Ziare.com

Dezbatere pe Justitie fara niciun rezultat: Nu stim ce va fi, dar Iordache nu renunta la gratiere

de Redactia Ziare.com
Luni, 30 Ianuarie 2017, ora 15:00

   

Dezbatere pe Justitie fara niciun rezultat: Nu stim ce va fi, dar Iordache nu renunta la gratiere
Peste o suta de persoane au participat, luni, la dezbaterea publica pe tema controversatelor ordonante de urgenta privind gratierea si modificarea codurilor penale. La final, ministrul Justitiei, Florin Iordache, a anuntat ca va amenda cele doua acte normative, dar nu va renunta la ele, fara a preciza daca le transforma sau nu in proiecte de legi.

In sala au fost prezenti mai multi jurnalisti, cetateni, dar si reprezentanti ai organizatiilor pentru apararea drepturilor omului.

La inceputul dezbaterii, ministrul Justitiei, Florin Iordache, a dat asigurari ca violatorii si criminalii nu vor fi gratiati.

De asemenea, ministrul a declarat ca de ordonante nu va beneficia niciun politician.

Dupa circa 4 ore de dezbateri, Florin Iordache a spus ca va amenda cele doua ordonante si le va prezenta in guvern, fara a da mai multe detalii despre continut sau forma.

Ziare.com a transmis principalele momente si declaratii in format LIVE text:

14:40 - Ministrul Justitiei, Florin Iordache, anunta concluziile dezbaterii precizand ca actele normative aflate in dezbatere publica vor fi cu siguranta amendate in concordanta cu opiniile exprimate de participanti.

"Actele normative nu vizeaza persoane sau politicieni", a sustinut el, la insistentele jurnalitilor prezenti la scurta conferinta de presa.

Intrebat cum ii raspunde presedintelui Klaus Iohannis care a cerut retragerea ordonantelor, Florin Iordache a raspuns: "Voi veni in fata guvernului cu niste acte coerente care sa respecte consultarea publica", refuzand sa precizeze cand va face acest lucru.

14:30 - Marius Vulpe, directorul Administratiei Nationale a Penitenciarelor face cateva precizari: "ANP a oferit datele statistice privind supraaglomerarea, condamnarile CEDO, plangerile detinutilor, sumele alocate si posibilitatile de rezolvare a problemelor pe viitor. Nu ne apartine noua competenta de a ne pronunta pe actele normative sau de a face propuneri, doar am expus problema din sistem (...) In penitenciar sunt circa 45% recidivisti".

"Imi doresc sa se reduca supraaglomerarea din penitenciare", a mai punctat acesta.

14:15 - S-a incheiat si partea a doua a dezbaterii. Se asteapta ca ministrul Justitiei, Florin Iordache, sa prezinte concluziile si sa anunte ce decizie ia cu privire la cele doua ordonante controversate.

14:05 - Alte opinii:

- "De ce s-a impus acel prag? Abuz in serviciu inseamna abuz in serviciu, nu e conditionat de 200.000 de lei", a declarat un vorbitor.

- "Sunt de acord cu gratierea, cu amnistia, si vreau legea magistratilor, acea lege blestemata!", a spus un altul, exprimandu-si pe larg nemultumirea fata de activitatea judecatorilor.

- O femeie vrea sa fie desfiintate toate partidele si sa ramana doar "Partidul femeilor care cresc copii", "Partidul barbatilor din Romania" si "Partidul tineretului", care "sa decida". "Tara asta este dezmembrata, sa zicem mersi ca PSD a oprit macelul in strada", a sustinut ea.

- "Nu se poate ca unuia care a furat 3 milioane sa ii dai 3 ani si unuia care a furat 30 de milioane sa ii dai tot 3 ani", a mai declarat un alt vorbitor, apreciind insa ca "legea gratierii raspunde unei nevoi sociale existente".

- "Lasati-i sa isi faca pedepsele. Ma refer la cei ai dvs, din politica, din servicii si alte structuri care au furat si au delapidat", a spus si Teodor Maries, presedintele Asociatiei 21 Decembrie.

- "Ne-au facut de ras. Mi-e rusine sa plec peste hotare. Rade Europa de noi", a conchis un participant la discutie.

13:50 - "Vin din judetul sefului dvs., Teleorman. E o placere sa mergi pe strada, dl Dragnea are 2 strazi oprite. Acea avere din ce s-a facut, ca noi sa umblam dupa ordonante? Suntem impotriva ordonantelor. (...) Cei ca ei au conditii in inchisori, dansii au spatiile lor (...)

Dl Adamescu a murit in puscarie sau in spitale private? (...) Ati fost vreodata intr-un spital sa vedeti cum stau bolnavii cate doi in pat, cum le pun perfuzie unii dupa altii?", a intrebat o femeie.

- "Sunt impotriva ordonantelor. Dvs. ne prezentati celulele. As vrea sa vad si celula domnului Voiculescu, sa vedem cum sta si dansul", a mai spus o femeie.

- "Ce e cu limita de 200.000 de lei? Pana la 200.000 se poate fura in liniste?", a intrebat un altul.

13:46 - "Respectati natiunea, justitia. Partidele se duc si vin, un partid e o institutie unde se angajeaza ca sa castige bani. Dvs reprezentati justitia, nu trebuie sa intrati in cardasie cu partidele", le-a spus un alt vorbitor reprezentantilor Ministerului Justitiei.

13:38 - O femeie striga disperata ca vrea sa se dea gratierea. "Baiatu' meu a furat 3 masini. Acestia sunt oamenii iesiti in strada de Iohannis. Va e teama de acestia? Ar trebui sa ii intoarceti cu fata la zid sa trageti in ei? Asta vrea Iohannis de cand a venit la putere. Din judecatori, o zi sa faca puscarie sa vada cum e. Dati amnistie ca nu se poate, moare (sic!) copiii in puscarie. A gresit, a platit, are 6 ani de facut. Se fura de foame, de mancare", a spus femeia.

"De ce a furat? Furati in continuare, ca va scapa Dragnea", a replicat un alt participant la discutii.

13:35 - Un participant la discutie spune ca nu este corect sa se puna egalitate intre infractiunile marunte si cele comise de detinutii cu "gulere de lux", care au furat milioane.

13:30 - O vorbitoare il intreaba pe Florin Iordache daca aceste ordonante ii scapa pe Ion Iliescu, Gelu Voican Voiculescu si Petre Roman, cercetati in dosarul Mineriadei.

Raspunsul lui Florin Iordache a fost: "NU".

"Aceste ordonante incurajeaza coruptia si ne sfideaza pe noi, oamenii simpli. As vrea sa opriti acest demers", a raspuns participanta la dezbatere publica.

13:23 - Alte opinii:

- "Nu ne intereseaza sa dam ordonante de urgenta care nu au nicio urgenta".

- "Faceti-va treaba pentru care v-au votat 3 milioane de romani si nu incepeti cu penalii".

- "Ne intoarcem in anii '90, cand democratia era asa cum era".

Schimb de replici intre doi participanti la dezbatere:

- "I-a trimis Basescu la inchisoare".

- "Stiti ce avere are Dragnea in Teleorman? Cum a facut-o?"

13:22 - Dialog intre un participant la dezbatere si ministrul Florin Iordache:

Cetatean: Este gratiat si scapa Liviu Dragnea de dosarul Referendumul si de dosarul Bombonica? Da sau nu?

Florin Iordache: Mai departe.

Cetatean: Dan Voiculescu scapa de inchisoare si de plata prejudiciului?

Florin Iordache: Mai departe.

13:20 - Dezbaterea poate fi urmarita live si aici:



13:20 - Presedintele Klaus Iohannis cere retragerea ordonantelor.

"Guvernul nu poate sa treaca peste vointa cetatenilor, care este suverana. Vocea oamenilor nu mai poate fi ignorata! (...) Romania are doar de pierdut din prelungirea acestei situatii care a scos zeci de mii de romani in strada", a scris Klaus Iohannis pe Facebook.

13:12 - Fostul ministru al Justitiei Monica Macovei cere retragerea ordonantelor.

"Adevarata consultare publica a avut loc in strada: peste 100.000 de romani au spus 'nu' gratierii si modificarii codurilor din justitie. Ministrul Iordache are de facut un singur lucru: sa ia act de cerinta celor peste 100.000 de romani care au iesit duminica seara pe strazi in mai multe orase din tara si sa retraga cele doua Ordonante de urgenta", a declarat aceasta pentru Agerpres.



13:10 - Partea a doua a dezbaterii poate fi urmarita live aici:



13:05 - Un vorbitor l-a intrebat pe ministru: "Va beneficia de aceasta ordonanta vreun om politic din Romania?", iar ministrul Florin Iordache a raspuns: "Nu".

"Ati fost filmat!", a fost el avertizat.

13:00 - A inceput partea a doua a dezbaterii. Un participant reclama faptul ca ordonantele sunt date cu dedicatie. "Liviu Dragnea a gresit, sa plateasca. (...) Nu exista diferente intre partide, sunt gasti. Nu au ce cauta in viata politica. Sunteti intr-o functie istorica, puteti schimba multe. Tineti cu poporul! Se vehiculeaza ca veti da OUG, efectul ei se va indeplini, infractorii vor scapa de dosare si veti participa la o marsavie".

13:00 - PNL il invita pe ministrul Justitiei, marti, la ora 16:00, la grupurile parlamentare ale liberalilor, pentru a da explicatii.

12:47 - Florin Iordache a declarat inchisa "prima parte" a dezbaterii, refuzand sa raspunda la intrebari si sa spuna daca miercuri va propune cele doua ordonante in guvern pentru adoptare.

12:42 - Jurnalista Ondine Ghergut de la Romania Libera l-a intrebat pe ministrul Justitiei ce o recomanda pe Mariana Alexandrescu, o apropiata a lui Adrian Nastase si a lui Viorel Hrebenciuc, sa faca aceste proiecte de ordonanta, dar ministrul nu a raspuns.

12:41 - Mihai Dragos, presedinte al Consiliului Tinerilor din Romania i-a cerut ministrului Justitiei sa retraga ordonantele. "Avem 50 de mii de membri si reprezentam 1 milion de tineri. Domnule ministru, nu va jucati cu focul!", a spus el.

12:40 - Marius Draghici: "Va cer demisia si sa retrageti aceste proiecte. Prioritatea unei coalitii parlamentare este bunastarea poporului roman si nu aducerea lui la disperare".

12:35 - Claudiu Dumitriu, reprezentant al Asociatiei pentru Combaterea Abuzurilor, a criticat foarte dur si modul in care au fost promovate ordonantele, fara dezbatere publica.

"Chestiunea trebuie reluata in maniera democrata. Aici dezbatem cateva sute, dar in strada si-au spus parerea cateva mii de cetateni. Corecta este retragerea acestor proiecte, fals si lacunar argumentate, si repunerea lor in dezbatere publica larga. Singura modalitate de adoptare intr-o chestiune atat de importanta este dezbaterea parlamentara si legea organica.

Chestiunea care a adus revolta opiniei publice este aceasta dezincriminare aproape toala a abuzului in serviciu. Daca o infractiune din culpa e dezincriminata, atunci si omorul din culpa sa aiba parte de clementa sau reducere. (...)

Sunt oameni in programul de protectie a martorilor umiliti de cei care trebuiau sa ii protejeze, doriti ca acesti oameni sa ne poata umili in continuare?

Avem foarte multe situatii de abuz in serviciu pe rolul instantelor, 95% se claseaza de Parchet, daca si cele 5% vor fi golite de continut, e o amenintare pentru societate si pentru ce s-a construit in acesti ani. (...)

Cireasa de pe tort: pe langa reduceri de pedeapsa, toate acestea pot fi cercetate, urmarite penal, daca cel care le comite se va autodenunta! Putem accepta orice, ca aveti o majoritate in Parlament, dar chiar sa ne tratati in felul acesta, sa ne jigniti inteligenta? (...) Functionarii publici sa fie acolo pentru a-si aduce aportul la societate, nu pentru a se imbogati.

Cand cineva produce o asemenea turbulenta si neliniste, sa va ganditi la solutia demisiei ca sa putem sa o luam de la zero cu o dezbatere reala. E pacat ca partidul dvs a ratat un moment important: sa se arate ca un partid reformat, nu sa se intoarca la practici de trista amintire", a declarat Dumitriu.

12:06 - Un alt participant la dezbatere i-a propus ministrului Justitiei sa faca o "campanie publicitara in care sa fie sfatuiti cetatenii sa nu mai comita infractiuni pana cand nu vor fi eliberate penitenciarele". Totodata, el l-a intrebat pe Florin Iordache "de ce a aparut acea suma de 200 de mii de lei, de ce a aparut acea perioada pentru denuntare de 6 luni de la comiterea faptei". Ministrul nu i-a raspuns insa tanarului la intrebare.

11:44 - Potrivit presedintelui Asociatiei Victimelor Mineriadelor, Viorel Ene, modificarile din justitie nu trebuie sa fie facute prin ordonanta de urgenta, ci prin dezbatere in Parlament.

"Vedem, dupa foarte mult timp, ca Ion Iliescu este pus sub acuzare. Si dumnenavoastra ce faceti? N-a omorat pe nimeni, nu a violat pe nimeni, doar a organizat o represiune. Nu suntem de acord cu aceste ordonante. Dezbateti in Parlament aceste proiecte. In trei zile venim aici si protestam, sa aratam ce face PSD", a spus Viorel Ene.

11:38 - Puteti urmari dezbaterea LIVE si aici:



11:27 - O participanta la discutii, care a spus ca sotul sau se afla in inchisoare, a precizat ca "trebuie sa se inteleaga ca daca se injumatateste pedeapsa detinutilor nu inseamna ca acestia nu efectueaza pedeapsa".

11:20 - "Cele doua propuneri afecteaza interesele Romaniei in plan international. Aceste ordonante vizeaza salvarea anumitor persoane si nu rezolvarea problemelor din inchisori. Daca ordonantele nu erau date in asa fel incat sa fie favorizati mai multi politicieni totul era ok", a spus un participant.


Foto: Ziare.com/Emilian Isaila


11:10 - Reprezentantul Asociatiei Nationale a Haiducilor striga ca "soroistii" au ocupat sala, transmite corespondentul Ziare.com.

11:04 - Nicoleta Andreescu, de la APADOR-CH, afirma ca in niciun caz nu s-a justificat in mod real adoptarea celor doua acte normative in regim de urgenta. "Problema supraaglomerarii din penitenciare nu se poate rezolva de azi pe maine", a precizat ea.

10:59 - Aproape toti cei prezenti la dezbatere sunt impotriva celor doua ordonante, transmite corespondentul Ziare.com.

10:55 - Cei care ajung la microfon isi expun punctele de vedere si pun diverse intrebari legate de prevederile celor doua ordonante, dar nimeni nu le raspunde. Ministrul Florin Iordache nu face decat sa dea cuvantul unuia sau altuia.

10:54 - Dezbaterea poate fi urmarita live si aici:



10:53 - Participant: "Legea 52, pe care ati invocat-o, stabileste procedurile pentru adoptarea actelor normative. Intre timp a aparut propunerea de referendum, consideram ca dezbaterile minimale prevazute de legea 52 sunt depasite si trebuie sa va concentrati pe legea referendumului si va rugam sa luati in considerare zeci de mii de oameni care au iesit in strada. Un referendum ar tine cont si de parerea lor".

10:49 - "Nu sunt de acord cu ordonantele. Care sunt planurile pentru cei pusi in libertate? Nu sunt de acord cu suma de bani de 200.000, fapta nu este legata de suma. Trebuie sa incurajati denunturile reale, nu pe cei care vor sa isi scape pielea. Sa se excluda modalitatea de a scoate oamenii din puscarie pe baza cartilor scrise", spune altcineva.

10:47 - "Vom protesta, vom arata cum PSD vrea sa isi scape toti infractorii", anunta un barbat.

10:45 - Un participant spune ca "ar trebui sa ne gandim la inchisoarea la domiciliu, ca in Franta, Italia, unde oamenii stau acasa". Starneste rumoare in sala.

"Va rog frumos, mai departe!", spune ministrul Iordache.

10:40 - "Oportunitatea si urgenta nu se impun. Nu aveti o statistica cu numarul detinutilor si pedepsele: pe varste, pe infractiuni si pe durata pedepsei. (...) Art. 1 se refera si la suspendare. Sunt persoane care sunt pe finalul termenului de incercare, ii aplicati o pedeapsa mai grea. La art. 3, la primul aliniat spuneti ca nu se refera la recidivisti. Ce facem cu cei care sunt in concurs de infractiuni? Conflictul de interese a fost redefinit de dvs prin OUG, modalitate cu care nu sunt de acord", a declarat, printre altele, o participanta la dezbatere.

10:36 - "Sunt de acord cu cele doua acte, pentru ca s-au savarsit abuzuri din partea procurorilor si judecatorilor. Sustin ordonanta referitoare la modificarea codurilor penale si de precedura, iar din perspectiva gratierii sustin, avand in vedere ca foarte multe persoane sunt astazi arestate si incarcerate pe baza unor articole din CP care au fost declarate neconstitutionale", a declarat un alt participant la dezbateri.

"Am inteles", a raspuns ministrul Justitiei.

10:35 - Un cetatean nemultumit spune: "Serviciile secrete au facut dosare. Ati primit un mandat sa guvernati, SRI-ul sa va faca tuturor dosare. Serviciile au luat 5 milioane de euro, unde sunt banii aia?". Pana la urma i se ia microfonul.

10:30 - Editorialistul Ziare.com Ioana Ene Dogioiu intreaba de ce se gratiaza abuzul in serviciu? "Abuzul in serviciu pare tinta dumneavoastra predilecta", a subliniat aceasta. Intrebarea ramane fara raspuns. "Abuzul in serviciu il dezincriminati, faceti o dubla conditionare: functionarul sa fie intr-o anumita relatie cu cel pagubit si denuntul sa fie facut intr-o anumita perioada", a mai adaugat Ioana Ene Dogioiu.

10:20: Dialog intre Liviu Avram si Florin Iordache:

Liviu Avram: In nota de fundamentare nu spuneti nimic, dar infractiunea de conflict de interese este dezincriminata. Se poate modifica politica penala a statului prin ordonanta de urgenta?

Florin Iordache: Aceste acte se afla in dezbatere, in urma dezbaterii avem 3 posibilitati: introducerea in Parlament, care e punct de vedere majoritar, sau asumarea raspunderii, care e tot lege. In urma dezbaterii: urmeaza ori lege organica introdusa in parlament, ori...

LA: Ordonantea de urgenta are efect de amnistie, de ghilotina. O dam, sta cateva zile in vigoare si isi face efectul. Intreb, se poate modifica politica penala a statului prin ordonanta de urgenta, adica prin vointa a doi oameni, dvs si consiliera care a scris, si apio a 27 de oameni

FI: Mai departe!

10:17 - "Proiectul e unul smecheresc. Cu el, Visinescu in jumatate de an e acasa. 100.000 de oameni in strada trebuie luati in seama, dar proiectul trebuie dat", a spus Becali, dupa care a incercat sa duca discutia inspre regimul executarii pedepselor, acuzandu-i pe cei de la ANP ca "au mentalitate criminala".

In plus, Becali a sustinut ca dupa parerea sa ar trebui facut un proiect de gratiere prin care sa iasa din puscarii 6-7.000 de oameni.

10:15 - Dezbaterea este transmisa live pe site-ul Privesc.eu. si de mai multi jurnalisti pe Facebook.





10:10 - Initiatorii petitiilor on-line care au cerut retragerea ordonantelor insista ca proiectele de acte normative trebuie retrase: "Dezbatearea nu are rost cu zeci de mii de oameni in strada", spune unul dintre initiatori.

10:05 - In sala sunt prezenti mai multi jurnalisti, dar si reprezentanti ai organizatiilor pentru apararea drepturilor omului, informeaza Realitatea TV.

10:00 - Incepe dezbaterea, in prezenta ministrului Justitiei, Florin Iordache, a secretarului de stat Constantin Sima si a sefului Administratiei Nationale a Penitenciarelor (ANP), Marius Vulpe.

"Toti cei interesati pot participa astazi. De acest proiect al gratierii nu vor beneficia nici violatorii, nici criminalii, nici cei acuzati de fapte de coruptie, nici recidivisti, iar conditia principala e recuperarea prejudiciului. (...) Vom sta aici sa ascultam toate parerile, toate opiniile, suntem deschisi ca actele normative care vor pleca de la MJ sa corespunda cerintelor. La final va fi o declaratie de presa. Presa ramane in sala, dar cameramanii sa ne lase sa putem incepe consultarea publica", a declarat, printre altele ministrul Florin Iordache.

09:57 - Cu doar cateva minute inainte de startul dezbaterii, sala pusa la dispozitie de Ministerul Justitiei pentru acest eveniment este neincapatoare. Cel mai vocal personaj din sala este Gigi Becali, care a adus mai multe documente pe care vrea sa le discute in cele 3 minute pe care le va avea alocate, transmite corespondentul Ziare.com.

Becali vrea sa duca discutia spre regimul executarii pedepselor, chiar daca nu are legatura cu ordonantele vizate.

09:40 - La Ministerul Justitiei a ajuns si Gigi Becali. El a anuntat inca de saptamana trecuta ca vrea sa participe si s-a aratat convins "suta la suta ca va fi data legea gratierii", dar nu se stie in ce formula.

"Nu conteaza ca iese lumea in strada, ca legea gratierii nu o dau zeci de oameni, o da poporul roman si Parlamentul. Bine, au gresit, ca nu trebuia sa o dea Guvernul prin ordonanta, trebuia sa o dea Parlamentul, care este reprezentantul poporului", spunea Becali saptamana trecuta.

09:28 - Sunt mai multe probleme la intrarea in sala, transmite corespondentul Ziare.com prezent la Ministerul Justitiei. Invitati de la presa sau persoane fizice, care primisera mail de confirmare pentru participare, au aflat ca nu sunt trecuti pe lista care permitea accesul la dezbatere. Problemele sunt pana la urma rezolvate, insa organizarea este una care lasa de dorit.

09:20 - Mai multe echipe de jandarmi sunt in fata ministerului. Pe Facebook a fost anuntat un nou protest, chiar in timpul dezbaterii. Oamenii spun ca este "un simulacru de consultare la care participa Becali si Ciuvica".



Foto: captura video Digi24

Duminica seara, aproape 100.000 de oameni au iesit in strada in mai multe orase din tara si din strainatate, cerand guvernului Grindeanu sa renunte la cele doua ordonante de urgenta.

Citeste si: "Strada" vs Guvernul Dragnea - Grindeanu: 12 zile de poveste, finalul se scrie. Pentru Romania.

Afla mai multe despre proteste:


Initial, ministrul Justitiei a decis ca dezbaterea de astazi sa tina doar 2 ore si la ea sa participe doar 50 de persoane, fiecare avand dreptul sa vorbeasca doar 3 minute. Ulterior, numarul participantilor a fost marit si a fost permis accesul presei.


Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 33260 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
89 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

o parere

Sunt sceptic in privinta cresterii spectaculoase a numarului de protestatari viitori oricat va lucra propaganda antiguvernamentala . Exista un nucleu dur care a fost deja mobilizat 100% . Acestuia i-au fost alaturi alti protestatari ocazionali si fluctuanti . Ramane de vazut cum va evolua numarul acestora la mobilizarile viitoare . Guvernul nu trebuie sa se lase intimidat , s-ar autoelimina prin pierderea increderii propriilor sustinatori .

 
 

 

de acord cu ordonanta , cu o conditie

de aceasta ordonanta sa nu beneficieze:
-Parlamentarii
-Deputatii
-Primarii
-Pedofilii

 

Felicitari PSD, nu credeam ca in Romania e posibila o

dezbatere publica...pana acum "societatea civila" era reprezentata doar de ONG-urile de casa, acum oricine poate participa la dezbatere, mai democratic de atat nu se poate...

Cat despre fiasco de ieri (lumea in strada) sincer, personal ma asteptam la cel putin 2-3 sute de mii de oameni...nasol moment...

Ce are Becali? (ciuma?), ce are Ciuvica?, ce idei staliniste aveti...

Partea proasta e ca (eu fiind de dreapta) daca PSD-ul se tine de ce a promis in campanie nu-i mai prinde din urma nici baba cloanta... PNL-ul se scufunda in penibil pe zi ce trece (Turcan, Busoi...) in afara de Guran, Cezar Preda, Tinel si binenteles partea VIP, Paleologu, restul sunt varza...

USL-ul sunt vai de mama lor...

Ma repet, felicitari PSD...

Aceasta dezbatere publica cu protestatarii, este o farsa.

Becali si Ciuvica nu au participat la proteste.

Iordache vrea doar sa sustina cda EL ARE DREPTATE si nimic altceva.

 

0011 0011 - ai pierdut 100 eur ! Dar si ceilalti

Nu mi-am imaginat insa ca nici unul nu stie raspunsul atat de simplu - 51, 33, 63 - cine e mai mare! Egali!
3 are reprezentarea binara 00110011 - codul Ascii
51 = 5 x 10 + 1 - sistem zecimal = 51
51 = 3 x 16 + 3 - sistem hexa = 33
51 = 6 x 8 + 3 - sistem octo = 63
Nu-mi imaginam sa fiti atat de nestiutori toti cei care ati citit, posibil unii jenati de mediu sa se fi abtinut, m-ar bucura.
Iubesc concursurile, am avut IQ maxim in INS - chiar premiez si la tara muncitorii - va plateam daca stiati!

anaviva

nici pe tren, nici la mare sau munte, nici sa manance mamaliga etc.
Nu tine - legea face abstractie de inaltime, culoarea ochilor etc - altfel ii impingeti sa le faca cu dedicatie in alta parte.
De exemplu sa voteze aia de vin fara caini la miting, sau care au minim un liceu terminat?
Carcotasi si exceptii suntem tari noi romanii!

...sunt de acord cu iordache:nu gratiere pentru violatorii de...

femei,legi si pentru politicienii manipulatori de... naivi!
dragnea s-a grabit ca fata la maritat si a dat tara peste cap doar ,doar, pana in vara sa se vada premier!
sper ca demonstrantii sa o tina langa:gratiere nu pentru...cateii politicieni condamnati si in ...curs!!

Nu violatorii sunt grija!Abuzul in serviciu e buba

Sobolanul Iordache Florin e penibil.
Ne crede prosti si se comporta ca si cum se adreseaza unor retardati.
Smechereala ieftina se vede de la distanta. Nici macar nu-i duce mintea.
Dar ce sa ceri la un SOBOLAN?!
PUIE Dragnea!

Spune ministrul Iordache că "Violatorii si criminalii nu vor fi

... gratiati" Păi, domnilor, oameni buni, credeți că există mai mari criminali și mai feroce violator decat politicienii? Ei, politicienii, care au distrus tara, au siluit-o si secătuit-o si i-au imprăstiat locuitorii prin toata tarile lumii, ei n-ar trebui sa mai vada niciodată soarele in libertate si iată, tocmai pentru ei se fac legi care sa-i absolve de păcate. Unde-i dreptatea?

Nu este cazul sa beneficieze nimeni !

...sunt alte prioritati,nu aceste doua ordonante !

 

Filmări din celulele detinutilor de rand am tot vazut! Vreau sa vad

... filmate celule in care locuiesc politicieni deținuși, sa mă conving eu ca pușlamalele trăiesc rău. și greu. Minciuni! La pușcărie, politicienii sunt niște privilediați. Nu le mai plangeți de milă.

Alooooooo...Asa e Tatra...s alte urgente in Ro

Si daca ma holbez mai ghini...iote ca io vaz firele...firele cu care e manevrat gagiu FIordache...Marionete si papusari gen Dragnea,Ilici,Varanu...

Ce vorbești ...

Așa este, la ușă sunt cam 20.000 de protestatari, diferența dintre estimările de aseară ale Propagandei și cele ale jandarmeriei ! Aceștia sunt conduși de jurnalista "independentă" Dogiou, ajutată de Moise Guran ! Ce poate să fie mai frumos ?
P.S. Jos guvernul !

 
 

 

Cum e cu "scursurile"?

Pe de o parte il avem pe Dragnea, un condamnat penal si urmarit penal in fruntea Camerei Deputatilor, avem un urmarit penal pt marturie mincinoasa si favorizarea infractorilor la sefia Senatului...iar pe de alta parte avem poporul care protesteaza impotriva celor doi.
Si, cu toate astea tu ai tupeul sa-i numesti "scursuri" pe cei care protesteaza?
Chiar nu va e rusine?
Chiar nu mai aveti nici macar o urma de bun simt?
Penibil si abject!

Android

Onoarea, ora fixata, minutele atribuite - vise - astia sunt grobieni nascuti in grote.
Eu am promis ca platesc 100 eur - eram dispus dar am inteles ca pe aici bantuie vidanjorii - probabil parte nu au crezut si cativa s-au jenat.
In Germania aveai intalnire la 14.51 si la 15 trebuia sa te retragi! Cei care nu respectau plateau. Eu la intalnirile la ceas la Universitate defilam intre -5 si +5 minute. Nu ma interesa - balta avea peste - plecam, nu asteptam !

PSD-ul trebuie scos de pe lista partidelor politice!

Partid de penali.
Este numai si numai o gasca penibila de hoti prinsi, hoti neprinsi inca, condamnati, ori necondamnati inca, dar in viitor sigur "spalati" prin gratiere.
A reusit o performanta UNICA in lume:
LEGALIZAREA abuzului in serviciu.

cauata

cauta hotii dar mai ales netotii in alta parte - poate chiar in gasca ta!
Sau la mitingisti!
Psd s-a purtat cu manusi - iata acum si dezbatere - ce mai vreti?
Au fost votati - sa decida fara carcotasi si vidanjori in strada, da sau nu.

Hemo Android Rank user: x5 30.01.2017, 10:43

Nesimtitule ! Cand esti Tu de dreapta cand te scarpin
singur ???Hemo!!
Sau cand te satisfaci!!

Ar fi mai bine ca OUG sa precizeze care infractiuni (infractori) se

gratiaza.

In proiect se precizeaza clar, la "Art. 1 (1) Se gratiază in intregime pedepsele cu inchisoare de pană la 5 ani inclusiv precum și pedepsele cu amendă aplicate de instanta de judecată."

Apoi urmeaza o lista foarte lunga de exceptii, anume 65 de infractiuni care nu se gratiaza.

Oare nu era mai simplu si mai clar sa se spuna care infractiuni (infractori) se gratiaza.

IED ramasa fara raspuns!

S-a comportat ca un elev *** care nu a inteles tema discutiilor.
O sansa ratata ca un alt participant destept sa puna o intrebarea/ solutie constructiva - Iata cum amarastenii incurca tara sa mearga bine.
Pana si aici IED a tinut sa arate ce ete !
Rusine ziare ca nu va intelegeti politica de tobogan !

kalle , ai schimbat nickul ! ai trecut pe rolari !

bravo !
Dragnea si Iliescu sunt la nivelul tau !
bravo rolari !
de fapt - bravo tiri-piri !

La caminul cultural din Belciugatele s-a tinut ...

... o dezbatere publica unde primarul s-a adresat cu "fa" secretarei si fo doua pupeze au chicotit.

- Dezbatere publica marca pzdista: FUS, FDUS, CFSN...

cu Ciuvica si Becali nu exista dezbatere publica !

poate Gadea , Badea , Dragnea , Iliescu , Oprescu si Voiculescu o vor considera dezbatere publica !
ce ? lipsesc Vanghelie , Cernea , bengosul si albacazapada !

 

De ce sa nu participe ?

Aia nu sunt cetateni romani ? Nu platesc taxe si impozite in Romania ? sau credeai ca numai ONG-urile sorosiste au dreptul sa participe. Tu de ce nu te duci la dezbatere, sa-ti spui acolo punctul de vedere ?

ce inseamna dezbatere publica ?

exact cei care au participat la aceste demostratii vor fi reprezentati de falsi "lideri" !
...... siretlicul ca a vazut Gadea cu ochii lui cum Soros impartea cate 100 de euro celor care au manifestat , este pentru tine si george 2 !
mai bine treci pe nickul celalalt !

Ti-ai dat si tu seama ?

Se pare ca nu sunt romani ! Numai oamenii pot fi numiti romani ! Cei enumerati de tine sunt taratoare - slugi care sunt in stare de orice ca sa li se arunce o coaja de paine !

Era posibil - dar au vrut sa satisfaca toate gustu

Si mie Ciuvica si Becalii mi se par cam zgomotosi, chiar daca uneori spun lucruri interesante - imi este insa greu sa-i suport si adesea schim canalul.
Ca si cand apar la irealitatea ied, isaila sau leca

vezi ca

alba ca zapada e ocupata cu flescareala lu'rolari...trage de ea doar doar!!!!

bine tov rolari e si extenuat azi,la cat a muncit ieri.
a zis ca merge la miting ,bine ca pe urma a uitat ce a zis si ne certa ca ne arde de miting si el e la birou la ora aia[duminica] lucreaza , ca ce nu stiu poate matematician .poate analist economic, poate avocat ,poate colectionar ....cine stie ce era rolari ieri.

 

@veni-vidi-ciuciu Rank user: x5 30.01.2017, 11:17

Trezeste-te !!! NU mai pune botul la manipulari...

Securistii l-au rezolvat pe Dragnea, stii ca nici acum nu a primit motivarea sentintei? (au trecut vreo 8 luni de zile) Au avut grija securistii sa nu-i faca motivarea, care-i smecheria? Daca trec 30 de zile de la sentinta si motivarea nu exista, condamnatul nu se poate adresa CEDO...

Asta-i statul de drept pe care il sustineti ?

Cat despre ONG-istii zi ziaristii diviziei SRI, uitati-va la ce se intampla cum la dezbatere, numai mistouri si atacuri la adresa celorlalti, asta a-ti inteles din democratie???

Bleah...

Asta "a-ti" inteles din democratie?

Sa va fie de bine, infractorilor.
Dragnea a fost condamnat de vreo 15 judecatori daca punem la socoteala toate deciziile, cu toate apelurile si si toate contestatiile. Iar acum vii tu sa ne explici ca SRI i-a facut dosar lui Dragnea?
Tot SRI le-a angajat si pe alea doua femei care si-au incasat salariile de la primarie in vreme ce ele lucrau la biroul PSD, fara sa dea macar o data pe la locul de munca din primarie? Si asta , ani de zile nu doar o luna doua!
Chiar nu va e rusine?
Pana la urma tot o sa platiti, intr-un fel sau altul.

ce zici tu , zicea Iliescu in 1990 !

tu esti Iliescule !
ai gasit masina de facut dolari , wiscky , steaguri legionare si casete cu Iron Maiden la PNT ?

bun nebun sau nebun bun?

Ce are rolari cu cine ai tu obsesii?
Eu inteleg ca esti tobosarul pe aici - dar faceti zgomot inutil - ai ceva de zis, scrie citet si responsabil.
Ca la galeti nu trebuie decat lipsa de creier si galeata.

...

...anaviva nu ar fi mai simplu sa excluda din prima pe toti fostii si actualii oameni politici si pe afaceristii care au furat cot la cot cu ei? de aici ar trebui pornite discutiile si cred ca s-ar incheia foarte repede ca sluga de iordache are o misiune clara...

 

amice

cu atat mai mult, daca tu esti cel din poza, iti recomandat la modul serios - ai o problema neuro si e cazul sa te consulti.
O sa renunt sa te provoc - intru pe site sa citesc presa (cu efort de interpretare alta decat instiga) uneori dau si eu cate o smetie - dar nu vreau sa imbolnavesc oamenii poate doar de ciuda!
Sa fii sanatos!

Papagalii

Acesti nemernici(infractori penali) care ne conduc tarisoara noastra ,trebuie sa dispara urgent din ea.Daca nu-i starpim acum ei eclozeaza.Victorieeeee,

 

Mda...

Fostul puscarias Becali (cu doi veri aflati in puscarie) va vorbi despre gratiere si amnistie, patronat de Iordache, sluga obedienta a actualului condamnat penal Dragnea.
Frumos tablou!

 

Andradda

Studiaza pedagogia daca vrei sa intelegi importanta unora cu experiente, chiar negative. Becali e un caz special folositor. Si apoi e cetatean roman deci are dreptul si chiar poate spune ceva interesant!

"Violatorii si criminalii nu vor fi gratiati"

si nici coruptii.
Eu sunt de acord cu legea asta atata timp cat nici un politician sau om de afaceri implicat in fapte de coruptie nu iese de la inchisoare.
Asta e nemultumirea oamenilor si asta incearca hotii sa faca.
Daca ei vor doar sa elibereze puscariile eu sunt de acord - sa faca ca in Italia
Dar absolut fara nici un politician.

 

Ce ne asteptam de la ceste dezbateri ?

Daca cei care se afla la guvernare nu vor sa tina seama de nici un aviz negativ venit de la institutii abilitate, atunci ce ne face sa credem ca se va tine seama de aceste discutii "populare" la "botu' calului" !
Dupa aceste discutii Ciordache se va arunca pe televiziuni sa ne arate cat de democrata e mafia PSD !
Iar ordonantele nu vor suferi nici o modificare !

 

Gil acest Iordache, este reprezentantul politicienilor corupti

El crede ca ne fraireste, spunandu-ne ca nu va gratia violatorii si criminalii, dar nu scoate o vorba despre dezincriminarea unor fapte de coruptie. Jos Mafia pesedista si aldista, si declansarea de noi alegeri parlamentare. Shalom

 

 

Deocamdata

Deocamdata vad ca tu umbli cu "drepturile" violatorilor in gura !

Preacurosule, ti-am mai spus ca faci uniforma...

...aia de ras!
Voi, trollii alde pesedeaua, sunteti speriati ca va pierdeti niste avantaje foarte relative, fara sa va ganditi DELOC la viitorul tarii (care e si al vostru)!
De ani si ani tzara bate pasul pe loc din cauza astora pe care ii lingeti, tinerii (si mai putin tinerii) buni de munca se expatriaza fara gand de intoarcere.
Tinerii astia care demonstreaza azi, daca sunt sfidati si nu reusesc in tentativa lor, vor pleca si ei, deja nu se mai gasesc lucratori calificati in Rromania, licentiatii de valoare s-au dus de mult, UNDE vreti sa duceti Rromania inconstientilor, cine va mai munci pentru pensiile voastre (chiar daca sunt ceva mai mari decat media)?
Sunteti sinucigasi si ucigasi ai Romaniei!

Bai stane imi sare tandara!

Pai voi mitingisti si noi suntem speriatii/disperatii?
Voi tipati toata ziua ca latraii - si noi suntem de vina ca e zgomot?
Nu amice, cel putin eu am inteles ce fauna misuna pe aici si sunt extrem de linisti, oricat de furiosi si tipatori sunteti voi!
Ursu trece ...
Eu v-am spus si cu Cedo, v-am dat si test de inteligenta si bata, eu am zis ca legea isi vede drumul, ca joiana cam des cu coada intre piciore etc. - in fapt iti trebuie inteligenta de copil de 10 ani! Ca sa pricepi! Voi aveti si ani de pensie si in zadar!

E de vina Iordache ca ati trimis ***?

Zicea unu, tanar si frumos dar mintos, ca majoritatea nu era de acord cu Iordache.
Ce gandire de mintos - ei s-au dus acolo sa-si arate muschii (la care nimeni nu se uita) sau sa influenteze legea - cu solutii pertinente. Au si mintosii satisfactia ca si csm ca au dat aviz negativ - plange psd in hohote!
V-ati comporta ca la vot. Asa sperati voi sa conduceti tara?

Politicienii penali

si maphioti sa nu-i gratiati!Va jucati cu focul,penalilor!!Subestimati toleranta romanilor in fata prostiei,hotiei si maphiei politice!!

 

Consfatuire cu condamnatii. Penibilul nu are limite.Greatza profunda

Uitasera santajul, noroc cu Becali!
Sa-l bage si pe asta pe lista.
Sobolanul Iordache Florin e incoltit rau si se apara cu condamnatii.
Trebuie dat la pisica, sa scapam de el si de prietenii lui.
Iar Dragnea, cel mai bogat om din tot judetul Teleorman, multimilionar din salarii la bugetar, om care "renunta" la mizilicul de "pensie de parlamentar", la puscarie!

 

dudutza

si vidanjorii si boschetarii si parnaiasii - fiecare poate si are drept la cuvant - i se taie evident microfonul daca nu respecta conditiile civilizate si cele stabilite de timp si tema.

Dl Ministru Flolricel prin lege pe care o dati ....

Terorizezi si Violezi o Natiune!!
Si nu sunteti inca in Puscarie!!!

Dar politruci se gratiaza???

Mai bine ti-ai da demisia omule,nu mai aburi oameni,abuzul in serviciu este cel mai daunator poporului,oameni s-au mai desteptat,informatia circula numai de la revolutie incoace cat ati nenorocit poporul cu doctrina voastra sovietica care e mai rea decat fantoma sorosista pe care o tot vedeti.

 

te-am dibuit cocoshelule ! esti ala,care,mananca (I)-uri !

..ia de aici....iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....!

:))))))))))))))))))))))

Maxim!

Mai bine " I-uri",...

...decat altceva ;treci si tu pe I-uri,cratime,virgule,...lasa polonicul si ceaunul !
Vorbeam de terci,chiar nu stiu la ce te-ai gandit in prima faza in care ai reactionat !

@preacuriosul

Asa il cheama pe violatorul pe care-ai pus ochii ?
Maxim ?

Preacuristul Rank user: x5 30.01.2017, 12:43

Esti Prea,Preacurist!! maximal!!
Ministru VIOLEAZA drepturile Cetatenilor Romani
In favoare Miticilor de telorman!!
Suntem Terorizati de o persona Iresponsabila!!

ciordache...

daca pui spe lista si politicienii hoti, nu mai este nimeni suparat.
criminalii ,violatorii si politicieni corupti.
ce-i asa greu?
nu te lasa dragnea?
sa vezi ce usor o sa te lase sa intri in puscarie..:)))

 

Violatorii si criminalii nu vor fi gratiati,zice :

Flocel I.
Ies numai politicieni Nostri!!
Rusine Flocele Rusine!!

 

control

Dupa circa 4 ore de dezbateri, Florin Iordache a spus ca va amenda cele doua ordonante si le va prezenta in guvern, fara a da mai multe detalii despre continut sau forma.


Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor