O turista din Germania sustine ca a fost retinuta pe nedrept 9 ore pe Aeroportul Otopeni

Sambata, 06 August 2016, ora 19:25
10884 citiri
Foto: Arhiva Ziare.com

O turista de 21 de ani din Germania, care a venit in vizita in Romania, sustine ca a fost tinuta 9 ore in Aeroportul Otopeni, pentru ca nu avea, pe langa pasaport, inclusiv buletinul, desi calatorise in alte tari in aceleasi conditii.

Tanara din Germania a plecat, impreuna cu sora ei mai mare, de 23 de ani, in vacanta in Ibiza.

De acolo, fetele au venit in Romania, dupa o escala la Barcelona.

Vineri dupa-amiaza, cele doua surori au ajuns in Aeroportul Otopeni, unde Eva Alkadri sustine ca a fost retinuta pe motiv ca nu are documentele in regula.

"Trebuia sa ajungem in Romania, unde urma sa ne petrecem cateva zile cu prietenii. In Bucuresti am intampinat probleme. Sora mea a fost oprita in aeroport. I s-a spus ca nu are buletinul la ea si nu poate inainta. Asa ceva nu ni s-a mai intamplat.

Avem pasaport european. Am calatorit cu el peste tot. Asa am si plecat din Germania spre Ibiza. Am ajuns apoi in Barcelona, de unde am plecat in aceleasi conditii spre Romania. Eu am avut noroc ca am avut buletinul la mine, altfel pateam la fel. Sora mea a prezentat, pe langa pasaportul, care este in regula, si o copie a buletinului. Nu a fost luata in considerare", a declarat Midia, sora cea mare.

Abia dupa 9 ore turista a fost lasata sa plece.

"Noua ore, atat am asteptat sa-mi revad sora retinuta de cei de la aeroport. Nici macar nu mi-au permis sa stau cu ea cat timp a fost acolo. Au lasat-o sa plece sambata, la ora 00:30, abia dupa ce i-a sosit buletinul.

O sa vorbim cu un avocat. Nu poate ramane totul asa", a spus Midia.

La randul ei, Eva a declarat ca nu s-a gandit ca va trai asa ceva.

"Nu sunt o infractoare. Nici nu stiu ce am facut in aceste 9 ore. Sunt cu nervii intinsi la maxim. Au vrut neaparat buletinul, desi aveam pasaportul. Nu inteleg cum de pana aici nu m-a intrebat nimeni daca am si buletin si pasaport. Nu sunt aceleasi reguli? Ne-au stricat vacanta!", a sustinut Eva Alkardi.

Reprezentantii Biroului de Informatii din cadrul Politiei de Frontiera au declarat, sambata, ca la frontiera sunt opriti doar cetatenii UE care nu au documentele in regula, cartea de identitate sau pasaportul.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

CTP, după ce a văzut conferința lui Cătălin Cîrstoiu: ”I s-a mai rărit zâmbetul iliescoid...”
Candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei, medicul Cătălin Cîrstoiu a susținut vineri, 19 aprilie, o conferinţă de presă pentru a răspunde acuzaţiilor de incompatibilitate în condiţiile...
De ce Robert Negoiță nu poate fi candidatul coaliției la Primăria Capitalei. „Niciun primar de sector nu are mai multe șanse decât Piedone”
În contextul unei crize generate în alianța PSD-PNL, generată de zvonurile legate de o eventuală retragere a medicului Cătălin Cîrstoiu, primarul de la Sectorul 3, Robert Negoiță, s-a...