Ziare.com
Puiu Hasotti
Hasotti: E bine ca dosarul Mineriadei s-a redeschis. Cel mai mare vinovat e Iliescu

Duminica, 25 Octombrie 2015, ora 16:55

Hasotti: E bine ca dosarul Mineriadei s-a redeschis. Cel mai mare vinovat e Iliescu

Ion Iliescu / stiri Ion Iliescu

Senatorul liberal Puiu Hasotti a declarat, duminica, la Constanta, ca este foarte bine ca dosarul Mineriadei s-a redeschis, adaugand ca, in opinia sa, "cel mai mare vinovat este Ion Iliescu", iar "crimele nu se prescriu si istoria nu iarta". "A fost nevoie de o decizie CEDO, dar este foarte bine ca dosarul referitor la mineriade s-a redeschis. Se va dovedi, intre altele, ca exista vinovatii si in opinia mea cel mai mare vinovat este domnul Ion Iliescu impreuna cu acolitii sai. Crimele nu se prescriu si in timpul mineriadelor au fost crime, crimele nu se prescriu si istoria nu iarta. Cred ca de aici trebuie sa pornim cand vom judeca mineriadele care au tras Romania cu 10-20 de ani in urma. Au fost niste orori care s-au petrecut atunci si pentru care Romania probabil inca plateste", a afirmat Puiu Hasotti, intr-o conferinta de presa. Iliescu, pus sub acuzare: Reactia lui Andrei Plesu, ministru la Mineriada El a mai spus ca,...

Puiu Hasotti: PSD va avea de ales intre Liviu Dragnea si Dragnea Liviu

Duminica, 27 Septembrie 2015, ora 17:44

Puiu Hasotti: PSD va avea de ales intre Liviu Dragnea si Dragnea Liviu

Puiu Hasotti / PNL

Senatorul PNL Puiu Hasotti considera ca, dintre cei doi candidati pentru sefia PSD, unul este nesemnificativ, astfel ca, de fapt, social-democratii vor avea de ales "intre Liviu Dragnea si Dragnea Liviu". "Ce se intampla la Partidul Social Democrat seamana un pic cu povestea aceea, cei patru apostoli au fost trei: Luca si Matei. Acum cei patru candidati au fost doi sau raman doi, dintre care...

1 comentariu
Reincepe revizuirea Constitutiei: Referendumul va avea loc cel tarziu la alegerile locale

Vineri, 06 Martie 2015, ora 21:28

Reincepe revizuirea Constitutiei: Referendumul va avea loc cel tarziu la alegerile locale

Politica / constitutie

Senatorul PNL Puiu Hasotti a anuntat ca luni va incepe din nou sa functioneze Comisia pentru revizuirea Constitutie, sub presedintia senatorului PSD Ion Chelaru, referendumul putand avea loc in acelasi timp cu alegerile locale de anul viitor. Hasotti l-a inlocuit recent pe Crin Antonescu in aceasta comisie. "Nu voi fi presedintele acestei comisii pentru ca nu am studii juridice, se pare...

8 comentarii
Denunt pe numele a cinci fosti ministri ai Culturii - care sunt acuzatiile

Joi, 05 Februarie 2015, ora 18:25

Denunt pe numele a cinci fosti ministri ai Culturii - care sunt acuzatiile

Stiri / Parchet

Sindicatul RomaniaFilm a depus un denunt pentru abuz in serviciu la Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie (PICCJ) impotriva fostilor ministri ai Culturii Kelemen Hunor, Mircea Diaconu, Puiu Hasotti, Daniel Barbu si Gigel Stirbu. In decembrie 2014, Sindicatul RomaniaFilm a formulat un denunt privind infractiunea de abuz in serviciu impotriva persoanelor care au detinut...

4 comentarii
PNL s-a razgandit: Nu mai cere capul lui Ponta. Cum ramane cu demisia in cazul lui Basescu

Marti, 24 Iunie 2014, ora 17:54

PNL s-a razgandit: Nu mai cere capul lui Ponta. Cum ramane cu demisia in cazul lui Basescu

Puiu Hasotti / PNL

Parlamentarii PNL au adoptat, marti, in grupurile reunite, un proiect de declaratie distincta de cea a lui Calin Popescu Tariceanu, pentru demisia de onoare a presedintelui Traian Basescu, dar spre deosebire de pozitia de luni a senatorilor PNL aceasta nu include o demisie si a lui Victor Ponta. Hasotti a prezentat declaratia politica propusa de parlamentarii PNL si adoptata in unanimitate...

14 comentarii
Senatorii PNL voteaza demisia lui Traian Basescu, dar cer si demisia Guvernului Ponta

Luni, 23 Iunie 2014, ora 16:35

Senatorii PNL voteaza demisia lui Traian Basescu, dar cer si demisia Guvernului Ponta

Puiu Hasotti / PNL

Liderul senatorilor PNL, Puiu Hasotti, a declarat ca reprezentantii liberalilor din Senat vor vota "pentru" in cazul cererii de demisie a presedintelui Traian Basescu. Senatorii PNL se vor alatura astfel celor ai Puterii, care cer demisia lui Traian Basescu, insa liberalii vor cere si demisia premierului Victor Ponta. "Vom solicita ca declaratia sa fie completata si cu solicitarea...

11 comentarii
PNL, inca o motiune: "Guvernul Ponta e incapabil sa scrie dupa dictare"

Miercuri, 18 Iunie 2014, ora 14:48

PNL, inca o motiune: "Guvernul Ponta e incapabil sa scrie dupa dictare"

Politica / motiune

Liderul grupului PNL din Senat, Puiu Hasotti, a anuntat, miercuri, in plen, depunerea motiunii simple cu titlul "Guvernul Ponta este incapabil sa scrie dupa dictare", semnata de senatorii PNL si PDL. Presedintele de sedinta, social-democratul Ioan Chelaru, a declarat ca plenul a luat act de depunerea acestei motiuni simple si a adaugat ca se indeplinesc prevederile articolului 53 din...

5 comentarii
Lider PNL, atac dur la ONG-ul lui Tariceanu: Nu sunt decat niste tradatori jalnici

Joi, 12 Iunie 2014, ora 15:59

Lider PNL, atac dur la ONG-ul lui Tariceanu: Nu sunt decat niste tradatori jalnici

Puiu Hasotti / PNL

Liderul senatorilor PNL, Puiu Hasotti, i-a catalogat drept niste "tradatori jalnici" pe liberalii care se alatura ONG-ului initiat de seful Senatului, Calin Popescu Tariceanu. Proiectul fostului premier, numit Grupul de Initiativa pentru pastrarea identitatii liberale, a atras mai multi parlamentari, actuali sau fosti membri PNL, printre care Ovidiu Silaghi, Sorin Iliesiu, Daniel Chitoiu,...

8 comentarii
Hasotti: Trebuie sa uitam multe lucruri pentru alianta cu PDL-ul

Miercuri, 28 Mai 2014, ora 15:19

Hasotti: Trebuie sa uitam multe lucruri pentru alianta cu PDL-ul

Puiu Hasotti / PNL

PNL trebuie sa uite multe lucruri intamplate, de-a lungul unei lungi relatii tensionate, intre liberali si PDL, a declarat senatorul Puiu Hasotti miercuri, in contextul pregatirii unei aliante electorale intre cele doua partide. "Alianta dintre PNL si PDL este, in acest context in care nu putem lasa ca un partid sa detina majoritatea parlamentara si presedintele, de inteles. Sigur ca sunt...

5 comentarii
Replica intre senatori: Cand citeam Machiavelli, tu citeai Scufita Rosie

Marti, 22 Aprilie 2014, ora 21:20

Replica intre senatori: Cand citeam Machiavelli, tu citeai Scufita Rosie

Politica / senatori

Senatorul PNL Puiu Hasotti si cel social-democrat Nicolae Moga au avut un schimb de replici dur pe holurile Senatului, marti, pornind de la un mesaj transmis de alesul PSD celui liberal. Hasotti si mai multi senatori liberali au parasit plenul Senatului, iar vicepresdintele Senatului a vrut sa ii arate un citat din Niccolo Machiavelli, potrivit Mediafax. "Toate mijloacele sunt bune,...

7 comentarii
PNL a decis: Pe cine arunca in lupta cu Tariceanu pentru sefia Senatului

Luni, 10 Martie 2014, ora 16:36

PNL a decis: Pe cine arunca in lupta cu Tariceanu pentru sefia Senatului

Puiu Hasotti / senator

Liderul grupului senatorilor liberali, Puiu Hasotti, a anuntat ca propunerea PNL pentru postul de presedinte al Senatului a fost desemnat Marius Obreja. Hasotti a declarat ca s-a ajuns la numele lui Obreja dupa doua tururi de scrutin. "Are evident a doua sansa", a spus liderul grupului liberal, aratand ca Marius Obreja va fi sustinut si pentru functia de vicepresedinte al Biroului Permanent...

1 comentariu
Parlamentarii liberali vor vota "la vedere" impotriva Guvernului Ponta 3

Luni, 03 Martie 2014, ora 18:22

Parlamentarii liberali vor vota "la vedere" impotriva Guvernului Ponta 3

Politica / guvern

Liderii grupurilor parlamentare ale PNL, Puiu Hasotti si George Scutaru, au anuntat ca parlamentarii liberali vor vota "la vedere" impotriva Guvernului Ponta III, atat in plenul Parlamentului, cat si la audierile de ministri in comisiile de specialitate. Liderul senatorilor PNL, Puiu Hasotti, a declarat ca votul parlamentarilor va fi "la vedere" impotriva noului Cabinet propus de Victor...

1 comentariu
Puiu Hasotti: Regret ca prietenul meu Tariceanu are acest demers inutil si pagubos

Miercuri, 26 Februarie 2014, ora 14:33

Puiu Hasotti: Regret ca prietenul meu Tariceanu are acest demers inutil si pagubos

Puiu Hasotti / PNL

Senatorul liberal Puiu Hasotti spune ca actiunea lui Calin Popescu Tariceanu de a vorbi pe cont propriu cu premierul Victor Ponta despre refacerea USL este "inutila, fara consecinta si paguboasa" "Regret ca prietenul si colegul meu Calin Popescu Tariceanu are acest demers inutil, pagubos si fara consecinta", a spus Puiu Hassoti, la Antena 3. El spune ca afirmatiile lui Calin Popescu...

3 comentarii
Senatorii PNL, vot pe linie alaturi de Opozitie. N-au mai fost de acord nici cu proiectele initiate de ei

Marti, 25 Februarie 2014, ora 17:42

Senatorii PNL, vot pe linie alaturi de Opozitie. N-au mai fost de acord nici cu proiectele initiate de ei

PNL / stiri PNL

Liderul senatorilor PNL, Puiu Hasotti, a votat, marti, alaturi de opozitie, impreuna cu ceilalti senatori liberali, inclusiv pentru respingerea unei initiative al carui cosemnatar este, respectiv propunerea legislativa care permite partidelor sa se finanteze si din imprumuturi. Propunerea legislativa pentru modificarea Legii 334/2006 privind finantarea activitatii partidelor politice si a...

Hasotti: USL sta sa se destrame din cauza amnistiei. Un lider PSD ne-a spus "Vreti sa ne bagati in puscarie?"

Joi, 20 Februarie 2014, ora 17:32

Hasotti: USL sta sa se destrame din cauza amnistiei. Un lider PSD ne-a spus "Vreti sa ne bagati in puscarie?"

Puiu Hasotti / PNL

Liderul senatorilor PNL, Puiu Hasotti, a sustinut, joi, ca unul dintre motivele din cauza caruia sta sa se rupa USL este faptul ca social-democratii vor sa fie adoptata legea amnistiei si gratierii, iar liberalii nu. Declaratia a fost facuta intr-o interventie telefonica la postul B1TV la scurt timp dupa ce Victor Ponta a sustinut ca PNL se gandeste sa iasa de la guvernare, iar Crin...

19 comentarii
Hasotti, despre liberalul care vrea inlaturarea lui Antonescu: Va uitati in gura lui Iliesiu?

Marti, 18 Februarie 2014, ora 08:33

Hasotti, despre liberalul care vrea inlaturarea lui Antonescu: Va uitati in gura lui Iliesiu?

Puiu Hasotti / senator

Senatorul PNL Puiu Hasotti a precizat ca propunerea colegului sau, Sorin Iliesiu, de convocare a unui Congres extraordinar pentru schimbarea din functie a lui Crin Antonescu nu a fost luata in seama de nimeni. "Haideti, mai, voi va uitati in gura lui Iliesiu? Cine e Iliesiu? A vorbit si el, a venit cu o propunere de congres si nu l-a bagat nimeni in seama. A vorbit prin prisma celor cateva...

6 comentarii
Hasotti: Desfiintarea MTR e la fel ca daramarea bisericilor de catre Ceausescu

Miercuri, 18 Decembrie 2013, ora 12:30

Hasotti: Desfiintarea MTR e la fel ca daramarea bisericilor de catre Ceausescu

Cultura / muzee

Liderul grupului PNL din Senat, Puiu Hasotti, fost ministru al Culturii, ii cere premierului Victor Ponta sa nu desfiinteze Muzeul Taranului Roman, el comparand o eventuala decizie in acest sens cu daramarea bisericilor de catre Nicolae Ceausescu. "Ii cer premierului Victor Ponta sa nu desfiinteze Muzeul Taranului Roman, un obiectiv cultural definitoriu pentru patrimoniul identitar romanesc...

2 comentarii
Lider PNL: Este singurul vinovat ca Basescu a castigat alegerile in 2009 - pe cine acuza

Sambata, 23 Noiembrie 2013, ora 21:09

Lider PNL: Este singurul vinovat ca Basescu a castigat alegerile in 2009 - pe cine acuza

Puiu Hasotti / PNL

Liderul senatorilor PNL, Puiu Hasotti, l-a acuzat public, sambata, pe Mircea Geoana ca fiind cel vinovat pentru realegerea lui Traian Basescu in functia de presedinte. "Il acuz public pe Mircea Geoana ca este singurul vinovat ca Traian Basescu a castigat alegerile in 2009. Pentru Mircea Geoana, recunostinta fata de PNL, care l-a sustinut neconditionat, in 2009, in turul doi al alegerilor...

8 comentarii
Ponta anunta a doua comisie de ancheta pentru terenul lui Basescu: Liberalii, luati prin surprindere

Marti, 19 Noiembrie 2013, ora 19:20

Ponta anunta a doua comisie de ancheta pentru terenul lui Basescu: Liberalii, luati prin surprindere

Politica / parlament

Liderul deputatilor PNL, George Scutaru, a declarat ca nici el si nici colegul sau de partid Puiu Hasotti, lider PNL la Senat, nu au fost informati de PSD in legatura cu infiintarea comisiei de ancheta anuntate de premierul Ponta. Mai mult, el a declarat pentru Mediafax ca nici liderul PNL Crin Antonescu nu a avut o discutie pe aceasta tema cu premierul Victor Ponta. Premierul Victor...

24 comentarii
Hasotti: Dan Voiculescu este ultimul roman care poate sa dea lectii de moralitate politica

Sambata, 16 Noiembrie 2013, ora 15:23

Hasotti: Dan Voiculescu este ultimul roman care poate sa dea lectii de moralitate politica

Dan Voiculescu / stiri Dan Voiculescu

Liderul senatorilor PNL, Puiu Hasotti, a declarat, sambata, comentand afirmatiile presedintelui fondator al PC despre PNL, ca Dan Voiculescu este "ultimul roman care poate sa dea lectii de moralitate politica". "Dan Voiculescu este ultimul roman care poate sa dea lectii de moralitate politica", a spus Puiu Hasotti, fara a face alte precizari. Voiculescu ataca PNL si vrea ca USL sa discute...

13 comentarii
Hasotti: Geoana, in naivitatea lui, isi imagineaza ca ar putea fi prezidentiabil PSD si se agita inutil - Interviu

Joi, 14 Noiembrie 2013, ora 12:07

Hasotti: Geoana, in naivitatea lui, isi imagineaza ca ar putea fi prezidentiabil PSD si se agita inutil - Interviu

Puiu Hasotti / PNL

Senatorul PNL Puiu Hasotti, considera ca Traian Basescu a incercat sa destabilizeze USL prin declaratiile favorabile lui Crin Antonescu. "In mod firesc cei de la PSD se pot gandi la cine stie ce discutii pe care le are PNL cu Traian Basescu. Disutiile nu au avut, nu au si nu vor avea lor", a spus Puiu Hasotti, intr-un interviu acordat Ziare.com. Senatorul PSD il acuza pe Mircea Geoana ca...

13 comentarii
Scandal in USL Hasotti: Ilie Sarbu e maestrul negocierilor oculte, sa se abtina de la declaratii

Vineri, 04 Octombrie 2013, ora 16:00

Scandal in USL Hasotti: Ilie Sarbu e maestrul negocierilor oculte, sa se abtina de la declaratii

Uniunea Social Liberala / Crin Antonescu

Liderul deputatilor PNL, Puiu Hasotti, i-a luat apararea sefului sau de partid, Crin Antonescu, dupa ce acesta, in urma atacului la premierul Victor Ponta, primise o replica dura de la sefului senatorilor PSD, Ilie Sarbu, care il comparase cu Traian Basescu pe seful liberal. "Ii aduc aminte domnului Sarbu ca nu Antonescu si nici eu nu am negociat in secret cu Basescu in anul 2008 intrarea...

11 comentarii
Hasotti: Ludovic Orban ar putea fi exclus din PNL daca voteaza o motiune impotriva Guvernului

Luni, 16 Septembrie 2013, ora 15:55

Hasotti: Ludovic Orban ar putea fi exclus din PNL daca voteaza o motiune impotriva Guvernului

Puiu Hasotti / PNL

Vicepresedintele executiv al PNL, Puiu Hasotti, a declarat, luni, ca Ludovic Orban ar putea fi chiar exclus din partid daca initiaza sau voteaza o motiune de cenzura impotriva Guvernului condus de Victor Ponta, dupa cum a anuntat deputatul liberal. "Nu sunt de acord cu Ludovic Orban, nu ne jucam cu motiunea de cenzura. O singura persoana nu poate initia o motiune, trebuie ca tot partidul sa...

19 comentarii
Cezar Preda: Hasotti nu este in masura sa spuna cand e posibila o alianta PNL-PDL

Joi, 22 August 2013, ora 19:07

Cezar Preda: Hasotti nu este in masura sa spuna cand e posibila o alianta PNL-PDL

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat, joi, pentru MEDIAFAX ca aprecierea lui Puiu Hasotti ca nu vede posibila o colaborare a PNL cu PDL, cel putin patru-cinci ani, este "o declaratie de vacanta", iar liberalul "nu este in masura" sa spuna "cind e necesara o alianta" intre aceste partide. "Este o declaratie de vacanta. Nu sunt de acord cu Puiu Hasotti. Cand se coace, se coace, Hasoti...

Hasotti: Discutiile USL-PDL sunt la fel de inutile ca pactul de coabitare!

Joi, 22 August 2013, ora 12:42

Hasotti: Discutiile USL-PDL sunt la fel de inutile ca pactul de coabitare!

Puiu Hasotti / ministrul Culturii

Intalnirea dintre USL si PDL pe teme economice este "totalmente inutila", un demers politic care "nu are absolut nici o valoare". Declaratia a fost facuta la RFI Romania de liderul senatorilor liberali, vicepresedintele executiv al PNL, Puiu Hasotti. Senatorul Puiu Hasotti precizeaza ca vorbeste in nume personal: "Exprim un punct de vedere personal, repet, personal. Sigur ca...

3 comentarii
Hasotti: Parlamentarii PNL solicita sanctionarea lui Ghise

Marti, 11 Iunie 2013, ora 21:45

Hasotti: Parlamentarii PNL solicita sanctionarea lui Ghise

Puiu Hasotti / PNL

Vicepresedintele PNL Puiu Hasotti a declarat marti ca niciun parlamentar liberal nu agreeaza afirmatiile lui Ioan Ghise despre Victor Ponta. In plus, Hasotti sustine ca multi parlamentari au solicitat sanctionarea lui Ghise. "In calitate de vicepresedinte executiv al PNL, raspunzator de activitatea parlamentarilor, declar ca niciun parlamentar PNL nu agreeaza afirmatiile domnului Ioan Ghise...

2 comentarii
Nou protocol al USL? PSD: Nu stim ce o sa prevada. Vice PNL: Nu stiu de vreo modificare

Luni, 20 Mai 2013, ora 20:00

Nou protocol al USL? PSD: Nu stim ce o sa prevada. Vice PNL: Nu stiu de vreo modificare

Victor Ponta / USL

Criza din USL, iscata de declaratiile senatorului PNL Sorin Rosca Stanescu, a determinat PSD sa ceara o modificare a protocolului Uniunii, aceasta fiind cea mai "pasnica" varianta si singura alternativa linistita la excluderea senatorului liberal. Cu toate acestea, social-democratii nu stiu exact CE va fi modificat, iar liberalii nu stiu CA va fi modificat protocolul. Vicepresedintele PSD...

15 comentarii
Cum ar schimba Hasotti legea incompatibilitatii

Joi, 25 Aprilie 2013, ora 23:18

Cum ar schimba Hasotti legea incompatibilitatii

Puiu Hasotti / PNL

Senatorul PNL Puiu Hasotti a declarat ca propune "modificarea legii incompatibilitatii", astfel incat prezenta primarilor si presedintilor de Consilii Judetene in Adunarile Generale ale Actionarilor (AGA) ale unor regii locale sa nu fie considerata o incompatibilitate, atat timp cat ei nu primesc bani pentru acest lucru. Propunerea lui Puiu Hasotti, facuta la RFI, vine dupa ce Agentia...

1 comentariu
Hasotti: Acordul de coabitare, inutil pentru Romania, bun doar pentru imaginea tarii (Video)

Joi, 25 Aprilie 2013, ora 15:08

Hasotti: Acordul de coabitare, inutil pentru Romania, bun doar pentru imaginea tarii (Video)

Puiu Hasotti / PNL

Pactul de coabitare semnat de presedintele Traian Basescu si premierul Victor Ponta este pozitiv pentru imaginea Romaniei la Bruxelles, dar pentru Romania este mai degraba inutil. Declaratia a fost facuta de liderul senatorilor liberali, Puiu Hasotti. Vicepresedintele executiv al PNL spune ca "acel pact de coabitare, intr-o tara in care presedintele s-ar fi comportat ca un arbitru si nu ca...

1 comentariu
Hasotti: Abia astept ca Parlamentul sa discute propunerea lui Cernea

Joi, 25 Aprilie 2013, ora 13:23

Hasotti: Abia astept ca Parlamentul sa discute propunerea lui Cernea

Puiu Hasotti / PNL

"Subiectul este inchis definitiv si irevocabil!", spune liderul senatorilor liberali, Puiu Hasotti, dupa ce Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii a decis sa nu-l sanctioneze pentru afirmatiile privind homosexualii. "Decizia e corecta", apreciaza, la RFI Romania, vicepresedintele executiv al PNL, care asteapta acum ca Parlamentul "in intelepciunea lui sa adopte sau nu propunerea...

3 comentarii
Asociatia Accept: Decizia CNCD in cazul Hasotti este rusinoasa. Vom sesiza CE

Miercuri, 24 Aprilie 2013, ora 17:52

Asociatia Accept: Decizia CNCD in cazul Hasotti este rusinoasa. Vom sesiza CE

Puiu Hasotti / senator

Presedintele Asociatiei Accept, Florin Buhuceanu, considera ca decizia Consiliului National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) de a nu-l sanctiona pe senatorul PNL Puiu Hasotti este una "rusinoasa". "CNCD a devenit o institutie pur decorativa, fara dinti", spune Buhuceanu. CNCD a decis, miercuri, sa nu il sanctioneze pe Puiu Hasotti pentru declaratiile despre homosexuali, intrucat se...

42 comentarii
Hasotti nu va fi sanctionat pentru declaratiile despre homosexuali

Miercuri, 24 Aprilie 2013, ora 15:26

Hasotti nu va fi sanctionat pentru declaratiile despre homosexuali

Social / homosexuali

Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) a decis, miercuri, sa nu il sanctioneze pe Puiu Hasotti pentru declaratiile despre homosexuali, intrucat se incadreaza in limitele libertatii de exprimare, nu contin elemente de incitare sau o amenintare directa, insa condamna public astfel de afirmatii, considerandu-le homofobe. CNCD a dezbatut si a solutionat in Colegiul director...

6 comentarii
Hasotti si homosexualii: Consiliul pentru Combaterea Discriminarii s-a autosesizat

Marti, 23 Aprilie 2013, ora 22:30

Hasotti si homosexualii: Consiliul pentru Combaterea Discriminarii s-a autosesizat

Puiu Hasotti / PNL

Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) s-a autosesizat in cazul declaratiilor facute de senatorul Puiu Hasotti privind homosexualii, urmand sa stabileasca daca acesta a savarsit o fapta de discriminare, intr-o viitoare sedinta a Colegiului director. Presedintele CNCD Csaba Asztalos a precizat ca senatorului Puiu Hasotti ii va fi trimisa o citatie, acesta putandu-se...

6 comentarii
Parlamentul European, ingrijorat de opiniile lui Hasotti privind homosexualii

Luni, 22 Aprilie 2013, ora 17:30

Parlamentul European, ingrijorat de opiniile lui Hasotti privind homosexualii

Social / homosexuali

Comitetului pentru Drepturile Femeii si Egalitatea de Gen a Parlamentului European se declara "extrem de ingrijorat" de declaratiile vicepresedintelui PNL Puiu Hasotti in legatura cu homosexualii. Europarlamentarii au sesizat si Consiliul pentru Combaterea Discriminarii din Romania. "In calitatea sa de senator si fost ministru al Culturii, suntem extrem de ingrijorati ca declaratiile lui...

21 comentarii
Corina Cretu: Am colegi homosexuali si nu sunt bolnavi

Luni, 22 Aprilie 2013, ora 10:30

Corina Cretu: Am colegi homosexuali si nu sunt bolnavi

Social / homosexuali

Europarlamentarul PSD, Corina Cretu, a afirmat ca a deranjat-o "foarte tare" descrierea senatorului PNL, Puiu Hasotti, care ii considera pe homosexuali niste "oameni bolnavi". Vicepresedintele PSD precizeaza, la RFI Romania, ca are colegi homosexuali in Parlamentul European, "care nu sunt in nici un caz bolnavi". Cretu crede totusi ca dezbaterea este "prematura". In opinia Corinei Cretu,...

21 comentarii
Homosexualii lui Cernea baga zazanie in PNL

Miercuri, 17 Aprilie 2013, ora 09:41

Homosexualii lui Cernea baga zazanie in PNL

Renate Weber / europarlamentar

Declaratia liberalului Puiu Hasotti, care a apreciat ca homosexualii sunt "oameni bolnavi", este criticata chiar de colegii sai de partid. Europarlamentarul PNL Renate Weber scrie, pe contul sau de Facebook, ca a urmarit reactiile provocate de propunerea lui Cernea si regreta felul in care a fost perceputa si prezentata. Mai deranjanta i se pare, insa, atitudinea colegului sau, Puiu Hasotti....

5 comentarii
Hasotti: Apar majoritatea heterosexuala, Cernea apara minoritatea homosexuala

Luni, 15 Aprilie 2013, ora 14:20

Hasotti: Apar majoritatea heterosexuala, Cernea apara minoritatea homosexuala

Puiu Hasotti / stiri Puiu Hasotti

Seanatorul PNL Puiu Hasotti a continuat, luni, dezbaterile pe marginea ideii lui Remus Cernea privind parteneriatul civil intre homosexuali, liberalul afirmand ca el apara drepturile majoritatii heterosexuale, spre deosebire de deputatul afiliat PSD, care "apara drepturile minoritatii homosexuale". Fostul ministru al Culturii a precizat ca este "regretabil" faptul ca Remus Cernea a fost...

23 comentarii
Hasotti spune ca homosexualii sunt bolnavi: Accept cere sa fie sanctionat (Video)

Luni, 15 Aprilie 2013, ora 12:57

Hasotti spune ca homosexualii sunt bolnavi: Accept cere sa fie sanctionat (Video)

Puiu Hasotti / stiri Puiu Hasotti

Declaratia fostului ministrul al Culturii, Puiu Hasotti, care a apreciat ca homosexualii sunt "doar niste oameni bolnavi" nu a ramas fara ecou. Asociatia ACCEPT solicita Consiliului National pentru Combaterea Discriminarii si PNL sanctionarea lui Hasotti, se arata intr-un comunicat remis Ziare.com. Hasotti: Homosexualii sunt oameni bolnavi, homosexualitatea nu e o stare fireasca...

13 comentarii
Madalin Voicu: Homosexualitatea e o maladie

Luni, 15 Aprilie 2013, ora 12:11

Madalin Voicu: Homosexualitatea e o maladie

Madalin Voicu / PSD

Deputatul PSD Madalin Voicu e de parere, la fel ca si colegul sau de la PNL Puiu Hasotti, ca homosexualitatea tine de o maladie sau de o modificare de gene si ca ii e mila de cei care au o asemenea orientare, insa nu e de acord cu legalizarea parteneriatelor civile intre ei, asa cum propune alt coleg din USL, deputatul Remus Cernea. "Cred ca e o chestiune mai mult de patologie, oamenii astia...

24 comentarii
Catalin Ivan (PSD): Trebuie sa avem o discutie serioasa cu Remus Cernea

Luni, 15 Aprilie 2013, ora 11:38

Catalin Ivan (PSD): Trebuie sa avem o discutie serioasa cu Remus Cernea

Remus Cernea / stiri Remus Cernea

Iesirea publica a lui Puiu Hasotti este "disproportionata si regretabila", crede purtatorul de cuvant al PSD, Catalin Ivan, dupa ce senatorul liberal a declarat ca homosexualii sunt "bolnavi". Ivan a declarat, la RFI Romania, ca "o discutie serioasa cu domnul Cernea va trebui sa aiba loc", dupa ce Remus Cernea a propus legiferarea parteneriatului civil pentru homosexuali. Remus Cernea are...

6 comentarii
Lazaroiu, atac la Hasotti: Stiu o multime de heterosexuali bolnavi. Unii la PNL

Duminica, 14 Aprilie 2013, ora 21:37

Lazaroiu, atac la Hasotti: Stiu o multime de heterosexuali bolnavi. Unii la PNL

Sebastian Lazaroiu / consilier prezidential

Consilierul prezidential Sebastian Lazaroiu ii raspunde, pe Facebook, liderului senatorilor PNL, Puiu Hasotti, spunandu-i ca stie "o multime de heterosexuali bolnavi. Unii chiar de pe la PNL". Lazaroiu a reactionat astfel la declaratiile lui Hasotti, care a afirmat ca homosexualii sunt oameni bolnavi. Hasotti: Homosexualii sunt oameni bolnavi, homosexualitatea nu e o stare fireasca...

4 comentarii
Hasotti: Homosexualii sunt oameni bolnavi, homosexualitatea nu e o stare fireasca (Video)

Duminica, 14 Aprilie 2013, ora 16:47

Hasotti: Homosexualii sunt oameni bolnavi, homosexualitatea nu e o stare fireasca (Video)

Remus Cernea / stiri Remus Cernea

Liderul senatorilor PNL, Puiu Hasotti, spune ca nu are "absolut nimic" sa le reproseze homosexualilor, pe care ii considera "doar niste oameni bolnavi", el comentand astfel initiativa deputatului USL Remus Cernea privind reglementarea parteneriatului civil intre persoane de acelasi sex. "Domnul deputat Remus Cernea se dovedeste un extravagant, ca sa folosesc un cuvant linistit. Eu nu am...

59 comentarii
Hasotti: Cer PSD Constanta retragerea sprijinului politic pentru Remus Cernea

Sambata, 13 Aprilie 2013, ora 12:35

Hasotti: Cer PSD Constanta retragerea sprijinului politic pentru Remus Cernea

Puiu Hasotti / PNL

Liderul senatorilor PNL, Puiu Hasotti, a declarat, sambata, ca cere PSD Constanta retragerea sprijinului politic acordat deputatului Remus Cernea, pentru initiativa acestuia privind legiferarea concubinajului. "Cer PSD Constanta retragerea sprijinului politic acordat deputatului PSD Remus Cernea, pentru initiativa acestuia privind reglementarea parteneriatului civil intre persoane de acelasi...

9 comentarii
Hasotti: PNL discuta miercuri in BPN despre propunerea ca Kovesi sa fie sef al DNA

Miercuri, 03 Aprilie 2013, ora 11:17

Hasotti: PNL discuta miercuri in BPN despre propunerea ca Kovesi sa fie sef al DNA

Puiu Hasotti / PNL

Liberalii se vor reuni in sedinta, miercuri dupa-amiaza, si vor lua in discutie propunerea premierului Victor Ponta privind desemnarea Laurei Codruta Kovesi pentru functia de procuror-sef al DNA, a declarat liderul senatorilor PNL Puiu Hasotti. "Astazi la ora 17.00 va fi o sedinta a PNL si partidul se va exprima in acest sens", a declarat Puiu Hasotti, intrebat despre propunerea privind...

Puiu Hasotti, suparat pe Antena 3: Asa ceva nu este in regula

Marti, 12 Martie 2013, ora 16:10

Puiu Hasotti, suparat pe Antena 3: Asa ceva nu este in regula

Puiu Hasotti / senator

Seful senatorilor PNL, Puiu Hasotti, s-a enervat, marti, pentru ca a fost pus sa astepte de Antena 3 pentru a intra in direct intr-o emisiune. "Daca nu era era Antena 3 aveam alta atitudine", a declarat apoi Hasotti in direct. Senatorul PNL a fost invitat de Antena 3 in studioul improvizat pe holurile Parlamentului pentru a comenta ce urma sa spuna Traian Basescu in fata alesilor. Insa Puiu...

3 comentarii
Fisura in USL se largeste: Liberalii nu asista la discursul lui Basescu, pesedistii da

Luni, 11 Martie 2013, ora 17:06

Fisura in USL se largeste: Liberalii nu asista la discursul lui Basescu, pesedistii da

Traian Basescu / presedinte

Puiu Hasotti, liderul senatorilor PNL, a anuntat, luni, ca acestia au decis in unanimitate sa nu fie prezenti la discursul pe care presedintele il va sustine marti in Parlament, precizand ca nu s-a invocat niciun argument, ci "a fost un consens". In schimb, pesedistii vor fi prezenti, a anuntat liderul deputatilor PSD, Marian Neacsu. "In unanimitate, senatorii liberali au decis sa nu fie...

43 comentarii
Liderul senatorilor PNL: Tensiunile marca Basescu, motiv de esec pe Schengen

Joi, 07 Martie 2013, ora 07:30

Liderul senatorilor PNL: Tensiunile marca Basescu, motiv de esec pe Schengen

Politica / Schengen

Liderul de grup al senatorilor PNL, Puiu Hasotti, da vina pe Traian Basescu pentru esecul aderarii la Spatiul Schengen, spunand ca e foarte probabil ca "tensiunile politice" create de presedintele Traian Basescu sa fi adus acest esec. "Esecul Schengen se datoreaza presedintelui Basescu, care s-a facut responsabil de conducerea politicii externe. In plus, tensiunile politice din ultimii opt...

54 comentarii
Hasotti: Nu putem alege candidatul PNL la presedintie ca pe imparatii romani, prin ovatii

Luni, 18 Februarie 2013, ora 13:50

Hasotti: Nu putem alege candidatul PNL la presedintie ca pe imparatii romani, prin ovatii

Puiu Hasotti / PNL

Liderul senatorilor liberali, Puiu Hasotti, spune ca propunerea lui Andrei Chiliman si Vlad Moisescu privind statutul PNL nu are nici o legatura cu realitatea politica. Cei doi propun intre altele ca viitorul candidat al formatiunii la presedintia Romaniei sa fie desemnat in urma unui scrutin intern. Puiu Hasotti declara ca "este foarte bine ca au facut propuneri". "Oricare dintre membrii...

6 comentarii
Antonescu: Nu se justifica o pozitie a Parlamentului fata de steagul secuiesc

Luni, 18 Februarie 2013, ora 11:11

Antonescu: Nu se justifica o pozitie a Parlamentului fata de steagul secuiesc

Crin Antonescu / presedinte PNL

Presedintele PNL Crin Antonescu a declarat ca nu se justifica o pozitie oficiala a Parlamentului Romaniei fata de arborarea steagului secuiesc pe Parlamentul maghiar. Pozitia sa a fost insa contrazisa chiar de un coleg liberal din Senatul Romaniei, vicepresedintele PNL Puiu Hasotti. "Nu trebuie sa ne comportam ca o tara mica, suntem o tara suficient de mare si de puternica astfel incat sa...

19 comentarii
Ghise a depus un proiect de lege privind demiterea lui Basescu

Miercuri, 13 Februarie 2013, ora 21:50

Ghise a depus un proiect de lege privind demiterea lui Basescu

Ioan Ghise / Traian Basescu

Senatorul PNL Ioan Ghise a depus un proiect de lege prin care spera sa obtina demiterea presedintelui Traian Basescu. Demersul sau nu este sustinut, insa, si de PNL. In proiectul de lege, Ghise atrage atentia ca referendumul din vara nu a fost valid si cere ca Parlamentul sa constate acest lucru. Potrivit Adevarul, doar patru parlamentari au semnat documentul initiat de Ghise....

40 comentarii
Hasotti, despre "obrazniciile budapestane": Tokes are idiosincrazii si aprehensiuni antiromanesti

Marti, 12 Februarie 2013, ora 15:56

Hasotti, despre "obrazniciile budapestane": Tokes are idiosincrazii si aprehensiuni antiromanesti

Puiu Hasotti / PNL

Liderul senatorilor PNL, Puiu Hasotti, a criticat marti, in sesiunea de declaratii politice, "obrazniciile budapestane nedemne" pe tema steagurilor secuiesti si a spus in acest context ca e regretabil ca nu i se poate retrage lui Laszlo Tokes cetatenia romana. "Autoritatile romane au reactionat absolut indreptatit la obrazniciile budapestane nedemne, de netolerat si de neacceptat intre doua...

13 comentarii
Hasotti: E corect ca declaratiile politice sa fie publicate in MOF fara sa le cunoastem?

Marti, 12 Februarie 2013, ora 12:36

Hasotti: E corect ca declaratiile politice sa fie publicate in MOF fara sa le cunoastem?

Puiu Hasotti / senator

Hasotti, nemultumit ca senatorii nu-si citesc declaratiile: Nu cumva e cazul sa nu mai fie depuse? Liderul senatorilor PNL, Puiu Hasotti, si-a exprimat marti nemultumirea ca multe declaratii politice ale senatorilor ajung direct in Monitorul Oficial fara ca cineva sa stie de ele si a propus extinderea timpului acordat sustinerii acestora si eliminarea posibilitatii depunerii lor la...

1 comentariu
Debusolare in PNL: Au avut sau nu parlamentarii interzis la amendamente pe buget?

Duminica, 27 Ianuarie 2013, ora 19:54

Debusolare in PNL: Au avut sau nu parlamentarii interzis la amendamente pe buget?

Politica / parlamentari

Senatorul PNL Sorin Rosca Stanescu sustine ca i s-ar fi transmis in mod "cat se poate de oficial" sa nu faca amendamente la bugetul de stat pe anul 2013, in timp ce liderul senatorilor liberali, Puiu Hasotti, infirma spusele colegului sau. "Mai intai am primit un sms prin care mi s-a spus ca pana vineri putem face amendamente, dupa care in momentul in care am cerut formularele (pentru a...

5 comentarii
Hasotti, catre parlamentari: Dormiti in gara daca sunteti deranjati ca afectati bugetul

Marti, 22 Ianuarie 2013, ora 13:43

Hasotti, catre parlamentari: Dormiti in gara daca sunteti deranjati ca afectati bugetul

Puiu Hasotti / senator

Liderul senatorilor PNL, Puiu Hasotii, le-a transmis marti parlamentarilor care sunt "deranjati" de faptul ca afecteaza bugetul de stat prin privilegiile care le sunt oferite sa isi doneze indemnizatia, suma forfetara si sa ,,doarma in Gara de Nord pe o banca" daca nu vor la hotel sau in chirie. "Eu sunt foarte onorat ca sunt parlamentar si nu o sa fac niciodata parte din acel for care...

7 comentarii
Hasotti: PNL va vota un Statut al parlamentarilor in perfecta armonie cu Constitutia

Marti, 22 Ianuarie 2013, ora 12:58

Hasotti: PNL va vota un Statut al parlamentarilor in perfecta armonie cu Constitutia

Puiu Hasotti / PNL

Liderul grupului PNL din Senat, Puiu Hasotti, a afirmat marti ca parlamentarii liberali vor vota un proiect de modificare a Statutului senatorilor si deputatilor in perfecta armonie cu Constitutia. El a precizat ca reprezentantii PNL in Comisiile de specialitate ale Parlamentului au avut mandat din partea partidului pentru a negocia proiectul de Statut. "Comisia pentru Statut a votat prin...

4 comentarii
Hasotti: Chereches s-a comportat intr-o maniera incalificabila, care presupune excluderea

Luni, 14 Ianuarie 2013, ora 11:16

Hasotti: Chereches s-a comportat intr-o maniera incalificabila, care presupune excluderea

Puiu Hasotti / PNL

Liderul senatorilor PNL, Puiu Hasotti, a declarat, luni, ca primarul municipiului Baia Mare, Catalin Chereches, s-a comportat intr-o maniera incalificabila, care presupune excluderea din partid. "Cine incalca statutul, indiferent ce functie si ce demnitate are, trebuie sa suporte rigorile statutului. Domnul primar Chereches, inteleg nu numai de la Antonescu, ci de la foarte multi colegi,...

9 comentarii
Puiu Hasotti: Chiliman face deservicii PNL (Video)

Luni, 14 Ianuarie 2013, ora 11:04

Puiu Hasotti: Chiliman face deservicii PNL (Video)

Puiu Hasotti / stiri Puiu Hasotti

Liderul senatorilor liberali, Puiu Hasotti, a declarat, luni, ca primarul Sectorului 1, Andrei Chiliman, face deservicii partidului prin atitudinile politice, el aratand, intrebat daca este necesara excluderea acestuia din PNL, ca mai intai este necesara o discutie clara, sincera si colegiala. "In mod clar, pentru mine, domnul Chiliman greseste. Aprecierile pe care le face nu sunt in...

4 comentarii
Liderul senatorilor PNL: Nici pomeneala sa aderam la PPE

Joi, 10 Ianuarie 2013, ora 13:50

Liderul senatorilor PNL: Nici pomeneala sa aderam la PPE

PNL / stiri PNL

Liderul senatorilor PNL, Puiu Hasotti, a infirmat informatiile aparute in presa, conforma carora formatiunea din care face parte ar dori sa adere la Partidul Popular European. "Infirm aceasta informatie. Nici pomeneala de asa ceva. Subiectul nici macar n-a fost discutat in partid", a declarat Hasotti pentru Ziare.com. Intrebat daca sunt oameni in PNL care isi doresc aderarea la Partidul...

17 comentarii
Hasotti nu mai vrea sa fie ministrul Culturii - Vezi cine ii va lua locul

Marti, 18 Decembrie 2012, ora 17:50

Hasotti nu mai vrea sa fie ministrul Culturii - Vezi cine ii va lua locul

Puiu Hasotti / senator

Puiu Hasotti nu mai vrea sa conduca ministerul Culturii. El a declarat ca in locul sau va veni proaspatul senator PNL Daniel Barbu. Senatorul PNL Puiu Hasotti a declarat, marti, la Romania TV, ca nu mai doreste sa ocupe functia de ministru al Culturii in noul Guvern Ponta. "Crin Antonescu poate confirma, nu am dorit sa fiu ministru, este o decizie pe care am luat-o mai demult", a spus...

20 comentarii
Hasotti: Sunt ferm impotriva unei aliante la guvernare cu UDMR

Luni, 10 Decembrie 2012, ora 10:54

Hasotti: Sunt ferm impotriva unei aliante la guvernare cu UDMR

Alegeri / rezultate alegeri parlamentare 2012

Ministrul Culturii, senatorul PNL Puiu Hasotti, care, potrivit numaratorii paralele a USL, va obtine un nou mandat de parlamentar, a declarat, luni dimineata, ca este ferm impotriva unei aliante la guvernare a USL cu UDMR. Rezultate alegeri parlamentare Constanta 2012 "Sunt ferm impotriva unei aliante la guvernare cu UDMR", a spus Hasotti. Ponta anunta ca UDMR vrea sa intre la...

17 comentarii
Hasotti, despre repatrierea osemintelor lui Brancusi: Argumentele juridice nu prea exista

Vineri, 07 Decembrie 2012, ora 13:38

Hasotti, despre repatrierea osemintelor lui Brancusi: Argumentele juridice nu prea exista

Puiu Hasotti / ministrul Culturii

Ministrul Culturii, Puiu Hasotti, este de parere ca sansele privind repatrierea ramasitelor pamantesti ale sculptorului Constantin Brancusi "tin doar de bunavointa Guvernului francez". In opinia demnitarului, argumentele juridice "nu prea exista". Puiu Hasotti crede ca "in situatia in care Guvernul Romaniei va incepe aceasta procedura, va trebui sa existe argumente juridice foarte-foarte...

2 comentarii
Hasotti: Basescu, suspendat in 24 de ore, daca nu il pune pe Ponta premier

Vineri, 07 Decembrie 2012, ora 12:08

Hasotti: Basescu, suspendat in 24 de ore, daca nu il pune pe Ponta premier

Puiu Hasotti / ministrul Culturii

Suspendarea presedintelui Traian Basescu se va face "foarte-foarte rapid, in 24 de ore", daca refuza sa-l nominalizeze pe Victor Ponta premier, este de parere Puiu Hasotti, ministru al Culturii. El mai precizeaza ca "daca presedintele va chema separat la consultari partidele din USL, acestea vor solicita sa vina impreuna, pentru ca separat nu se vor duce!". Puiu Hasotti sustine ca "nimeni nu...

27 comentarii
Hasotti, despre viitorul Guvern USL: Vor fi 2-3 ministere in plus

Miercuri, 05 Decembrie 2012, ora 21:01

Hasotti, despre viitorul Guvern USL: Vor fi 2-3 ministere in plus

Puiu Hasotti / ministrul Culturii

Ministrul Culturii, Puiu Hasotti, a anuntat, miercuri, la Constanta, ca viitorul guvern pe care il va forma USL dupa alegeri ar putea avea 2-3 ministere in plus fara de cel actual. "Viitorul Cabinet va avea doua sau trei ministere in plus. S-ar putea sa fie un minister al Turismului si se pare ca va fi un minister al marilor proiecte, care sa atraga si bani europeni, se va numi ministerul...

23 comentarii
Ministerul Culturii: S-a dus sa moara putin sarea pamantului, actorul Serban Ionescu

Joi, 22 Noiembrie 2012, ora 22:35

Ministerul Culturii: S-a dus sa moara putin sarea pamantului, actorul Serban Ionescu

Puiu Hasotti / ministrul Culturii

Ministerul Culturii si Patrimoniului National isi exprima regretul fata de plecarea in eternitate a actorului Serban Ionescu, "barbat frumos ca bradul, actor unic, egal cu el insusi, sarea pamantului care a dat gust si placere micilor bucurii ale vietii transpuse in multele spectacole de teatru si in filmele in care a jucat". Ministrul Culturii, Puiu Hasotti, a transmis sincere condoleante...

Danilet (CSM): Declaratiile lui Hasotti ne arunca la marginea Europei, premierul sa se dezica! (Video)

Marti, 20 Noiembrie 2012, ora 13:21

Danilet (CSM): Declaratiile lui Hasotti ne arunca la marginea Europei, premierul sa se dezica! (Video)

Puiu Hasotti / ministrul Culturii

Judecatorul Cristi Danilet, membru in CSM, considera ca declaratiile facute de ministrul Puiu Hasotti la Navodari "ne arunca la marginea Europei", iar premierul Victor Ponta ar trebui sa se delimiteze public de ceea ce s-a intamplat duminica in localitatea constanteana. "Este foarte grav. Comisia Europeana inca din luna iulie, in cadrul raportului, a atras atentia ca politicienii nu pot sa...

15 comentarii
Vasile Blaga: Cerem premierului Ponta sa-l scoata din Guvern pe Hasotti

Luni, 19 Noiembrie 2012, ora 15:42

Vasile Blaga: Cerem premierului Ponta sa-l scoata din Guvern pe Hasotti

Vasile Blaga / presedinte PDL

Presedintele PDL, Vasile Blaga, a solicitat, luni, intr-o conferinta de presa, demisia ministrului Culturii, Puiu Hasotti, pentru ca a participat la un miting de sustinere a primarului din Navodari, arestat de DNA pentru dare de mita. "In fiecare zi, Ponta si Antonescu ataca institutiile statului, pe primul loc este justitia. In ce tara un membru al Guvernului conduce un comando pentru...

6 comentarii
Lazaroiu ii raspunde lui Hasotti: Tembelul ala intelectual acut, coleg de partid cu Becali

Joi, 15 Noiembrie 2012, ora 16:37

Lazaroiu ii raspunde lui Hasotti: Tembelul ala intelectual acut, coleg de partid cu Becali

Sebastian Lazaroiu / consilier prezidential

Consilierul prezidential Sebastian Lazaroiu ii raspunde ministrului Culturii, Puiu Hasotti, dupa ce acesta l-a acuzat ca ori ar avea "probleme medicale, psihice", ori ca i-au mai ramas "cativa neuroni care-i umbla haotic prin craniu". "Apropos, Hasotti asta nu e colegul de partid al lui Gigi Becali? Ca altfel nu il identific prea bine", scrie Sebastian Lazaroiu pe contul sau de Facebook....

27 comentarii
Ministrul Culturii: Lazaroiu ori are probleme psihice, ori mai are doi neuroni care-i umbla haotic

Joi, 15 Noiembrie 2012, ora 14:59

Ministrul Culturii: Lazaroiu ori are probleme psihice, ori mai are doi neuroni care-i umbla haotic

Puiu Hasotti / ministrul Culturii

Senatorul PNL Puiu Hasotti a declarat, joi, ca afirmatiile consilierului prezidential Sebastian Lazaroiu dovedesc faptul ca acesta ar avea "probleme medicale, psihice", ori ca i-au mai ramas "cativa neuroni care-i umbla haotic prin craniu". Hasotti a fost intrebat cum vede afirmatiile lui Lazaroiu privind ruperea de catre SUA a parteneriatului strategic sau suspendarea dreptului de vot in...

14 comentarii
Hasotti: Sunt categoric impotriva unei aliante la guvernare a USL cu UDMR

Joi, 01 Noiembrie 2012, ora 22:10

Hasotti: Sunt categoric impotriva unei aliante la guvernare a USL cu UDMR

Puiu Hasotti / PNL

Senatorul PNL Puiu Hasotti a declarat, joi, ca este categoric impotriva unei aliante a USL cu UDMR la guvernare, el aratand ca nu va fi cazul ca acest lucru sa se intample, pentru ca USL va forma singura viitoarea majoritate parlamentara. "Sunt categoric impotriva unei aliante la guvernare a USL cu UDMR. Nu va fi cazul, pentru ca USL va forma singura viitoarea majoritate parlamentara", a...

6 comentarii
Hasotti: Hala Matache este o ruina - trebuie mutata si reconstruita

Luni, 29 Octombrie 2012, ora 17:43

Hasotti: Hala Matache este o ruina - trebuie mutata si reconstruita

Puiu Hasotti / ministrul Culturii

Puiu Hasotti, ministrul Culturii, a declarat luni, intr-o conferinta de presa, ca, din punctul lui de vedere, Hala Matache este "o ruina", care trebuie mutata si reconstruita folosindu-se elementele sale originale, astfel incat sa nu "impieteze asupra urbanismului si circulatiei in Bucuresti". Ministrul Culturii si Patrimoniului National, Puiu Hasotti, a prezentat, luni, intr-o conferinta de...

2 comentarii

 1 2 3 4

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
 
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor