Articol citit de 1390 ori
Foarte normal atita timp cit Presedintele Tarii si Guvernul Boc se ocupa cu comertul clandestin de arme pe pietile internationale!!!
Clanul M.O.R.T.I.I, Clanul Basescu face contrabanda cu arme si munitie pentru a-si umple conturile cu zeci de milioane de euro, fiind saraci saracii, punind in pericol interesele Romaniei viitoare in joc, Traian Basescu ca, sef la clanului fiind chiar Presedintele Tarii si Sef peste CSAT, SRI, SIE, DNA iar acea parte a Serviciilor, ofiterii tineri in mod sigur nepitrociti la scoala Securitatii si care au pus mai presus de tot interesele natiei romane si l-au abandonat pe Presedintele M.O.R.T.I.I sunt de vina dupa mintea formatorilor la osana de Basescu: Ioana Ene, Cristian Chis... si nu chiar Traian Basescu care vazindu-se cocotat in fruntea acestei tari a considerat Romania ca, pe propria lui feuda tocmai buna de muls in folosul conturilor clanului pe care acesta-l pastoreste.
Udemerelu'
raspunde:
26.08.2009, 12:06
PNL o sa ramana pe dinafara pentru ca PSD tine prea tare sa fie in guvern
Tariceanu, o t.a.r.f.a. ieftina si obosita, vrea sa se dea virgina. Nu conteaza cate fumigene si zgomot face PNL-ul, FSN tine prea tare de putere.
Asa ca, Jerome, du-te pe alte site-uri daca esti nefericit ca tot labaralul!
Casierele
Cand tonomatele PDL merg la banci sa achite amenzile pentru tulburarea linistii publice, casierele lesina.Au saci de fise de 10 bani de numarat. Au incercat sa cantareaca dar a mers de doua ori dupa care au gasit plumb in saci.Una a fost pacalita cu 7.10 lei si alta cu 4.70 bani.Cea cu 7.10 bani a pus banii de la ea.Cealalta a anuntat directorul care ia dat o sanctiune de 10%,de zeci de ori mai mult decat cei 4.70 lei. Ambele cauta noi locuri de munca deoarece au auzit ca PDL cauta sa schimbe fisele de 10 bani in fise de 1 ban.Datorita inflatiei,inclusiv de "Tonomate" ,alimentarea lor se va face cu fise de 1 ban.
MASONUL KONDYAKOV SEFUL TARICEANULUI
raspunde:
26.08.2009, 15:35
Tăricene zis si Zăroni II, fată de guvern, tu esti si orb.
.
marinka
raspunde:
26.08.2009, 17:56
RAZBOIUL TRIBAL NU ARE NIMIC EUROPEAN
De aceasta data trebuie sa-i apreciem decenta si sobrietatea, chiar daca nu folosesc la nimic, e mai bine decit birfa provocatoare .
Daca acum se incadreaza in limitele normalului, probabil ca nu-l va tine mult, insa propunerea este doar formala si propagandistica, pentru este nevoie de un dialog al specialistilor, lucru de care nu a fost capabil, cel putin pina acum .
Viziunea domniei sale poate fi buna, macar in plan teoretic, dar practica de pina acum, nu a demonstrat altceva decit ca se afla intr-un razboi de tip tribal, cu cei carora li se adreseaza, uzind ca atare de mijloace preponderent primitive .
O COMPLETARE NECESARA
Falimentul l-a demarat dl. Tariceanu.
tariceanu a adus tara in faliment si tot el e cel mai guraliv
E absurd ca cineva care a adus tara in faliment sa ceara sa fie ascultat, ca vezi Doamne tot el are in buzunar masurile de redresare.Guvernarea taricaenu si-a dovedit cu vrf si indesat incompetenta si iresponsabilitatea, iar acum in plina criza, la care au contribuit decisiv, liberalii ar trebui sa aiba minima decenta, sa se abtina de a mai da sfaturi, de carte nimeni nu are nevoie, doar de dragul de a se baga singuri in seama.Liberalii si-au atins deja pargul de incompetenta.Sa traiti, bineee!
TĂRICEANU
raspunde:
26.08.2009, 12:11
Așa cum am afirmat, incapabilii mafioți portocalii au distrus Romania in numai 8 luni de zile!!!
Criză:SOLUȚIE=DISOLUȚIA mafioților portocalii!
tradiceanu isi permite cu nerusinare
raspunde:
26.08.2009, 20:03
sa ne tina discursiri banale
ma oratanie tu vorbesti ?! tu care ai vandut tara si ai furat poporul roman - chiar mare tupeu ai sa ne mai tii morala - tu si acolitii tai de mult ar trebui sa fiti la Jilava, ca mari jig.odii sunteti !
daca mai apari pe undeva si ne mai ridiculizezi inca, s-a rputea sa ti se amareasca gura aia spur.kata !
@Jerome
NU AI DREPTATE.
Personal am scris zeci de comentarii antibasesciene. SI nu a fost cenzurat nici unul. Si pe de alta parte iti dau exemple de sute de comentarii pro-basesciene cenzurate.
Din cate comentarii "sterse" am vazut, nici unul nu mi s-a parut cenzurat cu adevarat aiurea.
CORECT!!!
Astazi pare a fi ziua lor. ;-)))
PT. VOI PNL & PSD,
LASA-TI LACRIMILE CROCODILILOR!
Comentariu inadecvat ( nu mai conteaza, din popor sa zicem )
@nu mai conteaza...
Eu am facut prostia sa intru pe ziare.com ( :) ) tocmai fiindca nu aveam prea multa treaba. Eram in concediu si cam nu imi place sa ma uit la aberatiile de la TV, folosesc internet-ul ca si sursa de cunoastere. De orice fel.
Mi-a luat foarte putin sa sesizez elementele despre care vorbesti. Pana la urma nici nu e greu. Poate ca am avut avantajul de a ajunge aici intr-o perioada tulbure, cand astia isi scot coltii mai mult decat oricand. Au de aparat (pe de-o parte) si de spurcat (pe de alta) mult prea multe.
Asa cum am mai zis, nu ma vreau formator de opinii, nu ma vreau "indrumar la vot".
Insa si acum, cand timpul imi permite MULT mai putin, ard ceva gaz pe aici. Sincer, acele persoane despre care vorbesti sunt unul dintre motive.
Nu fac altceva decat sa fac apel la constiinta fiecaruia. Incerc sa-i ajut (in limita modestelor posibilitati de Haretist :) ) sa dea jos de pe ochi ochelarii de cal.
Un singur amendament am la adresa afirmatiilor tale: Nu intreaga clasa politica...
(arata tot comentariul)
nu mai conteaza, din popor sa zicem
raspunde:
26.08.2009, 15:02
Valdd
Si eu tot din cauza timpului liber am aterizat pe aici, dar una este sa ai timp liber si alta este sa scapi darlogii postarilor din mana crezand ca esti detinatorul adevarului.
Eu cred ca vei obosi la un moment dat, echipele lucreaza in ture si nu poti tine pasul cu ei.
Nu contest amendamentul tau dar nu ma pot intreba de ce acestia care sunt in esalonul 2 sau 3 si sunt onesti daca vad mizeria din primul esalon nu o dau in colo de treaba si nu se grupeaza intr-o forta noua? Oare nu aspira la esalonul intai? Si apoi ca sa reusesti ceva ai nevoie de cetateni care sa fie in spatele tau nu de grupuri de interese care la momentul alegerilor sa prosteasca tugurlanii sa voteze cu x sau y.
Iar cetateni avem putini, mergi la mare sau la munte si uitat-te dupa o zi de picnic sau plaja la mizeria ramasa in urma si asa vei intelege, de fapt sunt convins ca ai inteles, de ce mizeria sta la masa cu puterea si vorbesc aici de toate puterile.
Referitor la faptul ca am decis sa ma retrag asta nu...
(arata tot comentariul)
spune:
26.08.2009, 12:03
Saracu' Tariceanu
Iar i-au invirtit cheita si l-au slobozit sa recite!!!
Ti-e si mila de liberalii astia...
marinarul turmentat
raspunde:
26.08.2009, 12:07
bok un incompetent si un nesimtit
bok e cel mai prostt prim ministru din istoria tarii
!!!
raspunde:
26.08.2009, 12:32
remember!!
Guvernul Tariceanu - ( dezastrul Romaniei???)
Cioroianu - un ministru de referinta in diplomatia romaneasca.
Adomnitei - ministru care a contribuit la calitatea invatamatul romanesc cu schelele si nu cu mintea sau curriculum
Chiuariu - un redus intelectual care NU a trecut un examen de admitere la una din putinele facutati prestigioase din Romania dar a ajuns sa-i conduca pe cei mai valorosi ca el. Si uite asa facultatile private chiar au crezut ca scot direct ministri.
Vosganian - ministru care a confundat economia cu poezia
Orban - ministru darnic si omenos cu clientela politica dar din banii publici. Si ne miram de ce am ajuns la fundul sacului??
Nicoleascu - ministru care a economsit sanatatea ca sa imbogateasca paridul
agricultura .... facuta cu boii
s.a.m.d.....
Timpul le vindeca pe toate, dar cel putin vreo 5-8 ani trebuie sa treaca ptr a uita aceasta perioada....
------------------
raspunde:
26.08.2009, 13:36
------------------
Oare ar fi posibil un prim ministru mai slab si depasit de situatie ca boc?In Romania e posibil orice,deci ma tem ca raspunsul e da:Mihaela Radulescu,Ca Columbeanu?
Domnul Tariceanu
Uita CINE ne-a adus aici. Uita ca a mintit cu nerusinare, inclusiv pe ultimii metri ai guvernarii.
Uita ca practic, nici guvernarea dansului nu a adus o crestere economica reala si viabila.
Acum este lup moralist? Pai a avut ocazia sa demonstreze ce poate, si s-a lasat dus de val.
Cu ideea in sine, sunt de acord. Guvernul ESTE surd, mut si tara ESTE in pragul falimentului. Insa o mare responsabilitate pentru faliment o poarta chiar dl. Tariceanu.
Cresterea economica pe care o anunta cu surle si trambite a fost una "oloaga". Si asta s-a dovedit acum. Nu au mai venit bani de la capsunari, nu a fost loc de specule pe piata imobiliara (preturi enorme si nerealiste care au generat venituri si taxe enorme si nerealiste).
Si cam asta a fost "cresterea economica" liberala...
@ vladd
Imi permit sa am o mica precizare la comentariul tau, cu care sunt de acord.Onorabilul tariceanu, nu uita de fel in ce hal a lasat Romania in pragul colapsului, dupa, "maretele realizari,", el crede ca noi am uitat, dupa 9 luni.Se mai inseala intr-o privinta, onorabilul, cum crede ca poate sa convinga niste oameni, pe internet, mai pregatiti si mai informati, decat cei de la Cioflinceni, si imprejurimile, pe care nu i-a convins sa-l voteze majoritar, in ciuda masivelor pomeni electorale pompate.Se inseala singur, dar mai mult ii place sa se auda vorbind, si cum e democratie, poate sa bata campii, cat doreste.Sa traiti, bineee!
Mai-mai...
CUNM, cat de acord esti tu cu mine cand dau in altii :). Cat despre faza de la comentariul de la un alt articol, conform careia "ramai un ferm admirator" :) o sa ma mai gandesc - poate deschid un fanclub. Vei fi primul informat.
Sa traiti bineeeeeee si dvs.
123
raspunde:
26.08.2009, 12:09
ioane
sa te vad pe tine in locul lui Boc,ce ai face cum a preluat tara de la motociclistu ? de pe tusa toti sin specialisti in economie,poitica,sport ,ect,ect
Traiann
raspunde:
26.08.2009, 12:27
De ce NU L-ATI LASAT PE MOTOCICLIST sa-si rupa gatul in fruntea Guvernului. Deocamdata PNL si Tariceanu sunt SINGURII care au propus un PROGRAM ANTICRIZA COERENT inca din Noiembrie 2008.
Admitand ca liberalii au "PRAPADIT" 3,5 mld. Euro in final de mandat, NU JUSTIFICA ACTUALA SITUATIE ECONOMICA a ROMANIEI , mai ales dupa IMPRUMUTURILE de la FMI si UE.
P.s. NU UITATI ca liberalii NU AU DORIT si prevazut in PROGRAMUL LOR IMPRUMUTURI EXTERNE.
Ce poate sa-ti
mai raspunda Ionel?
Asa sunt toti cand le spui adevarul ori iti dau in cap ori te injura ori tac. Sunt un pic c-am primitivi... .
De la un liberal
sa auzi nazbatii asa de mari ca: "asumarea unui deficit bugetar mai mare". Asta este cea mai socialista masura posibila. Tariceanu urmas a lui Bratianu? Se intoarce in mormant Bratianu la prostiile astea. Nenorocirea liberalilor lui Tariceanu a fost lipsa unei doctrine liberale autentice. Este o confuzie asa de mare in privinta doctrinelor incat vezi politicieni ce se cred de dreapta si sunt adeptii teoriilor socialiste, politicieni ce se cred de stanga si promoveaza politici de dreapta - confuzia e totala. Ce sa mai spunem de alegatori? Vezi ce scrie Nastratin si te crucesti - el sustine PDL-ul si vrea politicile PSD-ului. Cetateanul turmentat va decide alegerile care vin. Da' eu cu cine votez?
Traiann
raspunde:
26.08.2009, 12:41
Doctrinele nu sunt batute'n cuie pe mii de ani , mai ales in conditiile actuale in care VITEZA MOBILITATII ECONOMICE si SOCIALE este de zeci de ori mai mare decat in vremea primilor Bratieni . A ramane IMOBIL , ar fi O PROSTIE .
SUNT ALTE VREMURI, ALTE CERINTE : iar NEVOIA DE UMANISM si OMENIE este mult prea mare , ca sa poti fi INDIFERENT.
Pericle, gresesti.
Este oarecum logic ca o guvernare "cerebrala" sa nu se faca exclusiv cu masuri de stanga sau de dreapta. Ambele ideologii au avantajele si "dreptatea" lor. Spui ca esti om de dreapta. Ai cum sa negi imperiozitatea masurilor de genul protectie sociala, etc.? Ele sunt in mod evident apanajul stangii.
Pana la urma, intr-un fel, obstinenta marsarii pe una dintre directii se numeste radicalism.
Pt Vladd
Da protectia sociala este apanajul stangii - dar daca te uiti la cele mai 'de dreapta' tari vei vedea ca aceasta este mai mare decat la tari socialiste. De exemplu pana in 2009 in Romania nu a existat 'pensie sociala' - in tarile de dreapta aceasta exista indiferent de guvernul la putere (stanga sau dreapta). Cel mai bun exemplu pt. deficitul unei tari a fost Ronald Reagan - a promis ca va reduce taxela dar cand a venit la putere si a vazut ce deficit are America s-a concentrat pe reducerea deficitului. Prima lectie de economie : pune-ti casa in ordine (si asta include deficitul). Cand vorbesti de deficite mari vorbesti de guverne socialiste - ele vin cu dogma asta - sa cheltuim, sa aruncam banii si o sa traim mai bine - realitatea este ca se creaza inflatie, o moneda slaba si saracie.
PRIVIT SI INVATATI CE INSEMNA UN PATRIOT UCIS LA ORDIN EVREIESC SI TOATA CLASA POLITICA TRADATOARE CRIMINALA SI TERORISTA.
Prin decretul 356/1980, Ceausescu a decis implicarea Romaniei in operatiuni de exploatare a petrolului in Libia. Astfel, Romania a incheiat un contract intre Rompetrol of Libia D, filiala romaneasca Rompetrol in Libia, si National Oil Company (NOC)D, compania de exploatare libiana.
spune:
26.08.2009, 12:57
@Traiann
Corect:dacă noi am "PRĂPĂDIT" 3,5 mld de euro atunci unde au dispărut celelalte 21,5 de mld de euro din cele de 25 de miliarde imprumutate de la FMI și UE!?!?Deci noi le-am "prăpădit" și nu le-am FURAT ca portocalii!!!Lăsăm la o parte pensiile și salariile!
Traiann
raspunde:
26.08.2009, 14:49
@ Tariceanu. cred ca ideia ar fi fost mai inteligibila daca spuneam : Chiar daca admitem ca, .......
Am spus asa pentru-ca M-AM SATURAT DE MINCIUNA LANSATA de TOV. Ba-SECU si RELUATA LA INFINIT DE SLUGILE SALE : "liberalii au aruncat 3,5 mld. de Euro".
P.s. De fapt si asa :"i-au aruncat" , NU I-AU FURAT.
TĂRICEANU
raspunde:
26.08.2009, 15:09
@Traiann
Repet:unde sunt banii de la FMI și UE!?Că in țară n-au făcut absolut NIMIC!!!Nu se vede și fără binoclu?Numai demagogie,HOȚIE,ipocrizie,HOȚIE,minciună,HOȚIE,hoție,HOȚIE!
"Vom face,vom drege,ne asumam,ne-mbălsămăm,...",eu ii intreb CE AU FĂCUT pană-n prezent nu ce vor face-n viitor!?Că timp de 8 luni au făcut excrementele praf!
spune:
26.08.2009, 13:49
DACA ROMANIA ESTE FALIMENTARA
Romania a avut si inca mai are bani,dar nenorocitii de politicieni carte au guvernat dupa 1989 au furat tot,tot ,iar acum se pling ca nu sunt bani dar toti ministrii fara exceptie cheltuie pe te miri ce,inventeaza santiere care nu sunt ,folosesc numai masini care sfideaza saracia din Romania si-l scot pe piticul BOC,inginerul Pogea si marmosinul Videanu sa ne vorbeasca de solidaritate,probabil pentru a fura si noi si apoi vom mai vedea ,scapa cine poate.dar daca de solidarizam si in mod democratic si dam cu ei la origine sa mearga la munca in mina ..de marmura sau la coasa de palamida fiindca nici iarba nu mai creste in tarisoara asta frumoasa.romani dragi, situatia este cotoioasa rau de tot.
grupul tonomatelor din fundul curtii
raspunde:
26.08.2009, 14:30
nea vasile
esti dupa cum-ti e numele, adica...simpatic.
Nea Verbal
raspunde:
26.08.2009, 14:49
Si dupa ce termina cu pupaturile
Sa vina si la un interviu... .
Falimentul PNL
Tara, cat e ea de saraca si amarata, nu putea fi adusa la faliment nici de cel mai hotz premier si nici de cel mai prost. Nu in sapte luni, dar in 4 ani DA. Multumim domnule Motocicleanu.
Traiann
raspunde:
26.08.2009, 14:52
Cred ca nu vezi nici pana la varful nasului !
Fericiti cei saraci cu duhul,.........
Ham Let
raspunde:
26.08.2009, 17:11
2B or not 2B
Opt persoane implicate in cazul distrugerii a aproximativ 127.000 de kilograme de TNT la Uzina Mecanică Băbeni sunt cercetate de Parchetul Judecătoriei Ramnicu Valcea. Ancheta vine in urma unei informări a DGIPI conform căreia munitia nu ar fi fost distrusă si urma să fie instrăinată către o tertă parte, se arată intr-un material publicat in exclusivitate de Mediafax.
Uzina din Băbeni incheiase contracte de prestări servicii cu o unitate militară din Bucuresti privind distrugerea a 127.093 kilograme de TNT.
"Pentru distrugerea explozibilului s-au incheiat opt procese verbale in perioada august- septembrie 2008, semnate de către comisia instituită in acest sens si formată din inginerul Gheorghe Mustată, Nicolae Mateescu, Livia Diaconu, Ion Papoiu, Ionel Branzan si Marin Sogăr, toti angajati ai Uzinei Mecanice Băbeni", precizează sursa citată.
spune:
26.08.2009, 14:26
O taratura de Liberal,Cand au avut bani iau aruncat pe gem,si acum comenteaza
Normal toate taraturile aste de Liberali corupti ar trebui condamnati,ei au avut ocazia sa prinda economia in plina crestere si au tocat toti bani ,acum in plina recesiune cu conturile goale lasate de ei mai si vocifereaza.
spune:
26.08.2009, 15:27
e ridicol de acuma
normal ca isi continua atacurile pe blog, doar nu vreti sa spuna despre activitatile sale, sau despre viitoarele programe, caci nu exista asa ceva... in limitele sale foarte inguste, atat poate, sa atace inutil...
spune:
26.08.2009, 21:49
ok
ASA ERA SI PE TIMPUL TAU.NUMAI CA TU AI MAI FACUT CEVA BACSIS.AI VANDUT TOT GAZUL SI PETROLUL ROMANESC LA STRAINI CA SA L PUTEM CUMPARA INAPOI LA PRETURI EXORBITANTE.NU STIU CUM INCA NU AI TRECUT PE LA DNA.TU SI CU CIMPEANU VATI BATUT JOC DE PARTIDUL LIBERAL,NENOROCITILOR