Ce a facut Antonescu cu doua zile inaintea alegerilor europarlamentare

28 Mai 2014 - Ce a facut Antonescu cu doua zile inaintea alegerilor europarlamentare

Vicepresedintele demisionar al PNL, Sorin Frunzaverde, a dezvaluit ca la intalnirea pe care Crin Antonescu a avut-o vineri la Bruxelles nu s-a semnat niciun document, dar s-a obtinut acordul de principiu ca PNL sa fie acceptat in PPE. Cererea de adeziune urmeaza sa fie depusa in zilele urmatoare.

Existenta unui acord politic de principiu in randul PPE a fost confirmata pentru gandul si de purtatorul de cuvant al Popularilor, Kostas Sasmatzoglou, care ne-a explicat ca liberalii romani trebuie

Un vicepresedinte PNL lauda Guvernul Ponta: "Ordonanta Executivului, categoric un lucru bun"

15 Mai 2014 - Un vicepresedinte PNL lauda Guvernul Ponta: "Ordonanta Executivului, categoric un lucru bun"

Frunzaverde, care sustinea schimbarea legii insolventei, s-a aratat satisfacut de actiunile Guvernului.

"E singura solutie de a salva foarte multe intreprinderi care odata au fost de marca pentru industria romaneasca. E singura solutie pentru a continua activitatea de productie in companiile acestea. Sunt circa 28 de companii de acest gen. E un lucru bun, categoric. Aceasta solutie a fost aplicata si in Statele Unite ale Americii si in Europa de Vest", a declarat Frunzaverde, pentru

Sorin Frunzaverde: Vom ajunge asa cum trebuie sa fim

04 Martie 2014 - Sorin Frunzaverde: Vom ajunge asa cum trebuie sa fim

"Consiliul Judetean a aprobat finantari importante pentru Spitalul Judetean", spune presedintele CJ.

In ultima sedinta a forului decizional judetean au mai fost aprobate sume de bani necesare efectuarii unor investitii la Spitalul Judetean de Urgenta Resita. Banii sunt necesari pentru achizitionarea unei truse necesare interventiilor chirurgicale laparoscopice, pentru cumpararea a doua mese de operatie si a unui sterilizator. Unele achizitii, in valoare de 140.000 de euro, se vor face prin

Sorin Frunzaverde: Cred ca e momentul politicii de dreapta!

28 Februarie 2014 - Sorin Frunzaverde: Cred ca e momentul politicii de dreapta!

RESITA - Dupa retragerea PNL de la guvernare, presedintele CJ, Sorin Frunzaverde, nu a facut nicio declaratie, pe considerentul ca "exista momente politice ce nu trebuie invaluite in prea multe

Viitorul judetului inseamna euro

07 Ianuarie 2014 - Viitorul judetului inseamna euro

Deocamdata, investitiile din Caras-Severin sunt axate pe proiecte de dezvoltare cu finantare europeana.

In Caras-Severin, Consiliul Judetean este cel mai mare investitor, iar Jurnal CS a mai scris ca si cel mai mare angajator. Situatia va ramane la fel si in 2014, chiar daca se anunta deschiderea unor unitati de productie la Caransebes (fabrica de celuloza de la Sesul Rosu si altele) sau extinderea unor societati (firma Arantronic de la Moldova Noua).

"Vom finanta prin Programul

Sorin Frunzaverde: La Valiug se exploateaza barbar

13 Noiembrie 2013 - Sorin Frunzaverde: La Valiug se exploateaza barbar

RESITA - Seful judetului spunea marti ca nu este normal ca firme din alte judete sa isi bata joc de atatia bani investiti in drumuri.

"Ii cer domnului director Stefan Stanescu sa ia toate masurile ce se impun impotriva jafului forestier care se desfasoara in jurul Valiugului. Nu este normal ce se intampla acolo", spunea marti, in deschiderea sedintei Consiliului Judetean, presedintele Sorin Frunzaverde.

Acesta sustine ca, in urma unor sesizari si verificari efectuate pe teren, s-a

Proiecte sunt. Insa nu si bani pentru toate

27 August 2013 - Proiecte sunt. Insa nu si bani pentru toate

RESITA - Sorin Frunzaverde a prezentat, luni, o parte din proiectele derulate de institutia pe care o conduce.

Consiliul Judetean Caras-Severin deruleaza, in prezent, o serie de proiecte, unele cu finantare europeana, altele cu fonduri de la bugetul de stat. In categoria celor cu finantare europeana intra cel pentru gestionarea integrata a deseurilor, si cel de modernizare a infrastructurii de apa, si apa uzata, pentru cele opt orase ale judetului. Cele doua proiecte, a caror valoare totala

Frunzaverde nu-i ramane dator lui Udrea

27 August 2013 - Frunzaverde nu-i ramane dator lui Udrea

RESITA - Deranjat de afirmatiile deputatului PDL Elena Udrea, presedintele CJ, Sorin Frunzaverde, a facut, luni, cateva precizari.

La finele saptamanii trecute, fostul ministru al Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, s-a aflat, pentru o zi, in Caras-Severin. Dupa o prima oprire in statiunea de pe Valea Cernei, la Baile Herculane, deputatul PDL a facut cateva declaratii de presa la sediul PDL din Resita.

Udrea a facut mai multe remarci la adresa presedintelui Consiliului

Mai aproape de vecinii sarbi

11 Iulie 2013 - Mai aproape de vecinii sarbi

In urma demersurilor initiate si sustinute de presedintele Consiliului Judetean, Sorin Frunzaverde, in ultima sedinta de Guvern a fost aprobat memorandumul prin care s-a propus deschiderea unor puncte de trecere a frontierei intre Romania si Republica Serbia, intre localitatile Moldova Noua si Veliko Gradiste (traversare cu bacul), precum si intre Socol si Vracev Gaj (pod peste raul Nera).

Valoarea totala a celor doua proiecte, "Pod peste raul Nera de la Socol la Vracev Gaj" si "Punct de

Sorin Frunzaverde: Am semnat in genunchi tratatul

06 Iunie 2013 - Sorin Frunzaverde: Am semnat in genunchi tratatul

Aceasta a fost declaratia presedintelui CJ legata de conditiile UE pentru protectia mediului.

La manifestarea organizata de Garda de Mediu in cladirea din zona centrala a municipiului de pe Barzava au participat conducerea Consiliului Judetean Caras-Severin - presedintele Sorin Frunzaverde si vicepresedintii Ionesie Ghiorghioni si Ilie Iova, vicepresedintele Agentiei Nationale de Mediu - Horia Irimia, reprezentanti ai Institutiei Prefectului, precum si ai altor institutii din judet.

Sorin Frunzaverde: Nu avem de unde da mai mult

27 Martie 2013 - Sorin Frunzaverde: Nu avem de unde da mai mult

Bugetul propriu al judetului Caras-Severin si bugetul defalcat pe institutiile subordonate Consiliului Judetean au fost aprobate in sedinta extraordinara de marti.

Fiind prezenti la sedinta si directorii respectivelor institutii, consilierul PSD Nicolae Stefanescu a luat cuvantul si a spus: "Dle presedinte, haideti sa ii intrebam pe directori daca veniturile aprobate le acopera cheltuielile, daca le sunt suficiente aceste sume sau de ce fonduri ar mai avea nevoie?".

Sorin Frunzaverde a

Ponta il taxeaza pe Frunzaverde: " Avem banii pentru pensii si salarii, dar poate ii taiem de la CJ Caras unde sefii se vad la TV"

27 Martie 2013 - Ponta il taxeaza pe Frunzaverde: " Avem banii pentru pensii si salarii, dar poate ii taiem de la CJ Caras unde sefii se vad la TV"

Afirmatia presedintelui CJ Caras- Severin care a declarat ca nu se stie daca Romania va avea fondurile necesare pentru a plati salariile si pensiile a fost dur taxata de premierul Victor Ponta, inainte de sedinta de Guvern de astazi. Acesta a afirmat ca mesajul lui Sorin Frunzaverde a fost unul iresponsabil.

"Daca primul- ministru, daca ministrul de Finante, ministrul Bugetului si guvernatorul BNR, FMI, Banca Mondiala nu reprezentam nimic , dar daca iese un domn dimineata, seara si isi da cu

E nevoie de investitii la Brebu Nou si Garana

14 Martie 2013 - E nevoie de investitii la Brebu Nou si Garana

Pe timpul verii, localnicii din Brebu Nou si Garina primesc apa cu portia. Cateva ore pe zi, dimineata si seara, deoarece capacitatea bazinelor pentru stocarea apei, vechi de trei decenii, nu mai corespunde dezvoltarii comunei. Pentru rezolvarea acestei probleme este nevoie de o noua retea de apa, investitie pe care, momentan, administratia locala nu si-o permite.

"Alimentarea cu apa in sezonul cald se face greu in ambele localitati pentru ca reteaua de apa este foarte veche, de 30 de ani.

Frunzaverde se simte vizat de Basescu: Proiectul nostru NU ARE NIMIC IN COMUN CU MASONERIA

13 Martie 2013 - Frunzaverde se simte vizat de Basescu: Proiectul nostru NU ARE NIMIC IN COMUN CU MASONERIA

Vicepresedintele PNL Sorin Frunzaverde a declarat, pentru Agerpres, ca demersul politic actual al PNL ''pare sa-i obsedeze'' pe unii ''indivizi'' al caror nume incepe cu B.

Fostul democrat-liberal a reactionat astfel la comentariul facut ieri de Traian Basescu, care spusese ca plecarea lui Mihai Stanisoara la PNL nu are legatura cu serviciile secrete, ci poate cu masoneria.

''De cateva zile, tot felul de indivizi vorbesc despre mine. Curios este ca numele lor incepe cu B: Blaga, Basescu

Sorin Frunzaverde: Regionalizarea nu trebuie grabita!

13 Martie 2013 - Sorin Frunzaverde: Regionalizarea nu trebuie grabita!

In Conferinta de presa sustinuta marti, Sorin Frunzaverde a spus ca, dupa 22 de ani de democratie, Romania trebuie sa elaboreze si sa adopte o alta Constitutie.

"Principalele pasiuni dezlantuite in aceste zile au fost legate de regionalizare. Cred insa ca exista si o alta tema foarte importanta, aceea de a stabili foarte clar ce fel de republica va fi Romania, parlamentara sau prezidentiala, de a stabili clar responsabilitatile si atributiile pe care le au institutiile fundamentale ale

Sorin Frunzaverde ii raspunde liderului PDL: "Stiu un singur Blaga de valoare, Lucian Blaga"

16 Februarie 2013 - Sorin Frunzaverde ii raspunde liderului PDL: "Stiu un singur Blaga de valoare, Lucian Blaga"

Vicepresedintele PNL, Sorin Frunzaverde, a declarat vineri ca singurul Blaga de valoare este Lucian Blaga, referindu-se la afirmatiile liderului democrat-liberal potrivit carora si-ar fi negociat functia de prim-vicepresedinte in partid, "probabil", cu Traian Basescu sau cu Emil Boc, al carui "locotenent" ar fi fost, potrivit Rtv.net.

"Eu sunt colonel de Artilerie al Armatei Romaniei si daca ramaneam in Partidul Democrat Liberal faceam din PDL un partid puternic, nu ca domnii care vorbesc

Frunzaverde: Basescu trebuie suspendat doar daca incalca Constitutia

05 Februarie 2013 - Frunzaverde: Basescu trebuie suspendat doar daca incalca Constitutia

Vicepresedintele PNL Sorin Frunzaverde a declarat, luni, la Antena 3, ca presedintele Traian Basescu trebuie suspendat din functie de catre Parlament doar daca incalca Constitutia.

Frunzaverde a criticat afirmatia presedintelui legata de demisia pe care acesta este dispus sa si-o dea daca vor demisiona toti parlamentarii, potrivit Mediafax.

"Afirmatia cu demisia celor 588 de parlamentari a fost descalificanta pentru Parlament - de aici si reactia mea. Am vorbit despre suspendarea

Frunzaverde: Un grupuscul sub influenta lui Basescu a generat contraperformanta PDL din 2012

05 Februarie 2013 - Frunzaverde: Un grupuscul sub influenta lui Basescu a generat contraperformanta PDL din 2012

Un grupuscul aflat sub influenta lui Traian Basescu a condus PDL in perioada 2008-2012 si a generat contraperformanta electorala la nivel national din 2012 a acestui partid, a declarat, luni seara, actualul vicepresedinte PNL Sorin Frunzaverde.

Intrebat daca il deranjeaza ce se intampla azi cu PDL, Frunzaverde a raspuns: "Sigur ca da, am fost 22 de ani in acest partid. Nu pot sa spun ca nu ma afecteaza ce se intampla azi in PDL", a spus Frunzaverde.
Potrivit acestuia, in PDL sunt oameni de

Antonescu: Sunt de acord cu Frunzaverde, dar n-am negociat cu Basescu si nu e cazul suspendarii

25 Ianuarie 2013 - Antonescu: Sunt de acord cu Frunzaverde, dar n-am negociat cu Basescu si nu e cazul suspendarii

Liderul USL Crin Antonescu s-a declarat de acord, in principiu, cu afirmatia "Cu Traian Basescu nu trebuie negociat, Traian Basescu trebuie suspendat" facuta de Sorin Frunzaverde, presedintele PNL precizand insa ca "suspendarea nu poate fi de actualitate fara incalcarea Constitutiei", potrivit Mediafax.

Antonescu a declarat, intr-o emisiune Antena 3, ca nu a fost vorba de vreo negociere in discutia avuta recent cu presedintele Traian Basescu.
"Nu a fost nicio negociere (...) Ca valoare

Frunzaverde: In PNL nu a existat institutional vreo discutie privind afilierea la PPE

14 Ianuarie 2013 - Frunzaverde: In PNL nu a existat institutional vreo discutie privind afilierea la PPE

Vicepresedintele PNL Sorin Frunzaverde a declarat, luni, ca in partid nu a existat vreo discutie institutionala privind afilierea la PPE, informeaza Mediafax.

El a precizat ca nici personal nu a avut astfel de discutii.
Intrebat daca la nivelul PNL s-a discutat despre afilierea partidului la PPE, Frunzaverde a raspuns: "Aceasta discutie nu a avut loc in PNL, institutional (...)Nu am avut eu personal astfel de discutii".
El a mai fost intrebat daca apreciaza ca s-ar putea discuta, la

Caras-Severinul, tot in Regiunea Vest

10 Ianuarie 2013 - Caras-Severinul, tot in Regiunea Vest

Regionalizarea de care se tot discuta in ultima vreme va respecta arhitectura actuala a regiunilor de dezvoltare

Desi in ultima vreme au aparut anumite zvonuri ce puneau judetul Caras-Severin intr-o anume Regiune IV cu capitala la Tg. Jiu, liderii politici caraseni spun ca acest lucru este doar o informatie ce nu se va confirma.

La finele sedintei CJ, de acum doua zile, presedintele forului, Sorin Frunzaverde, spunea ca regionalizarea se va face pe arhitectura celor opt regiuni de

Frunzaverde cere OSIM inregistrarea Partidului National Popular Liberal

08 Noiembrie 2012 - Frunzaverde cere OSIM inregistrarea Partidului National Popular Liberal

Vicepresedintele PNL Sorin Frunzaverde a solicitat in 30 octombrie, intr-o adresa catre OSIM, inregistrarea marcii "Partidul National Popular Liberal", solicitarea fiind facuta in nume propriu, prin intermediul unui cabinet de avocatura.

Solicitarea lui Frunzaverde urmeaza sa primeasca un raspuns pozitiv sau negativ din partea OSIM si un certificat in cazul in care marca "Partidul National Popular Liberal" este inregistrata.

Vicepresedintele PNL solicita inregistrarea acestei marci pentru

Frunzaverde cere OSIM inregistrarea Partidului National Popular Liberal

08 Noiembrie 2012 - Frunzaverde cere OSIM inregistrarea Partidului National Popular Liberal

Vicepresedintele PNL Sorin Frunzaverde a solicitat in 30 octombrie, intr-o adresa catre OSIM, inregistrarea marcii "Partidul National Popular Liberal", solicitarea fiind facuta in nume propriu, prin intermediul unui cabinet de avocatura.

Solicitarea lui Frunzaverde urmeaza sa primeasca un raspuns pozitiv sau negativ din partea OSIM si un certificat in cazul in care marca "Partidul National Popular Liberal" este inregistrata.

Vicepresedintele PNL solicita inregistrarea acestei marci pentru

Sorin Frunzaverde: Nu are sens sa vanam vrajitoare

02 Noiembrie 2012 - Sorin Frunzaverde: Nu are sens sa vanam vrajitoare

RESITA - Asta spunea joi presedintele CJ, Sorin Frunzaverde, vizavi de regionalizarea tarii, act ce nu trebuie privit ca o federalizare.

Joi, in cadrul unei conferinte de presa, Sorin Frunzaverde a prezentat mai amplu unul dintre subiectele importante discutate in sedinta CDR Vest, desfasurata acum doua zile la Resita: regionalizarea.

Mai exact, sefii judetelor Caras-Severin, Timis si Hunedoara au discutat despre punerea la punct, in cel mai scurt timp, a unui proiect de modificare a

De ce e interesant cuprul carasean

01 Noiembrie 2012 - De ce e interesant cuprul carasean

Sorin Frunzaverde pune acest interes pe seama evolutiei pretului de pe pietele internationale.

Saptamana trecuta, un cetatean rus a fost retinut pe aeroportul "Henri Coanda" din Bucuresti, avand asupra sa mai multe documente si harti geologice cu informatii secrete despre zacamintele de cupru si de metale rare de la Moldova Noua.

Atentia strainilor pentru resursele de pe Clisura poate parea paradoxala avand in vedere ca, de atatia ani, autoritatile romane nu au fost interesate de Moldomin.

Ce buzunare au liderii caraseni?

08 Octombrie 2012 - Ce buzunare au liderii caraseni?

Cei mai cunoscuti politicieni ai judetului isi mentin averile din anii trecuti. Cel putin, pe hartie...

Zilele trecute am primit o scrisoare, la redactie, prin care un cititor fidel al JCS, din Berzasca, ne-a intrebat de ce nu publicam niciun articol despre averile celor trei lideri politici ai judetului: Sorin Frunzaverde, Marcel Vela si Ion Mocioalca. Noi am mai scris despre declaratiile de avere ale celor trei, dar e adevarat ca nu si anul acesta. Asa ca, pentru cititorii nostri, ne-am

Consilierul lui Frunzaverde a fost arestat

04 Octombrie 2012 - Consilierul lui Frunzaverde a fost arestat

Horia Vadrariu, consilierul presedintelui Consiliului Judetean Caras-Severin, Sorin Frunzaverde, a fost condamnat definitiv la trei ani de inchisoare cu executare pentru inselaciune.

Politistii l-au ridicat ieri si l-au dus la penitenciar pentru a executa pedeapsa. Horia

Vicepresedintele PNL, Sorin Frunzaverde: A fost o eroare ca USL a acceptat pragul de prezenta la referendum

06 Septembrie 2012 - Vicepresedintele PNL, Sorin Frunzaverde: A fost o eroare ca USL a acceptat pragul de prezenta la referendum

Vicepresedintele PNL, Sorin Frunzaverde, a spus ca nu trebuie nimeni sanctionat dupa rezultatul referendumului din 29 iulie, adaugand ca acceptarea pragului de prezenta la referendum a fost o eroare a USL.

"Este adevarat ca un plus de mobilizare in plan politic este necesar. Rezultatele referendumului nu sunt atat de tragice, 7,4 milioane de oameni au votat clar pentru plecarea lui Traian Basescu. Cred ca acel prag, din nefericire acceptat de USL, a fost principala problema. El contravine

Sorin Frunzaverde nu mai vrea scuze

31 August 2012 - Sorin Frunzaverde nu mai vrea scuze

RESITA - Frunzaverde a declarat in sedinta Consiliului Judetean de joi ca pana la finele lunii septembrie aparatul RMN de la Spitalul de Urgenta Resita trebuie sa functioneze.S

Consilierii judeteni s-au intalnit joi in sedinta. Prin proiectele aprobate, discutiile purtate si subiectele dezbatute, intalnirea de ieri a fost una dintre cele mai interesante din ultima vreme.

Pe langa rectificarea bugetara de patru milioane de lei, aprobarea veniturilor si cheltuielilor la diverse institutii

Sorin Frunzaverde, vicepresedintele PNL: "Imediat dupa referendum, Cabinetul Ponta ar trebui sa se gandeasca la o rectificare de buget"

25 Iulie 2012 - Sorin Frunzaverde, vicepresedintele PNL: "Imediat dupa referendum, Cabinetul Ponta ar trebui sa se gandeasca la o rectificare de buget"

Sorin Frunzaverde a declarat, miercuri, la Resita, ca inca din 2010 a atras atentia ca Romania avea cel mai centralizat buget de la Vacaroiu incoace. Acum, spune liderul liberal, apar tot felul de reprezentari bugetare pentru diverse ministere, care confirma spusele sale. Au fost ministere cu bugete-record, de miliarde de euro, sustine Frunzaverde, agentii si tot felul de structuri cu bugete impresionante.

Aceasta, in conditiile in care domenii sensibile, cum sunt adiministratia publica

Sorin Frunzaverde: Poporul hotaraste soarta presedintelui

13 Iulie 2012 - Sorin Frunzaverde: Poporul hotaraste soarta presedintelui

Vicepresedintele PNL, Sorin Frunzaverde, considera ca anumite reactii, in plan international, asupra a ceea ce se intampla in politica romaneasca, au fost exagerate.

"S-a considerat ca presedintele Germaniei, Christian Wulff, a obtinut un credit favorizant, si acest lucru a dus la demisia acestuia. Nimeni nu a etichetat atunci drept lovitura de stat acel episod din politica interna a unui stat european", a precizat joi Sorin Frunzaverde.

Potrivit acestuia, in fapt, Parlamentul este

Sorin Frunzaverde: Atitudinea PSD a facut rau USL

29 Iunie 2012 - Sorin Frunzaverde: Atitudinea PSD a facut rau USL

Presedintele CJ Sorin Frunzaverde si-a tinut promisiunea facuta zilele trecute, aceea de a tine o conferinta de presa in cadrul careia va spune cate ceva despre campania alegerilor locale.

"Aceste alegeri prefigureaza, asa cum am mai spus, rezultatele parlamentarelor din toamna. Referitor la campanie, ne-am confruntat cu o situatie neasteptata, pentru ca eu chiar am crezut in onestitatea raporturilor din interiorul USL. Din nefericire, in aceasta campanie, nu am gasit in PSD aliatii pe care

Sorin Frunzaverde: Impreuna pentru Caras-Severin

07 Iunie 2012 - Sorin Frunzaverde: Impreuna pentru Caras-Severin

Candidatul USL la conducerea Consiliului Judetean Caras-Severin, Sorin Frunzaverde: "Nu plec din Caras-Severin pentru ca am de lucru aici, pentru ca am multe de facut".

JCS: Candidati pentru un nou mandat la conducerea Consiliului Judetean Caras-Severin, ce obiective prioritare aveti ?

Sorin Frunzaverde: In primul rand sunt proiectele mari, a caror derulare continua. Ma refer aici la extinderea alimentarii cu apa si canalizare, construirea uzinelor de apa si a statiilor de epurare in cele

Sorin Frunzaverde: Si de asta am spart Guvernul

01 Iunie 2012 - Sorin Frunzaverde: Si de asta am spart Guvernul

RESITA - Sorin Frunzaverde, candidatul USL la presedintia Consiliului Judetean, ne-a dezvaluit, in cadrul unui interviu, o alta dimensiune a ceea ce dansul numeste stat politienesc.

Frunzaverde ne-a dezvoltat si ideea crizei de ideal, ne-a dezvaluit ce ii spun cetatenii judetului cand merge printre ei si de ce nu duce campanii electorale agresive. De asemenea, vicepresedintele PNL ne-a spus si cateva dintre prioritatile urmatorului mandat de sef al judetului. Toate aceste raspunsuri ni le

Frunzaverde, candidatura depusa pentru un nou mandat in fruntea CJ Caras-Severin

30 Aprilie 2012 - Frunzaverde, candidatura depusa pentru un nou mandat in fruntea CJ Caras-Severin

Noul vicepresedintele PNL, Sorin Frunzaverde, si-a depus luni dupa-amiaza candidatura pentru functia de presedinte al Consiliului Judetean Caras-Severin.

"Mi-am depus candidatura pentru presedintia Consiliului Judetean Caras-Severin, din partea Uniunii Social Liberale, alaturi de colegii mei, care reprezinta toate gruparile care astazi compun USL. Putem spune acum, ca incercarea de a readuce Romania intr-o stare de normalitate, reusita de altfel, sau care are un inceput reusit, a pornit de

Tradatorii PDL au plecat dupa cascaval rumen

23 Aprilie 2012 - Tradatorii PDL au plecat dupa cascaval rumen

Plecarile din PDL in tabara Opozitiei au fost argumentate diferit de fostii democrat-liberali. Cu doar 15 zile inainte de alegerile locale, unii democrat-liberali si-au dat seama ca partidul nu are o ideologie veritabila de dreapta sau ca cetatenii ii sfatuiesc sa se mute la un alt partid. De fapt, acestea sunt motive invocate care mascheaza interesele personale pe care le au prin trecerea la PNL, dupa ce au stat ani buni in PDL.

Exista si nemultumiti de promisiunile ministrilor PDL. Este

Sorin Funzaverde: La Congres credeam ca PDL mai are o sansa

06 Aprilie 2012 - Sorin Funzaverde: La Congres credeam ca PDL mai are o sansa

Fostul prim-vicepresedinte al PDL Sorin Frunzaverde a declarat aseara, la Antena 3, ca la momentul cand a avut loc congresul PDL a crezut ca aceasta formatiune politica mai avea o sansa datorita modului in care a avut loc competitia interna din partid.

Dezbaterile pe cele doua motiuni, intre cele doua alternative la conducerea PDL sunt motivele care l-au determinat pe Sorin Frunzaverde sa creada ca Partidul Democrat Liberal mai are o sansa. Din nefericire, spune Frunzaverde, dupa acel

Sorin Frunzaverde: Daca motiunea de cenzura va trece, vom asista la evolutii spectaculoase pe scena politica

06 Aprilie 2012 - Sorin Frunzaverde: Daca motiunea de cenzura va trece, vom asista la evolutii spectaculoase pe scena politica

Sorin Frunzaverde, fost prim-vicepresedinte al PDL, este de parere ca in cazul in care motiunea de cenzura anuntata de Uniunea Social Liberala va trece de Parlament, vor exista imediat evolutii spectaculoase pe scena politica din Romania, potrivit Agerpres.

"Daca motiunea pe care USL intentioneaza sa o depuna imediat dupa Paste va trece, cred ca vom asista imediat la evolutii spectaculoase pe scena politica din Romania, in special pe scena puterii politice", a afirmat Frunzaverde, joi seara,

A fost stabilita conducerea interimara a PDL Caras-Severin, iar Frunzaverde a devenit membru PNL

03 Aprilie 2012 - A fost stabilita conducerea interimara a PDL Caras-Severin, iar Frunzaverde a devenit membru PNL

PDL a stabilit o structura interimara de conducere la organizatia Caras-Severin, compusa din primarii Iancu Simion si Nicusor Vasilescu.

Presedintele PDL Emil Boc a declarat dupa sedinta BPN a partidului ca PDL are continuitate si in viata politica in Caras-Severin.

Primarii Iancu Simion Simi de la Otelul Rosu si Nicusor Vasilescu de la Herculane fac parte din conducerea interimara PDL. Cei doi sunt hotarati sa nu paraseasca partidul si sa accepte functiile politice pe care le-au primit.

Frunzaverde a demisionat de la sefia CJ Caras-Severin

02 Aprilie 2012 - Frunzaverde a demisionat de la sefia CJ Caras-Severin

Fostul lider PDL Sorin Frunzaverde a declarat, luni, ca a demisionat de la sefia CJ Caras-Severin, mentionand ca demisia intra in vigoare pe 4 aprilie, informeaza Mediafax.

El a declarat ca a demisionat, luni dimineata, de la sefia CJ Caras-Severin, asa cum spusese ca va face.
Frunzaverde a precizat ca demisia intra in vigoare pe 4 aprilie.
Sorin Frunzaverde a declarat, duminica, pentru MEDIAFAX, ca a demisionat, sambata, din PDL si ca luni va demisiona din functia de presedinte al

Frunzaverde si afacerea de un miliard de euro

30 Martie 2012 - Frunzaverde si afacerea de un miliard de euro

Presedintele Consiliului Judetean Caras-Severin nu e chiar atat de strain, precum sustine, de privatizarea Moldomin SA.

Rasunatoarea plecare a lui Sorin Frunzaverde din PDL poate avea mai multe explicatii. Una dintre ele, coroborata cu declaratiile privind "statul politienesc" prin care si-a motivat demisia din PDL, poate fi cel mai recent scandal de coruptie care a zguduit Banatul.

Arestarea vicepresedintelui Curtii de Apel Timisoara, Catalin Serban, venit la Timisoara din Caras-Severin,

Blaga spune ca stia inca de luni dimineata despre decizia lui Frunzaverde de a pleca din PDL

29 Martie 2012 - Blaga spune ca stia inca de luni dimineata despre decizia lui Frunzaverde de a pleca din PDL

Presedintele Senatului, Vasile Blaga, afirma ca "avea cunostinta" inca de luni dimineata despre decizia lui Sorin Frunzaverde de a pleca din PDL.
Vasile Blaga a fost intrebat, joi, intr-o conferinta de presa sustinuta la Oradea, daca stia despre intentia lui Sorin Frunzaverde inainte ca PNL sa anunte trecerea acestuia la formatiune.
"Aveam cunostinta de luni, de luni dimineata", a spus Blaga, citat de MEDIAFAX.
Intrebat cum comenteaza declaratia lui Frunzaverde potrivit careia Romania este

FRUNZAVERDE: Explicatia unei demisii neasteptate

29 Martie 2012 - FRUNZAVERDE: Explicatia unei demisii neasteptate

ANALIZA EVZ. Plafonarea carierei politice, lipsa de incredere in actuala conducere si abandonarea Miscarii Populare sunt cateva dintre cauzele plecarii acestuia la PNL.

Demisia lui Sorin Frunzaverde din PDL a luat prin surprindere pe toata lumea. EVZ a analizat posibilele motivatii de ordin politic care l-au de terminat pe prim-vicepresedintele PDL sa faca acest pas.

Sistarea fondurilor catre autoritatile locale

Cateva dintre acestea au fost, de altfel, explicate chiar de Frunzaverde

Frunzaverde s-a dus la Blejnar cu o "rugaminte"

29 Martie 2012 - Frunzaverde s-a dus la Blejnar cu o "rugaminte"

Sorin Frunzaverde a avut propria sa implicare in scandalul vanzarii minei de cupru de la Moldova Noua, care are rezerve de 1 miliard de euro, pentru numai 3 milioane de euro.

Lichidatorul minei falimentare, Razvan Zavaleanu, a recunoscut ca a avut o intalnire in trei, in biroul presedintelui Consiliului Judetean Caras-Severin, Sorin Frunzaverde, la care a mai participat si consilierul judetean Iosif Chisarau, care este si director al Moldomin.

Planul A: Atac la reduta ANAF

Intalnirea a

Nu va avea competitie la sefia CJ

29 Martie 2012 - Nu va avea competitie la sefia CJ

RESITA - In cadrul conferintei de presa sustinuta miercuri de presedintele CJ, Sorin Frunzaverde, dupa ce a anuntat ca va candida la presedintia CJ din partea PNL, un

Sorin Frunzaverde explica plecarea din PDL: "Ne e frica sa vorbim la telefon sa nu fim ascultati ambiental"

28 Martie 2012 - Sorin Frunzaverde explica plecarea din PDL: "Ne e frica sa vorbim la telefon sa nu fim ascultati ambiental"

"Statul politienesc", tradus prin ascultatul telefoanelor, lipsa de condordanta pe principii, constructii politice de dreapta si descentralizare intre el si liderii PDL au fost motivele invocate de fostul prim-vicepresedinte democrat-liberal, Sorin Frunzaverde pentru a-si explica plecarea din partid si inregimentarea in randurile unui alt partid de dreapata, PNL.

Fostul democrat-liberal a explicat si motivele care au dus la decizia sa: PDL este un partid de dreapta, dar in care nu se mai

Sorin Frunzaverde explica plecarea din PDL: "Ne e frica sa vorbim la telefon sa nu fim ascultati ambiental"

28 Martie 2012 - Sorin Frunzaverde explica plecarea din PDL: "Ne e frica sa vorbim la telefon sa nu fim ascultati ambiental"

Fostul prim-vicepresedinte al PDL Sorin Frunzaverde isi va explica in scurt timp public motivele plecarii din partid.

Fostul democrat-liberal a aexplicat si motivele care au dus la decizia sa: PDL este un partid de dreapta dar in care nu se mai regaseste, deoarece formatiunea nu lupta cu statul politienesc.

"Am spus acest lucru de 46 de ori. In 45 de intalniri pe care le-am avut in judete si in sectoare in timpul campaniei electorale interne si a 46 oara la Conventia Nationala a PDL", a

Frunzaverde: "Nu e o preocupare pentru mine sa destructurez PDL, dar intre principiile mele si ale lor nu mai exista concordanta"

28 Martie 2012 - Frunzaverde: "Nu e o preocupare pentru mine sa destructurez PDL, dar intre principiile mele si ale lor nu mai exista concordanta"

Sorin Frunzaverde sustine plecarea sa din PDL nu vizeaza "destructurarea" partidului, insa intre principiile sale si ale conducerii democrat-liberale "nu mai exista concordanta". El a precizat ca a avut o discutie cu Vasile Blaga si cu Mihai Razvan Ungureanu inainte de a-si anunta decizia de a se alatura PNL.

"Am avut o discutie cu Vasile Blaga si cu premierul. Nu e o preocupare sa destructurez PDL, dar intre principiile mele si ale lor nu mai exista concordanta. I-am spus lui Mihai Razvan

Frunzaverde: "Optiunea pe care eu si unii dintre colegii mei o avem pentru dezvoltarea Romaniei difera fundamental de optiunea conducerii PDL"

28 Martie 2012 - Frunzaverde: "Optiunea pe care eu si unii dintre colegii mei o avem pentru dezvoltarea Romaniei difera fundamental de optiunea conducerii PDL"

Presedintele Consiliului Judetean Caras-Severin a sustinut astazi o conferinta de presa in care a explicat motivele despartirii de PDL si trecerea in opozitie, impreuna cu mai multi membri ai partidului din zona. Acesta a declarat ca va candidat pentru un nou mandat la CJ, insa din partea USL.

""Optiunea mea difera fata de cea a unor membri din conducerea PDL. Am insistat pentru un buget descentralizat, insa nu s-a intamplat acest lucru.

Soc in PDL. Frunzaverde pleaca la PNL

28 Martie 2012 - Soc in PDL. Frunzaverde pleaca la PNL

Presedintele Consiliului Judetean Caras Severin, Sorin Frunzaverde, va candida din partea USL la alegerile locale.

Unul dintre cei trei prim-vicepresedinti ai PDL, Sorin Frunzaverde, a decis, ieri, sa ii paraseasca pe democrat-liberali dupa 20 de ani in acest partid. Negocierile cu Sorin Frunzaverde au fost purtate de vicepresedintii PNL Dan Radu Rusanu si Mihai Voicu impreuna cu liderul PNL Caras-Severin, Marcel Vela.

Informatia a fost confirmata de Sorin Frunzaverde, care a declarat ca

Frunzaverde a plecat din PD-L: "Ma vad construind dreapta moderna alaturi de Crin Antonescu". Lazaroiu il injura pe Facebook

28 Martie 2012 - Frunzaverde a plecat din PD-L: "Ma vad construind dreapta moderna alaturi de Crin Antonescu". Lazaroiu il injura pe Facebook

Sorin Frunzaverde: "Voi deveni vicepresedinte al PNL"

"Voi candida ca membru PNL pentru presedintia Consiliului Judetean Caras-Severin, din partea USL. Asa cum mi s-a propus marti, voi deveni vicepresedinte al PNL. Nu poti sa candidezi pentru functia asta fara sa fii membru PNL", a precizat Frunzaverde.pentru Mediafax.

Sorin Frunzaverde a declarat ca motivele plecarii sale din PDL pot fi gasite in declaratia lui 24 noiembrie 2010 - citeste aici declaratia lui Sorin Frunzaverde in 24

"Statul politienesc", spaima lui Frunzaverde

28 Martie 2012 - "Statul politienesc", spaima lui Frunzaverde

"Ideologul" trecerii PDL de pe culoarul social-democrat pe cel al dreptei populare a demisionat din partid si va candida pentru stanga, sustinut de USL.

In noiembrie 2010, prim-vicepresedintele PDL Frunzaverde declara ca Romania risca sa se transforme intr-un stat politienesc. Afirmatia de atunci a fost reluata marti, in sensul ca Romania a devenit, intre timp, stat politienesc.

Despre presedintele CJ Caras Severin s-a spus ca este bun prieten cu Marian Mihaila, fost ofiter SIE. Cu o zi

Frunzaverde: Nu am vorbit cu Boc. Am mai multe drepturi ca el in PDL

28 Martie 2012 - Frunzaverde: Nu am vorbit cu Boc. Am mai multe drepturi ca el in PDL

Prim-vicepresedintele PDL, Sorin Frunzaverde nu l-a anuntat pe Emil Boc ca intentioneaza sa plece din partid, si nu i s-a parut normal sa faca acest lucru pentru ca a considerat ca are mai multe drepturi in PDL decat are Boc.

"Nu, pentru ca eu cred ca am mai multe drepturi ca dl Boc in PDL, sau cel putin la fel de multe", a declarat Sorin Frunzaverde, potrivit Newsin, precizand ca a plecat din partid nu pentru ca este suparat pe cineva ci pentru ca "PDL nu se mai poate construi".
Cat

Incepe tavalugul plecarilor din PDL

28 Martie 2012 - Incepe tavalugul plecarilor din PDL

In doar doua ore, democrat-liberalii au pierdut nu numai doi sefi de organizatie sau un sef de consiliu judetean si un primar. Au pierdut mult mai mult doar prin inrolarea pe lista USL a lui Sorin Frunzaverde, unul dintre fondatorii partidului si prim-vicepresedinte al PDL.

O data cu acesta, la USL s-ar putea duce si zeci de primari si parlamentari. Si, implicit, un numar considerabil de voturi. Cine va mai parasi corabia in deriva a PDL?

Cu un scor descuSrajant in sondaje si cu imaginea

LOVITURA. Prim-vicepresedintele PDL Sorin Frunzaverde a demisionat din partid si trece la PNL

27 Martie 2012 - LOVITURA. Prim-vicepresedintele PDL Sorin Frunzaverde a demisionat din partid si trece la PNL

Prim-vicepresedintele PDL Sorin Frunzaverde a demisionat din partid pentru a se inscrie in PNL. Aceasta este a doua lovitura pe care democrat-liberalii o primesc intr-o singura zi. Anterior, primarul din Slatina, Darius Valcov, si-a dat demisia din partid.

Darius Valcov a DEMISIONAT

Frunzaverde: Eu candidez la presedintia CJ Caras-Severin. Sau nu sunt un greu al partidului?

19 Martie 2012 - Frunzaverde: Eu candidez la presedintia CJ Caras-Severin. Sau nu sunt un greu al partidului?

Prim-vicepresedintele PDL Sorin Frunzaverde a declarat, luni, ca el candideaza la presedintia CJ Caras-Severin, raspunzand astfel la intrebarile privind reprosul presedintelui Basescu potrivit caruia "greii" PDL nu vor sa iasa in lupta electorala, relateaza Mediafax.
"Din cate tin minte, eu candidez la presedintia Consiliului Judetean Caras-Severin. Sau nu sunt un greu al partidului?", a spus Frunzaverde.
El a aratat ca pana in 15 aprilie se depun candidaturile in vederea alegerilor locale.

Incepe razboiul in PDL. Frunzaverde, ataca dur la Udrea si la Oprea

06 Februarie 2012 - Incepe razboiul in PDL. Frunzaverde, ataca dur la Udrea si la Oprea

Nici nu si-a dat bine demisia premierul Emil Boc ca a si inceput razboiul in PDL.

Dupa ce saptamana trecuta a propus majorarea salariilor si pensiilor, prim-vicepresedintele democrat-liberalilor Sorin Frunzaverde a declarat astazi ca banii pentru aceste mariri se pot lua de la ministere si agentii guvernamentale, propunand "diminuarea drastica a resurselor financiare" la dispozitia ministerului Dezvoltarii condus de Elena Udrea.
"Nu pledez pentru desfiintarea Ministerului Dezvoltarii

Frunzaverde (PDL): Nu se pune problema anticipatelor

30 Ianuarie 2012 - Frunzaverde (PDL): Nu se pune problema anticipatelor

Prim-vicepresedintele PDL Sorin Frunzaverde a declarat, luni, dupa sedinta coalitiei, ca "nu se pune problema alegerilor anticipate" si ca nici una dintre formatiunile care fac parte din coalitie nu doreste acest lucru, relateaza Mediafax.

"Nu se pune problema alegerilor anticipate. Nimeni nu doreste acest lucru, nici una din formatiunile care fac parte din coalitie", a declarat Frunzaverde, raspunzand intrebarilor ziaristilor pe aceasta tema.
El a facut aceasta declaratie inaintea sedintei

Drumuri si poduri "pavate" cu milioane

21 Noiembrie 2011 - Drumuri si poduri "pavate" cu milioane

Sorin Frunzaverde, presedintele CJ, in ultima conferinta de presa, a mentionat ca, anul viitor, in cadrul proiectului guvernamental de dezvoltare a infrastructurii, vor fi reabilitate aproape 150 km de drumuri din judetul nostru.

Daca totul va decurge bine la licitatii,

Basescu le cere "politicienilor din PDL care sunt cinstiti" sa mai taie 89 de parlamentari. Pedelistii se fac ca ploua

15 Noiembrie 2011 - Basescu le cere "politicienilor din PDL care sunt cinstiti" sa mai taie 89 de parlamentari. Pedelistii se fac ca ploua

Prim-vicepresedintele PDL Sorin Frunzaverde a declarat, marti, pentru Mediafax, comentand faptul ca sefului statului i se pare corecta varianta USL privind reducerea numarului de parlamentari, ca "e punctul de vedere al presedintelui", dar la coalitie s-a discutat alta varianta.

"Este punctul de vedere al presedintelui. La coalitie am discutat, insa, alta varianta, si anume 89 de senatori si 300 de deputati", a spus Frunzaverde.

Presedintele Traian Basescu a declarat, luni, ca nu este de

Ambasadorul Croatiei, in vizita la Resita

12 Noiembrie 2011 - Ambasadorul Croatiei, in vizita la Resita

Vineri, ambasadorul Croatiei la Bucuresti, Excelenta Sa Andrea Gustovic Ercegovac, a efectuat o vizita la Resita.

Aici s-a intalnit cu presedintele CJ Caras-Severin, Sorin Frunzaverde, vicepresedintele Ionesie Ghiorghioni, primarul comunei Lupac, Marian Vlasic, si preotul paroh, Marian Tincul.

Excelenta Sa a facut cunoscut faptul ca la sfarsitul acestui an Croatia va semna Tratatul de Aderare la UE, ceea ce reprezinta o oportunitate in dezvoltarea viitoarelor relatii de cooperare,

Frunzaverde nu are nici un teren

04 Noiembrie 2011 - Frunzaverde nu are nici un teren

Seful judetului este pe ultimul loc intr-un top al terenurilor detinute de sefii CJ.

Despre averile sefilor de judet din Romania s-au scris multe. Insa, daca e sa ne luam dupa datele oficiale din declaratiile de avere, situatia e cu totul alta. Astfel, conform unui clasament alcatuit de Econtext, cel putin la capitolul terenuri, presedintii CJ sunt cam departe de imaginea de mosieri. In total, cei 41 de sefi de judete detin numai 180 de hectare.

Pe primul loc se afla cel din Olt, Paul

Cate case are Sorin Frunzaverde?

01 Noiembrie 2011 - Cate case are Sorin Frunzaverde?

Exista sefi de judete cu cate 6-7 imobile, dar si unii cu nici macar unul singur.

In timp ce pentru cei mai multi oameni acoperisul de deasupra capului reprezinta principalul bun, pentru unii dintre presedintii de Consilii Judetene este ceva de-a dreptul banal. Dintr-un top publicat de Econtext putem afla ca cei 41 de sefi de judete din Romania detin, in total, 89 de imobile, cu o suprafata de aproape 17.000 mp.

La numarul lor, cel mai bine sta democrat-liberalul Alin Tise (Cluj), cu sase

Frunzaverde: Din punctul meu de vedere, reorganizarea administrativ-teritoriala nu se va face

07 Octombrie 2011 - Frunzaverde: Din punctul meu de vedere, reorganizarea administrativ-teritoriala nu se va face

Prim-vicepresedintele PDL Sorin Frunzaverde a declarat, joi, pentru MEDIAFAX, ca, din punctul sau de vedere, reorganizarea administrativ-teritoriala nu se va face, apreciind ca modificarea arhitecturii administrative a tarii trebuie facuta odata cu revizuirea Constitutiei.

"Din punctul meu de vedere, reorganizarea administrativ-teritoriala nu se va face. Domnul Kelemen are dreptate. Modificarea arhitecturii administrativ-teritoriale trebuie facuta odata cu modificarea Constitutiei", a spus

Cum scuza PDL esecul Schengen si de ce nu e nimeni schimbat: E o decizie electorala a unor state

22 Septembrie 2011 - Cum scuza PDL esecul Schengen si de ce nu e nimeni schimbat: E o decizie electorala a unor state

Prim-vicepresedintele principalului partid de guvernare, Sorin Frunzaverde, spune ca subiectul remanierii nu exista la aceasta ora pe agenda PDL. De altfel, liderul pedelist nu crede ca esecul aderarii Romaniei la spatiul Schengen trebuie contabilizat de ministrii de Interne si Externe.

Sorin Frunzaverde neaga orice intentie de remaniere a Guvernului in perioada urmatoare, in pofida scenariilor aparute in presa construite pe doua paliere: presiunile UNPR asupra lui Emil Boc si esecul

Sorin Frunzaverde: "Nu am nicio legatura cu coruptia din vami. Nu am vorbit cu niciuna dintre persoanele care imi amintesc numele"

04 August 2011 - Sorin Frunzaverde: "Nu am nicio legatura cu coruptia din vami. Nu am vorbit cu niciuna dintre persoanele care imi amintesc numele"

La doar cateva zile dupa ce presedintele Consiliului Judetean Caras-Severin Sorin Frunzaverde ii cere public lui George Maior sa explice ce s-a intamplat cu delapidarea din filiala judeteana a SRI Caras-Severin, in presa au aparut interceptari date de serviciul secret publicitatii, potrivit carora un deputat aradean si fostul sef al Directiei Regionale de Accize si Operatiuni Vamale Timisoara planifica modul in care sa isi plaseze oamenii pe un post caldut in vami. In convorbirea lor apare si

Noi am facut treaba primarilor

22 Iulie 2011 - Noi am facut treaba primarilor

RESITA - Spune presedintele Consiliului Judetean, Sorin Frunzaverde, vizavi de problema deseurilor. Frunzaverde a mentionat si interesul unui concern international de a investi 220 de milioane de euro la Resita, intr-o uzina de prelucrare a deseurilor ce va produce curent electric si agent termic.

Seful judetului a sustinut joi o conferinta de presa in cadrul careia a tinut sa lamureasca itele incurcate din jurul deseurilor din Caras-Severin, problema despre care Jurnal CS a tot scris.

Bugetul pe anul 2012, in discutia Coalitiei

18 Iulie 2011 - Bugetul pe anul 2012, in discutia Coalitiei

Bugetul pe anul viitor a fost principalul subiect despre care au discutat in aceasta dimineata liderii Coalitiei.

Potrivit liderului PDL Sorin Frunzaverde in cadrul coalitiei s-a discutat despre bugetul anului viitor, acesta precizand ca "nu exista un caz Borbely" la nivelul partidelor din arcul guvernamental.

"O serie de probleme de activitatea curenta si de bugetul pe anul

Sorin Frunzaverde s-a opus regionalizarii

14 Iunie 2011 - Sorin Frunzaverde s-a opus regionalizarii

RESITA - Prim-vicepresedintele PD-L, Sorin Frunzaverde, a fost singurul membru al Biroului Permanent National al formatiunii care a votat impotriva actualului proiect de regionalizare.

Marti, 14 iunie 2011, presedintele CJ Caras-Severin ne-a spus: "Da, am votat impotriva acestui proiect. E nevoie de regiuni dar nu sunt de acord cu

Frunzaverde: "Il sustin pe Blaga"

16 Martie 2011 - Frunzaverde: "Il sustin pe Blaga"

RESITA - Presedintele PD-L Caras-Severin, Sorin Frunzaverde, va candida pentru functia de prim-vicepresedinte al partidului. Desi initial anuntase ca va candida la sefia PD-L, Sorin Frunzaverde s-a retras din cursa pentru conducerea partidului.

"Da, m-am retras si il voi sustine pe Blaga", a declarat pentru Jurnal CS, liderul democrat-liberalilor caraseni.
Intrebat ce se intampla cu motiunea propusa de dansul, Frunzaverde ne-a spus: "Motiunea lui Blaga este de fapt motiunea pe care am