Ziare.com

Opinii: Adevarurile grele de la inundatii

   

Opinii: Adevarurile grele de la inundatii
Adevarurile rostite verde in fata nu plac, ba chiar dor uneori mai rau decat minciunile sau injuraturile. Iar Traian Basescu are talentul, uneori pagubos pentru el, de a le identifica si tranti atunci cand sunt cel mai greu de dus.

Asa a facut si anul acesta la inundatii, cand in loc de mangaieri a incercat sa le aplice sinistratilor putina educatie, infinit mai utila.

S-au indignat pana la lesin prea sensibilii jurnalisti de la televiziunile de stiri, auzind ce a rostit presedintele in mijlocul apelor si l-au infierat cu titluri vehemente. Dar ce mari minunatii o fi zis Traian Basescu de a creat asa emotie negativa?

I-a intrebat pe sinistrati de ce si-au construit case in albii, chiar secate, cu atat mai mult cu cat, in unele cazuri, cu numai doi ani in urma le mai fusesera luate de ape locuinte ridicate in exact aceleasi locuri. O fi o intrebare de bun simt?

Eu zic ca da, desi e dificil sa-i spui omului, iar el sa accepte, ca este partial responsabil pentru propria nenorocire. Dar daca nimeni nu-i spune, ce-o sa-l impiedice oare sa-si ridice locuinta pentru a treia oara, tot in calea apelor, cu sau fara autorizatie?

I-a intrebat Traian Basescu pe sinistrati de ce nu si-au asigurat locuintele si i-a avertizat ca de anul viitor, odata cu intrarea in vigoare a asigurarilor obligatorii, dupa astfel de dezastre cei neasigurati nu vor mai primi niciun ban.

E ceva incorect aici? Ma tem ca nu. E cazul sa se termine odata cu iluzia paguboasa a statului paternalist, care are grija de cei care nu-si poarta singuri de grija.

Cei care si-au incheiat deja astfel asigurari pentru locuinte stiu ca sumele nu sunt cocosatoare, cu atat mai mult in cazul caselor modeste.

Desigur, firmele de asigurari refuza sa asigure sau impun clauze grele pentru locuintele construite aiurea, fara autorizatii, prin zonele cu risc, dar proprietarul care persista, trebuie sa fie constient ca o face pe riscul sau. Oamenii ar trebui sa invete, cu durere daca nu se poate altfel, ca greselile individuale se platesc individual.

Si cum sa zici ca n-ai bani de asigurare, cand in ograda pluteste pe ape o frumuste de Audi, caci camera de filmat, oricat de indulgenta ar primi ea ordin sa fie, scapa detalii incriminatoare.

I-a cerut presedintele unei sinistrate sa nu mai invoce furtul acolo unde fusese vorba doar despre neglijenta: aduca banii de dig nu au fost deturnati de primar, ci, pur si simplu, nu fusesera alocati de la buget.

Este intr-adevar o punere la punct, dar nu cred ca necazul si furia justifica minciuna, calomnia sau prostiile rostite de-a valma.

Dupa cum atitudinea profesoarei, ma tem nitel afumata, care, cu mainile in sold, s-a apucat sa tipe isteric la presedinte, merita pe deplin taxata pentru ca era, intr-adevar, jenanta.

Presedintele unei tari, indiferent se sentimentele pe care le starneste, este totusi reprezentatul unei institutii care trebuie tratata cu respect, iar un cadru didactic ar fi trebuit sa stie asa ceva, asa cum stiau oamenii ce si-au spus cu decenta pasul.

Nu cred ca l-au lasat nervii pe presedinte, nu cred ca este satul de nemultumirile poporului, dupa cum scria labartat pe ecranele televiunilor de stiri. Cred ca pur si simplu, eliberat de presiunea realegerii, a decis ca a venit momentul sa spuna lucrurilor pe nume.

De-abia acum are atitudinea corecta, dupa ce ani de zile a derapat, la randul sau, in paternalisme si populisme in cizme de cauciuc, fie pe criterii electorale, fie folosindu-le drept scatoalce pe spinarea guvernului Tariceanu.

Este asadar salutar ca macar un demnitar roman de rang inalt este dispus, ca, asumandu-si riscul de imagine intr-un moment atat de incarcat din punct de vedere emotional, refuza sa mai cocoloseasca ramasitele mentalitatii comuniste.

Oamenii incapabili sa-si poarte de grija, oamenii care traiesc cu convingerea ca orice greseli ar face ei, tot vor fi ajutati, nu sunt altceva decat captivii puterilor politice si masele electorale de manevra.

Ajutati ar trebui sa fie in continuare doar cei care nu contribuit in niciun fel la propria nenorocire. Daca Romania vrea sa iasa cu adevarat din criza si ape ar trebui sa o faca cu oameni liberi, nu cu prizonierii bugetului.
Luni, 05 Iulie 2010, ora 22:53
Sursa: Ziare.com
Autor: Constantin Racaru

Articol citit de 6333 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
Intra in Comunitatea Ziare.com!
Ordoneaza comentariile:    Standard   |   Calitate   |   Numar Voturi   |   Recente
 

Orice adevar spus de presedinte

Este analizat si restalmacit de Antenele lui Felix si Realitatea Media FNI a dl Vantu pina cind iese cum vrea Gadea,Ciuvica,Grecu,Ursu...

 

de vina este dezorganizarea ...

Intr-o tara civilizata nimeni nu construieste de capul lui ! pentru orice constructie,modificare,renovare, proprietarul este obligat sa mearga la primarie cu un plan conceput de un profesionist,plan care urmeaza sa fie studiat de catre inginerii primariei,care in mod normal nu dau autorizatii pentru terenurile in pericol de a fi inundate. Proprietarul lipeste frumos la poarta autorizatia de constructie,iar daca aceasta lipseste ,primaria are puterea sa opreasca lucrarile ,chiar sa-i amendeze pe cei care nu au respectat legea! Deci nimic iesit din comun,o lege clara,studiu facut de profesionisti ,control si aplicarea legilor in vigoare si duapa aceea poti sa-l obligi pe proprietar sa-si faca si asigurare ! Lipsa regulilor dar si lipsa de organizare si respectare a acestor legi,sunt din punctul meu devedere ,principalele motive pentru situatia deloc placuta de ambele parti.

 

De la Ana la Caiafa sau ...Adevarul este ca nu exista adevar - Pablo Neruda

articolul debuteaza inflamant: adevarurile inundatiilor, topic ce te duce cu gandul la cauze, estimari materiale, etc.. dar, in subsidiar, se umbla cu cioara vopsita. desi mai important este adevarul cauzelor inundatiilor, se trece la aburi, sauna, si toata gama de manipulare. bleah ! cine stie adevarul ? cine poate sti adevarul despre inundatii ? cum si cu ce unitate de masura au putut aprecia adevarul, d-le Racaru ? despre ce fel de adevar, al cui adevar ati scris ?

 

Prin:

"Dar daca nimeni nu-i spune, ce-o sa-l impiedice oare sa-si ridice locuinta pentru a treia oara, tot in calea apelor, cu sau fara autorizatie?" Racaru - in cazul in care uitase cineva - ne-a aratat inca o data ca I d i o t e n i a , daca ar fi sa o privim ca entitate, face abstractie de profesie.

deci ...

Zilele trecute, multi jurnalisti comparau romanii cu gainile … (se vede treaba ca au ramas cu numaratul oualelor de la Nastase!).

Totusi, cand o jurnalista intreaba in plina vacanta o scolarita de cand n-a mai fost la scoala, nu va intrebati cine este gaina? In speranta unui rating mai mare, jurnalista incearca sa scoata in evidenta dramatismul unui sinistrat, lipsit de posibilitatea de a mai merge la scoala din cauza inundatiilor. Insa, desi are mai multi ani decat interlocutorul, jurnalista nu realizeaza un lucru elementar: nu prea te mai duci la scoala in vacanta …

Totusi, cand jurnalisti fac “analize comportamentale" lui Traian Basescu pentru o replica pe care nimeni nu o poate declara falsa, nu va intrebati cine este gaina? La sfarsit de saptamana am plecat din Bucuresti. Undeva la tara, fara prea multa presa de stiri, fara internet. La intoarcere, o declaratie cat se poate de adevarata. Romanii sunt bolnavi de vaicareala cronica. In egoismul insusit in perioada comunista, arunca cu injurii in oricine, oricat, oricum, oricand, imediat ce interesele le sunt direct afectate. Reactia presei este uimitoare! Cum indrazneste Basescu sa spuna asa ceva despre romani? Daca presa de stiri considera ca romanii sunt altfel, eu intreb ce natie erau oamenii aceia care la inundatiile trecute, “investeau" banii de ajutoare pentru sustinerea unei “stari de spirit revolutionar" pe la birturile comunale in timp ce jandarmii le curatau batatura de noroi? Daca presa de stiri considera ca romanii sunt altfel, eu intreb ce natie erau oamenii aceia care vindeau materialele de constructii primite ca ajutoare pentru repararea caselor daramate de ape? Daca presa de stiri considera ca romanii sunt altfel, eu intreb ce natie erau cei care ofereau votul pentru o galeata, un kilogram de faina sau ulei, un telefon mobil sau 50 de lei?

In concluzie, realizez ca nu romanii au comportament de gaina. Romanii sunt mult mai inteligenti si mai vicleni. Mai apropiati de acel comportament sunt jurnalistii, politicienii, … Desigur, exista exceptii. Insa sunt atat de izolate incat nu pot contrabalansa imaginea proasta a celorlalti. Imi amintesc de moda de a lua peste picior expresii gresite ale unora (vezi “succesuri", “almanahe", etc). Daca ma uit la televiziunile de stiri, nu sunt zile sa nu ascult zeci de greseli de exprimare facute de jurnalisti sau politicieni. Poate ar trebui sa ne intrebam catre cine trebuie adresata ironia?

PS: apropo de ultimele evolutii … Unii au afirmat ca au fost bani de un dig. Mai aveau putin si faceau o revolutie. Apoi, aflam ca de fapt banii erau pentru un canal, care din cauza caliciei unora nu s-a mai facut. Dupa cum presa de stiri ingroapa subiectul, inteleg ca zvonul ca erau bani de dig era aruncat chiar de presa. Si ca intotdeauna cand o zbarcesc, pun batista pe tambal rapid si schimba subiectul: Basescu e de vina!
( http://poweraxxel.wordpress.com/2010/07/05/rationament-de-gaina/ )

@poweraxxel,

Vinovat pentru dezinformare nu se face vinovat numai manipulatorul ci si manipulatul. Daca sunt prost si pun botul la ce imi da media, sa fiu sanatos. Poate vei spune: "da, dar sunt multi oameni care iau situatia de buna, asa cum este prezentata". Pai da, sunt. Asta e naspa. Si ce e mai grav este faptul ca acele persoane mai si voteaza.
Gandirea si capacitatea de analiza este singurul lucru care ne deosebeste de ceea ce noi numim "animale", si usor-usor, incepem sa ignoram importanta acestei caracteristici.

guvernu e responsabil si de bine si de rau

Germania - Argentina 4-0 Angela Merkel aplauda echipa si ea primeste aplauzele germanilor pentru echipa de fotbal - din cauza guvernului echipa de fotbal merge foarte bine. La noi cu Boc asta avem inundatii, cad avioane din cer, vine FMI-ul si ne bate cu cureaua (cucu!) la fun..dul.etz, moneda o ia razna cemai e dezastru. Da cand o sa fiu prim-ministra sa vezi cum castiga Romania campionatul mondial de fotbal, avioanele nu mai cad din cer, nu o sa mai fie inundatii, vom avea autostrazii mai bune ca la nemti, un nivel de trai mai bun ca republica Norvegia, vom avea mai multe posete pe cap de locuitor decat toate tarile din UE

doar o completare...

pe aici pe meleagurile noastre, mama prostilor e vesnic insarcinata! asa ca ... ;)

Adevarul este ca prea am pus-o pe o tanjala prelunga, eterna.

Pai cine sa vina sa ne pazeasca avutul, dumnezeu?
Cine sa ne apere de belele, dumnezeu?
Cine sa ne scoata din carciuma si sa ne trimita la munca, tot dumnezeu?
Pai s-o fi saturat si el sa ne tot vare in traista si noi tot cu fasoane pe la carciuma...

Accident aviatic...

Basescu, Boc, PDL, guvernanti - pauză de RTV si Antena 3...

Prietene, pot sa fiu si doctor si sa fac de garda in fiecare noapte...

... ca tot nu as avea bani sa am casa mea. Tu ai uitat cat costa metrul patrat de pamant in Romania in raport cu veniturile?
...Si pentru ca am vazut ca toata lumea face dintr-un fenomen natural un prilej de disputa politica, sa continui si eu in acelasi grai: Hai s-o dam dra.cului de administratie locala, de parlament, de Guvern si sa ne apucam singuri sa facem diguri, si pentru cele necesare subzistentei sa aplicam sistemul Barter. Eu am abator, tu ai salina, Ghilotina impreuna cu Jerome au SC Electrica SA, lui Bigone ii viram fabrica de biciclete si gata, nu?
Cat despre cetatenii care stau la carciuma si isi beau banii, asta este STRICT treaba lor; Unii isi cumpara BMW-uri, altii isi beau banii, dar chiar si ei sunt contribuabili iar o parte din acei bani pe care ei ii vireaza la buget trebuie sa mearga in infrastructura.

Pai vezi de ce nu are ursu coada?

Pai daca e treaba lui ca-si bea banii, tot treaba lui e si ca ii ia garla casa(in timp ce el e beat la carciuma) asa ca am lamurit-o. Mai suntem 20 de milioane de fraieri in tara asta, toti nevoiasi. Ca nu-ti faci tu casa , de asemeni te priveste. Lamentarea asta a devenit sport national.

decimuss

Nu ai inteles ce am vrut sa reliefez.

"B.U.G. Mafia - Adevarul costa scump" ....http://www.youtube.com/watch?v=ToLzNNRwea0

Dar la ei v-ati gandit?
Ce vrei sa spui?
Ce-o sa fie in sufletul lor?
Mai in meseria noastra nu poti sa fii sentimental, copii astia sunt hotii si criminalii de maine.
Ma gadesc totusi la copii astia...
Copii copii dar ti-am spus ca m-au amenintat cu revolveru'
E si cartier catier nenorocit
Ce-s ei vinovati ca s-au nascut in el?

Refren x2 : Nu vrei sa auzi hey, nu vrei sa vezi hey, vrei sa stii hey,
Preferi ca crezi ca adevarul e un lux asa ca tu nu ti-l permiti
Costa prea scump si e mai usor sa minti

Adevarul costa scump spun,ti-l permiti
Esti in stare sa-l infrunti sau vrei sa-l eviti
Ai facut lucruri pe care acuma le regreti
Daca nu inveti din greseli o sa le repeti
Orice om are guvern la noi in tara
Dar pentru prea putini treaba e clara
Prea putini care sa spuan n-am nevoie de banii tai
Majoritatea o sa spuna vreau acum toti banii tai
Banii mei,mai bine fa-i pe-ai tai cumva
Sau tu nu stii sa faci nimic altceva
Decat sa te minti mereu k o sa fie bine
Ca o sa aiba altii grija de tine
Vrei sa traiesti in minciuna sau esti pregatit
Sa recunosti tot ce pan-acum tu ai mintit
Esti in stare sa spui ce n-ai spus pana acum
Sau pt tine adevarul e prea scump...

Refren x2 :

Adevarul costa scump, pot sa-ti demonstrez
Dar ce vreau e sa te fac sa realizezi
Ca daca tu ignori tot ce te-nconjoara
Asta nu inseamna k o sa dispara
Daca preferi sa te minti doar ca s-arati k faci bani
Ca sa arati k tu traiesti mai bine decat ai tai dusmani
Atunci inseamna k te minti in primul rand pe tine
Iti faci rau singur dar nimeni nu iti face bine
Nu vrei sa stii k nevasta te insala
C-ai tai copii nici nu se mai duc la scoala
Vrei sa crezi k tie nu ti se poate intampla
Spui intruna nu,nu,nu e-adevarat
De ce,fiindca ti se pare mai usor
De ce,fiindca nu-ti da nimeni ajutor
Dar nu crezi
C-ar fi mai bine sa-ncepi sa recunosti cine esti
Fiindca altfel te ineci

Refren x2 :

Sunt unii care vor ca eu sa spun doar adevarul
Si-si dau seama imediat k nu le place adevarul
O sa scot niste lucruri despre care-am preferat
Sa nu se stie,sa nu afle prea multe fapte
As vrea sa stiu daca esti pregatit
Sa-ti spun acum tot ce n-ai auzit
As vrea sa stiu dak tu vrei sa stii
Adevarul costa scump,spune-mi daca vei plati
Trebuie sa stii totul despre cei din jurul tau
Da cum ar fi dak ar stii si ei
Ca nu esti chiar asa de frate precum prertinzi k esti
Ca pentru bani ai fi in stare sa le spui orice
Esti dispus s-o dai pe fata sau ascunzi ceva?
Ti-e teama sa nu se afle
Ce-ai facut candva
Si daca s-ar afla,cred ca te-ar costa
Adevarul costa scump,asta-ï vorba mea

Refren x2 :

 

BUG MAFIA - cantă de Băsescu și de Boc

http://www.youtube.com/watch?v=285OKea14Sc

dacă tot iți plac ambii atat de mult.
Hai să-ți arunc o ciocolată pe geam să-ți treacă de supărare că ți-a luat apa casa și nu ți-ai făcut asigurare.
Hă hă hă ! Nu mă mușca de cour că țip !

racar de ***

auzi ce s-a suparat baselu pe nesimtitii astia de au uitat robinetu' deschis si s-au inundat. Daca-l inundau si pe el la palatul Cotroceni, ce mama ***, de nesimtiti? sa nu-i ia la palme?!!!
auzi cand el nu-si mai vede capu' de criza si a juns sa consume pahar dupa pahar de nervi, mai vin si astia cu tampeniile lor ca si-au pierdut cica agoniseala de o viata?
pai ce asta e agoniseala?
daca-l inunda rau pe videanu mai ziceam, ia ganditi-va, 1500 de mp!!!
dar asa niste cocioabe?!! si mai vor si ajutor sa si le refaca!!!, cersetorii astia nesimtiti!

 

Daca-l inunda pe Videanu,pe malul lacului Snagov...

Inevitabil vor pati la fel si vecinii lui:Vacaroiu,
Tariceanu si Berceanu.

Vecini

Robert Negoita,Verestoy Attila,Ioan Mircea Pascu,Dan Agaton..

niste tarani prosti!

dupa ce ca ii suporta,dupa ce ca au mai venit in cizme de cauciuc pe la ei,nesimtitii s-au luat de presedintele iubit,auzi ce dobitoci,au aruncat cu oua si rosii in primul ministru...pai cum sa nu-i pedepseasca Dumnezeu daca asa isi trateaza conducatorii...ia sa taie pensiile cu 75% si salariile la fel,tva 50%,sa nu mai aiba gura sa strige...si cat se lupta in parlamentul european maimuta botoasa pentru nenorocitul si nerecunoscatorul asta de popor!

@bobinstein, Paranghelie Teteoooo, Paranghelie rau de tot...,

pai daca i-au taiat din pensie lui "Babacu" socru fost informator de duzina la "Secu", i-au mai taiat 75% si "Babacai" "Mam' Mare" din Gugesti,fosta "dactilografa cu grad de "capitan" si lui "Teteo" marele "Negroman",fost "usier" la DIE, avansat la pensie cu grad de "locotenent major" de la "caprar", ca sa nu mai vorbim de ailalta "Mam Mare" "Negromanca" fosta femeie de serviciu la Militie acum in "pensie" cu grad de "plutonir majur" te vad mai "bobinstain" ca ai sa revinzi "Chisleacul" la pret de specula in Piata Matache, impreuna cu Rarita biciclista, stii tu! tot aia care cumpara lapte de la magazinul din colt si-l revindea "la bidonas", cica muls proaspat de la vaci!, ca sa-ti faci bani de-o "doza"

MAI MULT BUN SIMT CA NU SUNTEM LA USA CORTULUI!

Inainte de toate am sa te rog sa vorbesti respectuos atunci cand vorbesti despre presedintele Romaniei. Pentru ca unii l-au votat.

Nu am sa ma leg de faptul ca ai mintea cat o nuca fiindca ti s-a umflat si ca nu ai vedea adevarul nici daca te-ar pocni peste fata...

Daca nu ai scoala, macar cei sapte ani de acasa sa ii ai!!

"Inainte de toate am sa te rog sa vorbesti respectuos atunci cand vorbesti despre presedintele Romaniei. Pentru ca unii l-au votat."

Reciproca ar fi: "am sa te rog sa il injuri pe Basescu Traian si sa iti scoti boticul din fundul dansului pentru ca unii NU l-au votat".










Tu vorbesti serios sau esti pe etnobotanice?

..." cum sunt preaiubitii tai din PSD si Crin Antonescu?"

Buna intrebarea si fara raspuns! unde sunt Crin si Ponta?
..., unde stau ascunsi ca sobolanii in siloz? Dece nu ies si ei sa stea de vorba cu oamenii!!!?, ca acum e timpul!, sau se tem ca ii vor lua oamenii cu maciuci, coase si furci la bataie!, stiu ei "liberalii" ce stiu, au mai patit-o in 1907!, si tot de la "mamaliga" a pornit!

adevarul doare

iar prostia demoleaza. mai rau ca apele deslantuite !

 

Deh,daca ar urla prostia...

Am asurzi la sedintele socialistilor democrati.

HA, HA... YOU'RE FUNNY...

Stii, nu e frumos sa pui in curtea altuia ceea ce ai in curtea ta...

Daca urla cativa maimutoi pe televiziuni si scriu cativa serpi asta nu inseamna ca asa si este...

Ia sa te mai intreb ceva... Ca tot te dai inteligent... Daca astia din PDL sunt prosti cum sunt preaiubitii tai din PSD si Crin Antonescu? Ca nu prea le fac fata lui Basescu si PDL... :))

pappy, pappy!

ai incurcat borcanele. jelu ii bestelea tot pe pesedisti.

@bigone - "iar prostia demoleaza"

Iar daca mai torni peste prostie si cateva pahare de whisky ai obtinut un incendiu la 37 de vase in portul Rouen!
Adevarul se pare ca are efect intarziat...

esti spectrul unuia dintre vasele "incendiate" la rouen ?

poate n-ai observat,dar aici se discuta alte chestiuni.
oricum,chiar perseverenta in nebunie denota un caracter calcaros.
ce mai face stimabilul domn costache p. ?
tot pe la kaz-munai...etc ?

Am fost sunat pe telefonul personal si mi s-a adus aminte ca Geoana a facut un pact cu liberalii .

Uitasem !

Uitasem ca in 2008 , liberalii valsau cu alde Geoana - PSD in timp ce banii erau tocati temeinic si se faceau datorii pe multi ani de acum incolo .

Basescu se tot duce peste tot , le tot spune oamenilor - de fapt le da sfaturi ca altceva ce sa faca - sa nu-si mai faca casa in albiile raurilor -- si aia zbiara ca nu au bani sau alte prostii .

Mai nou , aflam ca sunt destepti printre localnici care si-au distrus digurile furand dalele de beton ca sa si le puna in curte ....
si tot Basescu e de vina , bineinteles .

Sunt multe de spus aici .
Urat insa este ce fac astia naimiti de liberali sa agite si sa incite .
Urlatori de profesie .

Drepot pentru care , va invit sa ascultati urarile la adresa lui C Antonescu !

http://www.youtube.com/watch?v=sTJ8AmoJr4A&feature=related

 

Dom'le , ce rapiditate ! Mi-au spus ca de ce nu am zis nimic de Voiculescu , securistul sef !

Ala care doneaza mereu la sarmani , de nu mai are familia ce pune pe masa !

http://www.youtube.com/watch?v=j8M8C16MgQw&feature=related

Cu banii furati de astia , cate nu se faceau in Romania !??
dar daca nu se nasteau .... ei ? ce bine erea ....

Iliesscu este raspunzator de starea digurilor de pe Prut si Siret .
Ce a distrus el , trebuie inca 20-30 de ani sa reparam .


http://www.youtube.com/watch?v=M20PLsYSOF8&feature=PlayList&p=BF59AF6E8696A715&playnext_from=PL&playnext=1&index=48

"Iliesscu este raspunzator de starea digurilor de pe Prut si Siret"

Eu cred ca Gheorghiu Dej este de vina...
Astept in continuare - cu mai putin interes decat pana acum - momentul in care o sa scoateti si voi iepurele din joben (n.a: niste argumente fondate).
Da, Iliescu, Voiculescu, Geoana, Antonescu, Tariceanu... accept fara nicio problema ideea ca sunt niste parveniti si japcari. Da' de Basescu... spuneti un lucru pe care l-a facut Basescu care sa fie benefic pentru cetateni. Unul singur. Daca este (si stiu ca este) greu sa va amintiti asa ceva, macar ziceti UN SINGUR LUCRU pe care l-a zis Basescu si sa se tina de cuvant. Unul singur!

A promis ca va condamna comunismul in fata Parlamentului Romaniei...si a facut-o in 2006...in urletele si huiduielile lui Vadim Tudor.

Iata declaratia ce "l-a socat" pe Vadim"

"Pentru aceste motive,
Ca sef al statului roman, condamn explicit si categoric sistemul comunist din Romania, de la infiintarea sa, pe bază de dictat, in anii 1944-1947 si pană la prăbusire, in decembrie 1989.
Luand act de realitătile prezentate in Raport, afirm cu deplină responsabilitate: Regimul comunist din Romania a fost ilegitim si criminal".

http://www.icarfoundation.ro/index.php?id=43&option=com_content&task=view&lang=fr
Condamnarea Comunismului - Discursul Presedintelui Romaniei Traian Basescu

"A promis ca va condamna comunismul in fata Parlamentului Romaniei...si a facut-o in 2006"

Vorbesti serios? Asta este argument? Asa, si? Cu ce ma incalzeste pe mine, cetatean? Si eu condamn comunismul, na. Cristinuzzu, utilizator ocazional de pe ziare.com condamna comunismul.
Daca stie cineva de ce este atat de important acest act al lui Basescu, sa ma lumineze si pe mine.
Daca avea cohones condamna comunismul mondial. Dar tipic pentru Basescu, se da cocos la 20 de ani dupa inregistrarea decesului adversarului. Asta este lasitate, nu barbatie. Este ca si cum ai da un neve unui copil. Suna cunoscut, nu?

Ei ! In primul rand a stopat privatizarile frauduloase , oneroase . Le-a dat masca jos de pe fata la toti . Inclusiv la PDL .

Astfel am aflat pe bune despre legatura dintre PSD-PC-PNL-Vadim etc .
Romania este privita cu ochi prietenosi tocmai pentru ca avem un presedinte care nu se sfieste sa spuna lucrurilor pe nume . E mare lucru , sa scapam de "limba de lemn" ....

Uite , de 1 si 1/2 ani , se straduieste sa opreasca criza ; si ne arata cine sunt impotriva Romaniei .


Am sa dezvolt .

@Ghilotina,

"Ei! In primul rand a stopat privatizarile frauduloase , oneroase. Le-a dat masca jos de pe fata la toti. Inclusiv la PDL." - date fiind contractele lui Cocos, ale lui Boureanu si afacerile propriei familii pe care noi le simtim dar nu le putem dovedi; toate acestea coroborate cu faptul ca singura arestare majora din 1990 pana azi a fost cea a lui Nutu Camataru (pentru ca lui Omar Haissam i s-a dat verde) ne face sa ne indoim de inversunarea lui Basescu in ceea ce priveste "demascarea". Si stii care e ideea? Am mai spus-o... nu am pretentia ca ministrii sa traiasca din salariul de 5000 de lei pe luna dar am pretentia sa fure cu simtul raspunderii, insa unii dintre ei pur si simplu nu se mai satura. Dupa cum e o vorba prin cercul meu de prieteni, "i-a innebunit castigul"
Niciodata nu m-am luat de Basescu referitor la lucrurile pe care NU le face pentru ca sunt si situatii care il depasesc atat intelectual cat si din punct de vedere al resurselor, ci comentez vizavi de lucrurile pe care le face (deseori - mai nimic, rareori - numai prostii) sau le zice (deseori - aberatii, rareori - generalitati).
Tocmai de aceea - dupa cum am mai spus - singurul personaj din PD-L pe care il apreciez este Blaga. Vorbeste in termeni normali, respectuosi si este obiectiv. A inteles ca lucrurile nu se pot schimba peste noapte si in ceea ce priveste ministerul condus de el, parerea mea este ca se indreapta spre o stare de normalitate. Basescu niciodata nu se va ridica la nivelul lui Blaga pentru ca este un personaj capricios si avid de putere. La fel cum a fost Ceausescu, la fel cum a fost Iliescu si la fel cum este Vadim.
Tara nu isi va reveni daca punem la conducere oameni extremi, excentrici, capriciosi, oameni pe care noi sa ii consideram "gata tati, asta este. Asta se pune pe ei". Cei care v-au dat galeti, pelerine, tuica si 40 de lei nu sunt nici Superman si nici Mos Craciun. Cum sa am eu pretentia sa am incredere intr-un om care crede ca imi poate cumpara singurul lucru prin care imi pot exprima libertatea? Cum sa cred eu ca acesti oameni vor sa descurajeze spaga si furtul daca ei practica turismul electoral?
Acestia, toti, sunt oameni capriciosi, indolenti, violenti, manipulatori, mincinosi, sfidatori, lacomi, avizi dupa putere si lipsiti de orice scrupule. Parintii ne-au invatat sa ne ferim de acesti oameni, noi ii punem sa ne administreze viitorul nostru si al copiilor nostri.
Romania are nevoie de oameni normali, calmi, asta in cazul in care nu este prea tarziu. Pentru ca tu - si spun asta la general - in momentul in care te vinzi trup si intelect, meriti sa traiesti in epoca "escu" si meriti tot ceea ce ti se intampla.

@cristinuzzu: UITE UN EXEMPLU

Inainte de toate i-a pus pe pesedisti la colt... In frunte cu Ion Iliescu, fiul de tiganca bulgaroaica din Oltenia, omul al carui bunic a fost rus si arestat in anii '40 pentru activitati anti-romanesti...

Basescu se opune categoric celor din PSD si mostenirii lasate de Ion Iliescu, var altminteri cu regele Cioaba si un om care a invrajbit romanii intre ei si a calcat pe cadavre de romani ca sa ajunga la putere...

Pentru ca PSD este cea mai mare ciuma pe care o are Rmania acum, Basescu, atacand si omorand cloaca cuibul asta anti-romanesc le face romanilor un mare bine!!!

Acesta este de altfel primul pas pentru ca Romania sa poata inainta!!!

@Pappy

"Inainte de toate i-a pus pe pesedisti la colt..." - nu acesta este rolul unui presedinte.

"In frunte cu Ion Iliescu, fiul de tiganca bulgaroaica din Oltenia, omul al carui bunic a fost rus si arestat in anii '40 pentru activitati anti-romanesti..." - esti antisemit si rasist in acelasi timp. Esti mai tare decat Hitler.

"Basescu se opune categoric celor din PSD si mostenirii lasate de Ion Iliescu, var altminteri cu regele Cioaba si un om care a invrajbit romanii intre ei si a calcat pe cadavre de romani ca sa ajunga la putere..." - aceasta nu este rolul unui presedinte, dar urmatorul nume dupa Cioaba care imi vine in minte este Bercea Mondialu'

"Pentru ca PSD este cea mai mare ciuma" - Saracia este cea mai mare ciuma. Criza, astea...

"Basescu, atacand si omorand cloaca cuibul asta anti-romanesc le face romanilor un mare bine!!!" - nu asta este rolul unui presedinte.

Acesta este de altfel primul pas pentru ca Romania sa poata inainta!!!

@Ghilotina - "nimic de Voiculescu , securistul sef"

Pai se poate mai Ghilo sa-ti uiti tocmai fostul sef de pe timpul lui Ceausescu?!
Ghilotina - 10.03.2010, 01:12
Ghilotina - 10.03.2010, 02:27
Ghilotina - 15.06.2010, 12:0
Ghinionul tau ca dupa "revolutie" ai fost repartizat la seful Basescu pe care prea usor il lasa nervii...
Ai vazut daca nu se repezea ca fata mare la maritat (atunci cand cu femeia nemultumita de primar)? Evenimetul i-ar fi fost favorabil...
Da-i un telefon sa-si puna fesul fermecat, poate ca face o minune... afara ploua!

@ tovarasii din tabara "contras" ; ca Basescu sa faca acte de vidanjare politica nationala , cu manutele lui - e cam greu din pozitia de presedinte .

Ca incalca o cartulie care-l duce catre suspendare .

Toti promit ce or sa faca daca ajung presedinti .
Toti stiu ca nu pot face NIMIC din ce au promis daca au un premier ostil .

Basecu insa este o figura .
Este altceva fata de restul .

Referitor la baba-cloanta : de unde stia prezidentul ca femeia imprastia de cateva zile prin sat ca "primarul a furat banii de la dig !" ?
Adicatelea femeia facea pe instigatoarea contra prezidentului ! Contra PDL !
Ca sa vezi ce-i duce capul pe aia "sarmanii" de la tara .....

Eu unul m-am lamurit .
Cica e o vorba : sa nu-l lasi pe taran sa se ridice mai sus de talpa .....

Ma intreb si eu ca tot romanul

de ce nu intrebati voi ziaristii "nepartinitori" si "dezinteresati" in zonele unde au avut loc inundatii in 2006 si 2008 cum s-au impartit materialele sau cum s-au reconstruit case celor care nu au fost inundati si darimate intentionat ?

Suna cinic dar citeva case batrinesti..."mostenite"...s-au darimat .."de la sine" la Saucesti ...si declarati "calamitati".

 

Vinovat e Mortul...

Pana la urma nu ne mai ramane decat sa-l acuzam pe Ceausescu ca nu a construit digurile cum trebuie...

"partea proasta" e k komunistul de "Ceasca" a facut ceva

De 20 de ani e "gargara"..cu esenta de ........"vorbarie".
*** s-au dus "intr-ale lor" si "desteptii politici" isi rad in barba zicind ca si "data trecuta" :
"-Ne-a mai picat un ciubuc cu inundatiile astea."

Mos bazil ati prins exact substanta mesajului...

Din pacate , Digurile au disparut iar terenurile au fost Retrocedate...sa fim consecventi in idee...Vinovat e Mortul...

Cultură domnule !

Cultură domnule, cultură !
Japonezii aveau obligatoriu 12 clase in 1940, iar neo-comuniștii postdecembriști au DISTRUS ce cu multă trudă se realizase inainte de 1990.
Un absolvent de liceu in 2010 este un analfabet garantat, cu mici excepții, firește. Un absolvent de facultate in 2010 este un analfabet funcțional binecunoscut, cu mici excepții, firește.
99 % dintre votanți iși aleg călaii cu mandrie și iresponsabilitate "superioare" !
Cultură domnule, cultură !
PS - oare cum refuză președintele să cocoloșească rămășițele mentalității comuniste cand el insuși s-a declarat comunist ? - noiembrie 2004

 

Spui un mare adevar,kanata,dar uiti cine candida,atunci

Este adevarat ca Basescu a spus aceste cuvinte,citez: "oameni buni,santeti nevoiti sa alegeti intre doi comunisti".Tii minte de ce? Ptr ca el candida impotriva sistemului creat de iliescu,iar candidat din partea PSD era Nastase.Lasand la o parte vehicularile care se fac,in legatura cu Basescu,pe Nastae il stia lumea din guvernarea anterioara.Pana aici am gresit?Am zis.

NU uit NIMIC ! Și nici nu iert ! - VEDEȚI VIDEO : BĂSESCU SE DECLARĂ COMUNIST !

Băsescu 2004 (vezi min. 0:45 - 1:00) : http://www.youtube.com/watch?v=nYsPqcjQ5U4&feature=related
Băsescu ESTE parte din sistemul creat de Iliescu ! Inseparabil și indubitabil ! TU uiți că provine din FSN, se pare. Cearta dintre ei este DOAR pentru naivi și creduli; de fapt ei sunt tovarăși nedespărțiți in tot ce fac contra poporului roman. Singurul motiv de ceartă interpartinică fiind OSUL (a se citi : CAVIAR) : cine să apuce partea mai cărnoasă.
Semnat : eu, Kanata, anticomunist convins !

@Kanata: TE INSELI!!!

Am si dovezi in sensul acesta. PSD si Basescu nu se cearta de ochii lumii... Pentru simplul motiv ca isteria aceasta mediatica nu are precedent in Romania.

Asta inseamna ca PSD a ajuns la disperare si ca face orice ca sa scape... Asta inseamna ca Basescu le-a pus gand rau... Si asta E BINE!!! Astep asta de 20 de ani!!!

@koko51955 - "dar uiti"

Kokofifi,
Dar uiti sa zici ca Basescu e cel care zicea ca nu avem nevoie de autostrazi si uite ca asta e unul din motivele pentru care nu vin marii investitori straini de care avem atata nevoie acum pentru iesirea din criza si nu numai!
Si uiti sa zici cum Basescu vrand sa fie popular le povestea elevilor cum chiulea el de la ore si cum fuma pe ascuns!
Sau poate ca vrea sa faca din Romania o tara de chelneri!
Chiar asa! Ce ne mai trebuiesc diguri?

Patriciule , aici ai dat cu bota in scarna ....

Basescu nu le poveste elevilor ci alora din jurul lui .
Ia zi : tu nu ai chiulit de la scoala !??

Treaba cu autostrazile -- sa mai repet ce am mai zis ?
Asa era raportul specialistilor lui peshte din minister .
Bashka ca nu aveau un sfant de a trebuit sa conceapa "taxa de drum" .
Banii din bemnzina vanduta - pe vremea aia nu se vira nimic la stat , toata lumea fura si nimeni nu erea prins .
Putem sa o luam de la Facerea lumii daca e nevoie !

Foarte bine le faci Base !

Cind mai mergi acolo sa-ti iei si cravasa cu tine , sa le tragi o corectie . Cine i-a pus sa te voteze ? ca se facuse Moldova portocalie , in harta cu sondaje care prezenta intentia de vot pentru presedinte !

 

IRONIE SAU AUTOIRONIE?

Daca ai votat un om corect nu ai dreptul sa te astepti ca el sa devina mincinos doar pentru ca si tu esti asa!!!

Un Presedinte Responsabil.....

In regula, va mut casele mai sus, va dau si materiale...maaa..si asigurare vreti acum.. ? Elena...crapa draga geamul la Touareg si da-le astora niste ciocolata...ai grija...sa fie din aia de la ajutoare Poiana....Milka te rog sa o opresti...i-am promis-o lui Blaga...stii ca e epuizat...

MINTITI,MINTITI CU TOTII

Nu este adevarat ca presedintele a facut misto de oameni,nu este adevarat ca presedintele a alungat ziaristii,nu este adevarat ca presedintele a lovit cindva un copil!!!!
Totul se datoreaza pixelului albastru care nu ne da pace!!!
Totul se datoreaza mogulilor,televiziunilor aservite celor care vor sa il dea jos pe Besescu si pe Poc-Boc,si nesimtitilor care il denigreaza.
Este doar o impresie ceea ce ati vazut,nu credeti nimic,nici faptul ca sintem sinistrati noi toti nu numai cei care au fost inundati!!!
Ce spuneti,pe cine ati crede? Pe d-soara "succesuri" sau pe un marcant Victor Ciutacu,Mircea Badea sau multi altii care spun lucrurilor pe nume, si, ma tem ca intr-o zi vor sfirsi la fel ca multi altii,intr-un stupid acident de masina,pentru ca au deranjat mentalitai comuniste.
Pai daca asta mai este presedinte,cu tot respectul il voi ruga sa se duca in masa.

 

@sirian

Ai dreptate: mogulii sunt de vina. Presedintele nu a facut misto de oameni. si prefer sa o cred pe domnisoara "succesuri" cum cu nemasurat tupeu ii spui si nu cu zeroul barat Ciutacu...

De ce este zero barat? Simplu... Pentru ca mananca *** pentru ca este platit... in consecinta ceea ce spune el are valoare mai mult decat nula...

DESTEPTII

Perfect dlor. de la Antere si Realitatea TV, Basescu si guvernul Boc sunt niste incompetenti. Deocamdata se pare ca, acesti "incompetenti" sunt singurii care ies la rampa cu ceva ajutoare, sfaturi si ce se mai poate.
Daca tot nu sunteti multumiti de ei, de ce nu va adresati la "desteptii" neamului romanesc: Felix, Patriciu, Vantu, Crinulet, Victoras, Bonbonel si toti aia care nu stiu altceva decat sa latre de pe margine si sa nu spuna nimic de folos. Pai daca vreti sa vada lumea in voi un fel de Mesia sau salvatore de la patria de ce nu profitati de situatie si sa aratati la oamani ca puteti face si altceva decat vant si jaf.

 

Isi murdaresc pantofii...

... ce stii tu.
In studiourile TV nu sunt noroaie...

Enumerati de tine in comentariu (Nastase Ponta,Crin,Voiculescu.../0vin dupa retragerea apelor cu promisiuni de genul "dam jos guvernul si noi facem,facem,fecem,dem,dem,,,,

.

In sfarsit ,s-a intors Costica Racaru(base poate dormi linistit)!

Pai bine domne' racur (perdon-racaru)asta-i treaba unui presedinte sa dea 'indicatii pretioase' profesoarelor si nenorocitilor coplesiti de ape!???!
Oamenii astia care si-au construit case pe malul raurilor banuiesc ca marea majoritate au avut o autorizatie de constructie emisa de primarie si implicit de statul roman.
Sa vina un s.u..ga..ci chel, mahmur si cu NF-ul mare sa-i certe pe nenorocitii aia luati de ape si/sau unii loviti la salariu cu 25% vi se pare o atitudine normala pt.un sef de stat,d-le Racanu(perdon-racaru)???
Unde drac'traim mai oamenii,asta-i ROMANIA sau trinidad-tobaco-congo?
La final,dle racoiu,tot presa si oamenii de rand sunt de vina!??
Guvernarile anterioare (tariceanu,nastase,ciorbea,radu vasile,ajungem pana la octavian goga sau la bratieni)sunt de vina pt.incompetenta crasa a lui base?

Astia ,'basestibocii',CARE CONDUC IN ACEST MOMENT TARA ,nu au in cap decat jefuirea sistematica a acestei tari cu orice mijloace(inclusiv inundatiile)!!

 

Am ai eu niste intrebari

Tot aud asta cu autorizatia de constuctie. Sa admitem ca intr-un sat inundat e primar un membru PSD, in cazul asta tot Basescu e de vina, sau PSD? De ce nu va hotarati odata, e de vina un partid sau toata clasa politica? De ce nu vad nici un fel de repros pt UDMR sau PUNR? Si eu sunt la conducere azi, nu doar PDL. Revin insa la intrebarea de baza: daca autorizatiile au fost date de un membru PSD, ce se intampla? E de vina Basescu ca ala e inconstient? Sau o sa traiesc sa vad spus asta in media, ca greseala a fost a unui membru non PDL?

Pt.melcul furios:Tot base e devina din cauza atitudinii!

Eu nu cred ca seful statului poate sa mearga la niste sinistrati loviti de fortele naturii si sa-i certe ca la usa cortului ca de ce si-or construit casele in zona inundabila de parca ei,cetatenii respectivi,si-or fi scris autorizatiile de constructie pe genunchi,acasa,la gura sobei.
Amu ca o fi primar(consiliu local)PSD,PNL,PD_L,sau UDMR eu nu cred ca are mare importanta,atata vreme cat or fi emis autorizatiile de constructie in conditii legale.
Dar ca sef al statului sa ai tupeul sa-i dai niste palme la casa unui om nenorocit lovit de ape si sa-l mai si certi ca de ce si-o construit-o acolo reprezinta o nemernicie infioratoare si impardonabila!

...

"I-a intrebat Traian Basescu pe sinistrati de ce nu si-au asigurat locuintele si i-a avertizat ca de anul viitor, odata cu intrarea in vigoare a asigurarilor obligatorii, dupa astfel de dezastre cei neasigurati nu vor mai primi niciun ban."

Sa gaseasca el Basescu firma aia de asigurari care face polite in zone inundabile! E usor sa faci pe desteptul cand habar n-ai despre ce vorbesti!

(PS: Ii astept pe securistii pedelaci sa imi dea cu stelutele in cap)

 

pentru ca nimeni nu va dori sa-i asigure,oamenii isi vor face case in zone neinundabile

nu incerca sa pari prea rotund,ti se vad inca urmele pe ca ti le-a lasat polizorul cu care ti-ai rotunjit unghiurile.

adevaruri grele,,

Dom'le,
Podul de piatra
S-a darimat.
A venit apa
Si l-a luat.
Vom face altul
Pe riu in jos,
Altul mai trainic
Si mai frumos.

Laudabila initiativa celor de la putere dar ma intreb cine plateste pt dezastrul produs, de unde bani si ce s-ar fi putut face cu ei daca toata lumea-si facea treaba k la carte?!
cine intra-n PUSCARIA PATRIEI pt INCOMPETENTA si pt SUBMINAREA ECONOMIEI si pt GENOCID!?

 

cine intra-n puscarie/!

nu ma refer neaparat la actuala guvernare,,
Toti cei ce au avut functii de raspundere in acest domeniu ,trebuie sa dea socotela ,,,
Cine a furat din banii alocati constructiei de diguri in zonele critice, aceasta-i intrebarea1

zone inundate,,

si inca ceva,daca suntem incapabili in acest domeniu Hai sa aducem specialisti din OLANDA ,k aia si-au largit teritoriul national prin inteligenta de care sunt in stare in lupta cu mama natura,,,


Prima   1   2   Ultima