Ziare.com

Aberatia zilei: Serban Nicolae: Partizanii anticomunisti au daunat Romaniei. Stalin si Churchill, in egala masura doi criminali

de Redactia Ziare.com
Luni, 30 Octombrie 2017, ora 17:33

   

Aberatia zilei: Serban Nicolae: Partizanii anticomunisti au daunat Romaniei. Stalin si Churchill, in egala masura doi criminali
O dezbatere din Senat legata de declararea zilei de 26 Octombrie - Ziua Miscarii de Rezistenta Armata Anticomunista a scos la iveala niste teorii incredibile, sustinute de unul dintre liderii de seama ai PSD, Serban Nicolae.

Acesta a declarat, luni, in cadrul dezbaterilor din Comisia Juridica pe aceasta tema, ca partizanii anticomunisti din munti au facut rau Romaniei, iar actiunea lor ar fi fost indreptata impotriva intereselor tarii.

Senatorul PSD a vorbit si despre CIA care voia sa impuna stapanul american in Romania si despre "criminalul" Churchill, care e la fel de vinovat pentru soarta tarii noastre ca Stalin.

Iata declaratiile lui Serban Nicolae, citate de News.ro:

- Am rude care au luptat pe frontul de vest. Sa le spunem ca unii mergeau sa lupte pe frontul de vest pentru eliberarea Transilvaniei, in timp ce altii luptau cu regimul instalat in august '44 este inacceptabil.

- Trupele de Securitate au provenit, in principal, din fostii jandarmi. Pe acest schelet s-a constituit partea de trupe de Securitate. Deci erau romani contra romani. Eu nu cunosc lupte duse de aceste grupe de partizani din munti cu trupele sovietice aflate pe teritoriul Romaniei.

- N-a fost atacata nicio unitate, niciun corp, exista doar cateva incidente izolate cu ofiteri sovietici care au fost atacati. Intre cei care s-au refugiat in munti erau si oameni care erau cautati pentru alte lucruri. Spre exemplu, n-am cum sa fiu de acord cu cei care l-au omorat pe Nicolae Iorga si sa spun ca erau partizani anticomunisti sau ca erau luptatori pentru libertate.

- Rezistenta anticomunista inceputa in 1944, cand Romania era inca in razboi - de partea Aliatilor dupa 23 august -, este una care slabea capacitatea de aparare a Romaniei. Era mai degraba indreptata impotriva intereselor Romaniei. Mai mult, daca imi spuneti ca era un lucru bun ca CIA organiza operatiuni de slabire a capacitatii de aparare a Romaniei sub pretextul ca o fac impotriva regimului comunist este mai degraba ticalosie ce faceau. Era punerea in slujba unei puteri straine, valabila oricand.

- Dupa 1958 trupele sovietice au parasit Romania. Mi-e foarte greu sa disting - v-am spus, am in familie si fosti legionari, si fosti luptatori in Bucegi, unii si cu functii -, am incercat sa inteleg toate aceste lucruri si sunt destul de echilibrat, nu sunt un fanatic al vreunei optiuni. Dar mi se pare ca ne arogam merite care nu exista.

- Au atacat trupe de Securitate romane provenite din fostii jandarmi, nu aveau niciun fel de efect in ceea ce priveste puterea de tip comunist de inspiratie sovietica instalata la Bucuresti, absolut niciun efect.

- Iar faptul ca CIA, la momentul respectiv cunoscand tratativele de la Ialta, de la Postadm, cunoscand si celebrul servetel al impartirilor geopolitice dintre Stalin si Churchill, in egala masura doi criminali, desfasura actiuni de acest tip pe teritoriul Romaniei, n-au cum sa-mi spuna ca asta era lupta pentru libertate sau ca ar trebui sa o aplaudam.

In fata acestei luari de pozitie, initiatorul legii, deputatul PNL Daniel Gheorghe, a explicat ca lupta partizanilor anticomunisti din munti s-a desfasurat cu trupele de Securitate si cu anumite formatiuni militare de factura sovietica, iar scopul acestora a fost pregatirea terenului pentru o interventie occidentala care sa inlature regimul totalitar sovietic care tocmai se instala la acea data in Romania.

"In anii '50 au fost derulate o serie de operatiuni inclusiv de catre CIA, de exemplu, Neagu Djuvara a fost unul dintre cei care au coordonat trupe de parasutisti in muntii Romaniei care au vizat sustinerea acestor echipe de partizani.

Aceste echipe de partizani vizau destructurarea infrastructurii de forta a noului regim instalat dupa 23 august, cat si crearea unui cap de pod in baza caruia o eventuala interventie americana pe care bunicii si strabunicii nostri o asteptau dupa 1944 sa poata fi viabila in Romania", a spus Daniel Gheorghe, citat de aceeasi sursa.

Dar senatorul PSD nu s-a lasat convins: "Si parintii si bunicii mei si-au dorit o Romanie independenta, dar nu voiau sa schimbe stapanul. Nu insemna ca un stapan era mai bun ca alt stapan".

In concluzie, initiativa de declarare a zilei de 26 Octombrie - Ziua Miscarii de Rezistenta Armata Anticomunista a primit raport de respingere din partea Comisiei Juridice a Senatului. For decizional in acest caz este Camera Deputatilor.

Sa fii senator al partidului de guvernamant in Romania anului 2017 si sa pangaresti in asemenea hal memoria eroilor care au opus rezistenta (prea putini, din pacate) in acele vremuri tulburi, murdarind unul dintre cele mai glorioase momente din istoria noastra, poate fi considerat o ticalosie fara margini de cei care au invatat dupa alte manuale decat cele de propaganda elaborate in fostul regim comunist, al carui slujitor a fost si mentorul lui Serban Nicolae, tovarasul Ion Iliescu.

ABERATIE, aberatii, s.f. 1. Abatere de la ceea ce este normal sau corect. 2. Ceea ce este inadmisibil, absurd; absurditate, ineptie, prostie.


Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 7623 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
32 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

ABERATIA lui serban nicolae, senator psd-ist, in 2017 !

"Si parintii si bunicii mei si-au dorit o Romanie independenta, dar nu voiau sa schimbe stapanul. Nu insemna ca un stapan era mai bun ca alt stapan, a replicat Serban Nicolae". Ce vreti o recunoastere mai completa a faptului ca au fost securisti din tata-n fiu ! Astia sunt psd-istii lui iliescu, nastase, ponta si drakknea ... Pai, a venit kgb-istul kirill degeaba pe aici ???

 

furtul

Lasati dracu furtul si nu mai gasiti tot felul de scuze de cacao.
Nu mai furati!

 

pai si ce sa faca altceva?

Daca doar la asta se pricep...doar nu ii vezi pe astia in stare sa faca o afacere si sa concureze dela unu la unu cu oamenii de afaceri care respecta regulile...

Cu PZD si ai sai batausi de partid
Tot inainte!

CIA s-a format abia in 1947!

Deci omul asta delireaza. Un gunoi de securist din tata-n fiu! El face parte ditre cei care au colaborat cu bolshevicii si cu securitatea care i-a urmarit si exterminat pe partizani! Romanii din-totdeauna au avut parte de asemenea cozi de tyopor pentru care nimic nu era sfint ci tradau din ciuda, din invidie si din rautate pentru folosul personal. Oameni de nimic! La fel sint toti securistii si lingaii potentatilor regimului comunist!

Desteapta-te romane!

Ziare.com by Bengosiiiiiii!!

Unde e Bengosu marin P il ULA sI Megall@tu sa ne spună "adevărul" despre Manelistu Serban Niciolaie ???

Mai Serbanele

Bai politicianule Serban Nicolae care esti tu politician, cat de sclav la noul PCR esti?
Nu ai rusine in tine ca sa emiti astfel de grozavii?

Serban ii ia la palme pe cei bucurosi sa stea cu

..pantalonii pe vine in fata unui Stapan strain! De la est sau de la vest! Sa nu uitam ca "aliatii" au venit doar la jefuit! Asa cum sovieticii ne-au cerut datorii de razboi pana in anii '60, tot asa si americanii ne-au distrus campurile petrolifere si nici acum nu se potolesc prin Bechtell si Patriot, sistem de 30 ani pe care nu-l mai cumpara nimeni!

Asta e realitatea, afirmatia lui Serban insa loveste in singura modalitate a romanilor de a lupta impotriva ocupantilor! E interesul Romaniei, indiferent daca lovesti in rusi, in americani, sau orice alta lichea venita la jefuit!

@Nosferatu 18.46

- asa le-a spus polkovnic kiril , pesedistilor , la impartasanie ! :o(((

"Aberatia zilei: Serban Nicolae: Partizanii anticomunisti au daunat Romaniei. Stalin si Churchill, in egala masura doi criminali"

ce gunoiae

au ajuns in sparlamentul rromaniei!!!

 

@Marin2134 (30.10.2017, 19:56) Total pe langa

Oamenii aia au luptat in munti pentru un ideal, acela de a fi liberi, de a gandii liber, de a avea dreptul la proprietate, de asi apara pamanturile dobandite de parintii si bunicii lor prin razboi, dreptul de a vota. Nu au luptat pentru nici o putere externa. Se luptau cu niste jigodii din interiorul tarii, niste jigodii care si-au dat pantalonii jos in fata stapanilor lor rusi.

Ce faci, mi te adresezi si scrii ce am scris eu?

Adreseaza-te pupatorilor de straini, pe pagina asta vezi cativa care numai romani nu sunt!

Si oare

cine i-a trimis acolo ? Nu cumva noi, prin votul nostru sau neprezentarea la vot? Parca revad si acum niste secvente de interviuri de pe partia de schi din Brasov, unde niste tineri spuneau ca prefera sa nu piarda o zi asa buna de schi in detrimentul mersului la vot ! "Viitor de aur/Tara noastra are"?!Ce am pierdut atunci, nu se va repara nici in 10 ani !

Ioanr, mare dreptate ai!

Din pacate, mai bine n-ai fi avut...

Alo,senatorule,

După grădiniță,cine te-a meditat la istorie?Nu e necesar să fi avut rude-ești tanăr și pentru a avea chiar cunoscuți-,dar părinți bunici,zonă unde ai copilărit și se povesteau rezistența celor care,odată intorși din război,intalneau activiști sărăntoci care nici armată nu făcuse,nici țara nu o apărase,dar erau in gospodăriile familiilor instărite,incercand să afle care pe unde are bani,aur din moștenirii,că le trebuia și lor,ca și acum cand imprumutați de zor să vă dați salarii mari...Cum puteau cei din rezistența sub formă de partizani să lase pe mana bolșevicilor,agoniseala lor,plus problemele de graniță din Banat și Maramureș, altele ca in Argeș unde ,pană de cu rand s-a vorbit de familia Arnăuțescu și au fost omagiați?Cine ești,pe cine reprezinți ca ales in senat,bolșevicii veniți cu armata roșie și sinistrele divizii,ori niște romani care te-au votat crezand că le mai ușurați viața...
Iată,vă dați arama pe față,tocmai voi,mai tineri,ca vajnici uteciști,că de fapt ați ințeles mesajul lui Iliescu de după 90,adică un comunism cu fața umană; ca a lui ranjitul de Iliescu,Năstase...și,mai alesa celui care se va ineca in Belina cu os de rechin romanesc.
Nu mă așteptam la așa inepții,fie și aberație că se poartă.

 

Declaratiile publice ale acestui psdist, Serban Nicolae, constitue

o jignire deschisa si ticaloasa adusa memoriei celor care au rezistat invaziei rusesti si comuniste din Romania. Venind din partea unui "senator", ma intreb daca nu constituie chiar un motiv de excludere a acestuia din parlamentul Romaniei.

In 2017, sa aperi barbaria comunista din 47 si sa tratezi anticomunistii drept tradatori ai patriei, este ceva ce nu pot accepta sub nici o forma. Cineva ar trebui sa ceara demisia acestui comunist nenorocit, fie memoria lui si a copiilor lui pentru decenii o rusine ! Aici ama ajuns, sa ne spuna nespalatul asta ca (,) comunismul a fost o binefacere unanim acceptata de romani, ""Si parintii si bunicii mei si-au dorit o Romanie independenta, dar nu voiau sa schimbe stapanul." Stapanul rus le convenea !!! Asta ori e prost, ori e stupid !!!

Nu ati declarat comunismul ca fiind criminal, acum iata ca socialistii va reincalzesc ciorba rosie !!! Sa va fie de bine. Spalati-va pe cap cu el. Voi l-ati votat in parlament, nu?

 

Ce sa inteleg?

Sa inteleg ca partizanii anticomunisti luptau impotriva maretului act pus in scena de fostul rege si mult apreciat de generatii care nu au iteles ce afost.
Astfel,ce am fi sarabatorit la 26 Octombrie?

 

Lozinca la moda a neocomunistilor: cum nu pot sa spuna ca era bun...

...bolsevismul, spun ca si democratia occidentala era la fel de rea...
Jigodii nerusinate, vorbesc de "schimbarea stapanului", adica "stapanul" Churchill al Germaniei a fost la fel cu stapanul Stalin, d-aia Germania a intrecut cu mult U.K. a "stapanului" Churchill!
Ce te astepti de la soferache comunistul?

 

N-am mai citit ticalosie ca asta de la Democratia lui Florescu...

... in 1990 si Dimineata lui Barladeanu.

- Sa spui ca cei care au luptat in munti erau legionari si ca slabeau capacitatea de aparare a tarii este acelasi mesaj ca al Securitatii din 1947.

- Cei care luptau in munti au atacat sedii PMR, activisti si propagandisti comunisti. Securitatea apara comunismul, nu poporul, nu tara.

 

evident ca nu erau partizani anticomunisti si nici luptatori ...

...libertate,....
============
" n-am cum sa fiu de acord cu cei care l-au omorat pe Nicolae Iorga si sa spun ca erau partizani anticomunisti sau ca erau luptatori pentru libertate" serban nicolae, senator pesederast
=============
...in urma acordului dintre liderii kkomunisti ana pauker si teohari georgescu cu nicolae patrascu, secretar general al mișcării legionare, ei AU INTRAT GRAMADA in partidul kkomunist. florian danalache, unul dintre ei, a ajuns si prim secretar al organizatiei de partid bucuresti, membru supleant al biroului politic al cc pmr in timpul lui ghita brej si, in timpul lui niciolaie ceausescu, memmbru in comitetul executiv al comitetului central al pecere. altul dintre ei a ajuns vicepresedinte al sfatului popular al capitalei, de unde vorbele alea ale lui Pastorel Teodoreanu:
"capitane nu fi trist / garda merge inainte cu partidul comunist!"

 

cat de

prost si incult trebuie sa fii sa afirmi asemena ineptii???

 

simplu:...

...este doar senator pesederast.
p.s.
===========
" Mi-e foarte greu sa disting - v-am spus, am in familie si fosti legionari, si fosti luptatori in Bucegi, unii si cu functii -, am incercat sa inteleg toate aceste lucruri si sunt destul de echilibrat, nu sunt un fanatic al vreunei optiuni."
senatorul pesederast serban nicolae
=========================
...si, cum afirmam in comentariul anterior, multi foarte multi legionari au intrat in partidul comunist, iar unii dintre ei, chiar au avut functii cum au fost neamurile pesederastului senator serban nicolae.
"capitane nu fi trist / garda merge inainte cu partidul comunist!", iar urmasii lor ajung pesederast senator.
ca romanu' impartial: vin ai nostri, pleac-ai nostrii.....

"celebrul servetel al impartirilor... dintre Stalin si Churchill"

"Stalin si Churchill, in egala masura doi criminali" - afirmatie corecta

Memoriile lui Churchill

Potrivit memoriilor sale la deschiderea lucrarilor "Conferintei Tolstoi" la 9 okt 1944 orele 22, Churchill privi in jurul mesei si aprecie ca momentul parea potrivit pentru a aborda subiectul. "Sa ne ocupam de problema Balcanilor, incepu el cu o fraza care avea sa fie mult citata dupa aceea. Apoi primul ministru isi scrise propunerea de intelegere pe o foaie de hirtie oarecare. Rusia urma sa aiba o influenta asupra Romaniei in proportie de 90% iar Marea Britanie de 90% asupra Greciei. Ele urmau sa-si imparta pe jumatate dominatia asupra Ungariei si Iugoslaviei iar Rusia va domina Bulgaria in proportie de 75%. Impinse hirtia de partea cealalta a mesei, catre maresalul Stalin; acesta lua un creion albastru, facu o bifå mare pe foaie si o impinse inapoi.

"Dupa aceasta urma o tacere indelungata" - isi aminteste Churchill. In cele din urma primul ministru spuse: Nu s-ar putea socoti ca am fost cam cinici daca s-ar afla ca am luat aceste hotariri fatale pentru milioane de oameni, intr-un mod atit de detasat? Sa ardem hirtia."
"Nu pastrati-o." - replica Stalin

Concluzia: am fost pusi la mezat in cel mai "democratic" mod. Ce a urmat se stie. O "democratie" impusa intr-o Romanie ciuntita pina azi.

Carta Atlanticului document semnat de președintele SUA, F. D. Roosevelt, și de premeirul britanic, W. Churchill, la 14 august 1941 stipuleaza că cele două state nu urmăresc extinderea teritorială și proclama dreptul la autodeterminare al popoarelor si sunt impotriva schimbărilor teritoriale impuse popoarelor fără acordul liber exprimat al acestora. După război, alături de alte declaratii de principiu, ea avea să stea la baza formării Organizatiei Natiunilor Unite.

Unde sunt toate vorbele MARI din acest Document?
Cat pret si incredere poti avea in astfel de "epave" care nu-si respecta semnatura si te vinde la prima ocazie?

 

Realism.....

Boierule,snoava cu Churchill este de mult fumata. Churchill nu putea sa decida NIMIC fara avizul americanilor.Sa stie toata lumea ca in mod ultrasecret, englezii si americanii au dat jumatate din Europa rusilor pentru o perioada de 50 de ani si asta nu din amor fata de cioloveci ci fiindca stiau ca nemtii au sapte vieti in ei si vor reveni......Aceasta intelegere de 50 de ani explica si caderea ca o "fleasca" a comunismului in Europa de Est...Doar Pingelica s-a facut ca nu pricepe, el se credea investit de clasa muncitoare si Adrian Paunescu sa nu ne abandoneze....

Neutrule - "snoava cu Churchill" e adevarata

malmo a citat dintr-o carte scrisa de autor american
Nu poti sa inseli lumea cand insasi datele vorbesc
Intalnirea de "taina" dintre cei doi chiar a avut loc
Ca o jumatate de Europa a intrat sub cizma sovietica, ca o Polonie a fost "mutata" din loc, ca o Romanie a fost pagubita in mod nedrept de teritoriile ei, ca o Finlanda a fost silita sa renunte la Karelia (vezi războiul sovieto-finlandez) astea toate rezultatul caror negocieri sa le numim?
Cum ramane cu Carta Atlanticului? Un document bun de sters la... ?Rezulta deci ca imparteala s-a facut cu buna stiinta (in secret), ca si pactul Ribbentrop-Molotov din 23 august 1939 infierat si nerecunoscut de nimeni dar ale caror consecinte dainue si azi. Asta e tragedia natiunilor mici.

Faza se pare ca a avut loc, insa va scapa un amanunt:

La ora respectiva nu prea se stia ce va face Stalin in zona de Est a Europei, desi se putea face o extrapolare cunoscandu-se ce facuse in Rusia.
Apoi, una e sa nu fi ferm in fata unui raufacator si alta e sa fii tu insuti un raufacator.
Nu sunt deloc un aparator al lui Churchill - pe care compatriotul sau Richard Burton il numea "macelar" - dar nici sa nu exageram.

ce va asteptati de la un neam de ciorditori care a prosperat sub

dominatia sovietica? - ei tot asa gandesc si astazi, americanii, NATO, DNA, anticoruptia,... sunt dusmanii cu care se lupta - si prostii de romani ii voteaza

 

Ciudat specimen

Tupeul de care da dovada individul poate explica intr-un anumit fel prezenta lui acolo unnde n-ar avea ce cauta. Sper sa gasesc pe internet mai multe informatii despre el. Rog pe cei care il cunosc mai bine sa ajute pentru a fi mai bine cunoscut.

 

Cred ca s-a definit singur foarte bine si nu-i necesar sa mai

pierdeti vremea cu un asemenea specimen psd-ist ! De fapt, nici macar nu este unul singular ... Sa va dau cateva exemple: niculicea, codrin stefanescu, iordache si multi altii !

Da! M-am documentat.

Am flat cate ceva despre el; ca ar putea fi considerat fiul adoptiv al lui Ion Iliescu, ca ar putea sa-si ofere seviciile la procesul lui, a facut dreptul dupa revolutie la una din facultatile care au resarit ca ciuprcile dupa ploaie, n-a priceput ca daca intrii in tarate te mananca .....
N-am inteles ce semnificatie a avut precizarea ca, nu a ramas repetent.

 

Cei mai mari criminali din istorie

1.Stalin vinovat de moartea a 62 milioane de oameni
2.Mao...vinovat de moartea a 35 de milioane
3.Hilter...a 21 de milioane
Churchill a omorit peste 15 milioane de indieni (era rasist). Churchill a fost un criminanl de război și un ucigaș in masă care i-a transferat pe polonezi și cehi și i-a dat pe o farfurie rușilor care au dominat aceste țări in următorii 45 de ani.

 

Prima   1   2   Ultima

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor