Marko Bela: Guvernul nu o sa cada, UDMR e pregatita sa guverneze

   

Marko Bela: Guvernul nu o sa cada, UDMR e pregatita sa guverneze
Guvernul Boc nu o sa cada in urma motiunii de cenzura depusa de PNL si UDMR, insa Uniunea este pregatita sa guverneze, a declarat, sambata, liderul UDMR, Marko Bela.

"Daca ar avea loc infiintarea unui nou guvern, noi am prefera sa fie dupa alegerile prezidentiale. UDMR trebuie sa aiba in vedere greutatea pe care o va avea si cu ce partener va guverna. UDMR nu doreste sa guverneze pentru portofolii, ci pentru principii, care se traduc in masuri guvernamentale", a mai spus Marko Bela.

Senatorul a mai precizat ca "nu ar fi de dorit" un nou guvern inainte de alegerile prezidentiale, desi actuala coalitie de guvernamant "demult nu mai este o coalitie".

Politicianul a facut apoi scurte referiri si la campania electorala si a cerut sprijin pentru Kelemen Hunor. El a afirmat ca este foarte importanta perioada dintre cele doua tururi de scrutin. "UDMR va influenta in ce directie buna sau mai putin buna va merge tara", a conchis liderul Uniunii.

UDMR a desemnat sefii campaniei prezidentiale a presedintelui executiv al Uniunii, Kelemen Hunor. Consiliul Permanent al Uniunii a hotarat ca sef de campanie sa fie Kovacs Peter, iar loctiitorul sefului de campanie va fi Porcsalmi Balint.

La Targu Mures a avut loc, sambata, sedinta ordinara a Consiliului Reprezentantilor Unionali (CRU).

Presedintele executiv al UDMR, Kelemen Hunor, a fost ales, in cadrul Consiliului Reprezentantilor Unionali (CRU), intrunit, in 27 iunie, la Targu Mures, drept candidat al formatiunii pentru alegerile prezidentiale.

Kelemen Hunor: Este un circ politic permanent

Candidatul UDMR la presedintia Romaniei, Kelemen Hunor, a sustinut ca, in acest moment, tara este condusa de doua guverne, unul PDL si altul PSD, care trag in directii opuse, transmite corespondentul NewsIn.

"Avem o tara, avem doua guverne. Cum vom proceda domnule prim ministru? In acest moment tara este condusa de doua guverne diferite: intr-o directie de PD-L si in alta de PSD. Ei nu se inteleg si din aceasta neintelegere de opt-noua luni cetateanul nu vede altceva decat un circ politic permanent si are impresia ca este lasat singur. Nimeni nu se mai ocupa de problemele cetatenilor, oamenii se simt tradati", a spus Kelemen Hunor, de la tribuna Consiliului Reprezentantilor Unionali, care a avut loc la Targu Mures.

El a criticat apoi masurile luate de Guvernul Boc, afirmand ca premierul a "decuplat tara de Guvern" si ca se indreapta spre prapastie.

"Cand premierul spune ca apasa pe acceleratie, confunda pedalele, apasa pe ambreiaj. A decuplat tara de guvern si, fara motor, cu o viteza mare ne indreptam catre prapastie. Nu stiu daca vom cadea in prapastie sau vom reusi sa ne oprim pe marginea ei.

Eu cred ca Romania are nevoie de un nou Guvern si un nou program politic fiindca in acest ritm, in doua-trei luni, amintirea perioadei coalitiei PNL-UDMR, a guvernului Tariceanu va fi o amintire frumoasa. Oamenii fac comparatii cum traiesc acum si cum au trait. In plus, acum nu mai exista sperante, nu mai exista nimic, doar lipsa sigurantei zilei de maine", a afirmat Kelemen Hunor.

Politicianul a mai declarat corespondentului NewsIn ca si daca se va face o campanie a dosarelor lui nu-i este teama. "Nu am cu ce sa fiu santajat, am zis de la bun inceput ca eu am un mare avantaj fata de ceilalti: nu sunt santajabil nici cu trecutul meu, nici cu prezentul meu. Stau linistit, dar sper ca nu va trebui sa fie o campanie pe dosare si santaje.

Vorbim despre functia suprema in statul roman si ar trebui sa vorbim nu despre ce facem in urmatorii cinci ani, ci in 10-15 ani in aceasta tara, cum sa o modernizam", a afirmat aspirantul la functia suprema in stat. El a adaugat ca, daca va fi o lupta de dosare, "iarasi vom rata examenul, care este important si pentru Romania si pentru clasa politica".

Pozitia de minoritar nu este un handicap

Kelemen considera ca pozitia de minoritar nu este un handicap. "Sunt un om tanar, deschis, pregatit, cu o experienta politica si asta este mai important decat faptul ca sunt maghiar in Romania. Acest lucru nu ar trebui sa conteze", a spus politicianul. El a mai precizat ca va avea mesaje diferite pentru toate zonele tarii, dar nu vor fi mesaje duplicitare.

Consiliul Reprezentantilor Unionali a stabilit si coordonatorii campaniei electorale: Kovacs Peter, care se va ocupa de campanie in ansamblu si Porcsalmi Balint, care se va ocupa exclusiv de candidat.gu Mures are loc, sambata, la Palatul Culturii, sedinta ordinara a Consiliului Reprezentantilor Unionali (CRU). Ordinea de zi propusa este: informare politica prezentata de presedintele UDMR; raportul semestrial al Prezidiului Executiv al Uniunii, precum si chestiuni organizatorice.
Sambata, 19 Septembrie 2009, ora 14:08
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 897 ori

Vezi toate cele 30 comentarii
 
 
Gyuri

spune:

19.09.2009, 15:11

Genial, domnule Bela!

Belutzi Bacsy, ceva parca nu prea se leaga in afirmatiile Domniei Tale. Deci Guvernul nu va pica, dar UDMR aste pregatit pentru guvernare. Probabil v-ati gandit sa guvernati la Budapesta, nu-i asa?
Ideea ar fi geniala. Am mai scapa si noi, romanii, de tradatori si ar avea de castigat si Ungaria, pentru ca la nivelul la care au coborat ei, ar fi o onoare pentru unguri sa fie condusi de cetateni romani. Deci, la treaba!

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
31 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
32 voturi

 

ruginitu

    raspunde:

19.09.2009, 15:44

Bai Gyuri Vaxy !

Cei mai mari TRADATORI din Romania sunt fostii Comunisti ROMANI si Copiii lor care au Ghiarele pe Romania TOATA din nou !
Si mai cred,ca dupa Marile Crime facute de cei de mai sus de origina ROMANA, Hunor ar face mai BUNA treaba pentru ROMANI decit Viermii Rosii Comunisti ROMANI cu Ghiare Foarte Ascutite Umili Executori ai Ordinelor Moscovei !!!
Mai bine-i trimiti la "Budà" pe Iliescu, geoana, Nastase,Roman,Mitrea,Hrebe,Base,Orban,Ursu,Oprescu,SRS,Hrebe,Corlatan,Diaconescu Diafanu' si pe Copiii lor acesti Nepoti de Criminali Comunisti care se apropie de volanul Romaniei cu 140 km/h ca(sic) Covei, Nastase jr.,Geoana jr..
Dupa AIA sa propui sa-i trimitem pe unguri la Budapesta !

Pro / Contra
4,1
De acord
18 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
27 voturi

antibiotic

    raspunde:

19.09.2009, 16:10

Ruginitule........

Nu uita ca UDMR face parte din acelasi sistem (de tradatori).Fac parte din lista care ai facuto,nu sunt nici primi nic ultimi.
Sunt ca lipitorile,se lipesc unde se simte miros de singe.

Pro / Contra
3,8
De acord
24 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
25 voturi

OD

    raspunde:

19.09.2009, 16:23

UDMR este constienta de importanta sa......

......ca balama in formarea unui guvern.Au politica de bine pentru populatie in teritoriu si mai putin pentru partid,tocmai opusul PSD care vrea functi.Acest contrast de optiuni i-i fac credibili si populatia maghiara i-i sustine si este disciplinata.Stiu sa-si negocieze interesele,asta o spune clar Marko Bela. Parca-i invidiez de ce optiuni au.

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
14 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
19 voturi

Gyuri

    raspunde:

19.09.2009, 16:44

Pentru ruginitu

Faptul ca si romanii au tradatori nu inseamna ca ungurii nu ar fi tradatori. Cine are obiectiuni privind caracterul unitar, national si indivizibil al Statului roman, poate fi asimilat fara probleme in categoria tradatorilor. Nu ai inteles bine, eu nu trimit ungurii in Ungaria, sugerez celor ce cred ca li se cuvine mai mult sa incerce si in alta parte. Poate acolo vor obtine ceea ce cred ei ca merita. Altfel, respect dreptul tau de a sustine si vota UDMR, desi asta n-o sa-ti ajute la nimic.

Pro / Contra
3
Si da, si nu
13 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
14 voturi

antibiotic

    raspunde:

19.09.2009, 17:38

Pentru OD:

Vorbesti aiurea.......
UDMR nu a avut niciodata functiunea de "balama",aceasta metafora ar duce la faptul ca politica UDMR sa fie constructiva in parlamentul Romaniei,ceace, eu nu am vazuto niciodata,daca tu cunosti momente cand UDMR a functionat ca o balama,te rog frumos sa le enunti.
Nu stiu unde vezi tu politica de bine,cind oameni sint purtati la o invrajbire,la ura,la indemnuri politice de dezbinare.Tocmai aici este problema:contrastul politic inplementat de UDMR duce la frica minoritatilor maghiare,la unirea lor prin frica ,si nu numai atat.
Cand zici tu ,ca stiu sa-si negocieze interesele,ai dreptate,stiu sa o faca,pentru ca sunt interesele lor personale,nu ale oamenilor .
S-a vazit bataia pe ciolan cu deconcentratele,unde vroiau sa ocupe posturi chiar daca nu aveau suport politic.Oamenii au inceput sa inteleaga viclenia lor,tocmai din aceasta cauza,UDMR mizeaza pe o politica murdara de prostire a populatiei,de dezbinare.

Pro / Contra
4,4
De acord
10 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
11 voturi

OD

    raspunde:

19.09.2009, 20:59

Antibiotic !

Te-au invins virusi cu care esti contaminat de PSD.Nu cunosti legaturile de profund nationalism maghiar dintre populatia aceasta. Se sustin pana la epuizare si nu au nevoie de a fi ,,ingroziti,, de minciunile politicienilor. Am trait o viata intre ei,am vazut si constatat acest lucru. Sunt harnici,au cultul muncii,corecti si la ei DA este ,,da,, si NU este,,nu,,. E caracteristica lor aceasta, alaturi de ,,mandria nationala,, si duritate.

Pro / Contra
4,1
De acord
15 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
16 voturi

antibiotic

    raspunde:

19.09.2009, 22:56

tot pentru OD,

M-ai jignit.Nu ma atrage PSDul.
Delirezi,cand spui asemenea lucruri in ce priveste ungurii.
Dar, daca este asa cum zici,de ce liderii politici UDMR si altii asemenea se comporta in mod diferit?Nu sunt cumva tot unguri?Nu cumva sunt alesii lor?Incearca sa citesti articolele in care apar liderii UDMR;de cate ori a zis Marko da si a fost da?
Tocmai aici apare o contradictie pentru mine.Si te rog sa-mi raspunzi concret.
Apropo ,nu m-ai raspuns la intrebarea din comentariul trecut, referitor la functiunea de" balama" a UDMR.Astept raspunsul tau,pentru ca, as vrea s-ami schimb ideile referitor la UDMR. Ca de restul lumii nu-mi le pot schimba, pentru ca sunt oameni si oameni,nici unul nu e mai cu mot de cat altul.

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
11 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
12 voturi

OD

    raspunde:

20.09.2009, 04:52

Pentru antibiotic

Partidele ,,balama,, nu au caracteristica unei activitati,,constructive,,parlamentare,cum de altfel nu o are nici-un partid.In opinia matale ,partidul balama ar trebui sa fie inrudit ideologic cu un altul,vezi PSD si cu PD-L si sa fie de acord cu actiunile acestuia;un fel de tatal si fiul.Vezi colaborare ideologica la cele doua partide amintite.Nu. Sunt balama ? Eu inteleg ca balama un partid care joaca rolul de acceptarea a unei conjuncturi pentru a forma un guvern cat de cat stabil,pentru administrarea tarii. In aceiasi situatie este PNL cu PSD intr-o alianta post electorala de guvernare,desi au ideologii opuse.Nici aliabnta D.A. nu a reusit colaborarea constructiva si nici cea PD-L -PSD. UDMR este la mijloc,nici o ideologie nu-i uneste cu PD-L ori PSD,sau PNL,ci doar interesul lor ideologic si social de partid al minoritatii maghiare. Suntem in situatia provocata de orgolii de partid dar si personale ,in care nu se poate lua o decizie de guvernare normala, ci una ca acum,,cu o... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,8
De acord
8 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
9 voturi

antibiotic

    raspunde:

20.09.2009, 12:39

pentru OD,

"BALAMA",in mecanica ar fi un mecanism ce sustine doua elemente,care fac parte din sistemul mecanic.Deci atentie, metaforic vorbind ,balamaua sustine doua parti pentru a functiona,repet, pentru a functiona sistemul.In chimmb balamaua dumitale nu sustine acest functionament,isi schimba culoarea,sau mai bine zis face intodeauna parte din elementele care au mai multe voturi.In acest caz trebuie schimbata metafora ,de la "balama" la "lipitoare".

Tu zici: " UDMR este la mijloc,nici o ideologie nu-i uneste cu PD-L ori PSD,sau PNL,ci doar interesul lor ideologic si social de partid al minoritatii maghiare".
Spunand aceasta, demonstrezi ca UDMR ,nu are o ideologie politica,deci nu face parte din sistem,practic nu participa la functionamentul sistemului,dar sta in asteptare, ca un trantor,pentru resturile de la altii.
Atunci ,UDMR,are un rol distructiv in Romania,cum de altfel au si celelalte partide.
In concluzie:ungurasii se plang degeaba,pentru ca saracia in care se... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

Rank user: x5

19.09.2009, 15:52

SE DESPRIND CATEVA LUCRURI CLARE:

1 Guvernul nu cade pana la alegerea noului (sau vechiului) presedinte. N-are nimeni interesul.
2. Dupa alegeri, caderea guvernului, prin motiune de cenzura, este inevitabila. Orice presedinte ar veni, vechi sau nou, va dori aceasta, penru a opri criza politica, ajunsa in faza de balci.
3. Dar, oricare va fi noul presedinte, el va dori stoparea crizei, ceea nu se poate fara noi alegeri. Vor fi usor de obtnut: doua propuneri de premier neacceptate de parlament sunt suficiente.
4. Acesta este momentul pe care conteaza dl. Marko Bela. O majoritate absoluta nefiind probabila, voturile UDMR vor fi de folos iar, presedintele se va fali ca a scos tara din criza politica.

Pro / Contra
4,6
Total de acord
15 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
17 voturi

 

srelu

Rank user: x5

20.09.2009, 07:41

Nu cred

(1. + 2.) Nici dupa alegeri nu are nimeni interesul sa rupa coalitia. In guvern pedelistii au putere suficienta pentru a impune tot ce vor. Geoana are nevoie de prezenta la guvernare pentru a a astupa gurile nemultumitilor din partid cu ciolane.

3. Dizolvarea parlamentului si noi alegeri nu sunt posibile. In primul rand, nu motiunile de neincredere duc la dizolvarea parlamentului ci respingerea la rand de doua ori a premierului desemnat de presedinte.

Dar parlamentul nu ar respinge numirea premierului. De ce ? Le-ar place de el ? Categoric nu !

Dar ce-ar castiga PSD si PNL din noi alegeri ? Nimic, doar ar pierde. Preferintele electoratului nu s-au imbunatatit din punctul lor de vedere. Nu ar obtine scoruri mai bune (ba mai rau, in cazul PNL am asista chiar la un dezastru).

Campaniile electorale costa. Parlamentarii trebuie sa renunte la locurile lor si sa o ia de la zero. De ce toate acestea daca nu se intrevede niciun castig ?

Simplu, daca presedintele propune un nou... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Rank user: x5

21.09.2009, 10:10

gresit...

sa luam candidatul X al partidului Y, ce va iesi presedinte, sa spunem cu 55%... este evident ca votul e politic si partidul ar putea obtine tot un fel de 55%... iar cu un astfel de scor in parlament e cam clar de ce ar vrea sa faca alegeri.
cel putin daca iese basescu sau Geoana in mod sigur o vor comite pentru a-si distruge adversarii politici definitiv.
Cat despre banii de alegeri... ce mai conteaza?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Bietul Nae.

spune:

19.09.2009, 16:29

VULPEA SI ........CASCAVALUL .

Se vorbeste -[PRIN TINUTUL SECUIESC-] ca intr-una din frumoasele paduri ale HARGHITEI o vulpe astepta jos la un stejar-rotat- sa-i CADA CASCAVALUL DIN CARE -cu nesat -MANCA UN .........VULTUR.

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
7 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
7 voturi

 
ok_nume

spune:

19.09.2009, 17:02

Frustratii ca gellu

Sper ca au atata minte sa recunoasca, ca strategia UDMR-ului nu e de condamnat. Avand in vedere cele doua partide, care rulz, si ca indiferent care va iesi acelasi cct o sa fie din punctul nostru de vedere. Vreti sau nu 7% din populatie nu e neglijabil, si are dreptul la reprezentarea in guvern.
Iar gelule, prin comentariile tale foarte 'inteligente' de altfel, demonstrezi doar ca esti un tampitel. Iti dau 5 ani la dispozitie sa inveti finlandeza perfect, fluent , fara accent si dupa aia iti dau punctaj maxim la comentarii. Pana atunci ciucu' mic!

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
16 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
17 voturi

 
 

Comentariu inadecvat  ( ok_nume2 )

Rank user: x5

19.09.2009, 17:56

UDMR ar dori sa guverneze pentru principii?

Ha ha ha. Nu ma pot opri.....ha....ha...ha
V-ati batut joc de populatia care v-a ales si o mintiti in continuare intoxicand-o cu o asazisa autonomie....

Pro / Contra
3
Si da, si nu
14 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
16 voturi

 
LIBERALUL

spune:

19.09.2009, 18:08

Ce sa guverneze daragoi Bela ?

Vanzoleala ata care dureaza de cam doua decenii si in care voi aprindetzi cate un snop,cand vi se pare ca e ..liniste?

Pro / Contra
4,1
De acord
7 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
12 voturi

 
Rank user: x2

19.09.2009, 18:25

Legea "educatiei nationale" este o facatura retrograda care promoveaza obscurantismul, aruncand Romania inapoi in secolul XIX

Religia trebuie sa fie o disciplina optionala de studiu, organizata numai pentru cei interesati.

Deoarece statul este laic si libertatea credintei este un drept garantat de constitutie, educatia religioasa trebuie sa fie treaba exclusiva a cultelor religioase, nu a invatamantului oficial de stat.

Este motivul pentru care as vota motiunea de cenzura cu DA. Afara cu prostii din guvern !

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
8 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
10 voturi

 
Rank user: x2

19.09.2009, 21:57

UDMR e pregatita sa guverneze

Marko, va mutati in exil?

Pro / Contra
3,9
De acord
13 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
14 voturi

 
 
ruginitu

spune:

19.09.2009, 23:51

Pt. Gyuri !

Spui . "faptul ca si romanii au tradatori" - sunt roman, si-ti spun ASA :
ROMANII au mai multi TRADATORI decit oameni cu ONOARE - asa ca "si romanii au tradatori" ne aduce la "romanii au NUMAI tradatori"!
DA ! Ungurii NU ne iubesc(e reciproc), dar DECE ?
Pentru ca ei sunt UNITI chiar in antipatia contra noastra, iar NOI ALEGEM TRADATORI Urmasi Comunisti care NE VOR trada in continuare !!! Si le oferim COPIII nostri "la consum" acestor Viermi Comunisti pentru inca 30 de ANI !!!
Adica NOI suntem atit de I.M.B.E,,CILI ca ne PLAC TRADATORII ROMANI, "ai nostri" !!! CE "patrioti" suntem ! Si la HALIT catul-Cà(adica c.a.c.a.t.ul Copiilor de Criminali comunisti) pe care il halim si este furnizat de PCR-istii si Securistii romani SUNTEM OBLIGATI sa-l ACCEPTAM?!
Nu ne desprindem de acesti Viermi Rosii Comunisti pentru nimic in lume ?!!!
Acceptam JAVRELE din comentariul meu de la 15:47 ? DECE ??? Iata DECE - filozofia unui batrin de la tarà, care a trecut prin... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3
Si da, si nu
15 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
15 voturi

 

antibiotic

    raspunde:

20.09.2009, 03:31

ruginitule...,

Ai perfecta dreptate,cand vorbesti de tradatorii romani,dar atentie, mare atentie,prostia omeneasca nu are rasa.Romanii cred ca ungurii ne tradeaza,dar unguri nu inteleg faptul ca acest mod de a trada e contra lor,pentru ca vor nu vor sunt in aceasi barca cu noi.Tot ce se intampla ,este ne productiv pentru toti(atat pentru noi cat si pentru ei).
Rezultatele sau mai bine zis avantajele le au altii care fac parte din acelasi sistem, de care se lamenteaza toti.

Ideal, ar fi sa ne unim fortele pentru a combate cu sistemul,dar pare a fi imposibil, deoarece sunt prea multe persoane care pierd beneficiile .
Si atunci,e mai simplu:Tu iti vinzi pielea pe doi mici,iar ungurasii nostri pe nimic,repet pe absolut nimic.
Tu, Ruginitule ca si unguri de altfel,ramaneti cu patriotismul,iar banditii din sistem cu punga plina.

Pro / Contra
3,9
De acord
15 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
16 voturi

florentin-livius vartaci-aconi

spune:

20.09.2009, 20:21

Romania condusa de catre U.D.M.R.

UDMR stie sa "ceara" si politicienii romani dau orice ca doar nu dau din buzunarul lor.
Astfel, in 2004 au cerut reamplasarea Statuii Ungaria Mare la Arad si Nastase a aprobat pentru a avea sprijinul UDMR la actul de guvernare.Statuia s-a reamplasat....sprijinul UDMR nu s-a mai realizat.
Acum Marko Bela stie cand va cadea Guvernul si se va oferi din nou sa sprijine actul de guvernare....Pretul: Autonomia teritoriala a tinutului secuiesc...O vom vedea si pe asta? Eu cred ca DA.Si apoi ...spuneti voi!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

 
Rank user: x5

21.09.2009, 14:34

Socoteala ta nu este corecta

Presedintele va fi decis in turul doi cand mai raman doar doi candidati. Evident castigatorul obtine peste 50%.

La alegerile parlamentare nu participa doar doua partide, acolo voturile se imprastie si nu obtine nimeni peste 50%.

Si oricum, alegeri parlamentare n-o sa vezi decat peste 3 ani, deocamdata partidele trebuie sa se descurce cu ce au acum.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 

AMR 61

    raspunde:

21.09.2009, 14:42

Si iata cum un user pro Basescu ajunge

Cu rang x5 in 6 zile.
Spor la treaba o sa aveti o toamna fierbinte.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

srelu

Rank user: x5

21.09.2009, 15:34

Comentariul era adresat lui Arthas

Nu stiu de ce a ajuns aici.

Lui amr61: incearca sa votezi TOATE comentariile, poti ajunge intr-o singura zi la x3. Nu am facut asa, mie mi-a luat vreo doua saptamani sa ajung la x5. Si in ciuda faptului ca am bagat viteza, am citit tot si am dat notele in cunostinta de cauza.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi



Vezi comentarii inadecvate
Vezi toate cele 30 comentarii