Ziare.com

Liviu Negoita da peste 13.000 de euro pentru o parcare de 6 metri patrati

Vineri, 18 Decembrie 2009, ora 09:25

   

Liviu Negoita da peste 13.000 de euro pentru o parcare de 6 metri patrati
Primarul sectorului 3, Liviu Negoita, va ridica trei parcari supraetajate pentru 356 de autovehicule. Pentru acestea el plateste mai mult decat costa metrul patrat al unei locuinte de lux dintr-un cartier select.

Pentru o parcare de 6 metri patrati, edilul va aloca din banul public 13.370 de euro, informeaza Cotidianul.

Primaria lui Negoita a scos la licitatie, pe 3 noiembrie, "lucrari de executie si servicii de proiectare a trei parcari supraetajate pe raza sectorului 3, Bucuresti".

Prin anuntul publicat de pe site-ul e-licitatie.ro, data-limita impusa pana la depunerea ofertelor a fost stabilita, in mod ciudat, la doar zece zile lucratoare diferenta, respectiv pe 18 noiembrie 2009.

Firma care a realizat schitele initiale, SC Kentel Design SRL Bucuresti, are un singur angajat si un capital social de doar 200 de lei, conform Ministerului Finantelor.

Pe baza anuntului de participare al primariei, se constata ca, de fapt, SC Kentel SRL este doar designerul afacerii, nu si proiectantul parcarilor.

Nu se stie cati bani a platit Negoita firmei Kentel pentru desene, insa este clar, sustin cei de la Cotidianul, in banii alocati de la bugetul local pentru constructiile propriu-zise este inclusa si proiectarea celor trei parcari.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 2667 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
34 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Care-i problema?!

Nu merita si el o mica "recompensa"?!
Cum si-a pus dragutu' dosu' la bataie la cacealmaua aia cu guvernu' care n-a mai ajuns in Parlament!
Pai da' voi stiti cat a riscat el?! Daca nu iesea combinatia, o cam sfeclea, bietu' de el...
Sau poate n-ati aflat rezultatul "alegerilor" si acu' va faceti de cap improscand cu noroi in tabara puterii.

 

Ce buni sint banii publici !

Nicio problema ! Baiatul Livache se descurca. Doar s-au cheltuit bani buni pentru campania electorala a lui T.Basescu....Cite s-au scris despre acest Negoita si despre afacerile lui si ale nevestei .....Si ? Nimic ? Daca este democrat si face parte din familia pedelacilor !curati,uscati si foarte cinstiti- ce poti sa zici, decit : SUCCESURI ! Succesuri la banii publici !

MINCIUNELE - MINCIUNELE ;-) 2014 se numeste!!! NOI TRAIM BINE! Voi? Ce bine-mi pare ca ati luat TEAPA, Ce bine-mi pare ca ati PIERDUT... :-))))) Hi,hi, hi 2014 se numeste... :-)))

.

Nu mai dati mai copy paste

Criza a lovit cotidianul si oamenii de acolo merg doar cu bicicleta. O masina are in jur de 4.5 metri (dacia break) si ~2 metri latime, dar intr-o parcare trebuie sa incapa si alte masini si sa se poata deschide usile dupa ce a fost parcata masina. Deci este vorba de 5x2.2 metri pentru un loc de parcare. Asta inseamna 11 MP minim. pe langa asta trebuie sa poti sa ajungi si la locul de parcare cumva, daca va uitati si intr-o parcare normala drumurile mai ocupa inca 50% deci se ajunge la 17 MP. Dar fiind parcare acoperita mai sunt si stalpi, deci nu mi se pare exagerat ca pentru un loc de parcare sa se consume 18MP, deci nu este vorba de 2200 de euro cum insinueaza cotidianul ci 700. Nu zic ca este ieftin, ci doar ca adevarul este altul decat cel prezentat de voi!

 

Daca nu sunteti de acord

Si imi tot dati note mici, de ce nu argumentati? Oare ura a alungat ratiunea?

Domnule , chiar la socoteala dumitale de 700/mp ( desi iti demontez imediat calculul estimativ ,dar nu vreau sa ma obosesc ) , ar insemna ca locul ala de parcare sa aiba , vana cu dus , gresie si faianta , oglinda , energie centrala si termopane - si tot

Nu ar ajunge la pretul cerut de dezvoltatorii imobiliari pe metru patrat pentru apartamentele scoase la vanzare la ora actuala ...Pe de alta parte , daca ai socoti ca metrul LINIAR de autostrada - care este unul dintre cele mai scumpe din lume , ar fi de 13 milioane de euro impartit la 1000 de metri , adica 13.000 de euro , la o latime de minim 12 metri a autostrazii , ajungi la un pret de 1080 de euroi pe metru patrat incasat de Bechtel ...Asta inseamna ca Livache nu-i mai prost decat Bechtelul , adica s-a adaptat rapid economiei de piata ...Piata lui , binenteles ...

Mi-ar fi placut sa te obosesti cu demonstratia

Eu nu sunt arhitect, e doar calculul meu din burta.
Daca este o parcare la suprafata, fara acoperis, fara nimic, sunt de acord cu tine, este enorm.
Daca este o parcare subterana pe mai mult de 1 nivel, atunci cred ca altele sunt costurile.
Te rog totusi sa-mi spui cam cat si cum ai socotit tu locul de parcare, chiar sunt curios.

pentru studentul prapadit

sincer, nu prea esti coerent... hai mai incearca, asa... usor, cu cuvintele tale

ma bag

sa iau si eu note mici sustinand acest primar ca fiind cel mai tare primar de sector postdecembrist. este un consens clar ca sectorul 3 este cel mai bine administrat. recunosc de la batrani sustinatori ai PSD la taximetristi. Negoita ar trebui sa ajunga la capitala! Desi votez dreapta in mod normal pe el il votez chiar daca se muta la PNG.

Uitati domnule student

Un calcul real intr-o tara civilizata la preturile anului 2005 http://www.tp.ohio-state.edu/planning/southcampparkplan/AppendixD.htm
Adica pentru un loc de parcare pretul variaza intre 20 si 21 de mii de dolari.
Bafta!

@ Mataoanu

Intr-o tara cu economie dezvoltata, unde si costurile sunt mai mari, s-ar putea ca astea sa fi fost costurile in 2005.
Numai ca parcarea se construieste in Romania, unde preturile sunt altele.

@Mataoanu

Hmmmm...2005 ...Statele Unite ale Americii ...Boom economic ...Crestere economica dementiala ...Luam paritatea de acum ? 20.000 - 21.000 de dolari = 13.300 14.000 de euro ...Bun , daca Bechtelul ne face o autostrada , suntem in America ? La mine in oras , unde primar este un vicepresedinte de frunte PDL , se preconiza anul trecut realizarea unei PARCARI SUBTERANE , cu trei nivele , la pretul de 450 euro / mp ... A venit criza , a cazut totul ...Tinand cont ca pretul betonului a scazut la jumatate , la ciment chiar mai mult , tu la ce concluzie ai ajunge ? Ca suntem noi prosti sau ca Livache este smecher , pardon destept ?

Crezi ca acele preturi din 2005 ar mai putea fi cerute acum ? Crezi ca le-ar mai onora cineva ? Apreciez ca ai dat un link , spre deosebire de altii care s-au bagat ca musca-n ckuru' calului ...

Sa fim seriosi ...Totusi este criza ...Sau am iesit din recesiune ? Crezi asta ?

Anul 2005

Daca luam in considerare un indicator, pretul fierului vechi vom vedea ca in 2005 acesta era de 200$/tona iar in 2009 acesta este de 260$/tona. Deci putem presupune ca in 2009 costul de productie ar fi mai mare. Extrapoland si aplicand acelas factor de indexare de 30%, costul de 15.000 de dolari din 2005 ar fi de ... 20.000 in 2009.
Iata arhiva pentru 2007-2009
http://www.steelonthenet.com/commodity_prices.html
si cea pentru 2005
http://www.steelonthenet.com/files/steel_costs_2005.html

OIa macar un indicator care tine de constructii , pentru ca si pretul aurului s-a dublat din 2005 pana azi ...Daca discutam serios , hai sa ne aducem aminte care piata a imobiliarelor din lumea asta a dus ( combinata si cu petarde gen Madoff ) la criza

MONDIALA . Deci cat de umflate erau preturile in 2005 in USA si cat de dezumflate sunt acuma ...

Cimentul si fierul

Sunt componentele de baza in constructii. Deci cred ca am dat un indicator rezonabil, tu pe de alta parte nu vii cu argumente solide.

Ti-am raspuns mai jos ! O zi buna si tie !

.

Si iti mai dau un raspuns de bun simt : poate pretul fierului vechi a crescut , dar si rezervele de minereu a scazut intre 2005 si 2009 de cateva ori mai milt decat au scazut intr0un deceniu de dezvoltare magnifica a otelului - vorbesc de deceniul 1970 -

1980 ... Iar cand rezervele de minereu se epuizeaza pe zi ce trece , este normal sa creasca pretul fierului vechi ...O zi buna !

Oricum este o mare manarie aceasta afacere a lui Negoita , la fel ca muuulte , muuulte altele , iar faptul ca tu vrei sa ma faci sa vad din negru alb , sau , in cel mai rau caz gri , inversunarea asta a ta m-a lamurit ...

.

...Rezervele au scazut - mea culpa !

.

Intr-un fel ma aprobi

Daca pretul materiilor prime creste, atunci nu crezi ca e normal ca pretul produsului finit sa creasca? Daca pretul fierului creste, pretul betonului armat nu creste? Daca pretul betonului armat creste, atunci nu creste pretul parcarii? :)

Nu te supara , faci pe prossttul ? Unde a crescut pretul fierului beton si al cimentului ? Ce-ti spun eu si ce papagalicesti tu ? Daca vrei sa ma faci sa cred ca traiesti in State , macar nu-ti mai da cu parerea despre unul dintre cei mai mari mafioti ai

PDL-ului ! Daca traiesti aici si atunci cunosti preturile , si spui ca un loc de parcare este rezonabil la suma de 13.000 de euro in ziua de astazi , atunci nu ai masura banului castigat printr-o afacere corecta ...Si pentru linistea ta , nu-ti fa iluzii , nu te aprob ...Nu o sa spun niciodata ca o manarie este rezonabila doar pentru un activist ca tine a debitat juma' de zi numai ineptii !

Azi fac mai mult copy paste decat am facut in restul vietii mele !

http://www.newz.ro/stire/78168/contractele-suspecte-ale-primarului-negoita.html
http://www.newz.ro/stire/95421/poker-cu-bani-publici-liviu-negoita-sustine-semnarea-unui-contract-dezastruos.html
http://www.newz.ro/stire/95106/negoita-de-la-parcarile-in-spic-la-fantanile-colorate-care-educa-estetic-cetatenii-primaria-cu-70-de-milioane-de-euro-datorii.html


Eu zic ca ti-am dat destul de citit ...Apropo , vezi ca unul din articole , in speta primul , a aparut in oficiosul prezidential , adica Evenimentul Zilei ...Adica si astia au spus ca prea multe magarii put ...Nu te mai agita sa-mi raspunzi , ramane cum ai stabilit tu !

@studentul prapadit

nu te supara, ai cumva mai multe personalitati? ai spus deja ca a crescut pretul fierului ceea ce inseamna ca a crescut si pretul fierului beton pentru ca se face din acelasi fier, de-aia!!! tu ai recitit ce-ai scris pe aici sa vezi ca te contrazici singur?

Tucalare , ti-ai schimbat nick-ul ? Unde am scris eu ca a crescut pretul fierului vechi ? Am scris "poate" , in urma postarii tale de mai sus ...Ba baiatule , voi chiar ca o sa-mi poti spune cu tupeu ca Basescu nu l-a pleznit pe copilul acela ?

Fratilor , va astept peste 6 luni , cand dezastrul va fi total ....Si atunci o sa-mi spuneti ca incalzirea globala tot Antonescu si cu Johannis au provocat-o ...Sau ca Basescu nu a vrut sa-l numeasca pe Boc , l-a santajat cel care se inalta pe varfuri cu o caseta ( in care Basescu canta Internationala pe TREI VOCI la primirea in INTERNATIONALA SOCIALISTA in care a stat 11 ani ) sa-l numeasca premier ...La voi minciuna este sinonima supravietuirii ...Hai pa , tucalare !

Parcarea

Domnule student, iti doresc din tot sufletul sa ai bani sa te plimbi prin lume si sa intrebi cat costa un loc de parcare in orasele europene. In Bolognia, spre exemplu, m-a costat 40000 de euro pentru un loc de parcare pe durata detinerii apartamentului. Ti se pare mult cat da Negoita ? Poate ar trebui ca cei care au masini sa gandeasca inainte daca au unde sa le tina (tine tot de educatia civica) iar Politia sa ridice toate fiarele parcate ilegal.
Sunt TOTAL de acord cu faptul ca Bucurestiul are prea multe autoturisme.
Ar trebui pusa de asemenea o taxa de circulatie in centru, de 5 lei, de exemplu.
Acestea fiind zise, astept calificativele mici si comentariile acide: bring 'em on.

 

wooow

Give me 5!

Sa ne uitam mai aproape

Q: Ce tara din UE e mai saraca decat Romania?
A: Bulgaria.
In Sofia, un proiect din 2006 pentru o parcare subterana de 200 de locuri avea un cost estimat de 15.000 de euro pentru un loc de paracare. Negoita are un proiect de 13.000 de euro pentru un loc.
http://sofiaecho.com/2006/05/23/642493_plans-for-underground-parking-lot-construction-in-sofia

Si sa fim foarte atenti!

Q: Ce tara din UE e mai corupta decat Romania?
A: Bulgaria.

Bine

Q:Ce tara e mai saraca decat Bulgaria? si cea mai ieftina masina costa 2000 de dolari?
A:India.

Q: Cat costa un loc de parcare in subteran in India?
A:10.000 de dolari.

Irelevant

India este mai saraca, dar numarul oamenilor bogati de acolo, care isi pot permite acel loc de parcare, este, probabil, egal cu populatia Bulgariei.

@ioan m: IRELEVANT este raspunsul dumneavoastra

oare bulgarii isi permit?

Bun , sa ai tu dreptate ...Dar , pentru ca ne raportam la constructii , pretul cimentului a scazut in Romania de peste 2 ori , iar al fierului beton cu peste 70% in ultimul an si jumatate ...Eu traiesc in Romania , iar pretul unei garsoniere la cheie

Cerut de dezvoltatorii imobiliari , in orasul meu , care este unul din primele 5 ale scumpei noastre patrii , este de 18.000 euro + TVA ...Si garsoniera nu-i la un sfert de ora de centru , ci la 5 minute , si are superdotari - spun asta pentru ca am vazut oferta la fata locului ...Daca tu consideri ca este acceptabil un pret de nivelul verii 2007 pentru un loc de parcare , asta e ... Mie criza asta mi-a demonstrat ca prost nu e cine cere , prostii suntem noi care platim taxe si impozite ! Astea sunt argumente de bun simt , nu preturi listate la bursa unui colos care sta sa se dezintegreze ...Noi ne-am dezintegrat deja si suntem sclavi pe vreo 3 generatii ! O zi buna si ia-ti un loc de parcare de la Livache , pentru ca in acceptiunea ta , e tare ieftin...

Pai,de!

Asa face un bun gospodar,dupa cum l-a recomandat Basescu,primul gospodar al tarii!

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor