Ziare.com

Obiectivul major: distrugeti statul! Minciunile lui Udrea & Co

de Ioana Ene Dogioiu, Senior editor
Sambata, 04 Noiembrie 2017, ora 13:01

   

Obiectivul major: distrugeti statul! Minciunile lui Udrea & Co
Mai mult ca niciodata se vede, in opinia mea, ca anchetele declansate de comisiile parlamentare, pornind de la declaratiile unor inculpati pentru coruptie, reprezinta o actiune concertata, bine coordonata si organizata, menita sa dea inca un asalt impotriva justitiei, unul cu atat mai salbatic, cu cat pentru unii dintre cei mai proeminenti dintre inculpati usa puscariei se profileaza la doar cateva termene distanta.

Fie ca vorbim despre fostul colonel Dragomir, despre Elena Udrea, Dan Andronic, Mitica Iliescu etc, modelul e acelasi. Practic, ei reiau exact aceeasi poveste pe care o repovestesc cu alte cuvinte. Reistorisesc o poveste deja spusa inainte lor de presa controlata de inculpati, despre stat paralel, despre comitete de criza care ar fi fraudat alegerile, despre victime ale anticoruptiei, sute de ascultari fara mandat etc.

O poveste comuna profund conspirationista, cu terminologie importata, pe mai multe voci, transmisa in direct de televiziuni si comentata indelung cu aerul ca vorbim despre niste fapte dovedite.

Ei bine, exact asta si e marea problema ignorata: nu exista nicio dovada. Niciuna dintre afirmatiile facute in fata acestor comisii nu a fost dovedita cu vreun capat de proba macar. Ceva, cat de cat palpabil. Ba chiar in unele cazuri, ca al dlui Dragomir, sunt relatate lucruri pe care "martorul" nici nu pretinde ca le-ar fi trait efectiv, ci i-ar fi fost relatate de oameni care la randul lor au depus deja declaratii in fata comsiei. Este o modalitate de a amesteca in aceeasi ciorba care trebuie tinuta calda.

Aud ca alde Udrea si Dragomir sunt considerati de unii "whistelblower-i".Sa fim seriosi! Un whistelblower este un avertizor de integritate care isi poate fundamenta informatiile pe minime dovezi, nu vine doar cu "Povestea porcului", si, mai ales, nu are un interes personal vital impotriva celor pe care ii denunta public.

In cazul nostru este vorba despre oameni pentru care demolarea statului este o chestiune de viata si moarte. Nu avem accese, chiar intarziate, de constiinta sau despre integritate. Daca era asa, ar fi vorbit demult si cu singuranta nu coordonati. E vorba despre oameni care ori rastoarna statul, ori intra in puscarie si pierd mai tot.

Am sa va dau un exemplu care imi este extrem de la-ndemana: dna Udrea sustine ca as fi unul dintre ziaristii generalului Coldea si fundamenteaza aceasta acuzatie pe faptul ca as fi fost introdusa de general la Ambasada SUA unde eram toata ziua si nu mai incapea nimeni de intrebarile mele si ale altor doi colegi.

Din punctul meu de vedere, a face interviuri, a obtine reactii de la Ambasada SUA, a sta de vorba cu oficiali ai Ambasadei nu e o culpa, dimpotriva. Dar adevarul este ca eu nu am realizat niciun interviu cu niciun oficial al Ambasadei SUA si am calcat acolo doar la evenimente ultra-publice la care erau prezente si alte zeci, chiar sute de persoane. Cred ca au fost maximum 5 in total.

Deci dna Udrea isi fundamenteaza o acuzatie falsa, ca as fi unul dintre ziaristii controlati de dl Coldea, pe o dovada falsa, ca as fi frecventat Ambasada SUA. Si daca este asa in cazul meu, cum pot crede in veridicitatea celorlalte povesti?

Unele dintre ele se bazeaza pe bucati de adevaruri. De exemplu, povestea ca Realitatea Tv ar fi fost preluata de SRI prin 2010, pleaca de la doua fapte certe: ca Ghita l-a scos pe Vantu din joc si ca Ghita era un apropiat al SRI. Dar ele nu sunt suficiente pentru a proba o preluare si este ignorat faptul ca Realitatea lui Ghita a devenit Romania TV, care a adus poate cele mai mari deservicii SRI si lupta cel mai abitir impotriva justitiei.

Nu sustin ca preluarea nu ar fi avut loc, nu am de unde sa stiu, dar premisele de la care porneste ipoteza nu sunt o confirmare in sine, iar alte probe n-au fost aduse.

O alta poveste este despre fraudarea alegerilor din 2009 cu softuri, cu falsuri etc, ceea ce practic nu se poate decat cu complicitatea tuturor partidelor politice, dupa cum a explicat pentru Ziare.com unul dintre cei mai vechi observatori ai alegerilor din Romania si din strainatate, drectorul adjunct al IPP, Adrian Moraru.

Pe scurt, din momentul in care fiecare membru al sectiei de votare pleaca de acolo cu un proces verbal semnat de toti ceilalti, cat timp pe baza acestor procese verbale se fac numaratorile, oficiala si paralele, e joaca de copil care are un calculator de 10 lei sa vada daca numarul total al voturilor fiecarui candidat din numaratoarea oficiala si din numaratoarea paralela a fiecarui partid se potrivesc. Si cum toate procesele verbale din fiecare sectie sunt pe site-ul AEP se poate vedea imediat unde a aparut problema. E matematica simpla, de clasa primara.

Si daca totusi ai suspiciuni, ii chemi pe reprezentantii partidelor din sectiile de votare unde crezi ca totusi s-ar fi putut intampla ceva. Niciunul nu a fost insa chemat, iar restul este SF, pentru cei care chiar nu stiu cum se desfasoara un proces electoral cel putin dupa intrarea in UE.

Cand vine fostul colonel Doru Paraschiv, de la Directia de Informatii a Armatei, si invoca existenta in Armata a unei conspiratii a generalilor pentru realegerea lui Traian Basescu in 2009, iar singura dovada pe care o aduce este chiar realegerea lui Traian Basescu, nici nu stii daca sa razi sau sa te ia groaza.

Groaza pentru ca scopul evident al intregii operatiuni "comisia" este macularea unor institutii cheie ale statului, de la SRI si sistemul jdiciar, la presa care apara justitia si mai nou, in premiera, Armata.

Personal, nu am nicio indoiala ca acest atac este coordonat de Traian Basescu, disperat de faptul ca fiica sa, Ioana, si, mai ales, Elena Udrea se apropie de verdict. Iar fostul presedinte incearca sa tina sub presiune sistemul judiciar, lasa impresia ca va veni cu dovezile bomba cerute imperativ din tabara Udrea, cu dezvaluiri doboratoare de tipul "stiu eu cine esti, Bogdan", cheie in care cred ca trebuie citita si amanarea prezentei la cele doua comisii.

Atacul acesta sustinut, preluat de o masinarie teribila de propaganda controlata la randul ei de condamnati ca Voiculescu, sau inculpati ca Ghita si Andronic, nedovedit, dar agresiv si spectaculos reprezinta, in opinia mea, un autentic atentat la sigurata nationala a Romaniei pentru ca decredibilizeaza si inhiba institutii fara de care tara ar putea fi extrem de vulnerabila.


Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Citeste mai multe despre comisie ancheta alegeri 2009
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 18530 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
50 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

BANUL VORBESTE si in cazul presei

Cu fiecare zi care trece romanii se conving singuri : statul securist mafiot exista ! Si nu este un stat paralel , este chiar cel in care romanii isi duc existenta zilnica . Totul a inceput sa fie confiscat de securisti prin uneltele acestora (celebrii lachei si celebrii ciripitori ai securitatii ) inca din anii '80 . Dupa 1990 confiscarea a fost totala si definitiva , iar multi din lachei si ciripitori au devenit egali cu fostii stapani datorita interesul material comun . Si unii si ceilalti sunt SISTEMUL care multora le este inca neclar si neperceptibil . Sigur ca in timp multi au dat coltul sau au iesit din decor dar relatiile personale biunivoce , increngaturile interinstitutionale si chiar cumetriile de familie au ramas mulate pe vechile calapoade securiste bazate inca pe distrugatorul santaj . Presa nu a fost ocolita , dimpotriva toata masmedia este a securitatii , organizata si dotata cu personal conform vechilor criterii si cerinte securiste . Repet , aproape TOATA presa a abdicat de la rolul traditional , foamea este mare si aici si ca atare deontologia de breasla este inexistenta . Numarul de tineri acoperiti este masiv si-l completeaza pe cel al mai batranelor catane ce se rostogolesc transpirate si neobosite de la un post la altul pentru a-si indeplini misiunea . Cu riscul de a-i dezamagi pe multi , dar trebuie sa fii naiv incat sa crezi ca un Ciutacu sau Gadea chiar se rup de mila romanilor prostiti , sau ca cristoii , chiriacii, cetepistii si-au schimbat vechile indeletniciri otravite ! Nu-i pomenesc si pe altii , la fel de simbriasi si vanduti dar neprofesionisti si semiinculti ca cei de la Realitatea , B1 , DIGI si alte pocnitori la fel de securiste . Dincolo de rafuielile cauzate de luptele pentru morman , doar banul vorbeste in interiorul acestui sistem securist mafiot , restul cu legea si cu justitia sunt povesti pentru copii . Nu vad cum aceasta caracatita securista va putea fi distrusa , in timp se va metamorfoza iar plozii ce cresc acum pe saltele de bani vor dori probabil normalitatea , aceasta avantajandu-i in primul rand pe ei . O clasa politica responsabila si nevanduta ar putea totusi reteza masiv din raul actual . In nici un caz cu giumbuslucuri aeriene si infantile ca ale acelui Plescoianu de la PSD . Nu intamplator un baiat de televiziune il magulea fara masura aseara .

 

dna Ene este incoerenta

Pe tot parcursul articolului dezvolta, cu exemple mai mult sau mai putin concludnte, ideea ca acuzatiile "concertate" la adresa justitiei, statului de drept (subantels si a SRI-ului) nu se sustin nefiind intarite cu probe. Asa o fi, doamna, dar CU CE PROBE sustineti dumneavoastra afirmatia :
"Personal, nu am nicio indoiala ca acest atac este coordonat de Traian Basescu" ???????
C sa nu mai vorbim de concluziile din ultima fraza :
"Atacul acesta sustinut, preluat de o masinarie teribila de propaganda controlata la randul ei de condamnati ca Voiculescu, sau inculpati ca Ghita si Andronic, nedovedit, dar agresiv si spectaculos reprezinta, in opinia mea, un autentic atentat la sigurata nationala a Romaniei pentru ca decredibilizeaza si inhiba institutii fara de care tara ar putea fi extrem de vulnerabila".

In anumite privinte s-ar *** sa aveti dreptate, doamna, dar pierdeti orice credibilitate abordand lucrurile cu doua unitati de masura. Faceti tocmai ceea ce criticati si asta la distanta de numai cateva paragrafe.

 

Basescu 7 Udrea,catre justitie :- "Noi te-am facut,noi te omoram" !

....Ajuta-i Doamne !

 

Ziare.Com by DNA-Jos CCR!

Doamna Dogioiu, nu fiți tristă, viața este frumoasă, statul nu este in pericol, justiția funcționează perfect (Blaga și ginerele lui Băsescu au fost achitați!) iar salariile cresc cu 3 lei. Este adevărat că nu vă mai amintiți cu exactitate de cate ori ați fost la ambasada americană, multe persoane sunt in această situație, doar acolo poți intra oricand ca in branză! Vai, dar ce aveți cu feblețea mea Udrea, ani de zile au curs osanalele pe această pagină "profund independentă", iar acum cand este la ananghie, ii intoarceți spatele. Nu este frumos!
P.S. Acesta este un pamflet:
Zeci de ofițeri SRI s-au plans in ultimul timp de starea deplorabilă a presei și spun că ziariștii acoperiți cu care lucrează au ajuns să le dea multă opinie și prea puține informații. Ofițerii sunt nevoiți să apeleze la oameni de rand sau chiar la bloggeri dacă vor să afle noutăți de pe scena politică. Tot ce sunt in stare să livreze ziariștii acoperiți sunt diatribe turbate la adresa unor politicieni invitați in show-uri TV, ca și cum n-ar putea să-i vadă toată lumea și să constate că-s hoți și că au dus țara asta de rapă.
"Dacă nu găsim urgent niște ziariști buni, o să ajungem Serviciul Roman de Opinie, că doar asta primim. Comentarii peste comentarii despre ce-a mai declarat Dragnea la Antena 3. Asta nu e presă aservită serviciilor. Adevărata presă aservită serviciilor arată altfel!", ne-a declarat, sub protecția anonimatului, un ofițer SRI care era costumat in copac din Herăstrău. Nici nu vrem să ne gandim cum a călătorit bietul om, pentru că intalnirea a avut loc la Universitate.
Ofițerii se plang că n-au mai citit de mult un reportaj decent, o investigație sau măcar un interviu. Din cauza asta, se simt tot mai puțin informați și se tem că vor ajunge in ***and să nu-i mai intereseze realitățile politice din această țară. "E groaznic ce se intamplă. Nimic nu-i mai periculos pentru o democrație decat ca acei oameni care fraudează alegerile să le fraudeze in necunoștință de cauză, după ce i-au manipulat televiziunile de știri", ne-a mai declarat ofițerul costumat in copac, explicandu-ne că se grăbește, deoarece in juma’ de oră are intalnire cu un alt ofițer, costumat in caine, care urmează să facă pipi pe el.

Depinde despre ce stat este vorba

Daca se refera la statul condus de politicienii (alesi) care fac ceea ce fac si au facut tot timpul din 1990 incoace, nu-au decat sa il distruga. Este evident ca avem nevoie de "statul paralel", indiferent ca unora nu place si le sta in gat.
Singurii factori care ne mai tin cat de cat la un anumit nivel sunt Uniunea Europeana si NATO.

bengos - simbioza

Antena 3 : Noi vrem kovesi la puscarie, că ne-a bagat șoparla ce mai mare din trust 10 ani la puscarie !

Dragnea + aldeTăriceanu : noi vrem kovesi la puscarie, să nu intram noi la puscarie !

Gand la gand. Semnat, parafat.

"Luptăm, luptăm, luptăm să nu intrăm!" asta esenta pentru toate elucubratiile voastre cu statul paralel, perpendicular, isoscel etc.

voiculescu alias felix secu a spus clar cand a iesit de la puscarie

dau toti banii si viata pentru un singur cop: sa distrug DNA si pe CK.
Asa ca nu ma mir de nimic ca pune latrina3 in priza 24h.
Apropo, ca udrea nu are chef de puscarie, ca nu mai ajunge la discotecile de fitosi, e strict treba ei, nu a Romaniei. Justitia sa o trimita acolo unde ii este locul dupa fapte, de aceea avem stat de drept.
Cine a pus-o sa incalce legea? Daca imi amintesc bine din acea guvernare doar cea mai naiva a intrat aiurea la puscarie: Monica Iacob Ritzi (nu stiu daca i-am scris chiar corect numele).

George 2- in sfarsit poti fi obiectiv,agreez comentariul

Intrebarea este cine face mai mult rau Romaniei si romanilor.
De 27 de ani Romania este in deriva.
Daca se pune problema banilor,e lesne de vazut cine sunt bogatasii de carton ai Romaniei:circula o lista cu fii,fiice, nepoti,neveste,amante de securisti si fosti comunisti care acum sunt multimilionari.
Presa este fara indoiala arma cea mai eficienta de facut ceata.
Dar politic vorbind pesede este raul cel mai rau pentru ca a guvernat cea mai lunga perioada-putea da legi care sa ajute Tara,putea face reforme care sa schimbe invatamantul,administratia,etc.,putea face investotii,putra atrage investitori.
Totul foarte simplu:reducerea coruptiei,a nepotismului,promovarea in functii de conducete a elitelor prin concurs.
Dar ce face prsede acum este o degringolada,un parastas tiganesc unde la final toata lumea este beata ,se cearta ,danseaza si canta.

doamna IED ,intrebare intrebatoare

de ce nu il intreaba nimeni pe hansi klemmuiescu si pe ioha ? in america trebuie sa ai virsta minima de 45 ani sa fi judecator ..de ce nu isi doresc asta si in romania ? de ce in ro se pot face si fite de 23 ani judecator cu experienta de viata zero ? sint mai usor de manipulat pentru statul paralel ?

@George 2 - Caracatita securista poate fi distrusa

de noi. Si poate fi distrusa cu o singura propozitie:"E inacceptabil !".
1. E inacceptabil ca Procurorul General sa fie intr-un conclav care PUTEA organiza lovituri de Stat si subminarea proceselor democratice. Daca ai fost in Sufragerie la Oprea- demisia!
2. E inacceptabil sa te anchetezi tu pe tine insati in toate dosarele unde se aduc probe, apoi sa o pui pe dna Ene sa strige ca nu sunt probe... Daca ajungi sa te anchetezi tu pe tine - demisia!
3.E inacceptabil sa implici SRI in activitati politice. Daca ai fost ca director al SRI impreuna cu activistii si consilierii unui candidat la presedentie- demisia !Maior - demisia!
4. E innaceptabil ca CSM sa decida ca un martor e mincinos ,inainte ca acel martor sa isi prezinte toate marturiile in fata Comisiei de control al SRI. Daca CSM impiedica pana si controlul constitutional asupra SRI- demisia!
5. E innaceptabil ca Livia Stanciu sa isi bazeze opinia separata pe informatii secrete ,TOCMAI acele informatii pentru care Parlamentul a venit in fata judecatorului sa reclame ca nu le poate obtine!
Daca in loc sa ii dai Parlamentului acces la informatii , zici "le-am citit eu si nu va trebuiau " si mai esti inca judecator CCR- demisia !

si ce-i mai principal la final

Bataie generala, eventual ceva sabii, cutite si pistoale

Momentul trebuie fructificat

Afirmatia lor despre statul paralel poate fi adevarata. Dar statul fals, nociv, e al lor.
Statul aparent, care de fapt opereaza acum in Romania, este acaparat de indivizi care au vazut aici un loc de jefuit. Insa umbra statului adevarat, normal, al acestei tari a mai supravietuit si se straduieste sa iasa la lumina. Asta ii deranjeaza pe uzurpatori si incearca sa o distruga, avand tupeul sa insinueze ca ceeace e normal este de fapt fals. Exact ca in povestirea lui E A Poe, amintita zilele trecute de T Basilic, cu nebunii care i-au arestat pe medici si au inversat rolurile.
"Nebunii" astia lucreaza ca la carte, dupa un plan ingenios. Minciuna, scenariile ticluite sunt abil folosite, in special ca sa scape de justitie. Dar punctul lor forte este ca sunt multi, multi hoti si insi santajabili plasati in puncte cheie: parlament, guvern, CCR, televiziuni. Mai sunt si fostii, care se dau detinatori de secrete si emit bazaconii. Iar legile, constitutia, ne lasa uneori dezarmati in fatza ticalosilor care, in numele unei democratii formale, abuzeaza.
Dar acum au dat-o in bara cu revolutia fiscala, cu minciunile in care s-au incurcat. Momentul trebuie fructificat cu hotarare si cu inteligenta.

Statul paralel al PARALELOR.

Mafia e cu noi !

Ziare.Com by DNA

Nu iese fum fără porc!
#povesteaporcului
P.S.Povestea porcului 2013
-pe scurt-
- Coldea: eu aduc interceptarile sa ne mai destindem putin!
- Kovesi: Apai, daca-i asa, eu vin cu dosarele!
- Maior: Eu aduc palinca!
- Dancu: Ba, eu aduc palinca!
- Oprea: Eu aduc stelele, ca daca e innorat sa avem la ce ne uita si cate o diploma la fiecare!
- Ponta:Eu imi aduc doctoratul sa avem cu ce aprinde focul!
- Dragnea: bine ma, intelectualilor, lasati ca aduc eu porcul!
- Oprea: Nu fi suparat, Liviule, am si pentru el o diploma!
The end

 

SA VORBIM DISCUTII ...adica , turnatorie grobiana !

Ca turnatoria "in falsh" a devenit un sport national si nu mai e demult o noutate dar, cind devine o obsesie a comisiilor parlamentare si a mediei sofisticate sau prozaice este un fapt cu totul periculos .

Sa platesti de la buget comisii parlamentare , pentru a demonstra ca institutiile fundamentale ale statului de drept sunt antidemocratice, pentru a scapa hotii si tilharii din aceasta tzara de pedeapsa cuvenita , poate intra intr'o spirala periculosa , care nu poate duce decit la un veritabil dezastru ...este conditia creata pentru o NOUA REVOLUTIE ,daca asa ceva ar fi existat vreo data.

DAN-795, nu trebuie sa va mirati pentru crearea de

comisii parlamentare pentru a demonstra ca hotii si talharii sunt "Copii cinstiti". Atata timp cat suntem condusi de un condamnat penal si un urmarit penal lucrurile se vor schimba din rau in mai rau. Infractorii vor fi eliberati, iar in locul lor vor intra cei de la DNA, fiindca au fost prea duri cu infractorii. Shalom

@Hera: Am citit din nou, cu toata atentia, articolul.

Multe ii poti reprosa d-nei Ioana Ene, dar incoerenta nu. Faptul ca il considera pe Traian Basescu creierul luptei impotriva justitiei nu e o noutate, nu e o afirmatie in premiera ca sa o argumenteze acum.
Nu stiu daca exista chiar o organizare formala, un sindicat anti-anticoruptie, sau o uniune spontana in jurul scopului comun. Daca exista un sef sau fiecare se distinge prin cat de tare ii arde camasa. Dar Basescu, cel de dupa mandat, a avut o mare contributie
A fost clara si discutata la vremea ei regia din sceneta pe roluri cu Ghita, Ponta, Udrea, Basescu. Iar acum, ca Ghita nu mai e si nici Ponta, iata ca "marturiile" lui Udrea "se pupa" cu ale lui Draghici. A disparut via si a aparut sufrageria. Acum, porcul.
Daca ar fi sa-mi ascult intuitia legand cateva fapte concrete, as spune ca seful sindicatului anti-anticoruptie este impartialul, bonomul, modestul Ion Cristoiu. Nu pot demonstra, dar tot ce a facut, de la gaselnita cu jurnalul Elenei Udrea, lansarea unor chestii precum "sistemul", "binomul" mi-au dat convingerea ca el e creierul si ca blogul lui reprezinta o baza strategica. Am incercat sa-l demasc, dar m-a cenzurat printr-o metoda sofisticata. N-ar fi exclus sa fie mai mult decat pare.

Multa manipulare pe acest site !

La cat fura PSD = au bani sa mentina toti postacii.

Dna Udrea minte cat cuprinde. Nu de alta - dar ca sa-i faca jocul lui Basescu . La care este implicata si ea cu multe milioane.

Acum si-a tras si barbat care sa o apere de furia multimii.

Dna Dogioiu !
Poate ca suntei sau poate nu sunteti "agent" De data asta sunteti pe calea ce=a buna.

Nici

N-a intrat bine in capitalism și Romania a devenit oaia neagră a țărilor europene. Asta in urma acaparării puterii de către eșalonul 2 pcr.

 

maty 48-stim noi cine esti?

Care voi?-fostii securisti si comunisti?
Voi,aceia care dezbinati,care furati,care ati distrus tot iar acum dati vina pe Europa?
Feseneul asta care a distrus industria Romaniei,facand sa emigreze sute de mii de specialisti?

Lasă-o moartă.....,

știm noi cine ești Ene Dogioiu!

 

Ioana Ene Dogioiu este de partea cealalta,

adica partea fara Dragnea, Tariceanu si gastile aferente.

S-a dus vremea cand Dogioiu pupa mana Udrei pe

..Ziare.com, Elena fiind sponsorul principal si al postacilor de 30 bani! Acum Ioana trebuie sa-si repereze onoarea, "data in gat" de fosta sefa! )))))

Imi place cum se toarna basistii, asa vedem si noi, romanii, cine ne-a mintit, cine nu e in stare sa castige alegerile fara magarii!
Cu fiecare zi care trece vi se apropie sfarsitul! De aia sunteti agitati si vreti anarhie! "Sa iasa lumea in strada sa va apere", cica! )))))

@maty48 08.00

- tu , si cu cine , stiti !? :o(((

"Obiectivul major: distrugeti statul! Minciunile lui Udrea & Co"

sunteti obsolete

Ioana Ene Dogioiu, a venit timpul ,sunteti obsolete pt servicii... daca incepe udrea sa latre... e clar !!!!

 
 

PACATELE LUI UDREA in bulibaseala acestor vremuri sunt niste

mofturi de copii simandicosi , pe care-i trimiti la ocna ca lumea sa uite cine ne sunt criminalii .

O lista publica a jefuitorilor neamului , care ne sfideaza cu mitocania lor, ar fi mai interesanta decit povestile cu Soros si alte gulgute gen Antena3 ..

Imi pare rau, doamna Ene Dogioiu...

... dar aici au gresit grav DNA, SRI si cine mai e.

Niciodata nu se lupta pe doua fronturi, de la Bismark incoace se stie.

Statea lupta anticoruptie in fiica lui Basescu?! Chiar in udrea? cand tu dna, ca bastion al luptei anticoruptie, stii ca masinaria psd-antena3-rtv are toate diviziile indreptate impotriva ta, a statului de drept, tu ca strateg te indrepti impotriva celui care ani de zile te-a antrenat, te-a pregatit, te-a condus in lupta?

Greseala grava. Atacarea fara cel mai mic simt tactic a lui Basescu, l-a transformat pe acesta intr-un adversar feroce, in loc ca fostul presedinte sa poata fi folosit in continuare pe baricada in lupta impotriva adevaratilor inamici ai statului de drept.

Nu stiu cine a adoptat aceasta strategie paguboasa. Daca au facut-o doar ca sa faca sluj in fața noului locatar de la Cotroceni, pai au cam dat-o in bară.

Si sa nu-mi spuneti acum ca toata coruptia din Romania statea in fiica si fratele lui Basescu. Cand Teldrum ocupa Romania si Dunarea devine TelDunarea, fara ca d-na Kovesi sa observe ceva...

 

care stat?statul pe burta,statul la ciupeala,statul la miloaga??!!!

doamna credam ca sri te-a concediat si esti somera,dar vad ca in ciuda faptului ca iti dai arama pe fata ca fiind ofiter acoperit al sri, sau alte structuri securistice din romania sau de aiurea, mai degraba lucrezi pentru toti ca sa iei si mataluta un banut fara munca dar dai tare din gura si manipulezi ce prin ce primesti de la cei care te au in legatura.pacat doamna fiindca acesti facoiri de influenta nu prea sfarsesc bine.nb. sper ca cititi si carti de spionaj si alte actiuni mafiote!!!am increderea ca odata si odata toti cei care clamati ca justitia este in pericol si voi sunteti cei mai curati si destepti dintre toti,se vor trezii adevaratii procurori si judecatori si vor da cu voi de pamant pe la jilava sau rahova si de ce nu pe la penitenciarul de femei!!!!!!mai opriti-va cu aceste cuvinte lipsite de continut ca ne plictisesti.

 

ghinion!

d-nei udrea, statu paralel i-a cazut perpendicular.
mult timp am crezut ca figura feminina mai odioasa ca cea a ceauseascai nu exista.
asta pana la madam udrea-cocos, creatoarea celei mai rapace grupari de crima organizata ce a activat pe acest pamant, de la crearea primului stat daco-get.

 

Nu-i ea creatoarea! Creatorul e Tartorul, care acum a ramas

.."pe-afara", Sistemul Toxic l-a servit si acum se descurca si fara!

Marone666 @ Vezi comentariul unui sanatos la cap

cum este Meleaca care arata cu degetul pe vinovat ..EGAL de ce culoare politica este...si unul Bolnav la cap mai bine zis
FANATIC si orb ce pupa zilnic unul ca P.Monta Gringoreanu si mai nou Penalul Draknea Egal de ce face si ce zice!!
Cei bolnavi ,fanatici , Distrug Romania !!
Cat timp nu vedeti clar din ce parte vine Distrugera tari si nu o combateti Uniti....O sa ramaneti ultimi in Europa si
peneultimi in lume.........Dar va meritati deplin SOARTA !!

Tinand cont cat de rapid s-a mobilizat guerilla digitala a PSD-ALDE

pana la acesta ora se intelege clar ca atacul la statul de drept e in faza culminanta!
Mai rasfirati baieti, mai rasfirati, ca se prind toti fraierii ca mintiti pentru bani!

 

Vai, vai si iar vai...

Da Doamna Dogioiu sau cum va mai zice sub acoperire. Sunt de acord, ordinul vostru este sa distrugeti statul de drept. Parlamentul nu are voie sa legifereze ca nu-i mai permiteti voi si spalatii vostri pe creier marca #.
Nimeni nu are voie la opinie, numai voi ca sunteti detinatorii adevarului in frunte cu hotul de case Ioha pe care l-ati montat la Cotrceni ca sa va execute ordinele.
Da. Sunt de acord sa distrugem statul paralel creat de Basescu si preluat cu bucurie de schingiuitorul limbii romane de la Cotroceni.
Vai ce ma voi bucura cand o sa te vad somera. Unde o sa-ti mai versi veninul, inteligenta pamantului?

 

STATUL se distruge cand fiecare dintre părți se consideră statul !!!

Mai mult de atat, STATUL reprezintă azi ȚINTA celor care vor o Europă fără de națiuni și credință, ba chiar și fără coștiință națională, in cadrul planului mai mare, numit globalizare, care are au in spate oameni, corporații și unele națiuniuni, in care au renăscut visurile și năraurile imperiale. Asta la nivel transnațional. La nivel național sunt cei agreați de ei, pentru a ocupa cele mai inalte funcții in stat și cărora li s-au pus la dispoziție cohorta de acoperiți, instituții și chiar suportul popular, pentru a acționa pe plan intern, pentru slăbi pe cat posibil statul și drept consecință aducerea cetățenilor acelor națiuni și a națiunilor insăși intr-o stare de sărăcie și neputință , pentru a le aduce, intr-un rău inceput, la o supunere și dependență perpetuă, in care voința și interesele legitime ale fiecărui om in parte, viața fiecăruia dintre noi, este o viață, precum orice plantă in ghiveci, ingrădită și căruia i se va da să mănance ce gandesc ei că ne este bun, urmand ca fiecare să fim in "eforturile" noastre ca niște ogari care aleargă numai atunci cand scoși din cușcă, sunt aliniați pe linia de start și li se arată o coadă de iepure (nici măcar un iepure?), după care vor alerga toți pană la epuizare, nereușind nici unul s-o prindă, aceasta avand o viteză de deplasare după cum doresc și impun colonizatorii globali. Din timp in timp, și la timp, vine cate unul dintre ei și ne spune că "nu este stat paralel"...nu este aia și aia, din toate cele ce au devenit la vedere și le simțim prezența, acțiunile, faptele, toate asupra noastră ca ființe umane, conștiină vie și apartenență lao patrie, ca oameni ai lui Dumnezeu, care ne-a adus pe toți și pe toate intr-o STARE - LIMITĂ, in care ne adancim, pană la explozie. Astfel de aoameni, indentificați fiind, nu că numai trebuiesc votați, nici măcar nu ar trebui să "se reproducă" pentru a nu mai avea posibilitatea să fie susținuți, de fel și fel de cozi de topor, adevărați trantori, printre noi.
Ce se intamplă cu noi, ca cetățeni, ca neam, ca țară, ca națiune, după cum se intamplă, nu poat fi decat efectele neacțiunii și nepăsării noastre, tocmai că știind că sunt atația "draci" printre noi și mai ales care ne inconjoară, fapt pentru care ar trebui să sărim ca arși asupra tuturor acelora ce indrăsnesc să intervină asupra dreptului de a ne croi viața, ca persoane, ca neam , ca țară după regulile divine, Romania fiind Grădina Maicii Domnului, iar romanii oamenii Domnului, aici din veacuri și in veacuri!

 

@iancugheorghe - conceptia iLiberala care de la..rasărit vine

" statul reprezintă azi tinta celor care vor o Europă fără de națiuni și credință"

Imi puteti spune si mie care este, in general, conceptia națiunii bulgare care este pusă in pericol de Europa Unită?
Care este tezaurul romanesc spulberat de apartenta la EU? Ce mosteniri culturale se vor pierde prin aderarea Tarilor baltice la UE ? Ati prefera o Grecie sau o Portugalie neeuropeana?

Ne place au ba, modelul castigator aici este modelul construit de marile natiuni europene. Franta, Germania, Anglia. Acest model se vrea adoptat la toata scara noii natiuni, cea europeana. Cu stat de drept, cu justitie independenta, cu respectarea drepturilor omului... Astea sunt valorile comune care pot lega natiunile componente in Europa. Natiunile care au intrat de buna voie in acest sistem.

Ce va deranjeaza?

E clar și e clar mai de demult...

Eu am propus reluarea melodiei cantată de Luigi Ionescu "Lalele,lalele,lalele..",inlocuind lalelele cu lichelele doar că ultimele... nu infloresc ,dar se inmulțesc prin spori probabil,precum otrăvitoarele ciuperci.
Răsar aceste lichele și nu se lasă duse din spațiul public,după ce-l otrăvește și pe față și pe dos.Deja, unele nume,ale acestor l...,au devenit Nomina Odiosa!
Populației din Romania ce-și dorește un viitor sănătos, pentru varstnici,copii lor și nepoții lor,i se ridică impotrivă,nu numai cei de la putere,apăruți prin alegeri,ci și din cei căzuți de acolo,vizați pentru NE servirea ȚĂRII,cand erau pe funcții.Sunt printre noi,ca viperele ce-ar mușca nesătule pentru a nu FI văzuți cum au fost,sunt de fapt,in toată activitatea politică.

 

LIBERALUL Rank user: x5 04.11.2017, 09:36 SPUNE:

Eu am propus reluarea melodiei cantată de
Luigi Ionescu "Lalele,lalele,lalele..",
inlocuind lalelele cu lichelele...

ADICĂ AȘA:

Lichele, lichele
Hidoasele noastre lichele,
Ne năpădesc niste orori
Cu chip de escroci impostori!

Lichele, lichele,
Grețoasele noastre lichele,
Furați mereu, mințiți mereu,
Sunteti campioni la tupeu.

Sperante ati trezit, ne-ați tot imbrobodit
Cu graiuri care ne-au păcălit.
Iar rosu-nflăcărat in gură vi l-au dat
Din clipa de cand v-au votat.

Lichele, lichele
Hidoasele noastre lichele,
Suntem uimiti si buimãciți,,
La cat de rapid vă-nmulțiți!

Lichele, lichele,
Grețoasele noastre lichele,
Ne-am săturat de-acesi bufoni
Cu chipul de cameleoni!

Lichele, lichele,
Grețoasele noastre lichele,
Furați mereu, mințiți mereu
Sunteti campioni la tupeu.

Sperante ati trezit, pe toți ne-ați mintit
Cu graiuri care ne-au păcălit.
Iar rosu-nflăcărat in gură vi l-au dat,
Păcat că, deja, n-ați crăpat!

Lichele, lichele,
Coșmaruri din visele mele,
Sunteți uniti si fericiti,
Că-n veci vreți să ne păcăliți
... Veti fi izgoniti si starpiți!

După Luigi Ionescu - Lalele

Zece cu felicitari!

Suna mai bine decat originalul.

Felicitari si multumiri domnule Sorin !

Aceste lichele nenorocite trebuie atacate si demascate
tot timpul.
Si marele pariu este Justitia pe care ei vor sa o acapareze total si cu orice pret pentru ca e vorba de
libertatea lor.
Singura solutie este iesitul masiv in strada.

State paralele...

Stimata doamna, trebuie sa spun ca analiza dvs., de cele mai multe ori solida si corecta, de data asta da gres, asa cum a dat si atunci cind ati infierat numirea lui Ciolos ca prim-ministru.
In Romania exista, in fapt, doua State asa-zis paralele, care de fapt numai paralele nu sint, ci se intersecteaza (concureaza) chiar foarte puternic. Unul este Statul lor, al celor 5 milioane care au votat psdalde, iar altul este Statul nostru, cei 6,5 milioane care am votat Iohannis. Iar cele doua mari tabere care se afla in lupta aproape deschisa reprezinta, una, fortele retrograde, care, pentru a-si pastra bunurile furate, si a fura in continuare, doreste conducerea in continuare conform menntalitatii comuniste, iar alta, fortele relativ progresiste, care doreste sa opreasca furtul de "stinga", si (partial), ar vrea sa fure si ea un pic (de "dreapta").
Deci, una din axele de Stat care se intersecteaza are in subordine o anumita parte a institutiilor "vizibile" (guvern - ministere (mai ales politia), parlament), iar cealalta are in subordine institutiile "invizibile" (mai ales cele secrete - sri, sie - dar si presidentia). De fapt, in mare, este o lupta intre Parlament si guvern, pe de o parte, si presidentie si institutiile subordonate (servicii secrete, procurori) pe de alta parte.
Si toate astea se intimpla pentru ca institutiile Statului sint politizate pina in maduva oaselor, si - cele abilitate, si de o parte, si de cealalta - fac anchete false, la comanda (cind au ele nevoie). Si spun toate acestea din experienta personala, imediata, si cu politia, si cu dna, experienta pe care pot sa va o pun la dispozitie (dvs. personal, sau ziarului) in orice moment doriti.
Si daca aceste situatii nu sint facute cunoscute public, in mai toate detaliile, lupta aceasta vazut-nevazuta va continua, iar din cauza relativului echilibru dintre fortele implicate, va putea dura un termen lung, indefinit.
Deci situatia ar trebui constatata si acceptata public, in toata presa progresiva, apoi discutata si analizata corect, gasindu-se apoi mijloace de rectificare si eliminare legala a problemelor. Asta in teorie, pentru ca in practica, fortele retrograde (la care am uitat sa o adaug pe cea mai importanta si malefica, ramasitele fostei Securitati) nu vor lasa din mina - nici usor, si nici de buna voie - bunurile (si situatiile - doctorate, de exemplu) furate si / sau adjudecate pe nedrept.

 

Prima   1   2   Ultima

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor