Ziare.com

Noul sef al Familiei regale: Incepe un nou timp pentru Casa Regala. Voi continua sa servesc interesele fundamentale ale poporului roman

Marti, 05 Decembrie 2017, ora 19:30

   

Noul sef al Familiei regale: Incepe un nou timp pentru Casa Regala. Voi continua sa servesc interesele fundamentale ale poporului roman
Principesa Margareta, Custodele Coroanei si noul sef al Familiei Regale a Romaniei, a precizat, marti seara, intr-o declaratie de presa inregistrata dupa moartea regelui Mihai, ca incepe "un nou timp" pentru Casa Regala, iar ea va continua sa serveasca interesele fundamentale ale poporului roman, la fel ca si tatal ei.

Mesajul principesei Margareta a fost inregistrat sub titlul "Declaratia noului Sef al Familiei Regale a Romaniei" si transmis presei cu rugamintea de a fi difuzat la ora 19.


Iata mesajul integral:

"Romani,

Tara a pierdut pe Regele Mihai I. Timp de peste noua decenii, el a inchinat Romaniei toate puterile, cu devotament si rabdare.

Am pierdut, ca voi toti, un parinte. O pierdere personala si o pierdere pentru intreaga Natiune. In aceste clipe grele, suntem uniti in suferinta noastra.

Cu infinita iubire si principii puternice, Regele Mihai a inscris in cartea Neamului cea mai valoroasa pagina din istoria contemporana.

Bunatatea si iertarea sa au invins toate relele secolului trecut. Intelepciunea lui a asigurat continuitatea identitatii noastre, in momente de grava abatere de la mersul firesc al tarii. Regele nostru a fost o parte din fibra Statului roman.

Prin intreaga sa viata, tatal meu a continuat legatura Familiei Regale cu natiunea romana. Pentru ziua noastra de maine, el ne-a daruit ziua lui de astazi.

Incepe un nou timp pentru Casa Regala a Romaniei. Cu aceleasi principii si sentimente ca ale tatalui meu, voi continua sa servesc interesele fundamentale ale poporului roman.

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Margareta,
Custodele Coroanei romane
"


Reprezentanti ai Casei Regale se vor intalni in aceasta seara cu membri ai Guvernului pentru stabilirea programului oficial al ceremoniilor funerare, care va fi anuntat oficial miercuri.

Conform unor surse, trupul neinsufletit al regelui Mihai va fi adus in tara pe 13 decembrie, cu o aeronava militara.

Citeste si:

C.B.


Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Citeste mai multe despre principesa Margareta rege Mihai murit
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 10719 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
47 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Margareto...nu tu sa vorbesti ca si cum ai fi deja regina...

tu esti o oarecare dintre fiicele ei...Adevaratul urmas este Alteta sa Principele Nicholas , l-ati bestelit destul , acum tu cu Duda retrageti-va undeva sa nu auzim asa des de voi

 

Fam regala incuscrita deja cu acea RO pesedista, va continua sa ser-

veasca interesele fundamentale ale poporului roman.. frumos spus si chiar inaltator; numai ca pesedistii, ca si consortul duda, fac parte tot din popor!
..!

 

Ha, ha, ha...Ce comedie!...

"Voi continua sa servesc interesele fundamentale ale poporul roman"

De unde? Din Elvetia?

Siguur! Asta-i prima ei grije: interesele poporulu roman! Ha, ha, ha... Cata ipocrizie!

Ha, ha, ha, ha....Ce proprietati din Romania mai vrea si individa asta?

 

Puțină Istorie ...

Hai ca să lămurim o chestie, că văd că multă lume nu știe sau nu vrea să ințeleagă. Dar, cu tot respectul, minciuna are picioare scurte. Și am avut, zeci de ani, parte de O MARE MINCIUNĂ...
De unde și pană unde - MIHAI = REGE??? Din cate știu, ROMÂNIA a fost o MONARHIE CONSTITUȚIONALĂ. Da? DA! OK! Ia să vedem ce zic documentele OFICIALE ale vrei, nu cele "falsificate de comuniști"...
CONSTITUTIA din 27 februarie 1938
(ULTIMA CONSTITUȚIE MONARHISTĂ IN VIGOARE!!!)
EMITENT: REGELE CAROL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 48 din 27 februarie 1938
CAP. 1
Despre Rege
ART. 34
Puterile constitutionale ale Regelui sunt ereditare in linie coboritoare directa si legitima a Majestatii Sale Regelui Carol I de Hohenzollern Sigmaringen, din bãrbat in bãrbat prin ordinul de primogenitura si cu excluziunea perpetua a femeilor si coboritorilor lor.
(și cu asta am lămurit-o și cu "REGINA MARGARETA", succesoarea... Poate a averii private, da' a tronului sau a altor avantaje – NOPE, că nu permite legea OFICIALĂ!!! )
ART. 39
Regele este major la varsta de 18 ani impliniti.
La suirea Sa pe Tron El va depune mai intai in sanul Adunãrilor intrunite urmãtorul Jurãmant: «Jur a pãzi Constitutia si legile Natiunii Romane, a mentine drepturile ei nationale si integritatea teritoriului».
ART. 40
Regele poate numi un Regent si doi Supleanti care, dupã moartea Lui, sa exercite puterile Regale in timpul minoritãtii succesorului Sau.
ART. 42
Nici o modificare nu se poate face Constitutiei in timpul Regentei.
(și cu asta am lămurit-o că, in primul "mandat" Mihai nu a fost rege, pentru că nu a depus jurămantul și era MINOR, iar Constituția nu permitea rege minor!!!)
ART. 39
Regele este major la varsta de 18 ani impliniti.
La suirea Sa pe Tron El va depune mai intai in sanul Adunărilor intrunite următorul Jurămant: «Jur a păzi Constitutia si legile Natiunii Romane, a mentine drepturile ei nationale si integritatea teritoriului».
(și cu asta am lămurit-o și cu "al doilea mandat" al lui Mihai, intrucat, cand a fost "inșurubat" pe tron de către Antonescu, prin forțarea abdicării lui Carol al II-lea, Mihai nu a depus jurămantul prevăzut de Constituție și in condițiile prevăzute de Constituția monarhică a țării, condiție care face lovită de nulitate inscăunarea care a luat sfarșit la 30 decembrie 1947!!! Deci, și orice altă revendicare ulterioară cade, și chestia cu abdicarea forțată a lui Mihai de către ruși nu se susține, pentru că așa a luat și el tronul... ș.a.m.d.)

Da mai, cunoastem...

...Ponta, Ponta, Ponta..."iumi" Ponta ca vine Dragnea , Dragnea , Dragnea ...pana ii dati si lu asta "iumi". Pana una alta dati "iumi" la restul fraierilor in frunte cu ai de v-au votat.

Dar in ce Constitutie scria ca

Iliescu il putea face pe tiganul Cioaba Regele Tiganilor? Si Imparatul Tiganilor pe al'lalt, nu stiu cum il cheama, Stanescu, parca.

Astazi,conform Constitutiei in vigoare,

Romania este republica si punct.Nu exista in Constitutie nici un fond de acordat asazisei Case legale.Oricine asigura paranghelia de inmormantare cu fanfare militare,elc,din fonduri publice este pasibil de puscarie pentru DETURNARE de fonduri publice.Daca tot ancheteaza dna si baschetbalista oportunitati de cheltuire a banului public sa ancheteze de astazi abuzul in servici si deturnarea de fonduri de catre guvernul Romaniei cu paranghelia persoanei private Margareta.Sa faca cheta la politrucii care sunt entuziasmati de acest individ.

Doamne, iart-o! Iată ce-a putut scoate asta- Voi continua sa servesc

... interesele fundamentale ale poporului roman!. Pană acum, in ce fel aservit ea interesele poporului roman? Concret, ce-a facut? Eu am crezut că numai PSD-istii mint fara frică, fără rușine, dar iată că și profitoarea asta minte de ingheată apele..

Voi chiar aveti impresia...

...ca traseul Romaniei sa datoreaza Parlamentului si manei de hoti care l-au acaparat? Ati uitat ca Bobonel a dat degeaba cele mai bune firme romanesti ca sa fie bagat in seama ? Si avea tot asa, 70% din parlament la mana lui...Sunt curios ce-o sa dea Dragnea...

Ba eu cred printesa a facut

mult pentru omul din popor Duda.S-a culcat si se culca cu el.Si a rezultat o duda cu aroma de principesa.

este vorba de ... bani pentru familia Duda !

"Senatul a acceptat, luni, solicitarea lui Călin Popescu Tăriceanu, in calitate de initiator, ca propunerea legislativă privind Statutul Casei Regale să fie adoptată in procedură de urgentă, initiativa fiind un gest de respect fată de rolul pe care Casa Regală a Romaniei l-a avut in decursul istoriei, scrie mediafax.ro
"Am discutat si am hotărat impreună cu omologul meu de la Camera Deputatilor, dl. Liviu Dragnea, să propunem această initiativă legislativă ca un gest de respect fată de rolul pe care Casa Regală a Romaniei l-a avut in decursul istoriei. Vă rog să fiti de acord cu derularea acestui proiect in procedură de urgentă", a spus in plenul Senatului Călin Popescu Tăriceanu.
Propunerea liderului ALDE a fost aprobată cu 81 de voturi "pentru" si 19 voturi "impotrivă".
Presedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu si presedintele Camerei Deputatilor, Liviu Dragnea, au depus, pe 7 noiembrie, o initiativă legislativă pentru reglementarea statutului juridic al Casei Regale a Romaniei, care prevede recunoasterea acesteia ca persoană juridică de drept privat. Potrivit expunerii de motive, initiativa legislativă urmăreste recunoasterea personalitătii juridice pentru Casa Regală a Romaniei.

De asemenea, se urmăreste recunoasterea pozitiei de Sef al Casei Regale a Romaniei, ca pozitie onorifică, asimilată protocolar cu aceea a unui fost sef de stat, intre atributiile căruia se află adoptarea Statutului Casei Regale a Romaniei, instituirea unui serviciu administrativ al Casei Regale a Romaniei, strict in scopul indeplinirii atributiilor sale publice, care să fie finantat de la bugetul de stat, in limita alocării bugetare si atribuirea in folosintă gratuită (cu păstrarea dreptului de proprietate publică al statului) a Palatului Elisabeta, ca sediu al Casei Regale a Romaniei. "Finantarea cheltuielilor de functionare curentă ale Casei Regale a Romaniei se asigură de la bugetul de stat, in limita aprobată anual prin Hotărare a Guvernului", potrivit textului normativ.
Potrivit unui comunicat al Senatului, aceste prevederi vor asigura cadrul pentru o implicare si mai intensă a Casei Regale in cadrul societătii romanesti. "Este nevoie, mai mult decat oricand, de o institutie deasupra politicii partinice, in care romanii să vadă un reper de echilibru si continuitate", se arată intr-un comunicat de presă al Senatului. Cei doi presedinti ai Camerelor Parlamentului sustin că initiativa legislativă este o recunoastere pentru modul in care Regele Mihai si-a făcut datoria fată de tară."
http://nasul.tv/2017/11/20/alerta-legea-privind-statutul-casei-regale-va-fi-adoptata-in-procedura-de-urgenta-tariceanu-si-dragnea-preseaza-parlamentul-pe-fondul-starii-de-sanatate-precara-a-regelui-mihai/

Regele a murit, trăiască...

Cine să trăiască? Nu mai avem rege, avem in schimb o margaretă și o dudă...

👑Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Regele Mihai

Principesa Margareta este Custodele Coroanei dar nu poate fi seful Casei Regale. Casa Regala inceteaza a mai fi cu ultimul rege, ramane familia regala.

Ziar com. by Bengosii Ziganosi!bengosul2007

bengosul2007 05.12.2017, 20:02
ințeleg ca nu a fost niciodată Regele tău !
Singurul rege pe care il respect si ii pup ghiolul este Dorin Cioabă, regele autointitulat al RRomilor!
Motivul pentru care te chema si Benga :)))))

serveste interesele romaniei...

doamne fereste-ne de casa asta regala...la greu fuge...la coliva se intoarce...

Din pacate REGELE

nu poate fi inlocuit. Nu am nimic cu Principesa Margareta, insa nici nu o vad niciodata Regina Romaniei. Ar fi o palarie mult prea mare pentru capul sau, cred eu.

 

...

Principesa Margareta să-l inlocuiască pe Impăratul Johannis (Klaus poate să plece cu două garnituri de tren in Germania, casele din Sibiu să le inchirieze multinaționalelor din vechiul imperiu!)! Cum de ce? Păi nu putem să avem doi "regi" (sau șefi de stat, cum zic băsiștii!), mai ales că sunt și foarte costisitori ...😊😊😊

Sa va fie rusine, neocomunistilor!

- firea vrea ca Piata Victoriei sa poarte numele regeluiMihai. Dar in Bucuresti exista deja o piata numita astfel inaugurata chiar de Regele Mihai.
- Vad ca mocirla 3, sura prm.istilor se crede acum tembeliziune regala.
Cata ipocrizie, mai urmeaza acum ca penalul dragnea sa ne spuna ca tatal lui nu a fost militian ci conte.
Blegosul sa ne spuna ca el nu e comunist, ci royalist.
:-((((((((((((((((((((((((((((((

RRomanizii au 2 regii in RRomanica Manelista

Dorin Cioabă, regele autointitulat al RRomilor si regele Ilici kgb care a "dezvoltat" tara RRomani sa fie cunoscuta peste mari si tari!
Din --R O M A N I A -- tara a ajuns RRomanica cu cetateni RRomi si moneda RRoni totul asortat cu Manele tigari si seminte pe toate strazile , cu lume vesela si burțile grase inălțate spre soare!
Eforul lui Ilici kgb este continuat si de actualul
"Pont" de TeleoRRman Abuzatul Drraknea !

Casa Regala

Unde scrie ca PrincipesaMargareta va deveni Regina sau ca are pretentia la asa ceva? Nicaieri, deci stati jos, nota 4, toti cei care v-ati agitat degeaba!

Ca fiica a regelui Mihai ea mosteneste prerogativele Casei Regale dar nu si titlul de Regina ci doar de "shef al VCasei Regale" asa cum se mentioneaza! In aceasta calitate ea continua sa reprezinte Casa Regala a Romaniei si poate ajuta macar pe plan extern in multe feluri asa cum Casa Regala a facut-o si in trecut!

Desigur ca cozile de topor bolsheviko-comuniste, fac spume la gura doar la mentionarea Casei Regale dar asta e fix problemalor. Ei oricum nu conteaza pentru ca reprezinta drojdia societatii romanesti, tot ce e mai josnic, oribil si ignorant!

Desteapta-te romane!

asta nu a fost rege...a fost tradatorul armatei romane...

o payatza de turn a tratatului ribbentrop-molotov...
sa-l duca la muzeul antipa-tiei absolute...sau...sa-l ingroape intr-un sant...cat mai departe de soldatii romani ...

Ignorant pina la ridicol

Regele Mihai nu are absolut nimic cu pactul Ribenreop-Molotov care s-a ratificat pe cind Mihai nu era inca Rege. In plus e un pact care s-a semnat intre germani si sovietici in care Romania a fost doar un punct pe ordinea de zi dar fara sa fi fost intrebata! Aplicarea pactului, in schimb, poate fi atribuita generalului Antonescu care era de facto capul srtatului la acea vreme! El a fost de acord fara sa cricneasca si cu cedarea Ardealului si a Basarabiei!

Faceti un pustiu de bine si nu invocati istorie cind voi nu stiti sa va citit nici macar numeele ca lumea! Faptul ca poti scrie pe net nu inseamna ca si ar trebui.

Desteapta-te romane!

d-na margareta duda ot botosani

eu zic sa incepi a servi interesele fundamentale ale poporului roman prin a-i retroceda padurile si celelalte acarete ce ii apartin de drept.
pe acelasi principiu ne trezim maine ca urmasii lu ceasca revendica bunurile fostei gospodarii de partid.

 

Sigur!!!

Retocedeaza-le ca le trebuie PSD-istilor de la judet. Ca doar au invata de la Dragnea, toti trebuie sa-si ia o Belina, daca n-are statul, are regele...

dragnea a facut cerere sa fie membru al familiei

regale.
Cica asa scapa de puscarie.

Trancaneste si asta despre interesul national,

la fel ca Gabriel Oprea.

o clica de profitori...

Exregele Mihai a facut doar rau tarii,n a facut absolut nimic bun.
El a adus comunismul in Romania. Ziua de 23 aug a fost 45 de ani zi nationala.Adica ziua cind maresalul era arestat si dat pe mana rusilor.Adica ziua in care regele devenea unealta ruseasca a comunistilor.El fusese decorat de Hitler,apoi s-a lasat decorat si de Stalin.Campania electorala din 46 l-a avut in prim plan pe exrege.El l a numit pe Groza prim ministru,el a facut campanie pcr-ului in 46 ,cand a colindat tara de mana cu ana pauker.Istoria trebuie respectata,oricat doriti voi sa mintiti.Regele l -a arestat pe maresal,regele a adus comunismul in tara,regele a numit primul guvern comunist,regele a semnat ca Romania sa iasa din razboi ca natiune invinsa.Din cauza lui,45 de ani sarbatoream la 23 aug ,aducerea rusilor in tara.Din cauza lui a murit un mare erou,Antonescu.Din cauza lui ,bunicul meu a murit in gulagurile rusesti.Un om fricos,fara demnitate.Ce rege al unei tari s-a mai plimbat cu comunistii prin tara sa le faca campanie electorala?ce rege a domnit lalolalta cu comunistii(din 44 pina in 47)?Mai bine ieseam din razboi de partea nemtilor.Unde sunt nemtii acum si unde suntem noi?ce folos ne-a adus rusii,care ne-au tratat ca natiune invinsa,desi pierdusem jumatate de milion de oameni? ce am cistigat ca a trecut regele de partea rusilor si am fost jefuiti de petrol,gaze,alimente zeci de ani?de ce va e rusine sa spuneti adevarul istoric?

Natiune invinsa am fost

declarati si de catre aliati.Si am platit despagubiri de razboi atatia bani cat cumparam Bulgaria cu cu tot cu bulgari la kg.Nici astazi nu ne este -reperata -onoarea de catre stapanii vestici,macar sa ne scoata din istorie ca natiune invinsa.Numai nestiutorii se entuziasmeaza de asazisele actiuni patriotice ale lui Mihai.De aia rusii nulau dus la gulag in Siberia si vesticii nu l-au primit in casele lor.

Hai bai...

... ce dracu' ! Rege? Regina? Dragnea pana la moarte... racneste poporul PSD-ist in frunte cu Alteta Sa Ciorditara Dragnea &Co!

 

...

Ce frumos suna. Margareta, Custodele Coroanei romane.
Asta inseamna ca vom avea un nou rege, doar nu va deveni o piesa de muzeu aceasta Coroana Regala Romana.
Ma intreb cum vor reusi sa se abtina din urlat si latrat, toti activistii anarhisti, activistii antiromani, activistii antisociali, activistii catei ai americanilor din Piata Victoriei, pe toata perioada asta pana la ingroparea Regelui Mihai.

 

Coform cu dictionarul explicativ al limbii romane,

CUSTÓDE s.m. 1. Cel care păzește sau păstrează un lucru care i-a fost incredințat.

Aceasta este definitia principala.
Deci printesa Margareta este "paznicul", custodele coroanei defunctului rege Mihai I. O poate pastra unde doreste dansa, o poate sterge de praf, etc.

Dar Casa Regala NU mai exista in Romania, dupa decesul ultimului rege roman.
Nu vad ce viitor poate avea familia fostului rege in Romania. Banuiesc ca are multe bunuri in "custodie", imobile, etc. dar aceasta nu o deosebeste cu nimic de regele cioaba sau imparatul iulian... Si eu au multe bunuri mobile si imobile, coroane , etc.

Cu cat mai mult l-am apreciat pe Regele Mihai in viata, cu atat mai mult nu am nici cea mai mica urma de respect monarhic fata de fiicele sale sau alti eventuali nepotzei care fac copii cu bicicliste.

Ce a ramas din familia Regelui Mihai, isi poate trai viata cum doreste, dar fara nici o implicare in viata contemporana a romanilor. Personal nu le recunosc acestor doamne nici un fel de rol public. Ciuma rosie poate sa ii acapareze si sa faca din ei mici papusi regale. Sa le dea si sceptrul lui Ceausescu... Sa il faca pe duda rege daca vor si daca romanii o permit.

Odata cu moarte regeui, monarhia romana este o pagina de istorie trecuta, fara nici un viitor.

 

A avea avere!.

Fostul rege are o avere URIASA.Castigata cu multa sudoare ca mecanic auto si gradinar de rosii si castraveti in gradina palatului.
Si totusi NU ajunge.Casoiul regal mai doressste cate cava de la supusii coroanei.
Hai sa facem regat.Schimbam si stema,punem o margareta si o duda.
Prin Constitutie Romania este Republica.Gata.

Hahahahahahaha

Cu parazitul de Radu, care are si diploma de Bac fasificata! Dumnezeu Sa-l odihneasca in pace, pe regele Mihai !!!! A facut si bine si rau, sper ca Dumnezeu Sa-l ierte si Sa- Aline sufletul, mai ales pentru *** ce-au urmat prin actul de la 23 August si Comunizarea Romaniei !
Va Multumim majestate, ptr cele zeci de de soldati romani executati la Balti, de catre NKVD imediat dupa 23 August, si toate decretele aberante semnate pana in 1947, numai crezand ca, comunistii vor tine in rege pe tron, adica un parazit social. Sa nu mai vb de garniturile de tren cu care le-a furat din tara. regele Mihai a facut mai mult rau Romaniei ,decat Groza, Dej si Ceausescu la un loc.

 

@Danmarkk

E imposibil sa-l judeci pe Regele Mihai, fara sa ti cont de conjunctura internationala din acele timputi, istoria care se va scrie peste 50 de ani, il va judeca cu bune, cu rele. E greu de spus daca alt Rege ar fi procedata altefel in contextul dat. Personal port un respect deosebit Casei Regale a Romaniei, Carol I, Ferdinand si Regina Maria ne-au ajtat nespus, fara ei Romania nu ar fi cunoscut perioada de inflorire din epoca interbelica.

omiduta.

Uita-te putin la istorie.La istoria dezastrului de la 23 august 44.
Fostul rege avea scrisoarea de la doamna Kolontay,ambasadoarea CCCP la Stokholm,prin care rusii acceptau conditiile lui Antonescu si voiau sa faca armistitiu cu el nu cu altcineva.Scrisoarea i-a fost data de unul dintre complotistii lui (Niculescu-Buzesti).Scrisoarea era adresata Maresalului!.
In momentul audientei de la palat,mihai avea scrisoarea,dar nu i-a aratat-o Maresalului.I-a aratat declaratia pe care el (mihai) urma s-o dea.Aia era Capitulare Neconditionata.Antonescu a spus "eu nu semnez asa ceva".mihai sustinea ca Antonescu nu vrea armistitiu.Antonescu nu voia "declaratia aia".Declaratia aia fusese redactata de comunistul L. Patrascanu!.
La procesul Maresalului acesta intreaba "dece nu mi s-a dat scrisoarea.Asta-i consemnat in actele procesului.
La 12 septembrie la Moskva,Molotov ii spune lui Patrascanu "Antonescu reprezenta tara.Voi nu reprezentati nimic".Patrascanu era trimisul regelui!.Si reprezenta nimic.
Datele astea se gasesc in istoria necosmetizata.

Este poate intaiasi oara cand sunt de acord cu MosGerila

Conform actului de abdicare al Miahiului medialiat de maretul Stalin si gade al maresalului Antonescu, descendentii lui nu mai au nici un drept de succesiune regala...
Din pacate madama Margareta, cea care pan la Duda a cunoscut multe placeri, nu poate decat sa spere la alde Taricanu si regalistul .
Daca acesti doi ghetrtzoi penali vor genera cheltuieli pt c.rul artistului Duda et co., ar trebui ca cei curati din clasa politica in frunce cu presedintele tarii sa faca toate demersurile pentru a preantimpina aceasta cheltuiala nelegiuita pt repet c.rul lui Duda si a maregretei sale.
PS De apreciat ca A3 este in mare, mare agitatie ca urmare a decesului majestatii sale... premiat de Stalin.
Pt decedat, Dumnezeul nostru sa-l aiba in pace !
Pentru aplaudaci> sa-si aminteasca pe veci uciderea miseleascda a marelui erou al acestei patrii, maresalul Antonescu !

 

Incepe mascarada pusa la punct

de SS=SRI sa distraga atentia de la faptul ca nu mai pot stapani situatia in conflictul anarhisti contra cetatenilor normali la cap.Daca nu era scos cetateanul respectiv din congelator poate la sfarsitul saptamanii avea loc prima infruntare violenta intre noii mineri si cetatenii normali.Si putea fi afectat planul SS de al face Fuhrer pe hotzul de hausen.Ce e mascarada asta cu Casa regala cand Romania este REPUBLICA,cine isi permite sa cheltuie banii republicii pentru niste chestii care nu sunt prevazute nicaieri in legea bugetului de stat.Principesa asta si cu Aguda Intaiul sa faca cea ce fac toti cetatenii tarii,sa-si ingroape decedatul pe banii lor nu pe banii contribuabilului republican.
Eu as pune o intrebare dlui regalist si istoric Giurascu-de ce domnule academician toata intelectualitatea romaneasca si politicienii romani din jurul lui Mihai de hohenzollern au fost bagati de rusi si de comunistii lor in beciuri,la canal si exterminati si regele a scapat bine merci cu tren cu vagon personal sa plece in vest.Si acolo NICI O CASA REGAla nu l-au primit nici sa-l vada.Poate imi explicati dvs ca sunteti istoric de ce rusii l-au tratat cu manusi si nu l-au deportat in Siberia pe aliatul lui Hitler ci l-au deportat in vest.
Li s-a dat destule valori,ca nu sunt facute de ei ci sunt DONATII ale poporului roman care nu a fost capabil sa se conduca singur dupa mica unire,cum nu e capabil nici astazi,si nici nu ar trebui bagati in seama.

 

Care Casa Regala, Margareto. ca tac-tu a renuntat la EA

prin actul de abidcare.
Orice demers asa zis legal de a aduce margaretei si dudei oarece privilegii este Ilegal !
Prin moartea lui Mihai, cel garnisti de maritul Stalin cu a mai mare medalie sovietica, se stinge practic si asa zisa casa regala... Cei ce vor nega acest lucru vor trebui sa raspunda penal.
Aviz democraticului Taricanu si social democraticului Dragneal !

 
 

 

Stie ,crezi ca nu stie.

Ich liebe Duda.

B2007

Asta-i constitutia lui Carolica Lupescu.La vremea aia Romania era sub dictatura carlista/lupista!.
Acum Romania e Republica.

 

Actul de Abdicare al Regelui Mihai si Drama Romaniei...

Mihai Intaiu
Prin grația lui Dumnezeu și voința națională
Rege al Romaniei

La toți de față și viitori, sănătate

In viața Statului roman s'au produs in ultimii ani adanci prefaceri politice, economice și sociale, cari au creiat noi raporturi intre principalii factori ai vieții de Stat.
Aceste raporturi nu mai corespund astăzi condițiunilor stabilite de Pactul fundamental — Constituția Țării — ele cerand o grabnică și fundamentală schimbare.
In fața acestei situațiuni, in deplină ințelegere cu factorii de răspundere ai Țării, conștient și de răspunderea ce-mi revine, consider că instituția monarhică nu mai corespunde actualelor condițiuni ale vieții noastre de Stat, ea reprezentand o piedică serioasă in calea desvoltării Romaniei.
In consecință, pe deplin conștient de importanța actului ce fac in interesul poporului roman,
A B D I C
pentru mine și pentru urmașii mei dela Tron, renunțand pentru mine și pentru ei la toate prerogativele ce le-am exercitat ca Rege al Romaniei.
Las poporului roman libertatea de a-și alege noua formă de Stat.

Mihai

Dat la București,
astăzi 30 Decembrie 1947.

DRAGILOR,

Iliescu STIA PERFECT DE CE SE OPUNE INTRARII Regelui Mihai in Romania in anii '90.Un CRIMINAL DE STAT a fost Iliescu!A intrat EXTREM de tarziu Regele.
Asa cum Corneliu Coposu a sesizat perfect,Romania va intra in normalitate ,cand se vor repara efectele actului de a 30.12.1947.NU s-a facut si Romania si-a ratat ISTORIA la 22.12.1989 si dupa,odata cu preluarea puterii de noii COMUNISTI sub conducerea lui ILIESCU!

Regele Mihai a decedat azi si avand in vedere prevederile actului de abdicare ,AZI A MURIT SI REGALITATEA IN ROMANIA PENTRU TOTDEAUNA.Nu avem propriu-zis o Casa Regala.

Iar Neocomunismul in Prezent aflat la Putere trebuie sa-l invingem prin alte mijloace, nemaiavand sprijinul lui Mihai,spun simplu Mihai ,asa si-a semnat actul de abdicare.
Sunt monarhist si am apreciat faptele lui CAROL I SI FERDINAND,am dezaprobat actele lui Carol al II-lea,in special acceptarea RAPTURILOR teritoriale din 1940 fara lupta.A abdicat dupa aceea. A venit Mihai.Si el a abdicat in 1947 dupa EROAREA de la 23.08.1944.Cu parere de rau spun:a actionat TOTAL GRESIT la 23.08.1944.Din Respect pentru ziua decesului sau si a durerii nationale prin care trecem ,coroborata cu Dezastrul Actual din Romania,doar atat spun,la 23.08.1944,a procedat gresit.Nu spun ca a TRADAT,desi dupa toate standardele militare asa a facut,ma limitez si zic ca a gresit si ca a facut o manevra EXTREM de Controversata cu efecte dezastruoase ce le suportam si azi.
Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca.Nu suntem in masura sa-l judecam sau sa-i judecam faptele.Istoria a facut-o ,o face si cu atat mai mult Dumnezeu,Judecatorul nostru al tuturor.

Dumnzeu sa-i dea Pacea Divina si noua viitor mai bun.

Stima,
gg

 

Din pacate, ai dreptate

Casa Regala a Romaniei s-a stins odata cu Regele Mihai. Vremea regatelor a trecut, viitorul ne sta in fata si cred ca si alta forma de guvernare. Nu stiu spre ce ne indreptat, dar trebuie sa fim constienti ca viitorul e in mana noastra si nu in mana unor politruci care azi fac pe regalistii si pe fiii iubitori de tara.


Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor