Ziare.com

Protest la Parlament, timp de 7 ore, fata de modificarile la Legile Justitiei. Deputatii USR au fost aplaudati de manifestanti

de Irina Olteanu
Joi, 07 Decembrie 2017, ora 00:05

   

Protest la Parlament, timp de 7 ore, fata de modificarile la Legile Justitiei. Deputatii USR au fost aplaudati de manifestanti
Peste o mie de persoane au protestat, miercuri, in fata Palatului Parlamentului, fata de modificarile aduse Legilor Justitiei.

Oamenii au iesit in strada la ora 17.00, in timp ce plenul Camerei Deputatilor dezbatea si vota, pe articole, legea 303 privind Statutul magistratilor, prima din pachetul privind Legile Justitiei, si au protestat timp de 7 ore.

"Hai in strada! Aparam democratia! In acest moment, legile Justitiei sunt votate in plen. Dezbaterea a fost boicotata si procedurile nu sunt respectate. Suntem in situatia in care o gasca de infractori vor sa treaca pe repede inainte legalizarea furtului. Ne vedem la Parlament!", au spus organizatorii protestului pe pagina de Facebook a evenimentului.

Si in Cluj Napoca oamenii au iesit in strada, la protestul numit "Cluj Mobilizare urgenta: In strada ACUM! Hotii ne sfideaza!"

Au fost proteste si in Constanta, la Iasi, Sibiu, dar si la Zurich.

Urmareste ceea ce s-a intamplat in Camera Deputatilor la votul legii 303 privind Statutul magistratilor


Ziare.com v-a transmis in format LIVE TEXT desfasurarea protestelor. Ramaneti alaturi de noi pentru a urmari parcursul in Parlament al Legilor Justitiei

00:02 - Protestatarii stransi in fata Palatului Parlamentului incep sa plece. De amintit este faptul ca ei au iesit in strada de la ora 17.00. Cu toate ca vremea a fost foarte rece, ei au manifestat timp de aproape 7 ore, pentru a apara Legile Justitiei.

23:51 - Parlamentarii USR pleaca din mijlocul manifestantilor, in timp ce acestia scandeaza numele partidului.

23:39 - Deputatul USR Cristian Ghinea se adreseaza protestatarilor, la portavoce, si ii indeamna sa iasa in strada si zilele urmatoare pentru a stopa abuzurile la adresa justitiei.



23:44 - "Va multumim, conteaza foarte mult sa veniti aici, macar am reusit sa nu avem votul final. Este performanta tuturor ca nu s-a ajuns la vot. Este trist ca se intampla in aceste zile, in care regele a murit. Mesajul a fost de decenta, dar domnul Dragnea daduse ordin sa se profite de aceste momente, sperand ca societatea nu va reactiona", le-a spus liderul USR, Dan Barna, protestatrilor.

23:30 - Deputatul USR Claudiu Nasui scandeaza impreuna cu protestatarii "Uniti, salvam toata Romania". Oamenii ii multumesc si il aplauda.

23:14 - Deputatii USR au iesit din Parlament si au mers in mijlocul protestatarilor sa ii salute. Manifestantii i-au intampinat scandand "Multumim!".



23:03 - In ciuda orei tarzii, protestele continua in fata Palatului Parlamentului. S-a terminat sedinta in care au fost votate amendamentele la legea 303 privind Statutul magistratilor, prima din pachetul privind Legile Justitiei. Parlamentarii au inceput sa plece, iar oamenii ii huiduie.



22:51 - Oamenii au iesit in strada si la Sibiu, pentru a protesta fata de modificarile aduse Legilor Justitiei.



22:34 - O persoana care participa la protestul din apropierea Palatului Parlamentului a fost condusa la sectie si risca o amenda de 500 de lei intrucat a ramas pe trecerea de pietoni pentru a determina masinile sa se opreasca dupa ce jandarmeria eliberase traficul, a declarat, pentru Agerpres, purtatorul de cuvant al jandarmeriei, Georgian Enache.

22:19 - Sunt proteste si la Iasi, in Piata Unirii.



21:50 - Purtatorul de cuvant al Jandarmeriei, Georgian Enache, spune ca nu au fost incidente, ci doar neintelegeri in momentul in care manifestantii au vrut sa blocheze traficul rutier. El a spus ca jandarmeria nu va tolera nici manifestatiile violente, nici blocarea circulatiei.

"Nu vom tolera manifestatiile violente, nu suntem de acord cu blocarea traficului si nu este permisa perturbarea activitatii institutiilor publice. In rest, cei care vin vor beneficia de protectia noastra", a afirmat Enache, citat de News.ro. Intrebat despre numarul jandarmilor mobilizati la protest, el a evitat sa pronunte o cifra, spunand ca sunt "echipaje suficiente astfel incat sa poata gestiona orice situatie".

21:35 - Au existat si incidente, transmite News.ro. Protestatarii i-au impins la un moment dat pe jandarmi, au rupt cordonul si au blocat bulevardul Natiunilor Unite. Jandarmii s-au regrupat si i-au impins pe manifestanti in alveola din Piata Constitutiei, fiind deblocat traficul. Numarul fortelor de ordine mobilizate este impresionant.

21:29 - La Cluj se scandeaza "Nu vrem sa fim condusi de hoti!" sau "Jos Dragnea, jos! Esti un ticalos!".

21:20 - Si la Zurich romanii au iesit in strada afirmand ca sunt "oripilati si ingroziti" de ceea ce se intampla azi in Parlament.



20:50 - Sunt proteste si la Constanta. Oamenii au pancarde pe care se poate citi: "Daca nu veniti si voi, nu o sa le PSD de noi", "Vrem justitie, nu coruptie!" sau "Dragnea, esti un infractor".



20:46 - La Cluj, protestatarii au pornit in mars prin oras, transmite Realitatea TV.

20:42 - Oamenii continua sa vina in fata Palatului Parlamentului si scandeaza, printre altele, "Iesiti din casa, daca va pasa!".



20:27 - Un Jaguar cu numar de Brasov a incercat sa paraseasca curtea parlamentului si a fost blocat de protestari, indepartati apoi de jandarmi, scrie jurnalista Bianca Oanea pe Facebook.



20:19 - In fata Palatului Parlamentului s-au strans aproximativ 1.000 de persoane care protesteaza.



19:43 - "Uniti Salvam toata Romania", scandeaza protestatarii din Cluj.





19:20 - Jandarmii au instalat garduri care sa-i impiedice pe manifestanti sa treaca strada pe troturarul dinspre Parlament, informeaza Mediafax.

19:17 - "PSD, ciuma rosie", continua sa strige protestatarii.



19:05 - Manifestantii adunati in Parcul Izvor, in fata Parlamentului, huiduie, sufla in vuvuzele si striga lozinci impotriva Guvernului: "Hotii", "Justitie, nu coruptie" si "Dragnea la puscarie", informeaza News.ro.

18:40 - "In fata Parlamentului s-au strans deja cateva sute de oameni care fac foarte mult bine democratiei. Va asteptam. Noi o stam aici pana aproape de miezul noptii", scrie pe Facebook deputatul USR Tudor Pop.



Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Citeste mai multe despre protest Legi Justitie
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 16467 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
48 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

LIVE-parlamentul isi urmeaza cursul politic discriminator indiferent

de moment, de interesul national sau de proteste: atata stiu, atata fac; ei vor sa fure sau sa beneficieze discretionar de lege chiar daca societatea a inceput sa constientizeze si sa protesteze.
Nu vrem sa fim o natie de hoti! da ei tocmai asta vor, caci au ajuns, cum necum, la butoane.
Indiferent de traducerea explicitata, caci alde pesedeu are multi sustinatori ferventi, inconstienti si dedicati, mesajul e clar: sunteti natia care ne-a ales conducatori, ciocu mic si joc de glezne.
La romani mai merge mesajul asta subliminal si injositor, deh - traditia, dar restul lumii civilizate nu mai stie sa reactioneze: or fi ei hoti infometati si ...sti, dar chiar asa! Mai toti recurgem la artificiul banal al rotunjirii, al acumularii involuntare, dar sa proclami de la inaltimea conducerii "cinstit asumate" ca altfel nu se poate e inexplicabil.. doar n-au trait in RO ca sa manance salam cu soia, simplu.
Tot inainte parlament infometat pana ti s-o apleca..

 

proteste la Iasi? 10 #rezistenti la Unirea... pe numaratelea...

hihihi...

 

Oamenii strazii

Am vazut un "oamenii", pensionar la 45 de ani, cu probleme psihiatrice, cu nlegitimatie de intrare in Parlame3nt, pistol si care a lovit un batran cu pumnul.
Halal "oamenii", care l-au scos din mainile jandarmilor.

 
 

Si restul lumii a vazut

un parlamentar psd care ameninta cetatenii ca pune mitraliera pe ei
asata n-are doar legitimatie de intrare in parlament si clar are probleme psihiatrice mai mari

"Treceti batalioane romane carpatii"

ROMANIA TREZESTE-TE!!!

"Fratii vostri care au murit in '89
Au murit ca sa va fie bine tot voua
(Da' spune-ne acum unde-i binele promis?)
Zici ca toti romanii fac parte din Matrix
Se vede ca dormim cu totii si visam sperante
In vreme ce altii ne iau banii si ne dau chitante
Daca toate astea le vad eu le vedeti si voi
Deci ce mai asteptati acum, viata de apoi?"

Morometii - Romania, Trezeste-te

Mare-i grădina!

Dacă și televiziunile "de casă" spun că sunt 400-500 de protestatari, voi de unde scoateți 1000?!?

Pai poate noi ii numaram si pe aia

care voteaza PSD-ul, dupa ce li s-a consumat si coliva, si parastasul de 40 de zile. Asa iasa peste 1000, nu-i asa bengosule? Hai, ca voi stiti cam cum se cizeleaz cifrele, ca voi ati inventat asta.

@alfabeta

Asa e, asa e! Si noroc ca avem pork de sarbatori ca l-am vazut pe Nicolae Serban vorbind elegant, ca un lord, in Parlamentul Romaniei cu o DOAMNA! Incredibil unde stau infractorii de drept comun, in parlament in loc de cea mai nasoala parnaie!

Bai acesta,

porkul de sarbatori l-a taiat dragnea si l-au mancat Kovessi si Coldea.Ce dreaqu nici la ata nu va duce mintea ca va manipuleaza cat vor sa-si vada securistii de facerile proprii.

care doamna?

Nu s-a vazut nici o doamna...
Doar o individa dispusa sa faca orice sa franeze progresul Romaniei.

 

NU dictaturii penalilor!

...

 

"Treceti batalioane romane carpatii"

ROMANIA TREZESTE-TE!!!

"Fratii vostri care au murit in '89
Au murit ca sa va fie bine tot voua
(Da' spune-ne acum unde-i binele promis?)
Zici ca toti romanii fac parte din Matrix
Se vede ca dormim cu totii si visam sperante
In vreme ce altii ne iau banii si ne dau chitante
Daca toate astea le vad eu le vedeti si voi
Deci ce mai asteptati acum, viata de apoi?"

Morometii - Romania, trezeste-te

Unde sa-i treaca, mai nefericitule?

N-ai auzit ce blocaj e pe valea prahovei?
Si care "batalioane" bre eruditule, nu stii ca batalioanele sunt in Spania?

Cinste USR!!!

Incep sa ma bucur ca v-am votat, tot asa si va mai votez o data!!!

Suspiciunile si nervozitatea crescanda

sunt generate de graba absolut suspecta si nejustificata cu care Puterea - in timp ce ofera spectacole grotesti de deplangere a decesului Majestatii Sale Regelui Mihai si in timp ce romanii isi plang cu adevarat Regele pe care l-au fugarit o viata comunistii - isi trece pe repede inainte, absolut inflexibila, legile in Parlament.

Cine altul era cel mai potrivit pentru a-si plati cu cea mai mare determinare politele fata de romanii care l-au impiedicat in iarna sa se manifeste ca un autentic cerber la portile falsei democratii pe care o impune Puterea instalata de un an, decat grabitul si intru toate etern supusul maestru al manariilor de zi si de noapte Florin Iordache?

Romanii nu sunt toti asemenea celor din Vax populi, care nu au habar pe ce planeta si in ce secol si an traiesc. Tinerii de azi au invatat de la strabunici, bunici si parinti cat de malefic se poate eterniza la putere un regim care cu un ochi zambeste si cu celalalt vegheaza ca binele poporului sa se plieze pe binele sau personal. Cu orice pret.

Paralel.

Dranea vede si simte existenta "satului paralel".Lui nu-i place asa ceva,lui ii plac aia ca Floricel,care stau in unghi de 90* in fata lui Dragnea.
Floricel se grabeste sa schimbe,ca vin niste termene pe la instante.

Orice persoana normala se intreaba "De ce atata isterie pe

..legile procurorilor si judecatorilor? De ce nu si pe legile mecanicilor de locomotiva! Au si ei legi care se modifica uneori!"

Singurul raspuns e ca astia 2-300 sunt SANTAJABILI, trimisi in strada de cei care ii controleaza! Cum au fost trimisi in strada si la alegerea Sasului!
Oricum sunteti din ce in ce mai putini, Coldea si Kovesi nu mai au putere!

Orice persoana normala se intreaba

de ce atata GRABA, de ce atata DISPERARE de a vota niste legi, fara a tine seama de restul parlamentarilor, de societatea civila, de specialisti, de partenerii externi, de Comisia de le Venetia.

Se vede treaba ca "normalitatea" pentru cei care s-au prins bine de putere si nu vor sa-i dea drumul cu niciun pret se diferentiaza fundamental de normalitatea celor care depun eforturi disperate de a-i face sa inteleaga ca Romania nu este numai a primilor. Ca vor pentru copiii lor altceva decat lungul drum al exilului din patria muma acaparata de corupti.

Orice persoana cinstita se intreaba de in graba,

de ce nu se discuta amendamentele propuse de opozitie, de ce se incearca deformarea legilor ca sa fie protejati politicienii penali ?
Ce bati campii cu astfel de comparatii intre legi ? Acestea sunt legi importante intr-o democratie adevarata nu ca in cea pregatita de coalitia mafiota alde-psd ...

darnic00 Rank user: x5 06.12.2017, 19:41

hai sa-ti explic babeste, e foarte simplu:
cand in loc de 5 lei/litru de benzina dai 6, tot un litru cumperi... nici valoarea si nici valoarea lui de intrebuintare n-a crescut, cu 10l faci 100Km indiferent ca dai 50 sau 60 de lei... a scazut valoarea leului, nu a benzinei... ca pentru aceeasi cantitate de benzina dai mai multi lei dragutule...
la fel cu orice moneda: acum 30 de ani cumparai o uncie de aur cu 15$, acuma o cumperi cu 35€... nu a crescut valoarea aurului, tot kilu ala de aur il ai dar dai de trei ori mai mult pentru ca a scazut valoarea $ la 1/3 din cea avuta acum 30 de ani... hai pa, pune-ti greerul pe bigudiuri si gandeste

prezentati domnilor poze luate de sus, cu drone, ca nu costa o avere

si nu mai mintiti publicul cu sute de protestatari, ca nici 50 nu sunt... ii luati la firul ierbii, sa se acopere, sa para multi...

 

Neprietene

Mai multi decat decedatii-votanti ai lui Dragnea nu suntem. Eu stiu ca la voi conteaza cantitatea, nu calitatea, dovada ca avem un Parlament pastorit de PSD numeric mai mare decat cel al SUA sau al Chinei. La o populatie de nici 20 de milioane.
Neprietene 4 plus nimic, mi-ai explicat azi cum intelegi dumneata ca daca cade puterea de cumparare asa este normal, nu ar fi de vina nici PSD, nici extraterestrii. Tu, ai inteles la Scoala Politica Bolsevica, ca este normal sa devii tot mai sarac, ca asta inseamna practic scaderea puterii de cumparare. Neprietene, te inseli amarnic. Atata timp cat PSD se lauda cu o crestere economica record, si nivelul de trai, adica puterea de cumparare, trebuie sa urmeze fidel Economia. Care creste. Deci puterea de cumparare trebuie sa creasca, neprietene. Simplu.

Lozinci! Doar lozinci!

Va hraniti prea mult cu lozinci si nu va mai duce mintea!

darnicule

Esti de departe cel mai penibil postac si e clar ca aceste postari reprezinta singura ta sursa de venit.Munca e grea,nu i asa ?,e mai usor sa postezi aberatii !
Tu cred ca esti un personaj de vreo 45 de ani,care toata viata a fugit de munca.Ai urcat de fiecare data in trenul care iti aducea foloase.Pina prin 89 erai secretar de utc,apoi ai devenit revolutionar.Chiar daca ai stat sub pat la revolutie (desi in oraselul tau nu era revolutie si nici focuri de arma),totusi te-ai descurcat si ai indemnizatie de "revolutionar",nu i asa ?
Tu scrii la comanda,sunt perioade cand nu scrii deloc,esti folosit de magraonii care iti arunca din cind in cind cate un oscior.E destul de greu unuia ca tine ,sa se priveasca dimineata in oglinda !Nici macar n ai incercat sa citesti legile justitiei,macar asa din curiozitate.Ca tine sunt multi,habar n au ce cauta in piata dar banii n au miros.Un monarhist ca tine n ar trebui sa fie in doliu?poate iti da si duduia Margareta ceva maruntis,ca asa e traditia la astfel de evenimente...

Darnic, hai sa te invat ceva ca vad ca patinezi pe

..minciuna! Ti-a ramas fixata o prostie si mergi cu ea inainte, fara sa-ti pui intrebari!
Orice lista electorala are in momentul votului si persoane decedate pe ea! Nu din cauza lui Dragnea! Orice lista de vot, in ORICE TARA! Asta se intampla pentru ca Lista se face cu, poate, 3 luni inainte iar in astea 3 luni oamenii mai mor, se intampla! Si pe listele de vot ale Basescului erau decedati, dar tie nu ti-a spus nimeni!

Priceput? Era greu sa-ti dai seama?

"Treceti batalioane carpati"

"Mai draga domnule", la revolutie nu erau drone si totusi poporul Roman a invins.

Proabil nu te nascuse mama ta

pe timpurile alea.Revolutia a fost facuta de rusi si impuscatii erau ca si anarhistii de astazi.Adica au fost adusi cu forta sa fie masa de manevra si carne de tun.Poate cand o sa te maturizezi o sa intrebi pe Crudutza Kovesi si pe Lazarica de ce inca nu e solutionat Dosarul Revolutiei.

What evă..

La revolutie poporul roman a fost invins. A fost lasat sa creada ca a invins. Iliescu a preluat puterea,sustinut din umbra de mogulii de azi care si-au creat imperii financiare ,au furat legal desigur,fara ca cineva sa le poata cere socoteala. Sistemul a functionat perfect atingand apogeul pe vremea lui Nastase. Mogulii nu aveau grija apartenentei unui partid sau altul...FSN, PSDR,PSD avea grija sa aibe desagii plini.
In cei 10 ani in care Basescu a fost presedinte a aparut invidia intre baietii destepti,contractele cu statul se dadeau preferential,sistemul de valori creat de PSD nu mai dadea roade,monopolul pe furat nu il mai detinea doar PSD.

Ce se intampla acum,coroborat si cu victoria lejera a PSD la ultimele alegeri ,este doar o incercare in forta de revenire la sistemul creat de Nastase in care mecanismul de furt din banul public functiona perfect,in care prostimea se uita la Dallas,iar baietii furau nestingheriti.
Din fericire apartenenta Romaniei la structurile occidentale a facut ca planul PSD sa fie doar o fata morgana,incercarile disperate ale lacheilor lui Dragnea nefacand altceva decat sa-i umple de ridicol.

 

"Cu totii eram regimente romane: Moldova, Muntenia, Ardeal"

Pacat de tine ca vorbesti...am particpat la revolutie in Brasov si am fost ranit in piciorol drept in fata la Modarom (pentru cunoscatori). Pacat Romania!!!

 

Au devenit romanii mai reactivi atunci cand parlamentul derapeaza ?

Posibil. Cer este ca tot acest pachet de legi, daca va fi votat de catre parlament, va trimite Romania ca capatul cozii pretendentilor la spatiul Schengen. Mai mult, Romania va deveni o tara instabila, din toate punctele de vedere, ceea ce va demola tot ce au putit face presedintele Iohannis si premierul Ciolos, in anul sau de guvernare.

Remarcati ca orice este bun pentru a va distrage atentia de la ceea ce face coalitia rosie din Romania: mitocanii in parlament, deces regal, "regina" Romaniei, bietul printz Nae, ... ASTIA sunt inepuizabili. Pana la disparitia lor completa, Romania va fi o tara instabila si infrecventabila. Asta va aduce Craciunul, din pacate !

Va apare scanteia care sa va mobilizeze si sa va deschida ochii ?
Nu stiu.

 

zi zau

in 89 am iesit benevol ,nu ca acum dusi , manipulati ,stransi ca oile de altii ! chiar crezi ca romanul e prost ? nu isi dau seama ? una e sa vezi romania si pe romani din "hlevetia " alta e sa traiesti in ea ... pai ce sa va fac eu frate daca astia din USR si -au facut partid de familie ,al celor cu pletite rosii cu dungi albastre ! cine e de vina au adunat toate stifturile in el... sau manifestanti ca Sandy pensionarul... partidul poporului ,taranistilor se duce draqu si asta daca nu s-ad dus deja... cati lectori ,profesori universitari ,academicieni are partidul asta ca sa aibe credibilitate ? nada ,nimic ,nici unul...

"...And Justice For All"

"Justice is lost
Justice is raped
Justice is gone
Pulling your strings
Justice is done
Seeking no truth
Winning is all
Find it so grim
So true
So real"

22 Decembrie, ce zile...ce amintiri...ce vise...inca nu e tarziu...prea tarziu...

In '89

ati iesit benevol abia in '90, cand v-ati asezat la coada sa va dea tovarasul Ivan Iliescu Diplome de Revolutionari. Alea cu care primeati tot gratis terenuri pe care nu le-ati avut niciodata, neam de neam, spatii comerciale, la fel, si nu ati platit taxe si impozite ca romanii corecti. Adica ati furat, intr-un fel, inca de atunci. Acum, veniti tot voi, sa spuneti ca cei care ies acum in strada sunt adusi cu forta. Cu forta imprejurarii, ca imprejurarea ne scoate in strada sa incercam macar sa scapam, atat cat se poate de Mafia Comunista, sau, prescurtat, Ciuma Rosie. Diferente intre noi si voi sunt evidente, dar cea mai mare ar fi ca noua nu ne este rusine de ce facem noi, ci ne este rusine de ce faceti voi.

Sunt mai buni penalii vostri din alde-psd, nu ?

Rusine nu mai aveti deloc, fiindca se strange latul chiar daca mai amanati momentul ...

nici eu nu stiu mosule dar ma bucura reactivitatea romanilor

Spre deosebire de tine eu traiesc in RO de cand m-am nascut, si nu sunt foarte bucuros pentru asta, dar csf, ncsf: fiecare cu destinul sau; m-am intristat inca de cand am priceput ca minciuna, chiar autoimuna, functioneaza fara repros.. deh traditia.
Ulterior am saltat in optimism deoarece se prefigurau alte vremuri cu alte reguli: tzeapa nationala, traditia invinge oricand in absenta ilustra a alternativei viabile. Am cazut iarasi justificat insa: in tara asta daca nu furi, minti, inseli, nu contezi. Tot traditia, sa stii.
Chiar daca initial am reactionat exact cum faci tu acum: fura toti domne, descurcareala e litera de lege, ncsf, tot inainte ca racul.
Dar am inaintat in cultura hotiei cinstite si m-am mai linistit: fura toti ptr ca nu stiu altceva, iar acel altceva tocmai a inceput sa rodeasca in negarea unanima a realitatii care este, adica nu mai vrem sa fim hoti.
Din pacate protestul inca nu este omogen, decis si hotarat, dar a inceput, totusi, vocal si justificat; mai e oaresce speranta.
V-am lasat saraci si ..sti, v-am regasit si mai si se adevereste, ca adevar incontestabil aproape parcurs, impreuna cu flacara prezenta a luminitei care nu mai vine de la lampas.. surpriza: iata ca se contureaza si alternativa civilizata dorita.
Mai ramane sa fie sustinuta permanent, caci democratia nu e statica, ca si firea omului evolueaza chiar daca se acopera de compromisuri primitive: dar esentialul a fost constientizat, adica se poate si altfel.

Inteleg perfect ceea ce scrieti, domnule padrone.

Dar, in ciuda tonului reticent pe care l-am folosit, am toata speranta ca romanii merita ceva mai bun decat pagubosii de acum. Am invatat ca nu conteaza care este culoarea politica, ci care este implicarea civica directa a unui personaj sau partid. Politica nu este "vorbe" ci "fapte".

Romania incepe sa se structureze si sa aiba exigenta civilizatiei occidentale. Speram ca aceasta sa nu dureze 30 de ani, ci numai 10 ani. M-am inselat, poate ca vor fi necesari 40 de ani de la anul zero, 1989. Oricum, nu cred ca romanii vor mai recula. Ei vor avansa, fara nici o indoiala.

Borgica

INTR-un moment de sinceritate borgia spunea ca ar scrie orice pt aia care ar plăti-o mai bine decat psd, dar nu găsește pe nimeni care sa aibă nevoie de textele ei , șchioape și rizibile. Așa ca scrie in continuare. Am văzut o emisiune la a3 in care badea &co făceau misto de Dragnea, emisiune intr-adevăr penibila și ma gandesc ca a3 e plătită acum sa facă contrariul ca pot sa aibă mai mult succes.

"Cu totii eram regimente romane: Moldova, Muntenia, Ardeal"

P.S. Nu am certificat de revolutionar si nici politician nu sunt, in schimb sunt mandru ca urasc comunistii...

 

Esti mandru ca urasti?

Asta este foarte usor. Ar trebui sa fii mandru de ceva care se realizeaza greu.
PS: inteleg ce vrei sa spui si sunt de acord cu tine. Ai privirea inteligenta insa nu stii sa te exprimi. Esti inginer?

"...And Justice For All"

"Justice is lost
Justice is raped
Justice is gone
Pulling your strings
Justice is done
Seeking no truth
Winning is all
Find it so grim
So true
So real"

22 Decembrie, ce zile...ce amintiri...ce vise...inca nu e tarziu...prea tarziu...

P.S. Nu sunt inginer :( ...am terminat o scoala profesional...

Sa iasa acum in strada, ca la alegeri nu au iesit.

Mai bine sa fi fost ca toti cei care au votat in 2016 sa aiba degetul insemnt (mazgalit) cu tus. Un tatuaj era si mai bun. Apoi, doar aia cu degetul insemnat sa aiba voie sa iasa in strada sa protesteze in 2017.
Cam tarzior protestul impotrica parlamentului ales.
PS: tot nu sunt de acord cu legea asta (pentru ca nici macar nu stiu ce prevede). Vreau ca magistratii sa fie trasi la raspundere, vreau ca in cazul judecatorilor dovediti corupti sa li se revizuiasca toate procesele din urma, nu vreau ca parlamentarii sa fie imuni, nu vreau ca oamenii sa fie pedepsiti doar bazat pe acuzatii (multe dovedite nefondate), ci pe verdicte, nu vreau sa fie prag de coruptie (esti corupt sau nu esti corupt, nu poti fii corupt 4%, precum plagiatoarea 4% muma-padurii, adica din codru...codru), etc.
Dar papagalii care rezista ar fi putut sa reziste tentatiei de a sta acasa si de a vota in 2016.

 

gravida 4%... in rest e virgina...

jandarmeria nu va tolera nici manifestatiile violente, nici blocarea circulatiei...

Opozitia n-a pierdut pentru ca au stat acasa! Asta si-o canta

..ei, ca sa nu spuna ca au fost batuti mar la urne! Cum pot spune ei ca PSD-ALDE au fost alesi doar de o minoritate cand SI ACUM ALDE-PSD au impreuna 60%? Daca maine se voteaza iar, tot psd-alde castiga, indiferent cati voteaza!

Care 60%? Astea-s minciunile lui pieleanu agent de

influenta psd-ist ! Este suficient (ca si la voi postacii psd-isti !) sa vezi o singura data ce spune sau ce scrie ca sa te lamuresti complet de "hramul" pe care il poarta ... Jalnici sunteti asa de incorecti, needucati si probabil si penali !

6% psd alde

Asta e procentajul care il au aia din Kiseleff și-l țin secret. De aia nu fac nici un miting, căci ce te-ai face ca n-ai clienți nici măcar pt un autobuz. Floricica dansatoarea a fost făcută posta de spanul Codrin +porcul Nicolae și acum cere mai mult ca sa iasa la miting. Nicolicea studiază reinființare pcr și aduna membrii. Dragnea i-a zis ca ii ia toți oamenii din psd.postacii simt sfarșitul aproape și au devenit mai buruienii și mai agresivi.



Vezi comentarii inadecvate
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor