Ziare.com

Homosexualii ii raspund lui Urban: Si noi va dam de mancare

Miercuri, 19 Mai 2010, ora 22:07

   

Homosexualii ii raspund lui Urban: Si noi va dam de mancare
Un membru al comunitatii gay i-a raspuns senatorului democrat-liberal Iulian Urban, care a criticat miscarea gay pe blog, spunandu-i ca si homosexualii contribuie la bugetul tarii.

"Transmit indignarea mea pentru atitudinea dumneavoastra in calitate de senator, de reprezentat al romanilor. Retineti si faptul ca din painea pe care o mancati seara la cina, macar o felie este din banii contribuabililor din comunitatea LGBT. Si noi va dam de mancare", arata membrul comunitatii gay, intr-o scrisoare deschisa adresata senatorului, citata de Realitatea.net.

Semnatarul a dorit sa precizeze ca marsul gay nu reprezinta, asa cum a scris senatorul Iulian Urban pe blog, o modalitate de a converti persoanele heterosexuale.

"Trebuie sa intelegeti faptul ca aceast eveniment nu are acelasi scop ca cel al unei propagande electorale. Noi chiar nu incercam sa pacalim poporul, ca mai apoi sa ne batem joc de el", mai scrie semnatarul scrisorii.

Iulian Urban: GayFest, un pericol pentru copiii nostri - homosexualii sa stea ascunsi

"Una este sa nu se interzica practicile homosexuale, si sa nu fie discriminati adeptii lor, si cu totul altceva este sa se permita prozelitismul. Pentru ca un astfel de mars este cu scop evident de popularizare a acestor practici si de atragere de noi adepti", a scris Urban, pe blogul sau.

Senatorul s-a declarat nemultumit si de comportamentul membrilor comunitatii LGTB, sustinand ca acestia sunt indecenti si sfidatori.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 2514 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
27 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

VA DAU EU MANCARE!

CERETZI NUMAI!

 

Urban e dus cu pluta...LGBT vor probabil sa faca putina galagie in fiecare an, pt a fi acceptati ca exista...Ca unii dintre ei se imbraca si manifesta ca niste animale in calduri de acelasi sex e una...dar ce se vrea e acceptarea lor de publicul larg...

Urban e fara indoiala homofob, desi imbracat ca un gay in roz bombon...Daca cei din LGBT ar fi imbracati decent si nu s-ar saruta in publica sau sa faca gesturi indecente, atunci marsurile lor ar fi mai usor acceptate. Ei o fac insa si ca sa arate razbunare celor din miscarea neo-fascista sau radicalilor gen Urban, fara scrupule, gindind cu pu.la. si fu.ndul....Trebuie sa se inteleaga ca subiectul LGBT e exploziv, fie ca ne place fie ca nu...

FALS

Cu tot respectul ..dar spuneti numai prostii, dupa cum spune.ti dvs ar trebui ca si schizofrenicii sa demonstreze ca e mancarea proasta in sanatorii, retardatii ca nu sunt bagati in seama si senilii ca nu isi mai aduc aminte nimic.Nu trebuie acum toti bolnavii sa iasa pe strazi sa demonstreze pt ceva.De ce copii mei sa vada la TV niste bolnavi ca se ling dezbracati pe strada ? Felicitari d.nului Urban si multimii care il sustine !!

Un sfat pentru “LGBT-ii":

Nu vă intersectati cu pensionarii! S-ar putea ca treburile alea cu “Rainbow flow – urmareste istoria persoanelor LGBT" să se transforme in “Rainbow view" de stele multicolore de la bastoanele si umbrelele pe care o să vi le luati in cap…

http://atitudini.wordpress.com/2010/05/17/gayfest-2010/

Dacă mă găndesc bine… nici cu mamele care protestează nu e bine să vă intalniti.

Cred că doar de un grup vesel de *** si “transi" mai au nevoie mămicile ca să explodeze…

http://atitudini.wordpress.com/2010/05/17/gayfest-2010/

Cred că nici minerii care au zis că vin pe aici nu sunt o idee fericită pentru eLGiBiTii…

Chiar dacă au bulane de cauciuc la ei…

http://atitudini.wordpress.com/2010/05/17/gayfest-2010/

Iar de sindicalisti… să zicem că veti face cu ajutorul lor o trecere rapidă de la “Rainbow flow" la “Rainbow view" apoi la “black out".

Deci mare atentie! Cel mai bine e să stati in casele voastre, indiferent ce nume poartă ele, intre patru pereti si să nu vă stie nimeni!

http://atitudini.wordpress.com/2010/05/17/gayfest-2010/

Daca a te impotrivi nebuniei insemna sa fii homofod

Ei bine atunci suntem !! Normalitea insemna ceva rusinos pentru tine Natratine? Locul partarilor e la spitalul de psihiatrie, nu pe strada. Stii de ce se parfumeaza stricatii astia asa de strident? Pentru ca nu isi mai tin basinile. Au sfincterele sparte ! Pe masura ce inainteaza in varsta umbla murdari de excremente si au boli grave ale intestinelor. Orice medic iti poate spune asta. Cei care le platesc medicamentele sunt homofobii, pentru ca ei nu sunt in stare sa aiba urmasi care sa ii ajute la batrinete. Traiesc ca niste paraziti, putind a *** toata viata lor. Asta numesti normalitate ? Asta e viitorul pe care il doresti poporului tau ?

ne-am integrat in UE trebuie sa acceptam regulile UE inclusiv LGBT...In Romania totul merge pe dos: justitia zero, infractori liberi, LGBT mizeria societatii...

sigur nu e placut sa-i vezi lingindu-se in public, dar sunt incitati si de populatie si de miscarea neo-fascista si culmea de politicieni ca Urban...Cine crede ca daca nu-i vezi pe strada, feresti copiii? pai la tv vezi filme porno, lesbiene, etc la fel ca si in ziarele de pe tarabe...mame care-si abandoneaza copiii, ii arunca in pubele de gunoi, etc...A interzice marsurile (rusinoase uneori) ale LGBT e ca si cum a-ti ignora mizeria si a baga-o sub pres...Dar mizeria umana EXISTA, chiar daca cineva vrea sa inchida ochii in ignoranta. Copiii pot afla asta oricum: filme, ziare, vizita tarilor cu acest fenomen (Germania, Olanda)etc...Nu e placut sa-i vezi, dar exista...Daca ei fac asta 1 zi pe an si se anunta dinainte traseul, oricine se poate feri sa nu ajunga in zona daca simte scirba si repulsie...Cine-i loveste, va primi aceleasi lovituri de la Dumnezeu mai tirziu. mai ales ca multi dintre ei sunt bolnavi si n-o fac pt prozelitism...Iar ura lui urban dovedeste ca si el e bolnav. Nu asta doresc poporului meu, ca toti sa devina LGBT, ci sa fie constienti ca ei exista si sa nu ascunda mizeria sub pres...Acelasi lucru se intimpla cu cei bolnavi de SIDA considerati ciumati, desi multi nu sunt LGBT ci au contactat boala de la spitalele noastre murdare cu tehnica medicala nesterilizata de asistente nepregatite...Asta am avut de spus. urasc pe cei care vor sa raspindeasca ura, alde Urban care instiga la ura....

cine da o cautare pe internet, va gasi multi LGBT care sunt personalitati...asta trebuie sa dea de gindit, chiar daca personal eu sunt heterosexual...

ura instigatorului Urban nu e o solutie...Iar manipularea cu religia nu tine, pt ca religia nu invita la ura si violenta...

aceiasi ura ca cea instigata de urban a avut-o poporul roman contra lui Ceausescu ca sa fie omorit...manipulare a securistilor alde Ilici...la fel se face acum cu LGBT...

in 20 de ani de hotii, ne-am convins ca moartea lui Ceausescu a fost pregatita de manipulatori securisti care au furat tot...Ura contra LGBT e alta manipulare, iar pt vindecarea urii ne mai trebuiesc 20 ani...Ura si sentimentele negative tin de saracie, incultura, habotnicie, etc...LGBT trebuiesc compatimiti ca si bolnavii de SIDA...Cel mult ei pot fi subiect de amuzament, dar nu cred ca violenta si ura e atuul omului inteligent...Sunt heterosexual, dar nu-i urasc...e treaba lor, iar eu nu voi merge niciodata la parada lor...

Gayfest este....

... un prilej de a ne da seama de nivelul de degradare sociala a unor oameni. Animalele au legile lor,naturale, oamenii la fel dar acesti bolnavi psihici nu au legi ale naturii ci doar instincte primare.
Mamici si parinti ! - tineti-va copiii in casa in acea zi iar cultele crestine sa -i condamne in public. Sf.Biblie i-i condamna.

Nastratine,

Urban este un crestin care cunoaste Scripturile.
Vechiul Testament considera sodomia un pacat vrednic de pedeapsa cu moartea.
Noul Testament descriind in Romani c.1 starea de pacat a omenirii:
"... De aceea Dumnezeu i-a lasat prada necuratiei, sa urmeze poftele inimii lor; asa ca isi necinstesc singuri trupurile
caci au schimbat in minciuna adevarul lui Dumnezeu....

26. Din pricina aceasta Dumnezeu i-a lasat in voia unor patimi scarboase; caci femeile lor au schimbat intrebuintarea fireasca a lor intr-una care este impotriva firii;

tot astfel si barbatii au parasit intrebuintarea fireasca a femeii, s-au aprins in poftele lor unii pentru altii, au savarsit parte barbateasca cu parte barbateasca lucruri scarboase si au primit in ei insisi plata cuvenita pentru ratacirea lor.

2009, ai dreptate in privinta Bibliei...dar Biblia nu indeamna sa-i omorim noi...Eu asta inteleg. Pedeapsa va veni de la Dumnezeu...

am verificat ce-ai spus si intr-adevar Noul Testament condamna relatiile LGBT: http://www.bibliaortodoxa.ro/noul-testament/70/Romani
Daca UE in care ne-am integrat s-ar guverna dupa Biblie, probabil n-ar mai fi multe rele, inclusiv coruptie si hotii...

Comunitatea gay din Romania ar trebui sa stea linistita atat timp cat au ca reprezentant de marca in Parlamentul Romaniei...pe Adrian Nastase si in Parlamentul European ...pe Adrian Severin,ambii din PSD.

Asa cum si comunitatea rroma este puternic reprezentata de apropiatii lui Ion Iliescu.

frustratul nebun!

mai bine iti dam tie cianura, ingramaditule! Nu cred ca ai nici 4 clase, iar despre 7 ani, ti-ar trebui vreo 7 ani de parnaie, sa iei tu acolo "mancare" in locul unde te mananca!

"Datu-n stamba" pe bulevarde.

Din cate stiu,Constitutia si alte legi nu-i mai discrimineaza pe gay.
Oare care-i motivul ca tin neaparat sa se dea in stamba prin piete si pe bulevarde?.Se baga cineva in "dormitorul" lor?.
Prin astfel de comportament impins spre extrem,nu fac altceva decat sa starneasca contrareactia celeilalte extreme.
Un comportament decent nu cred ca ar deranja prea multi oameni si chear daca oamenii nu ii aproba,cel putin ii vor ignora si-i vor lasa in pace.

 

Exista tratament pentru ei

Toporul si sticla de benzina...

Ciobanul carpatin!

Cu ciobani ca tine, la care li se pare firesc sa se impreuneze cu oile si vacile, ce sa ii ceri? Sa-ti fac o lista tovarase de popi homosexuali si pedofili? Lasa-ne bre cu ce ai auzit tu de la tactu' mare, ca aia e bine si ca aia nu! Intr-adevar, nici eu nu sunt de acord cu manifestarea asta de prost gust, dar de aici la atitudini extremiste venite de la niste neica nimeni, e cale lunga! Dati citate din biblie? Mai intai cascati ochii cine va predica voua la slujba de duminica! Ca va place sau nu, ei exista! De ce nu ii condamnati pe cei care violeaza batrane sau copii? Astea vi se par normale? Mi-e sila de fatarnicia voastra si de lipsa de educatie! Se vede de a o posta educatia comunista si ideile proaste! Mai lasati-ne cu "cinstea" si "curatenia" voastra! Dumnezeu nu este impotriva nimanui! Din pretexte din astea false si aberante s-au nascut razboaie! Ati gasit in religie un motiv pe care sa va bazati toate frustrarile si exagerarile de tot felul! Pentru fiinte ca tine, exista doar un singur loc: Spitalul nr. 9!

Pretextul religiei

Vad numai aberatii!Nu mai folositi religia ca pretext! Daca dati citate din Bibilie, aratati macar ca ati citit-o toata, lucru de care ma indoiesc! Daca ati avea putin curaj, nu v-ati mai ascunde in spatele unor id-uri de doi lei ca sa va puteti manifesta toate frustrarile! Esti tu in masura sa ii judeci pe altii? As fi curios cine sunt cu adevarat cei care condamna! In cazul de fata, intr-adevar ar fi mai bine sa se abtina de la astfel de manifestari, dar pe de alta parte e bine, pentru ca avem ocazia sa vedem si noi ce fiare zac printre noi! Normal ca si ei platesc taxe si impozite, doar nu crezi ca sunt scutiti? Tu te crezi mai egal ca altii? Cred ca ai nevoie de un consult psihiatric! Ai o minte de cioban frustrat! Ai mai mult de 4 clase?

Cancerul trebuie sa se extinda pentru a supravietui

Asta este logica supravietuirii oricarei tumori. Toata propaganda vostra este pentru a va imprastia duhoarea in speranta ca astfel, in aerul imputit pe tot pamantul,veti parea ingeri invaluiti in parfum. Orice ati face tot demonizati ramaneti. Orice argumente ati invoca, tot nu va ridicati macar la nivelul de animale...animalele nu fac ce faceti voi. Ce drepturi iti sunt incalcate *** sparta ? Dreptul la scalambaiala si circ? Dreptul la nebunie? dreptul al corupere si propaganda? In acest caz si noi avem dreptul sa ne aparam.. Cand se inmultesc fiarele trebuie sa se inmultesca si vanatorii. Cand se va rupe balanta rabdarii poporului s-ar putea sa inceapa o vanatoare mare....

in ce fel contribuie gay-ii la buget ?

astia nu muncesc nimic,toata ziua sint in calduri.

 

cine era oaia?

Vorba lu' Calinescu: "Oaia era o oaie, dao-n mortzii masii"! Asa si tu berbec retardat! Esti doar un alt tzaran nespalat!

Esecul BOR

Acest mars de fapt demonstreaza un singur lucru... esecul epic al BOR si al "traditionalistilor" romani. Asta e si ideea! Cei din afara care au impus si vor mai impune schimbarea traditiilor si valorilor nu numai ca au facut ce au vrut in ciuda celor mentionati, dar vor sa intoarca si cutitul in rana an de an, ca sa se stie cine face ce vrea.

 

In

toate orasele occidentale aceste marsuri ale mandriei homosexuale sunt privite chiar cu simpatie de catre unii, participa si heterosexuali...de stanga. Aceste marsuri fac insa un deserviciu homosexualilor - intre care sunt intelectuali, oameni discreti care nu-si afiseaza homosexualitatea - prin ceea ce prezinta, dezmat, barbati machiati, vulgaritate si prost gust. Orice gay, ca cel care protesteaza, daca ar avea un pic de bun simt, de decenta, nu ar participa la asemenea circ. Mandrie de ce? Ce arata oamenilor? Ca sunt vulgari, promiscui? Nu mai vorbim de acei transexuali, care pretind ca au suflet de femeie in corp de barbat...si care vor pretinde, desigur, sa li se faca operatii de schimbare de sex pe banii Statului.

demonstratie...........

fara perversi travestiti,prostituate(prostituati)fara exhibitii vulgare,asta de fapt sunt demonstratiile astea,ca sa demonstreze ce?Ei exista,au existat intodeauna dar de aici pana la a face demonstratiile astea scarboase care pur si simplu cred ca mai mult jigneste tagma homosexuala.Nu cred ca un medic,avocat,profesor, participa la acea demonstratie in acel mod.Pentru respectul celorlalti ar trebui interzise efuziunile erotice in public asa cum prevede legea.Am vazut la torino o asemenea demonstratie,toti ii luau in ras,comentariile care se faceau asupra lor in timp ce-i vedeau cum se manifestau,nu le suporta hartia.........Asa ca....unde e respectul pe care il cer cu atata fervoare????????Ce fac ptr a-l avea?

 

Ce fac pentru a-l avea?

Manifesta lipsa de respect fata de restul societatii !


Platforma pentru solutionarea online a litigiilor