Actorul Nicu Constantin, in stare critica la Spitalul Militar

Luni, 18 Mai 2009, ora 18:07

Actorul Nicu Constantin este internat in Clinica de Anestezie Terapie Intensiva a Spitalului Clinic Militar de Urgenta din Capitala, el avand o suferinta pulmonara severa si alte boli asociate, a declarat comandantul unitatii sanitare, general doctor Ioan Sarbu.

"Medicii fac toate eforturile pentru ameliorarea starii de sanatate a actorului. Starea lui este critica, fiind internat la Terapie Intensiva", a spus comandantul Ioan Sarbu pentru Mediafax.

Actorul a fost internat la Spitalul Clinic Militar de Urgenta la 11 mai si de atunci este sub stricta supraveghere medicala, fara niciun semn de ameliorare.

Articol citit de 2889 ori

10 comentarii

moment de reflectie...

...si gandire..asupra a ceea ce mai putem face pentru,,VALORILE ROMANIEI"!!In fiecare zi dispar,zeci,sute,mii de oameni;mai tineri,mai in varsta,care nu au apucat sa vada lumina zilei...!!De fiecare data cand pleaca dintre noi o fiinta draga[parinti,prieteni..nu vreau sa mai amintesc de copii]simtim un gol imens si o revolta interioara fata de ,,CINEVA NEVAZUT" care ne-a nedreptatit,ne-a lovit intr-un moment nepotrivit si complet nedorit.Cand pleaca OAMENI CARE NE-AU DESCRETIT FRUNTILE,NE-AU INCANTAT CLIPELE,avem acel regret si acea neampacare sufleteasca de a nu fi facut tot ceea ce trebuia pentru aceste momente.D-l NICU CONSTANTIN,constituie pentru mine..actorul plin de naturalete si originalitate care la simpla sa aparitie pe scena, descretea fruntile si nu te lasa sa te dumiresti,,cand e fictiune si cand realitate"!MULTA SANATATE,MAESTRE!

Dumnezeu sa il mai lase printre noi pe Nicu Constantin

Niciodata nu este un moment potrivit pentru despartirea de cei dragi. Sa avem toti un gand bun, de sanatate pentru Nicu Constantin, acest om deosebit si un mare geniu al umorului. El a adus, intr-o viata de om, consacrata scenei si micului ecran, lacrimi de bucurie in ochii intregii lumi. Acum, lumea este datoare sa ii readuca zambetul, cel putin. Dumnezeu sa il mai lase printre noi. Sa-l ia pe Iliescu, daca vrea neaparat ceva.

aaaaaaaas

Mamah,ce bombitze ai!!!

Oameni de valoare !

Aceasta generatie [ sant extraordinar ca sant contemporan cu astfel de oameni ] zisa si de aur este chiar de aur . Apreciaza cineva ? Ministrul culturii ? Ala abia pronunta cateva cuvinte , ca de a fost nu pe valoare ci pe interese pulitice [ in gura lui ala care la numit ]. Deci asa se vor duce si cei care au mai ramas si cand nu vor mai fii [ va asigur ca astfel de artisti in ani buni nu vom mai vedea ]vom regreta . Daca erau pupincuristi sa dea osanale unui ca base va asigur ca aveau o soarta mai buna , nu cu mintea lui limbistul de boc care la inceputul anului il freca la popou ca artistii au cumul de pensii[!?]. Ehe , cat vom mai rabda fratilor ??

Sanatate !

Sanatate, maestre ! Sanatate, doresc din toata inima ! Alte cuvinte sint de prisos...

Un gand bun, pentru UN MARE ARTIST!!

Macar atat, cand alta putere nu avem!!
Sa ne aducem aminte ca Dumnezeu e mare!!

Sanatate,maestre Nicu Constantin !

Din pacate,in ultimii ani,marii actori sunt uitati si auzim de acestia ,mai ales in momente de acest gen.Televiziunle nu mai fac productiile de divertisment de odinioara ,care sa-mi mearga la suflet ,find promovat frecvent prostul gust,frivolitatea si obscenitatea,in goana dupa rating,dupa criterii de neinteles.Mi-e dor de scenetele maestrului Nicu Constantin si a altor mari actori care mi-au incantat copilaria,adolescenta ...
Multa sanatate maestre NICU CONSTANTIN !

erata...

Mi-e dor de scenetele maestrului Nicu Constantin si ale altor mari actori care mi-au incantat copilaria,adolescenta ...