Articol citit de 8858 ori
HAI LA MOASTE. NEAMURLE!
CITEZ:
“Adevarata credinta si smerenie, acelea care se manifesta departe de ochii lumii si care ar trebui sa salasuiasca in sufletele nostre, sunt demult uitate"
“unii prea smeriti si-au umplut timpul ascultand manele pe telefonul mobil"
COMENTEZ:
• Cu tot respectful penru cler, gasesc totusi ca ierarhii nostrum nu ar trebui sa transforme cele duhovniceste, spre care sunt chemati, intr-o actiune mediatizata de tipul reclamelor pentru detergenti.
• Mai multe nu spun, pentru ca. daca vor citi aceste randuri, ierrahrii nostril vos simti ce simt si eu in suflet.
• Daca nu vor simpti, tot nu spun mai multe, pentru le-as spune degeaba.
crede si calea ti se va deschide!
Credinta oricarui om, muritor, de pe acest pamant, este in sufletul fiecaruia si nu pot sa inteleg cum de se comporta in asemenea hal, semenii nostri, ei considera ca daca saruta niste moaste(iertat sa-mi fie pacatul!care, poate nici nu sant al acelui sfant!)li se iarta pacatele!Pai, dupa cum spuneam, cel care crede cu adevarat in Dumnezeu, este de ajuns si nu e nevoie sa se calce in picioare si sa sarute acele moaste.Toate minunile pe care le-a facut mantuitorul nostru, au avut la baza, credinta celui pe care l-a vindecat.Deci, intr-un cuvant, credinta ne mantuie si nu cele pe care le-am descris anterior.
TRAIASCA POPORUL ORTODOX ROMAN chiar daca nu face placere ERETICILOR-SECTARI,care se intrec in comentari pt a DISCREDITA SF BOR
-TRAIASCA POPORUL ORTODOX ROMAN chiar daca nu le PLACE SECTARILOR-ERETICI care se INTREC in "COMENTARI"care de care mai HAZLI,MINCINOASE care au un singur SCOP DISCREDITAREA SFINTEI BOR
-FRUMO este atunci cand ORTODOXIse ROAGA in fata SFITELOR MOASTE
-CE SEMN PUTERNIC au TRIMIS ORTODOXI tuturo SECTANTILOR-ERETICI
sfintelemoaste@hotmail.ro
Priviti putin mai departe de inghesuiala acestor zile din Dealul Mitropoliei ! Priviti peste umar, in stanga si in dreapta voastra, nu pe sticla si nici pe net, priviti in sufletele acestei multimi dezlantuite si poate intr-un tarziu veti intelege ca se intoarce acasa Dumnezeu !
al dumneavoastra Opus9, va spune, sa auzim numai de bine !
ma, de cate ori sa repet
ROMANIA, TZARA DE GUGUMANI!!!
sa-si ingroape ***, lasa *** sa-si dezgroape ***. Nu e datoria noastra sa ii judecam pe altii ci sa implinim ce stim si cunoastem.
lui gino
inainte de a te apuca sa scri comentarii consulta putin indreptarul ortografic, ortoepic si de punctuatie, precum si gramatica limbii romane.
natiune trezeste-te,
1. asta e campanie electorala ,cel mai bun loc sa aduni candidatii si electoratul !!!
2. asta nu-i credinta, e doar religie care nu ajuta cu nimic si n-are a face cu Dumnezeul .
3. ce iubire de Dumnezeu !!! sa fim seriosi ,asta e iubire de idoli
concluzie; Veti merge-n IAD ,
opriti-va , pocaiti-va si intoarceti-va la Dumnezeu
IUBITI-L PE DUMNEZEU!
Cozile interminabile si busculadele, injuraturile si imbrancelile, nu au nicio legatura cu credinta in Dumnezeu, indiferent de care o fi ea Ortodoxa sau Protestanta. Daca ritualurile de sfintire ale unei catedrale sau cinstirea unui sfant presupune astfel de ceremonii publice atunci GUVERNUL trebuie sa ia masurile necesare pentru ca totul sa se desfasoare in cea mai perfecta ordine. Cu trupe de jandarmi, masuri sanitare, asistenta medicala, surse de apa, luminatie suficienta,
control al fortelor de politie pentru interceptarea hotilor de buzunare, turbulentilor, etc.
Oamenii... astia sunt, asta e nivelul de cultura si civilizatie al romanilor. Guvernul trebuia sa organizeze
acest eveniment impreuna cu BOR. Caci nu e datoria preotilor sa aplice bastoane pe spinarea unuia care injura, impinge, loveste alte persoane, s.a.m.d.
Dl Tariceanu in loc sa inspecteze lucrarile de constructii, taman atunci in vazul lumii, ca sa-si atraga simpatiile "prostimii", mai bine ii cerea ministrului David sa inspecteze felul in care s-a organizat dispozitivul jandarmeriei, care a fost depasit de evenimente.
Pai domnule Tariceanu, daca o mana de babe isterizate
nu pot fi tinute in mana de fortele dumitale de jandarmerie ce te faci cand, in curand masele de salariati vor iesi in strada sa ceara majorari de salarii?
Ministrul dumitale si cu toti generalii o sa se scape pe ei de frica si o sa se interneze de urgenta in spital?
Cat despre comentariile "binevoitoare" la adresa credintei ortodoxe, nimic nou sub soare.Articolul contine insa cateva idei valoroase printre care fatarnicia si fariseismul.
Nu, stimata ziarista, credinta nu consta in manifestarile spectaculoase cu prilejul diferitelor sarbatori si nici in gradul de apasare ori numarul de apasari ale buzelor pe o icoana sau o racla.
Acel sarut al icoanelor are insa o semnificatie nobila, este o forma de respect pentru persoana sfantului reprezentat, pentru jertfa sa, pentru viata sa preasfanta, pentru faptele bune ale acelui sfant in viata sa pamanteasca.
Dorinta de a se atinge de sfintele moaste este fireasca, oamenii au probleme si spera in rezolvarea lor pe aceasta cale. Simpla atingere a moastelor nu rezolva insa absolut nimic.Credinta in Dumnezeu este mantuitoare si nu atingerea unei racle fie ea si a unui sfant.
Da, aceste sfinte moaste sunt facatoare de minuni pentru
cei care au credinta, pentru cei ce duc o viata cat mai aproape de cea dusa de sfantul insusi. Pentru ceilalti este o simpla exibitie a unor orgolii personale, superstitie si pierdere de vreme.
Cu alte cuvinte, nu racla, nu icoana face minuni ci Dumnezeu face minuni daca ai credinta in El.
Credinta ta in Sfanta Treime; Tatal, Fiul si Duhul Sfant te mantuie, te ajuta, te sustine in viata aceasta si te pregateste pentru trecerea in cea vesnica.
Nu huliti, nu blasfemiati, nu profanati cele sfinte!
Nu trebuie sa va fie frica de Dumnezeu ci numai sa-L iubiti.Atat.
pentru cornelius!
Iubirea de Dumnezeu si credinta noastra ne mantuie, nu numai faptul ca pupam niste moaste, acum, chiar cu adevarat, sunt de acord in totalitate cu comentariul tau!Sincere felicitari!
ROMAN aceasta este SFANTA ORTODOXIE bimilenara este DIFICIL de acceptat pt ERETICI-SECTARI
TRAIASCA SFANTA ORTODOXIE chiar daca nu face PLACERE ERETICILOR-SECTARI care se ZBAT din toate puuterile pt a discredita SF BOR
"romane"esti *** ,ceri ORTODOXI sa devina SECTARI ca tine,cati bani ti-au dat sectari sa treci la ei
-lasate de fumat iarba
-Ceri ORTODOSILOR sa devina SECTARI ca TINE adica DRACI,cat te-au platit sa treci de partea lor IUDA
SECTA ta are cativa ani ORTODOXIA 2000 ,dispari cu nebuniilio tale
ptr.lili
cata ura in tine draga lili,
biblia spune sa-ti iubesti aproapele, chiar si dusmanii,
ai grija ca supararea duce la rau ,,,un atac cerebral,
un infarct, poate chiar la moarte fizica
fii mai atenta cu tine ...
"romane" unde este RAUTATEA mea
unde este rautatea mea te-am intrebat cati bani ti-au dat SECTARI sa treci la ei-este cunoscut faptul ca SECTARI platesc oameni sa treacal a ei
care este problema SECTARILOR,ca POPORUL ORTODOX ROMAN este CREDINCIOS,ca se roaga in fata :MOASTELOR,CRUCI,ICOANELOR?
-Nu inteleg ACESTE COMENTARI facute de ERETICI-SECTARI la acest ARTICOL
-Care este PROBLEMA VOASTRA ,ca Rommanul este CREDINCIOS si se INCHINA la SFINTELE moaste ,mai copiilor asta EXISTA de APROXIMATIF 2000 de ani ,SECTELE voastre exista de cativa ani si o sa dispara peste cativa ani.
-Ca sau inghesuit ,da , se poate organiza mai bine,dar nu este o problema majora.
-Noi romani ne ingramadim si la:
-Spitale
-Si la Reduceri in magazin
-si la universitati
-si pe la primari
-si atunci cand suntem cu masina sunt cozi mari
-Care este problema Voastra INVIDIA ca noi ROMANI ORTODOXI suntem CREDINCIOSI si ca suntem cababili de buna voie sa astem ore intregi pt a ne INCHINA SFINTELOR MOASTE.
-De ce credeti ca toti care au venit in pelerinaj la SF MOASTE nu se roaga si in camaruta lor singuri in fata lui DUMNEZEU
ptr.lili
nu am primit si nu primesc bani de la biserica din care fac parte, ba mai mult eu daruesc bani la biserica.
Banii nu pica din cer, sunt daruiti de credinciosi,
eu daca dau un leu la biserica ,il dau benevol
noi nu dam bani sa vina oamenii la biserica, noi le dam EVANGHELIA,
felul cum scrii " sectanti eretici " este putina rautate, scuze daca am gresit.
daca vrei sa cunosti despre noi, viziteaza situl;
www.bbibv.ro
Sa ne pocaim ? Hai sa fim seriosi !
"Pacatele ni-s aspre, caintele misele,
Marturisirea noastra ne-o rasplatim din gros !
Si iar ne'ntorcem veseli pe drumul gloduros,
Crezand cu lacrimi sterpe ca ne-am spalat de rele..."
ISUS te iubeste,,,,charles
ce este pocainta ?
este o intoarcere de180 grade ,de la ceva ( pacat ) la ceva (Dumnezau ) . Omul i-a intors spatele lui Dumnezeu ,s-a indepartat continuu, acum te intorci din nou spre EL si te apropii de EL
a face asta este cel mai intelept lucru pe care il poate face un om ,
lili pt roman
De cati ani exista secta ta ?
-Eu sunt Ortodox
-tu ce Esti
crezi ,te rogi la :
-Sf Moaste
-Sf Cruce
-Sf Icoane
-Sf Marie
-Sf parinti ai biserici.
-Sfinti
-Sf DUH
-Aveti cele 7 Taine ale biserici?
ptr, GIGI SI LILI
biblia este scrisoarea lui Dumnezeu ptr.OM
ptr mine biblia este singurul lucru care ma intereseaza.
Nu ma intereseaza sfintii,statuile ,icoanele moastele, sfintele taine ,traditiile etc ,pupale si inchinate cat vrei,
biserica s-a scindat in 1540 aprox ,in ortodoxa si catolica
dar zi-mi si mie care a preluat palmaresul ?
biserica voastra a fost formata de imparatul Constantin si Elena,
Pana atunci exista biserica adevarata pe care toti imparatii inclusiv Constantin si Elena au persecutat-o.
Biserica voastra a luat fiinta cind imparatul Constantin in urma viziunii sotiei Elena, Cum ?
Botezau multimi si cine refuza era omorat ,
Biserica mea este din ziua cincizecimii, cand Duhul Sfant a coborat pe pamant.........
orce om cu minte nu e accepta practicile bisericii ortodoxe, peste nu mult timp falimentati
pt romann
marea schisma a avut loc in 1054;
eu cred ca ignoranta e un mare pacat; hai sa citim istoria si sa vedem cum au stat lucrurile intr-adevar;
ce crezi despre imperiul bizantin, care a durat aproximativ 11 secole?
ce crezi despre succesiunea apostolica?
ce crezi despre cei care au murit si s-au mantuit? sunt ei sfinti? ar trebui respectati sau nu?
ai vreo fotografie a cuiva drag? saruti tu hartie pe care e imprimata fotografia sau iubesti persoana reprezentata acolo?
ce inseamna o icoana? de ce crezi ca eminescu a scris : "credinta zugraveste icoanele-n biserici"?
doamne ajuta!
Ortodox -si sunt sectari prin definitie daca fac astfel de lucruri si ne mandrim cu asta . Avem cartiile noastre sfante , lasa BIBLIA LA CEI CRE VOR SA FAC CU ADEVARAT CE CERE DUMNEZEU
In alte parti din tara nu se intampla astfele de erezii
ptr adi 2
corect marea schisma 1054 -scuze.
respect ptr. toti oamenii nascuti din nou ,sfinti,
cu ei ma voi intalni in cer, dar nu ma voi inchina lor niciodata
sa nu ne inchinam creatiei ci Creiatorului......, eu zic sa citim biblia si apoi istoria religiilor
azi nu mai sunt apostoli ,
apostolii au fost contemporani cu Isus, prin ei Dumnezeu ne-a dat cuvantul Sau, prin ei s-au facut miracole,
biblia vorbeste de 12 apostoli,
Nu ma intereseaza imperiul bizantin, este istorie..
ma uit cu drag la poze dar nu le sarut,
Eminescu era ortodox .moldovenii sunt foarte religiosi
cu stima
lili pt "roman" DISCURS tipic SECTAR ,dar totusi nu ai spus cum se CHEAMA SECTA TA
-Pt noi Romani ORTODOXI tu ai un DISCURS TIPIC ERETIC-SECTAR
-Cei care nu stiu prea bine ce este un SECTAR-ERETIC este de ajuns sa CITEASCA DISCURSUL TAU.
-TOTUSI ai evitat (ascuns) din ce SECTA FACI PARTE ,
lili pt" ROMAN" in romaneste se spune ca esti SECTAR
SECTA ta a auzit de:
-APOSTOLI si UCENICI lui I CHRISTOS (sti oameni aceia peste care SF DUH)a VENIT??????????????????
-I CHRISTOS a incredintat pe APOSTOLI si UCENICI sa puna BAZA BISERICI
-APOSTOLI ,UCENICI si SF PARINTI ai BISERICI sub INSPIRATIA SF DUH au pus BAZA CRESTINISULUI deci a ORTODOXIEI
-ORTODOXIA( crestini de orient) de AZI este EXACT BAZA pusa de APOSTOLI,UCENICI,PARINTI BISERICI, de 2000 de ANI
pt analfabeti
cuvantul ortodox are pluralul ortodocsi, nu ortodoxi sau ortodox-si.
oameni buni lasati habotnicia de o parte si puneti mana pe carte.
dovediti-va credinta, studiind si incercand sa nu mai "barbieriti" limba romana.
pune mana pe carte dl Roman ca la istorie bisericeasca esti O cu felicitari
1.Marea shisma a avut loc in 1054 , asa cum s-a semnalat si mai inainte.
2.Sfanta Elena era mama si nu sotia Imparatului Constantin cel Mare.
3.Daca as fi guru la Evanghelisti m-as gandi de 10 ori daca sa primesc un asa prost la mine in organizatie.De 10 ori fiindca m-as mai gandi si la zeciuiala lui!!!Mmmmmmmmmmm!!!
primitivi
rezolvarea magica pe care o asteapta cu inima la gura multimea sa se petreaca asupra asteptarilor ai denota primitivism.
Oh, nu la primitivismul tipului de gandire magic ma refer, cu totii avem in noi aceste elemente de functionare si ar fi absurd sa pretindem vreunul a fi vulcanieni condusi numai de ratiune.
Ori, ei asta asteapta, sa li se bage fericirea in buzunar cu forta, sa-i cotropeasca sanatatea, belsugul si multumirea in urma acestui gest de adoratie magica.
Pentru multimile bigote crestine spaima de a gandi este identica cu spaima de reforma. Si la acest nivel, la cel al disciplinei ideologice a banului, dati-mi voie sa observ ca la asa liberali, avem exact asa oameni ai credintei.
Circ, circ si-o coaja de paine din partea lu dom Becali, dom Tariceanu si alti purtatori de decoratii bisericesti
Da, domnilor, de 2000 de ani stam ca oligofrenii pe aceste meleaguri si ne ascundem cand tuna!
Toma, nu prea stiu ce inseamna "Vulcanieni" sau spui si tu asa misterios ca "Ruginitul" un cod.
Iti apreciez postarile, eu sincer ma ascund cand tuna, pentru ca stiu fizica, nu pentru motivul pe care l-ai descris sau l-ai lasat sa se inteleaga: Cand te uda si esti in picioare pe un teren inalt, te transformi intr-un paratrasnet, nu mai spun cand ai in mana si o umbrela, cu spite metalice, sau cand esti intr-o masina, in camp deschis, cand te adapostesti sub un arbore izolat, seva din acel arbore, buna conducatoare de electricitate, este iar un foarte bun paratrasnet, in aceste cazuri ai multe sanse ca potentialul(fulgerul) sa se descarce la nonpotential(pamantul) si prin tine, prin impedanta, sau prin "tensiunea de pas", in ambele cazuri esti cherit, nu pentru ca ti-ar arde celulele pe traseele de trecere ale curentului(cele mai scurte intre electrozi)ci pentru ca fierbi instantaneu, omul are aproximativ 68% apa in organism si mai si scurtcircuitezi "releele" ,inima bate cu ajutorul unui curent de 1,5 milivolti (bioelecrtic), asa ca-ti cam "ard circuitele". Nu trebuie sa dovedesti civilizatie sa stai in ploaie cand tuna!
FRATILOR ORTODOXI in fata acetui act de mare CREDINTA,mor de ciuda ERETICI-SECTARI
-CIUDA MARE la ERETICI-SECTARI,se ZBAT SECTARI FRATE ca DRACI
-SECTARILOR cum ati ajuns la CONCLUZIA ca ORTODOXI care au fost sa se ROAGE in FATA MOASTELOR nu se roaga si acasa in CAMARUTA LOR deprte de OCHI LUMI dar aproape de DUMNEZEU
....cam ai foarte mare dreptate..
Un amestec de incultura si disperare (pe de o parte) cu disconsiderare si grandomanie ( de de alta parte).
Cu.. sau.. fara scuzele de rigoare..
..consider mai nimerit "ignorantza" fatza de "incultura".
Cu respect fatza de d-vooastra.
Promit sa mai "comentez"..
..dupa vecernie .."sfintiile voastre"
PITUIGOI RAU PITIGOI,vorbesti de "MEDITIZARE"oare nu sti ca PROCESIUNEA cu MOASTE este MILENARA???pt ERETICI-SECTARI este greu de inteles si de aceptat
"Exista si "CREDINTA si SMERENIE" care se manifesta departe de "OCHI LUMI" dar si PELERINAJELE ,RUGACUINEA in fata MOASTELOR este fparte BUNA in FATA lui DUMNEZEU
- PITIGOIASULE lasi de inteles ca ORTODOXI vin sa vada doar MOASTELE, NU ESTE FRUMOS din partea da
-PROCESIUNEA cu MOASTE ESTE MILENARA deci cand VORBESTI de MEDIATIZARE nu te iei in SERIOS
bai gino
Esti tare pornit impotriva sectarilor... Stii ce inseamna sectar? Ia mai cauta prin DEX! In viziunea ta raiul de pe Pamint ar fi sa fie numai ortodocsi cu moaste cu ei. Mai ai putin si iti legi bombe in jurul taliei si te arunci in aer in numele ortodoxiei. Mai scoate si tu capul afara din cutie, s-a mai schimbat un pic lumea si nu se invirte in jurul ortodoxiei
POPORUL ROMAN ORTODOX a ajuns sa se JUSTIFICE in fata ,ATEILOR,SECTARILOR,ERETICILOR,de ce ne RUGAMla SF MOASTE?
-FRATILOR ORTODOSI ,a venit vremea sa ne justificam la noi in tara in majoritate ortodoxa in fata SECTARILOR,ERETICILOR,ATEILOR de ce ne rugam de 2000 de ani la SF MOASTE:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Fratilor ORTODOXI am ajuns sa fim INSULTATI ,tratati de PROSTI,etc de catre ERETICI ,SECTARI ,ATEI la noi in TARA
-Mai SECTARILOR-ERETICI daca nu va convine ca ROMANIA este o tara ORTODOXA (a fost si o sa fie) noi ORTODOXI nu avem ce sa va facem dar daca suferiti puteti sa PLECATI sunteti liberi
tara ortodoxa
A fost si este o tara ortodoxa nu din cauza convingerilor religioase ci din cauza "stapanirii " rusesti de 50 de ani.Cam erai obligat sa fii ortodox...vrei - nu vrei.Romanii nu prea aveau posibilitatea sa mai alfle si despre alte religii,darmite sa le practice !
mri pt "religie"
Romania nu este ORTODOXA de 50 de ani ci de 2000 ani
mariuto
ce dracu ne facem cu aia 5,7 miliarde care nu sunt ortodocsi ca tine?se vor duve toti in iad pt ca sunt catolici sau protestanti sau musulmani?se vede inchizitia in comentariile voastre
usor cu pianul pe scari ca se varsa clapele
Usor cu discursul asta furibund demn de anii 1936 , nu de alta dar risti sa calci pe gat cativa oameni nevinovati sau si mai rau , in iuresul asta muncitoresc ai putea chiar sa rastorni racla cu moaste.Urata perspectiva nu?
DUMNEZEU este UNUL si in toate, inclusiv in noi.
Hai sa-l cautam cu SMERENIE pe DUMNEZEU din noi si sa cautam DUMNEZEUL din celalalt si nu DIAVOLUL din el.
comparatie de mahala
comparatia intre un pelerinaj si carnea de la alimentara este un element semnificativ in descrierea lumii in care traieste autorul.
Pacatul bisericii
Suntem unici in Europa cu plimbatul mortilor mumificati s-au ce resturi umane vor fi ele si cu mizeria asta incredibila!. Primitivism comandat politic. Numai credinta nu e. Suntem de rasul lumii.Parca suntem o grupare tribala din epoca primitiva. Sa imi spuna mie mari nostrii popidca in ingesuiala aia jegoasa cineva poate medita cu adevarat la Dumnezeu.Dumnezeu este stiinta nu cadavre ambulante. Mare pacat face biserica asta cica ortodoxa si pacatul este al ei si al politicienilor, ca manipuleaza cu buna stiinta credinta oamenilor , fara educatie si cultura suficienta, in Dumnezeu si ca deturneaza adevarata credinta in Dumnezeu pentru scopuri personale de dominare si imbogatire. Este un pacat mare si adevarat!
Multe Sf MOASTE l-eau adus in Romania :Stefan c Mare,Mihai V,Mircea c Batran, Brancoveanu
Tu ce crezi espre ei ca au fost cum scrietiin COMENTARI
-Prosti
-au vrut sa se MEDIATIZEZE
-na-u fost smeriti
-au fost ratati
MA CRUCESC ATUNCI CAND VAD UN SPECTACOL GROTESC MEDIATIZAT DE MASMEDIA!
Ateii spun ca regnul...uman a evoluat de la moluste si moaste pana in secolul XXI!
Nu putem sa ii credem pentru ca astazi vedem muritori in era cibernetica,inchinandu-se la oase,exact ca la inceputurile civilizatiei cand era in voga paganismul si cultul mortilor!
Interesant ca nici un om luminat ,nu iese pe interval sa explice ca oasele inerte nu au nici o actiune terapeutica si nici o semnificatie!
Paradoxul cel mare consta in faptul ca desi crestini ,ortodocsii,nu respecta nici porunca in care Dumnezeu spunea ca numai Mie sa te inchini,fara icoane si alte zeitati,iar Isus intemeietorul de facto al Crestinismului nu face absolut nici o referire la aceste practici,mai mult intareste ,ca nimeni nu vine la Tatal decat prin mine!
Sarmanii naivi muritori,sunt dusi in eroare si savarsesc ritualuri ca in preistorie!
AM CONVINGEREA CA M-AM EXPRIMAT LIBER SI NU VOI FI CENZURAT!
VA MULTUMESC PENTRU ATENTIE!
Am scris!
pentru radu nicolae
in primul rind imi pare foarte rau de tine si vreau sa-ti amintesc ca din pacate ai un nume de sfint pe care-l porti si cine ti l-a dat cred ca a stiut de ce ti l-a dat insa mai tirziu n-a mai stiut sa-ti de-a si expluicatia acestui nume sau al sfintului al carui nume il porti.Te-as intreba si pe tine si pe toti ceilalti daca sfintele icoane nu trebuie respectate si nu trebuie ziceti voi sa ne rugam lor atunci de ce sint icoane facatoare de minuni sau icoane care pur si simplu isi cauta singure locul unde sa ste?????????
ruso,mama
Biblia nu spune nicaieri sa te inchini la sfinti,care de altfel sunt etichetati ca atare pentru ca au incercat sa respecte niste percepte si nu pentru ca nu au pacatuit!Singurul fara vina a fost Isus!
Chiar Sfanta Scriptura arata ca "toti au gresit si sunt lipsiti de Slava lui Dumnezeu"si numai Creatorului trebuie sa te inchini!
Te rog sa imi amintesti unde scrie in Biblia originala de sfantul Nicolae si ce trebuie sa faci cu el!
Isus,apostolii si crestinii din primele veacuri nici nu pomenesc despre aceste practici,care au fost introduse abuziv si paralel cu Biblia,fara nici o logica,de niste muritori cu imaginatii bolnave,egoiste!
Sarmanii oameni,se complica inutil,cand Biblia arata foarte explicit si simplu ce inseamnaa fi crestin"Eu sunt Calea,Adevarul si Viata","Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine"
Nici o moasta ,nici un sfant!
Fantasmagorii de ametit oamenii ,inovate pentru suprematie si castiguri materiale!
brainwash
am trait printre evrei,musulmani,tot felul de crestini,am citit tot felul de carti,am discutat cu tot felul de propagandisti,si am ajuns la concluzia ca nu exista zei,dumnezei si idoli,noi i-am creeat din diferite motive,iar astazi cei care cred,dupa parerea mea sunt oameni neinstruiti,fricosi de moarte,sau pur si simplu manipulatori.E parerea mea si ma doare la piula daca pt o treime din populatia planetei crede intr-un isus,alta treime se increde in allah,2 religii care se afla la originea a mai tuturor conflictelor din ultimii 2000 de ani.Jos palaria pt. budism,ei sunt mai fericiti ca restul,ne agitam ca boii dupa tot felul de lucruri,apoi ne dam oameni cucernici,ne punem o geaca de piele si mergem la biserica,apoi bem o bere,sau ca pocaitii din chicago de ex. ne intrecem care mai de care e mai bogat,aferim!
penibil
De acord cu ipocrizia asta, si cu inghesuiala sa-si arate credinta, sau "superstitia". Insa nu imi place cum suna "frica de Dumnezeu". Omul nu trebuie sa actioneze din frica ci din bun simt si educatie. Frica este un element negativ. Frica, rautatea, invidia, ura trebuiesc eliminate din fire umana pentru ca umanitatea sa progreseze.
frica de dumnezeu
tocmai aici e frumusetea! ca noi nu intelegem multe si totusi realitatea e plina de taine!
sa ne rastignim ratiunea pe crucea iubirii aproapelui!
Romanii suntem "PRAF si Pulbere"
Ziaristii zic bine:cand "credinciosii" trec pe langa biserici,isi fac la cruci....,iar mai incolo 100 m, injura si blesteama de nu ii mai recunosti.
Pe buzele majoritatii romanilor se aude: "dracu","***"...si noi ne zicem "credinciosi"!In nici o tara din europa nu se folosesc injuraturi cu "Dracu" dar la noi e o moda.
Cum sa nu fi un popor blestemat cand toata lumea il foloseste(dracu) ca pe o Moda?
Oamenilor li se pare normal ca din Iubire de Dumnezeu sa se calce in picioare ca sa atinga niste moaste.Degeaba le atingi daca pe buzele tale ai numai Dracu si alte alea....
Am ajuns un popor vai de capu nostru.
LEONE CITESTE:
ROMANI nu sunt praf si pulbere din cauza CREDINTEI ORTODOXE
-ROMANI sunt PRAF si PULBERE din cauza:
-filmelor porno
-revistelor porno la toate cloturile strazi
-a drogului
- Homosexuali
-lesbiene
-individualismului
hotiilor
-sti oare ca , CREDINTA ORTODOXA se bate inpotriva acestora,?
ORTODOXIA spune;
nu fura
-nu ucide
-nu minti
-nu comite adulter
-ajuta parinti
-ajuta pe cei care au nevoie
Ai inteles de unde vine PULBEREA PRAFU
Daca aceasta e "doctina" d-voastra nu ma mira...
.."manifestarea" .In rest.."cultul e liber".Fiecare e major (si vaccinat)...pupa ce vrea.Dara asta e "diferenta" intre bine si rau...n-o sa ma mir cind va apare sintagma "ortodox..taliban".
D-zeu cu...mila.
Ce bine ar fi fost daca ?
Preotii rosteau printre dinti : "asta este opera si manipularea noastra". Sunt credincios crestin dar admir pragmatismul altor credinte. Unii fac baie (precum noi ne ducem la moaste), altii intind un prosop intr-un loc curat, stau in genunchi si se roaga. Relatia cu divinitatea nu trebuie transformata intr-un spectacol de circ, regizat cu migala de de capii bisericii. De ce nu se pot ruga romanii la moastele sf. Dimitrie, sau sf. Paraschiva tot anul ? E asa de greu de organizat ? Sau trebuie neaparat spectacol .
In mare parte,
ati contribuit si voi; ziaristii, politicienii, judecatorii si procurorii, politia si jandarmeria, armata si Becali. Si cand mai vorbesti despre neamul meu cel sfant si prigonit, adus in pragul nebuniei de dusmanii stiuti si nestiuti, nu mai folosi apelativul de de "romanasii", pentru ca te voi cauta si te voi invata sa vorbesti frumos, despre neamul meu, asa cum este el!!! Bogdana Boga, ma mir ca ai un nume dacic si o minte ruseasca sau ungureasca.
Roman raspunde
Vezi aici este buba, chiar crezi ca sunt Rusii sau Ungurii mai jos ca noi? Rautatea nu apartine unei natii. Pentru ca daca ar fii sa cataloghez Romanii dupa cum vorbesti tu? Unde crezi ca ne-am situa? O zii buna.
com.
Bogdana Boga a scris un articol foarte bun,care arata realitatea romaneasca.
un articol bun
problema cu mass-media astazi e ca se concentreaza doar pe lucruri negative;
cateodata cred ca se face intentionat, pentru a induce depresie;
urmarile acestei strategii a "stirilor rele" se vad in "tonusul" poporului roman;
oare ce ne opeste sa scriem despre lucruri bune? sa nu mai propagam atat de insistent stirile proaste? stiti ca alte tari se preocupa de starea de spirit a popoarelor lor?
avand in vedere cele de mai sus, nu cred ca acesta este un articol bun!
De acord
Articolul este excelent, fara indoiala, iar reactia violenta a numerosilor semi-analfabeti, care, evident "se simt", ma amuza. Cu stima
pt Getorix
Iar tu ai o minte de roman tiganizat, care asculta manele, si are doua clase mai mult ca trenul. Si fara amenintari, de altfel "neamul" tau e si al ei.
Prea mici.
Suntem prea mici si ignoranti sa intelegem ce inseamna Dumnezeu. Religia a stricat si batjocorit aceasta entitate, acest articol referitor la unul din multele evenimente"pioase" care intaresc ceea ce vreau sa spun. De prea demult am inventat acest "Demon" de care habar nu avem ce este. O inventie, atit. Haosul de la Mitropolie este o parte din 89% din ceea ce se intampla in univers. Frica de Dumnezeu este o alta prostie, cum este si biserica, daca am accepta tablitele de la Marea Moarta ca pe o continuare a bibliei, sau alt capitol, nu ata-i important, Biserica ar devenii 0. De aceea cei de sus din mai toate credintele, nu numai ca nu le recunosc dar le ignora. De dumnezeu nu ai cum sa ai frica pentru ca esti parte din el, cum sa traiesti cu frica de tine? Numai ca si in Romania ca si in multe alte asa zise tari,(daca mergi pe luna sau putin in spatiu nu preqa gasesti granitele) identitatea fuzioneaza cu anumite credinte. Iar ce credem noi, chiar nu are nici o legatura cu Dumnezeu. A, era sa uit doar asa ca o tema de gindire, stiati ca Geneza inca nu sa consumat, noul testamen a fost comandat de chiar Constantin si Elena. Ei au ordonat unui intreg imperiu sa "creada" in Christos? Si asta pentru a nu se dezbina. Cine spune ca are o relatie personala cu Dumnezeu ar trebuii sa mearga la doctor caci aude voci sau se intampla ceva bizar cu dinsul. Si inca ceva, daca mergi pin desert fara apa si mincare, cite zile a mers Moise, apoi intrii intr-o pestera racoroasa, sa nu fiti surprinsi daca un boschet este in flacari si va vorbeste despre nemurirea sufletului. Cine stie cu adevarat ce ste sufletul? Nimeni. Doar ipoteze aberante la un moment sau altul in istorie. O zii buna.
totusi , e mai bine sa te temi de Dumnezeu,si sa-i dai cinste , EL este STAPANUL,
cum ai ajuns la concluzia asta ?
orce om rational daca se uita la religia ortodoxa si traditiile ei ,va gaddi la fel
dar asta nu inseamna ca ai dreptate !!!!
tu o creatura cu o minte finita crezi ca poti sa-L intelegi pe Dumnezeu CREATORUL care este INFINIT,
Nu uita ,odata vei sta in fata lui Dunnezeu, oare ce vei spune ?
crestinul
cit am inteles din sfinta ortodoxie.da bani la nastere la nunta si lacimitir la buhaitii cari zic ca ta ajuta in toate dar cu plata pe loc pt.bunastarea lor.Daca nu ti a venit bunastarea ce ti-ai dorit 'd-zeu e de vina
Tocmai
Daca citeai cu atentie, chiar titlul spune ,suntem prea mici sa intelegem ceea ce este Dumnezeu. Dumnezeu, infinit? Descrie infinit. Nici matematicienii nu au reusit sa confirme infinitul, cei ce au incercat au luat-o rasna. Iar despre statul in fata lui Dumnezeu, este mult de discutat, nu am sa te luminez eu acum. O zii buna.
ptr.Delavegas
draga Delavegas ,n-am gasit cuvantul INFINIT, dar am gasit cuvantul IGNORANT si asta spune tot.....
un ignorant nu vrea sa caute advarul..dar cine cauta gaseste..
biblia spune;
veti cunoaste Adevarul ,si Adevarul va face liberi !!!
ADEVARUL se cauta cu SMERENIE si cu RESPECT fata de DUMNEZEU si APROAPELE TAU
......................
Romann iar te-ai murdarit la gura de teologie???
Nu pot sa nu remarc ce nume de camion ai!!!Pe langa asta e clar ca va sperie rau aia de la tine din adunare sau adunatura.Ca sa nu te las totusi in compostul oribil in care inoti , sa-ti vand un pont:cand te vei duce in fata lui Dumnezeu poti sa-i spui Tata.Atat!El va intelege si va face tot restul!Vai de mine cata spaima au bagat aia in voi pentru 10% din castigurile voastre!!!
ATEUL CINSTIT SI
DE CARACTER,LA ORICARE JUDECATA(DACA EXISTA,VA FI MULT MAI INSENINAT DECAT CREDINCIOSII "DE FIRMA"
lA romani si probabil la alte popoare exista proverbul"Sa faci ce zice popa,sa nu faci ce face popa.Modern si universal e "sa faci ce zice crestinul,sa nu faci ce face crestinul. Uitati-va cum arata lumea,uitati-va la inventatorii de arme,la cei care le folosesc,la cei care alearga dupa averi,la cei desfranati,ce cruci mari fac cand se duc pe la biserici ca sa-i vada lumea.Uitati-va ce mare de oameni mai ales femei,sunt in piata numita SF.Petru si intrebati-va foarte firesc-Oare cate din ele s-au necinstit,cate au facut avorturi,cate gandesc cu pacat privind procesiunea.Cine l-a obligat pe om sa se afiseze drept crestin,cand el face mai multe pacate decat ateul,la care mai adaoga inca unul permanent,danduse drept crestin ?Cine alearga dupa cuceriri? bogatii,femei,barbati,iar cand trece prin fata unei biserici ,se uita cam cine il vede,ca sa stie daca sa faca cruce sau nu.Justificarea romanului acum(oare cat mai tine?) este trecutul comunist.E seceta,e inundatie,nu creste ceapa,nu ai apartament,nu mrrgi la scoala,deputatii sunt hoti,Putin e ales,Bush nu ne da vize,ardeii sunt scumpi,te inseala nevasta,ai ramas repetent,esti somer,restaurantul e plin,nu se mai citeste,sexul e o profesiune,uneori un act stiintific,justificarea cea mai usoara(dupa aproape 20 de ani) "Trecutul e de vina..Mi-am dus copii la biserica.Acum sunt la locul lor.Iata ce mi-au spus.Tata acolo femeile fac parada modei,iat barbatilor la umbla ochii dela una la alta,sau sosotesc. Oare au mintit ? Cititi ,oftati,si nu ganditi la adevar,la ceia ce aveti in suflet,asa ca in orice,si "nu va lasati"Daca ar putea invia vre-un sfant,in situatia de azi,el ar iesi afara din biserica,iar Sf.Petru nu ar mai sta prin piata sa,cu toata parada de bogatie fata de vremurile sala.
Ateule
Nu sunt deloc prosti.Ei confirma teoria Darwinista a originii omului.Pasul lor este judecat nu e prostesc.SE afiseaza ,ii vede lumea,isi dau importanta.Ca subt credinciosi,nu fii ingrijorat.Poate sunt mai putin decat matale.
faradai vasilica cu STRAMOSI tai MAIMUTELE
Darwin spune ca Omul se TRAGE din MAIMUTA ,eu zi ca OMUL a fost creat de Dumnezeu.
-ESTE treaba ta daca tu consideri ca STRAMOSI TAI SUNT MAIMUTELE
Lui GINO
Sa vorbim serios.pE OM L-A CREAT dUMNEZEU.dA AASTA CRED SI EU.cAND ? NU MA INTERESEAZA,PENTRUCA DE MII DE ANI SUNT "SAVANTI"CARE CERCETEAZA,traesc si sunt pretuiti ,dar inca nu s-au hotarat.Dar te intreb,Crezi ca pa Darwin sau pe maimute le-a creat altcineva ?Eu nu pot intelege nici fariseismul inghesuitilor care ce calca se injura pentru a saruta cea ce se crede,in cel mai pozitiv cas,moastele cuiva,decretat Sfant ,nu de Dumnezeu,ci de un consiliu omenesc.Nu vreau deloc sa lovesc in religia neamului meu cea crestin ortodoxa,religie care nu e numai a romanilor,totusi vreau o explicatie.Cei mai in varsta,cunosc randurile urmatoare :
bRANCOVEANU cOONSTANTIN'BOIER VECHI SI DOMN CRESTIN
DE AVERI CE TOT STRANGEA
sULTANUL SE INGRIJEA
SI DE MOARTE-L HOTARA.
dIN ISTORIE STIM CA c.b. A FOST CA BOGATII,IN FRUNTEA eUROPEI,IAR POPORUL CA SARACIE TOT PE ACOLO,a FACUT PALATE CASTELE A FAURIT UN STIL CU CARE NOI NE MANDRIM.e FRUMOS,E MARET,DAR ..E CRESTIN ? cONDTANTINE bRANCOVENE
nU GRAI VORBE VICLENE
LASA LEGEA CRESTINEASCA
SI DATE-N LEGEA TURCEASCA. cARE LEGE CRESTINEASCA SPUNE SA ADUNI AVERI IMENSE ?cARE LEGE CRESTINEASCA TE PUNE PE TINE dOMN CRESTIN,SA DAI BIR UNUI PAGAN TURC 370 DE PUNGI DE BANI DE AUR ADICA DE 2,5 ORI MAI MULT DECAT CONCURENTUL LA DOMNIE ,PAGAN CARE SA-TI ASIGURE SI DINASTIA,dE UNDE ACESTI BANI ? iARTA'MA DOAMNE,DAR tU SPUI,SA NU FACI COMORI PE PAMANT.sI TOCMAI CEI CARE LE FAC AJUNG SFINTI.mAI MULTE NU SCRIU,DESI E CE SCRIE,DAR MI-E FRICA,CA PANA LA dUMNEZEU MA MANANCA SFINTII.dOAMNE AJUTA.iN LOC DE A STA LA INGHESUIALA SI A INJURA SAU A SACULTA,POATE E BINE SA REFLECTAM LA dECALOG,SI SA NE GANDIM LA CE FACEM .cE CRESTINA E FEMEIA CARE VINE DELA UN AVORT,SI SE DUCE SA SE INCHINE CA SA NU I SE INFECTEZE CEVA?pOATE CA E RATIONALA,MODERNA,DE LUME SAU CUM VRETI,DAR EA NU FACE NICI CEVA CRESTINESC,NICI CEVA SFANT.
contrazicere
Pai domnule redactor, in mintea dumitale a mijit macar gandul sa stai la rand sa te inchini inaintea sfintelor moaste? De ce nu te-ai gandit la urmatorul fapt: ce-i mana (indeamna) pe acesti oameni sa stea ore intregi la rand, infruntand foamea, frigul uneori, oboseala (atat a drumului pana la Bucuresti si inapoi plus cea acumulata la rand..) etc. Faptul ca mai sunt unii, putini de altfel, care se manifesta necuviincios, tine de educatie mai mult. De ce nu vorbiti si de dorul dupa Dumnezeu si sfintenie a acestor oameni care mai au scapare doar la El in tara aceasta ? El (Dumnezeu si sfintii Lui) le este singura parghie de sustinere. Nu cred ca stiti ce se intampla de fapt la o sfestanie, ca altfel nu mai scriati ce ati scris...de ce nu scrieti si despre o satanizare a unora dintre ziaristi in care se cuibareste aghiutza, incat scriu ceea ce scriu prin ziare si fac reclama raului si demonului...in limba greaca cuv. diavol inseamna parator, adica cel care paraste...oare unii ziaristi pe cine reprezinta cand vad numai raul...? Si parasc... De ce nu vedeti si miile de parti bune ale lucrurilor?Va dau un sfat: mergeti pe soare si cautati si acolo pete, ca sigur veti gasi...
Excelent i-atzi dat peste bot slugoiului asta!
Multa profunzime shi inteligentza in aceasta punere la punct a unui ziarist care nu intzelege nimic din fenomenala credintza a romanilor, traitori in Gradina Maicii Domnului... Ziaristul asta abia ajuge la nivel de manele. Sa scrie despre manele!
Bravo liviu
-Bravo liviu ca ai putut sa dai un raspuns adecvat acestor ERETICI SECTARI
-am ajuns sa ne justificam in fata sectarilor,ereticilor acestora care au crescut cu bani dupa ultima ploaie .
Traiasca ORtodoxia VESNIC
Pelerinajul se face cu SMERENIE, nu cu injuraturi si calcari in picioare
BUNA CUVIINTA trebuie sa insoteasca pelerinajul, chioar daca in viata de toate zilele ai pacatuit.
O injuratura in pelerinaj ANULEAZA un an de bunacuviinta.
De acord stimate domn
Bineinteles nu toti dintre "credinciosii" care posteaza pe-aici - multi dintre ei semi-analfabeti - sunt de acord, dovada cele 2 minusuri! Banuiesc ca daca Al-Qaeda s-ar gindi sa-si recruteze discipoli prin Romania, n-ar duce lipsa. "Somnul ratiunii naste monstri". Precum lili, gino si altii ca ei...
pt traian si eminescu Sectar-Eretici ,Pelerinajele la Sf Moaste se practica de aproape 2000 de ani,Moastele au fost aduse de :Stefan c Mare,Mihai v,Mircea,Brancoveanu
-din sutele de mi de pelerini,oare credeti ca nu-i nimeni smerit,BIZAR
-Pelerinajele la sfintele Moaste se Practica de aproape 2000 de ani (nici nu exista "Musulmani"
-Multe SF moaste au fost aduse in ROMANIA de catre :
Niste OAMENI ,nu stiu daca voi ati auzit de EI:
-Stefan cel Mare
-Mircea cel Batran
-Brancoveanu
-Mihai Viteazu
ERETICI-SECTARI puteti sa-i comparati pe ei cu aL Queda
-Pelerinajele se fac de tot timpul ,este normal ca SECTARI-ERETICI sa se manifeste ,deoarece ei EXISTA de cativa ani
Nu stiu ce anume te face sa crezi ca sunt sectant ? Gresesti !
Nu am afirmat ca toti pelerinii sunt de vina, dar este suficient ca 10% sa mearga acolo pentru alte scopuri si astfel sa distruga o buna impresie.
evul mediu
un aricol la fel de bun am citit si in cotianul Gandul,http://www.gandul.info/puterea-gandului/s-a-bagat-moaste.html?4237;3377952
Cu prostime ca astea castiga PSD 20%
Se omoara se inping si cand ajung langa icoana fac cate o mutra de zici ca ei sant sfinti pe pereti.Multa prostime.Cel mai mult sar ajuta sa nu mai voteze pe PSD si atunci o sa mearga tari mai bine.
viorele ,cum iti permiti sa faci PROSTI MILIOANE de ORTODOXI ROMANI,inteleg ca lasa sectari de marmura
-cum iti permiti sa faci prosti milioane de ortodoxi romani ,oare tu te crezi destep
-Oare nimeni din tot NEAMUL tau nu a fost sa vada si sa se inchine la MOASTE poate ca nu daca esti SECTAR-ERETIC
pt gino
nu vorbi in numele tuturor romanilor, nu TOTI romanii sunt ortodoxi. De altfel ortodoxismul este o minoritate in lumea crestina, o SECTA, ca sa folosesc un cuvint care iti place. Marea majoritate a lumii crestine e catolica, cu comportament pios si civilizat, demn de secolul in care traim, si nu barbar, de trib african, ca cel descris foarte bine in articolul de mai sus...
catolicule ai nevoie de OCHELARI
Catolicule nu vezi bine sau nu intelegi:
-Am SPECIFICAT
foarte foarte foarte CLAR" ROMANI ORTODOXI"
ortodoxia nu e o minoritate
dimpotriva
crestinismul ortodox reprezinta ca numar a doua mare comunitate crestina din lume (http://en.wikipedia.org/wiki/Eastern_Orthodox_Church), avand in jur de 300 de milioane de aderenti in toata lumea; dintre acestia peste 6 milioane sunt in sua
dar oricum aici nu e vorba de numar; Adevarul nu are astfel de criterii
si 3 oameni de-ar ramane in Ortodoxie (un episcop, un preot si un mirean) si Biserica cea Drept maritoare ar dainui, in pofida multimii necredinciosilor.
Oameni buni,
sunt peste 3000 de secte in lume; sa nu ne lasam inselati! SA PASTRAM CREDINTA CEA ADEVARATA, lasata noua de parintii nostri si intarita prin sangele mucenicilor, timp de attea veacuri!
daca ne departam de Adevar, noi suntem cei ce pierdem, nu Adevarul!
haideti sa-i iubim pe oameni, dar sa uram minciuna, si in aceasta sa aratam ca suntem fii ai Tatalui ceresc! noi locuim pe pamant, dar suntem cetateni ai cerului; acum suntem pe drumul intoarcerii Acasa. Dupa cum spune Pr. Arsenie Boca, "fericit cine se intoarce" (in cartea Cararea Imparatiei)
Koko !
Fii sigur ca toti politicienii care merg la asa evenimente"nu-l au pe Dumnezeu",ei merg ascolo DOAR de forma,de obiceiul de a fi observati de lume,e o mascarada,la care omul cult nu participa. Ati vqazut pe Majestatea sa Regele MIHAI I al Romaniei facand treaba de acest fel ? Daca face o donatie o face discret si nu asteapta crui patriarhale.Catedrala din Timisoara este ctitoria Majestatii sale,dar cine stie acest lucru ? A avut ,ca si ctitor,portretul jugravit in pronaos pe perete pe care l-a acoperit cu stucatura ai din neamul lui Ceasca si ai KGB-istului. Asa da smerenie nu fatarnicie de politician.
la altii se poate
cu putina experienta cred ca si la bucuresti se va ajunge la civilitate in materie de pelerinaj. la iasi de cativa ani se observa un progres in acest sens, fara inghesuieli, cu ordine (atata cat se poate la romani)...
gino pt "romanul" SECTAR si pt toti MAMALIGARI ERETICI-SECTARI care incearca doar sa Discreiteze SF BOR,voi injurati 2000 de ani de Istorie a Romaniei
Credeti ca:
-Stefan cel Mare
-Vlad TEPES
-Brancoveanu
-Mircea cel BATRAN
-Mihai Viteazu
Si multi alti conducatori ROMANI CRESTINI-ORTODOXI,care au aparat TARA si RELIGIA crestina -Ortodoxa ,de multe ori cu PRETUL vieti,credeti ca ei au fost PROSTI,INCONSTIENTI ,asa cum voi ERETICILOR SCRIETI acum despre ORTODOXI
-Nu va este RUSINE MAMALIGARILOR Sectari_ERETICI sa scrieti asa de urat depre Ortodoxie,ati crescut si va-ti inmultit acum precum ciupercile dupa ploaie,credeti ca,cu cativa DOLARI o sa mai cumparati cateva SUFLETE .
--Voi ERETICILOR-SECTARI pe langa 2000 de ani de ORTODOXIE sunteti un NIMIC sunteti ca si INEXISTENTI,sunteti niste RATATI,sunteti la SLUJIREA ***.
-Criticand,discreditand,mintind cu comentarile voastre nu faceti altceva decat sa INTARITI CREDINTA ROMANILOR IN ORTODOXIE.
-PELERINAJELE la SFINTELE MOASTE exista de aproape2000 de ani ,nu acum niste JEGURI ca voi SECTARI-ERETICI inpinsi de draci incercati sa discreditati si sa puneti la indoiala ce a ce neau lasat noua
-SF Apostoli si ucenici lor
-Parinti BISERICI
care au fostinspirati de SF DUH
ISUS CHRISTOS ia incredintat pe ei sa scrie sa puna canoane despre cum si ce trebuie sa faca OMUL ,noi Ortodoxi nu facem altceva decat sa APLICAM invataturile Sf Apostolilor ,a ucenicilor si a SF Parinti aiBISERICI care au scris toate ACESTEA sub INFLUENTA SF DUH
Gino ai mare DREPTATE,Stefan cel Mare,Mihai,Brancoveanu,Vlad,Mircea el B,ei au ADUS SFINTELE MOASTE IN ROMANIA,si voi ERETICI-SECTARI nenorociti,va bateti joc de SF MOASTE??
-Istoria Romaniei este strans legata de religia Crestina ortodoxa
Stefa cel Mare
Mihai Viteazu
Brancoveanu,
Mircea cel Batran
Vlad tepes
Acesti mari oameni sau batut pt a apara SFANTA ORTODOXIE,inainte de apleca la razboi Se rugau ore intregi inpreuna cu ostasi.
-Acesti mari oameni erau BUNI ORTODOXI mergeu zilnic la Slujbe
-Multi dintre acesti MARI CONDUCATORI si-au dat viata pt TARA si RELGIE
Voi SECTARI NENOROCITI voi prin COMENTARILE voastre inspirate de D.raci cand incercati sa DISCREDITATI ORTODOXIA discreditati si acesti MARI DOMNITORI care si-au dat viata pt ORTODOXIE.
Acesti mari Domni au adus Sf MOASTE in Romania si voi o BANDA de SECTARI-ERETICI va bateti joc de ele?
Unde esti tu TEPES DOAMNE
SA pui mana pe ERETICI
EI nu se RUGAU ca SECTARI ,Martori lui Iehova,Baptisti,Penticostali,Evangelisti,nu puteau deoarece aceste SECTE nu EXISTAU
ASA ESTE
-STEFAN CEL MARE
-MIRCEA CEL BATRAN
-MIHAI VITEAZU
-BRANCOVEANU
-VLAD TEPES
Cand mergeau la Biserica sa se ROAGE mergeu in SF BISERICA ORTODOXA nu mergeula
-Martori lui Iehova
-Baptisti
-Penticostali
-Evangelisti
Sau la alte SECTE
Atentie sporita !!!
Gino , Gino , prietene tu ai sa ajungi mare in ortodoxie .Iti spun asta fiindca banuiesc cu cine stau de vorba si pentru ca dumneata ai timp sa crezi in sfintenia lui Stefan cel Mare . Atentie sporita ca ai deja doua admiratoare fidele , pe Lili si pe Mary si daca mai aduni vreo 20-30 de astfel de mironosite si le inseminezi pe toate poate ne vom gandi sa te declaram sfant . te vom sfintii intr-un spectacol burlesc , fara popi , sau calugari dar neaparat , neaparat in prezenta Regelui Lear(regele nebun).Ca sa conchidem trebuie sa-l egalezi sau dupa caz sa-l si depasasti la amante pe Stefan cel Mare ca sa devii cineva pe planeta si sa fii declarat sfant!!!MARI SUCCESE IN MUNCA!!!
gino pt Gnosticul ,da eu sunt ROMAN ORTODOX
Bineinteles ca sti cu cine stai de vorba ,eu sunt :
UN ROMAN ORTODOX
Dar tu cine esti ,din ce SECTA faci PARTE?????
-Foarte multi :
-necredinciosi
-criminali
-vrajitori
-prostituate
-Au ajuns SFINTI
EX:
-Sf Pavel
-Sf Ciprian
Toti OAMENI pacatuim si suntem PACATOSI
-Deci eu ma prezint inca o data ,SUNT ROMAN ORTODOX
credinta si moaștele
Mai deunazi apărea la tv un prea pios stareț care indemna un alt slujitor al Domnului sa ia o cutie aurită, niște oase albite de ciine și sa le declare sfinte că oricum "proștii nu știu despre ce e vorba" - bani să iasă De aici și pina la declanșarea nebuniei in numele Domnului nu-i decit un pas. Cum poți să crezi intr-un dumnezeu propovaduit de preoți care-ți percep taxă pentru botez, cununie, mort, pomeni. Și la romani pomenile se fac cu un fast "meseriaș" de la mincare cu toptanul pina la muzica de care ii placea raposatului,Dumnezeu să-l odihneasca, c-a muncit prea mult in timpul vietii.
Oricum ne-am nascut epuizați și trăim obosiți. Poate ca asta ne este soarta pe care ne-o meritam. Bafta noua, fraierii!!!!
excelent!
De acord cu tine, Luminita!
carcotasi oficiali
parca nu-mi vine sa comentez, dar prea cantati toate ziarele pe o singura struna. cateva incidente regretabile sunt transformate in regula omnipotenta. acest lucru arata rea-vointa, nicidecum obiectivitate. MARS! carcotasi oficiali! fii ai "tatalui minciunii", care dintru inceput a fost urator de oameni!
corect
corect! oare de ce oamenii nu vad cum sunt manipulati? de ce ei nu vad cum minciuna striga in piete si face galagie si zarva ca sa iasa cat mai mult in fata?
adevarul este discret, cu bunt simt si iese intotdeauna la lumina!