sa nu fim prea creduli. Sunt mai multi care nu ne vor.

Am mutat decizia in Consiliul European. Asa, si?

Presedintia poloneza a reusit, printr-un artificiu, sa nu se voteze in Consiliul JAi. Cu alte cuvinte, tot n-am intrat in Schengen. Dar putem discuta problema in Consiliul European de luna viitoare.

Ce se va intampla acolo? Daca nu scoatem, impreuna cu Olanda, Finlanda si altii, vreo solutie-surpriza, nimic. Deciziile in Consiliul European se iau tot prin consens. Chiar si un singur stat se poate opune. Adica, daca Olanda ne-a blocat in JAi, ne va bloca si in Consiliul European.

Vrem conditii suplimentare

Daca Romania a mutat decizia, in ciuda faptului ca liderii sai considera respingerea aderarii drept ilegala, inseamna ca suntem dispusi chiar la asumarea unor masuri suplimentare. De fapt, Traian Basescu a si spus-o, mai mult sau mai putin direct, intr-o emisiune la B1 TV. Asta ar putea fi compromisul pe care l-am putea oferi. Sau credem noi ca va fi impresionata Olanda de amenintarile cu justitia europeana?

S-ar putea sa intram in 2013

Daca Olanda nu ne-a dorit acum si pare sa nu ne doreasca nici atunci cand se va discuta, daca se discuta problema, atunci cand e dispusa sa accepte? In vara lui 2012, dupa raportul MCV, spune Gert Leers, ministrul olandez al Imigratiei. Ce inseamna asta? Ca e in preajma alegerilor din Franta. Stim deja ca sansele noastre sunt mici atunci. Cu alte cuvinte, cele mai mari sanse le avem pentru 2013. Chiar daca nu e exclus nici mai devreme. Sansele sunt insa prea mici ca sa facem planuri de vacanta.

UE a facut un tratat prost. De aderare

Cei care au facut tratatul UE nu s-au gandit ca vor crea o problema. Dat fiind ca, practic, UE ar fi obligata sa bage Romania in Schengen. Desi, sinceri sa fim, Romania ar aduce mari probleme fiindca, practic, nu e pregatita. Vestul si-a intins o capcana. Nu stia ce putem.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 6812 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
44 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

De data asta,Olanda a avut dreptate!

Ca doar si ei au sesizat felul in care este tratata doamna Monica Macovei in tara,de catre acolitii escrocului securist Voiculescu...felul in care Justitia tergiverseaza de CINCI ani de zile...dosarele escrocilor din PSD,PD(Roman),PC,PRM si PNL: Iliescu,Roman,Vacaroiu,Berceanu,SEVERIN,Nastase,Mitrea,Hrebenciuc,Oprisan,fratii Paunescu,Dan Voiculescu,Vadim Tudor,Marcu Tudor,Catarama,Patriciu,Vantu!

Va mai amintiti cum ii spunea securistul Felix,in direct la Antena3(doamna Macovei fiinde invitata de Gabriela Firea)..."da doamna Macovei,imi face placere sa va insult!?"....

Toata Europa ne-a vrut in Schengen, doar Olanda si Finlanda n-au vrut?...Sa fim seriosi!

Actiunea "Tiganiada"initiata de la inceputul anilor 1990 de catre comunistul Iliescu pentru a contracara orice miscare ce i-ar pune in pericol scaunul stalinist...si-a atins scopul!

Din simpatia avuta de intreaga lume in 1989...am ajuns o natie de care se fereste o Europa intreaga.
Raman la convingerea ca tziganii din Romania sunt comandati de KGB si fosta securitate a lui Iliescu pentru a savarsi fapte penale in toata Europa si nu numai....

Cum sa aibe incredere in romani ,cand escrocul pesedist SEVERIN cere spaga in vazul lumii...in ciuda salariului foarte mare pe care-l primeste in Parlamentul European. Sa va fie clar..."pozitia geostaregica" invocata de Iliescu e praf in ochii lumii,Europa nu mai are nevoie de noi momentan,e criza peste tot!

Votati Uniuiea Socialist Liberala si o sa fiti mai izolati ca'n 1990 pe plan european.

 

D-le Lumezeanu cred ca nici Merkel, Sarkozy sau Leers n-au inteles

atit de clar de ce n-au fost decord cu intrarea Romaniei in Schengen cum ati inteles d-voastra!!

Daca va imaginati ca numarul tiganilor si a hotiilor in Europa va scadea pentru ca Romania nu a intrat in Schengen cred ca va inselati!

 

Nu sunt de acord cu formularea dvs.

Cred ca va inselati, e incorect, sigur se inseala.Motivul invocat e numai un pretext pentru a face anumite jocuri. Astept jurnalisti capabili sa denunte aceste jocuri. O zi buna!

In opinia mea sincera cred ca Olanda

Era cea mai putin indicata sa ne vorbeasca romanilor pe tonul asta.Am sa explic de ce cred eu asta.
Olanda are o frontiera maritima pe unde nu au debarcat niciodata emigranti,decat ca sclavi,in intunecata epoca coloniasta.
Frontiera terestra a Olandei e la mama dreakului.Ca sa ajungi la e trebuie sa treci prin alte tari vest-europene,de asemenea foste imperii sau regate.
Frontiera aeriana a Olandei e singura pe unde pot intra emigrantii.
Si sa ma ierte Dumnezeu dar romanii in Olanda sunt un procentaj insignificant comparativ cu restul.
Asa ca Olanda sa mai invoce zei si fantome pentru ca Romania chiar ca are frontiera cea mai mare de aparat a UE si daca vor sa ne dea sfaturi sa vina sa traiasca la noi care numai cu Delta Dunarii avem mai multa frontiera ca ei.

Eu remarc ca o mare parte a opinentilor romani,

ca mi-i greu sa-i numesc jurnalisti, nu vad, sau mai exact se prefac ca nu vad ca in fata usii inchise pe care scrie Schengen nu sta doar Romania ci si Bulgaria. Sigur, aparent este doar un mic amanunt, insa daca s-ar tine cont si de acest amanunt, in mod logic si firesc nu am cam pune in seama politicienilor romani, fie ei Basescu, Igas, Baconschi, Udrea, ratarea intrarii in Schengen a Bulgariei. Adica in cazul Romaniei ar putea fi plauzibila slaba performanta a clasei noastre politice, dar in cazul Bulgariei tot ai nostri or fi vinovati? Ca nu prea am citit in presa noastra referiri despre ratarea Schengen de catre Bulgaria, si eventualii vinovati in acest caz. In schimb, despre Romania toti isi dau cu presupusul, de iti pui intrebarea daca nu cumva acesti atoatestiutori nu dorm in acelasi pat cu Barroso, cu Gert Leers sau cu recenta doamna Sarkozy, de stiu atat de bine cine este vinovat. Si ar mai fi o problema. Presa noastra cea "impartiala" a gasit vinovatii. Dar solutii, are?

PDL a ratat intrarea in Schengen de 2 ori in 2011

Cu succes !

Trebuia sa ne separam de Bulgaria din martie

Romania are propriile probleme de rezolvat privind coruptia.
N-avem nevoie sa ducem si crucea Bulgariei sa si-o duca ei.

iluzii ....daca vroiau sa ne bage in Schengen

separati sau impreuna cu Bg ne bagau! Cert este ca am pierdut primul tren si acum.....trebuie sa stam in gara pina se vor pun in ordine "trenurile" mai vechi...

Vremurile e grele .... :)))

O noua victorie a echipei guvernamentale

Aderarea a fost aminata pentru 2013. Pina atunci, in 2012, vor fi alegeri. Sper ca romanii sa stie de data asta pe cine sa aleaga.
Pe de alta parte citesc in Profilul Meu, si acolo zice ca nu am scris nimic si ca nu am comentat nimic.
O fi tot mana lunga a tovarasei Hera?

@Injineru

Sau a lui Zeus, se stie ca astea doi sunt mana-n mana.

in afara sloganurilor ,, suntem europeni'' nu avem alte

dovezi ca am fi europeni !

nu ne e rusine sa aruncam gunoiul pe jos !
nu ne e rusine sa nu respectam nici o regula de bun simt !
nu ne jenam sa votam cu ala care ne da o galeata cu alimente !

nu ne doare coruptia 1

nu ne pasa de tara in care vor trai copii nostri - cianuri pe straie dacice !

........

gong o parte din romani este europeana

Partea care nu este europeana NICI nu va ajunge europeana!! "Europenizare" romanilor ar insemna distrugerea bazinul electoral al USL si chiar a PDL-ului! Din nefericire noile partide care apar (ppdd) tot pe incultura si prostie se bazeaza....
Cit despre media ... atita timp cit este "organ de partid" nu cred ca aveti vreo speratnta sa civilizeze romanii. Cel mult sa-i inapoieze mai profund!

Cronos

Daca PDL isi facea temele la capitolul coruptie astazi sarbatoream cu sampanie intrarea in Schengen.
Insa PDL trage matza de coada de 3 ani la capitolul coruptie si ne-am trezit cu papucul de lemn olandez drept in buburuza khurului.
In 3 ani se puteau face multe si nu s-au facut.
Ministerele sunt in mana PDL ce l-a oprit sa faca justitie?
Nu cumva propria coruptie,propria clientela care a vazut in PDL un alt partid coruptibil si usor de dus de nas?
Cu o arestare nu se face primavara...

lui Dante

Da, coruptia bat-o vina ! Dar de ce numai PDL (nu ca ar fi prea curati) este vinovat si nu tot PARLAMETUL ? Parca, in ultimul timp s-au mai luat un pic si de justitie si de unii POLITRUCI, insa marii corupti sunt sub imunitate parlamentara (care de fapt este pentru declaratii politice!)si vezi, acolo in Parlament cand e sa voteze inceperea urmririi penale asupra INCULPATILOR, nu se poate.
Cat priveste pe tigani, eu as zice alceva: mai nu de mult ne sanctionau ca nu-i putem integra; acum, invinsi fiind, i-am pasat la ei pentru integrare (sic)!
Si ar mai fi ceva: de ce astia din urma sunt numiti RROMI si nu TIGANI ? De la rrom la roman nu-i mare drum in pronuntie, mai ales pentru straini !

Cred ca problema a e fals si prost pusa

Europa nu e intreaga fara Romania si Bulgaria. Ca aceste doua tari au probleme in reformarea sistemului e adevarat.Dar aceste probleme nu se pot rezolva daca cele doua tari sunt tinute la use.Liderii UE ori sunt orbi ori fac jocul cuiva daca nu inteleg asta.Daca jurnalistii din tarile U E si Marea Britanie ar investiga situatia ar putea constata lucruri surprinzatoare.Asteptam cu interers. O zi buna !

 

Problema e clara ca apa de izvor: PDL cat si PSD sau PNL

Nu vor sa faca nimic pe planul coruptiei.
Pentru ca fara coruptie adio averi si trai bun.
Au vazut ca din munca cinstita nu se face mare branza.
Fraierii suntem votantii ca ne-au dus de nas 20 de anisori.

Fraierii care au votat ultimul parlament

Reprezinta o minoritate de 40 % din electorat.Majoritatea tacuta de 60% isi va spune totus intr-o zi cuvintul.Si atunci ce-a patit ceasca va fi floare la ureche.O seara buna !

ca PDL, PNL si PSD nu vor sa fie justitie este

EVIDENT !! Dar de ce magistratii nu sunt demni si se vind aveti cumva idee ? Cum ar putea poporul roman sa motiveze magistratii sa fie cinstiti si sa nu se mai vinda???

Cind vom adera ?

Cind europenii vor vedea ca Justitia este independenta,ca frontierele nu sint "vamuite" de vamesi Ciumpalaci,legati de Baronii locali,de guvern si autoritatile spagare,cind vom reglementa deplasarea fortei de munca ,cind vom rezolva problema tiganeasca,cind.........
Nu e suficient ca sa fim pusi la colt ? Crede-ti si nu cercetati a spus Cristos,dar europenii nu se iau dupa proverbe bisericesti ! Ei vor fapte ,nu machieri ale realitatii. Base vrea si spaga sa curga in visteria PDL-ului si sa fie respectat in UE. Misiune Imposibila !

 

Hristos nu a spus asa ceva.

A spus de pilda cautati si veti afla. Dar aici problema e de alta natura. O zi buna !

Moldoveanu & Sile

cred ca dintr-o elementar decenta ar trebui sa nu-l bagati pe Dumnezeu si religia in politica !!! Suficient ca la noi popii fac politica .....

Care jurnalisti?

L-a demascat cineva pe Mazarae?
Sau ne spui tu mai multe...

@Moldoveanu

- bre . da ce treaba ai cu aderarea noastra ? admira-i in continuare pe putin si medvedeev cum ii aburesc camaradereste pe rusi , si lasa-ne !

Stimate niculaeda

Sper ca nu te superi daca raspund la rubrica dumitale lui Cronos. Nu-l implic pe Dumnezeu in politica am vrut sa fac doar o mica corectura, propozitia crede si nu cerceta nu provine din evanghelie ci din evul mediu. Atit. O zi buna !

sile, rugamintea mea catre d-voastra a fost la

o replica a d-voastra adresat-a mie si nu ptr maxima lui Celsus.

Cam asa

La ce trebuie Schengen? Doar ca sa treaca tot rommanu fara sa fie controlat? Poate ca ar trebui controlat... Acuma nu poate trece? Inclusiv aia care fug de justitie sau fac trafic de marfuri? Dupa atatia vamesi prinsi cu ***-n sac si eliberati rapid, cata credibilitate are Romania? In est se trece ca prin branza, Moldova -prin reltiile "fratesti" cu Ro este demult o poarta de inrare larga pentru cine vrea.
Articolul spune ceva: ca in diplomatie nu se spune totul la toata lumea. Cine are cap sa judece.

Dl. Lumezeanu,

Adevarul e ca, ca lider european, oricat de mult sange ti-ar curge prin vene si orict de curajos ai fi, nu are cum sa nu te apuce toti fiorii la gandul cohortelor de romanasi plecati in cucerirea vestului. Te vezi impedicandu-te pe strazile oraselor europene in cersetorii romani, vezi marginile oraselor cucerite de taberele nomanzilor romani, adevarte focare de infectie si cuiburi de infractori. Pe urma, daca iti continui firul gandurilor si ajungi cu el la Justitia din Romania, te vezi cotropit de spuma infractionalitatii romanesti, de cei mai periculosi traficanti de droguri si persoane, de hoti, talhari, violatori, criminali. Si, daca cumva indraznesti sa gandesti si mai departe, ii vezi pe vamesii romani, pe rusi cu kalasnicoavele pe umar, pe chinezi cu connationalii in geamantan plimbandu-se pe strazile Parisului, pe arabi cu bombele la subrat si impetresti de groaza. Nu poti nici macar sa mai tii sema ca este si o profunda criza economica si toate acestea se vor aplifica, iar tu, ca politician, nu o sa poti sa asiguri poporului tau cele necesare traiului, de altii nici nu poate fi vorba. In starea de groaza in care te afli, scuipi de trei ori in san, iti faci doua cruci, si cu mana si cu limba, deschizi ochii larg si te bucuri ca toate acestea nu au fost dect in mintea ta. In final, iti juri ca nu iti vei calca in picioare tot viitorul si toata cariera ta politica, ca nu vei abandona oile in gura lupului, iti indrepti spinare si spui raspicat, cat mai poti; NU!

 

toti acesti infractori au trecut cit granitele erau PAZITE!!!

multi avind chiar intrezis sa paraseasca tara....

pazite de cine ?

tot de cei care nu ne-au facilitat si accesul in schengen ?problema nu e tehnica tovarasi ci umana , daca pot fi numiti asa unii ro-marlani din politica , justitia si societatea romanesca, in ansamblul ei !

m.omiduta

Este interesant modul in care vezi tu lucrurile, erijandu-te intr-un politician european. Insa iata cum vad eu lucrurile, din postura de cetatean roman, care, in treacat fie spus, isi petrece cam 8-9 luni pe an in Europa Occidentala. Asadar, m.omiduta, noi suntem cam 22 de milioane, intre care putem admite ca sunt vreun milion, maxim doua de delicventi. Ca mai multi delicventi nu suntem. In baza carei logici, si carui principiu al democratiei, aplic eu, ca politician european, restrictii pentru 20 de milioane de cetateni ai UE, sub pretextul ca unii ar putea fi delicventi? m.omiduta, daca un singur cetatean din cei 22 de milioane de romani este cinstit si nu calatoreste in Europa pentru a cersi, a fura, a se prostitua, a incalca legile statului in care se gaseste, acela tebuie sa beneficieze de drepturi si facilitati egale cu al oricarui alt cetatean al UE. Asadar, unde este justificarea refuzului acceptarii Romaniei in Schengen? In logica stramba conform careia trebuie sa platesc eu, ca cetateran european onest, pentru ca tiganul cerseste, moldoveanul ucide, sau anumite dudui cu pasaport romanesc se prostitueaza?

Pai, vezi tu, Darnic draga

Daca Justiti din Romania ar functiona, europenii ar fi sigur ca pe teritoriul Romaniei nu ajung infractori, daca vamesi nu ar fi corupti, cu intregul lor sistem, europenii ar fi siguri ca doar romanii ar circula liber pe teritoriul european, nu si rusii, arabi, chinezii. Ar fi siguri ca Romania nu va fi o poarta de intrare a poporelor asiatice si arabe in UE. Daca Romania ar avea grija de proprii cetateni, europenii ar fi siguri ca pe teitoriul lor nu vor ajunge cersetori si oameni fara capatai din Romania sau, chiar, daca vor ajunge, autoritatile romane vor colabora pentru rezolvarea problemelor. Asa Darnicule, ce vad europenii? Un stat corupt, o Justitie nefunctionala, conducatori preocupati doar de bine lor, un popor foarte sarac si plin de tigani si o criza economica care le da orice calcul peste cap.

@Sile

- intre noi n-are loc supararea ! cu stima.

 

Ministretii de la externe si interne cred,

Că ne-au aburit!Cu cată nesimtire,dădeau amandoi cu gura că in iunie Clămparii si Popestii deopotrivă,vor beneficia de ...realizările lor tehnice!
Să fie clar,nu ii consideri vinovati decat pentru incercarea de aburire...In rest,vinovati cat Adam că i-a
satisfăcut plăcerea Evei!
Observati că pdlati numai au nici"schimburi"!
Asa că,a inceput si Băse abureala cu Regele...Să nu mai vedem in curtea lui Boc,ce caricaturi are....

 

Mi se intamplă si mie,

Să nu citesc tot articolul.Cred că si cativa postatori ,
nu au trecut de titlu.Astfel,ar fi aflat că nu prea ne vrea nimeni...
De ce nu nerevoltăm cu adevărat cand se consideră că toti tiganii sunt romini si nu ar fi greu ca unii să creadă că si reciproca e adevărată!De ce permitem să li se zică romi si nu le cerem celor care au de-aface cu ei,să vadă domiciliul de unde au plecat cu ani in urmă!
Ceea ce ar rezolva prea putin problema,dar ar fi
obligati euro-democratii să recunoască realitatea:tigani
au fost in Romania,Bulgaria,Ungaria,Rusia,Ucraina,etc.
Deci e o problemă europeană!
Mai sunt locuri pe Marte?Parcă incepuse parcelarea...

 

@Liberalule

Tiganii sunt intr-adevar o problema si pentru Romania si mai ales pentru europeni, dar nu in tigani sta refuzul aderarii noastre la Schengen. Tiganii sunt tot oameni si pot fi integrati in societate, cu putina vointa. Alta este problema, Romania nu este un stat membru ci unul tolerat, am intat cum am intrat in UE, nu ne-am facut lectii, am ramas tot repetenti si anul trecut si anul asta, la fel ca dl. Goe, dand tot mai rau cu bata-n balta iar europenii sau cam saturat. Oricum situatie e grava peste tot, criza nu o sa ierte pe nimeni.

Si se integrează foarte usor chiar...

In grupuri de proxeneti,cersetori,hoti de fier si metale neferoase,lemne din păduri,...Si cate si mai cate!
Nu se pot integra unde e de muncă si se plăteste prost...
Cred că nici ca profesori nu ar vrea....!

Cum să crezi ce vezi? Crezi ce-ti spune nevasta!

Consensul si unanimitatea sunt cele mai proaste reguli ale votului. Asta nu mai e democratie, ci dictatură! Nu stiu dacă e adevărat, dar am auzit că intr-un anumit sistem de drept dacă toti membrii juriului sunt de acord cu pedeapsa cu moartea, judecata nu e valabilă! Cum să dicteze unul sau doi celorlalti? Mai mult, in conditiile actualei crize nu va mai intra nimeni, niciodată, fiecare avand cate ceva de impărtit cu ceilalti.

 

//////

Diplomatia romana nu are valoare. Demisia lui Baconschi ar fi normala.Totul trebuie reluat de la inceput cu alti diplomati.

 

Noi, cadrele didactice suplinitoare din Cluj,

Nu credem ce am vazut.
Noi credem numai ce ne comunica dl Inspector Sef de la ISJ Cluj.

 

Asa sa faceti!

Succesuri!

Asa ..sa faceti "SERVICIURI" promise de Crin Chiul

Crin Antonescu, viitorul Pres al Romaniei

Parerea mea

Romania a tratat Europa de Vest cu ssiktir, ea la randul ei ne plateste cu aceeasi moneda. Politica externa romaneasca are o singura directie, Washington. In rest pe Basescu il doare in pix de europeni, de rusi, de arabi, chinezi si in general de toti de care ar trebui sa ne pese.

SUA sunt la dracu'n praznic, prea multe nu pot face pentru noi si, sa recunoastem sincer, nici nu se omoara sa faca. Am acceptat baze militare americane pe teritoriul nostru, am acceptat amplasarea scutului la noi, le cumparam avioanele, le sprijinim neconditionat orice initiativa. Chipurile, acestea ar fi mari succese ale politicii externe romanesti. Pentru asemenea facilitati, alte tari au obtinut de la americani tot felul de ajutoare si tot felul de alte stimulente financiare consistente. Noi, tot ce am obtinut, a fost inveninarea relatiilor cu toata lumea.

Trebuie sa intelegeti ca Basescu nu are stofa de politician. El doar are talentul de a convinge electoratul sa il voteze. Atata tot. Un politician stie sa negocieze, sa faca compromisuri, sa mai cedeze uneori. Basescu nu face nimic din toate acestea. Este la cutite cu toata lumea, atat in politica interna cat si cea externa. Nu va realiza nimic. Nu va putea modifica constitutia, nu vom intra in Schengen, si in general singurele realizari vor fi doar cele pentru care este suficienta majoritatea simpla in parlamentul Romaniei. In rest nu se va face nimic, absolut nimic.

Olanda nu a actionat de capul ei, a fost doar pionul impins in fata de sahistii din umbra, Franta si Germania. Tot ele vor avea grija ca Olanda sa nu iasa in pierdere. De pilda, date fiind bunele relatii ruso-germane, este suficienta doar o vorba de-a lui Merkel pentru ca Rusia sa cumpere ceva mai multe flori olandeze. Pentru olandezi e o compensatie arhisuficienta.

Basescu nu realizeaza puterea economico-financiara a Berlinului si Parisului comparata cu cea a Bucurestiului. Nu are nicio sansa sa castige o confruntare impotriva acestora.

Nu mai faceti atatea calcule privind aderarea Romaniei. Sunt inutile si nerealiste. Scurt si la obiect, atata timp cat Basescu va fi la Cotroceni, Romania nu va intra in spatiul Schengen. Iar bulgarii, in toata povestea asta, nu sunt decat victime colaterale.

 

Ce e dreptatatea ?!

La drept vorbind, UE are dreptrate: CORUPTIA este cea ce ne da in cap noua ca tara si apoi noua ca romani. Da, V.Ponta s-a gasit el sa critice esecul dar nu vrea sa raspunda de ce in Parlamentul Romaniei nu s-a dat unda verde deferirii justitiei la atatea cereri, desi vedem ca nici in justitie nu li s-ar intampla nimic celor ce incalca legea si sunt parlamentari; deci, o alta coruptie si in justitie! Le mai trebuie ceva europenilor, ca argument ? Eu zic ca nu !
Daca e cineva pe care trebuie sa fim suparati, aceia sunt POLOTICIENII ROMANI, care cinstit nu merita acest titlu, ci mai degraba H O T I I DIN POLITICA (PESTE 80%)! Daca judecam mai departe, noi, votantii le-am dat nas, deci cum le putem taia CREANGA DE SUB PICIOARE ?! NEMIVOTAND NIMIC INREGIMENTAT POLITIC !

 

activistilor

am fost milogi la portile europei pt ue .am mfost milogi la americani si altii pt nato si in tot acest timp ei isi dezvoltau piatza de desfacere si la noi se distrugea economia ca agricultura a avut grija ilici sa o distruga .eu raman la parerea ca in tot acest timp s ar fi dezvoltat un comert super cu asia si orientul mijlociu .oricum china a acaparat toata europa oare statele care nu sunt in ue sunt pe cale de disparitie?mor oamenii de foame ? sunt sub nivelul nostru de trai?unele da ,unele nu pt ca atat au putut sau asteapta la mila ue sau viit.sue care nu se va putea compara niciodata cu usa nici militar si nici economic.ei au stiut cum sa iasa din criza si o pot face si acum dar acum se doreste altceva .

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor