Ziare.com
Home > Personalitati > UDMR > Hunor Kelemen
Kelemen Hunor, despre protocoale: Nu mai putem vorbi despre independenta Justitiei

Marti, 17 Aprilie 2018, ora 11:43

Kelemen Hunor, despre protocoale: Nu mai putem vorbi despre independenta Justitiei

Kelemen Hunor / UDMR

Decizia presedintelui Klaus Iohannis de a refuza revocarea Laurei Codruta Kovesi de la sefia DNA nu a surprins pe nimeni, declara liderul UDMR, Kelemen Hunor. El considera ca exista lucruri mult mai grave, de exemplu, protocoalele SRI, care sunt in opinia sa neconstitutionale. "O decizie absolut previzibila, stiam, cred ca pe nimeni nu a surprins aceasta decizie a presedintelui, fiindca presedintele a zis mai demult, inainte sa ajunga cererea de revocare din partea ministrului pe masa presedintelui, a zis ca el este multumit de prestatia doamnei Kovesi si nu gaseste nici un motiv pentru o revocare inainte de expirarea mandatului", a declarat liderul UDMR la RFI Romania. In opinia lui, "sunt lucruri mult mai grave in aceasta tara, daca vorbim de justitie si de independenta justitiei, si despre aceste aspecte ar fi foarte bine sa vorbim si ar fi foarte important sa clarificam lucrurile. Au existat multe protocoale, toate...

15 comentarii
UDMR il felicita pe Viktor Orban pentru victoria in alegeri: Buna treaba, noroc in urmatorii patru ani!

Luni, 09 Aprilie 2018, ora 08:51

UDMR il felicita pe Viktor Orban pentru victoria in alegeri: Buna treaba, noroc in urmatorii patru ani!

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, il felicita pe premierul ungar, Viktor Orban, pentru victoria in alegerile legislative care s-au desfasurat duminica in Ungaria. "Felicitari! Buna treaba, noroc in urmatorii patru ani!", este mesajul postat pe Facebook de Kelemen Hunor pentru Viktor Orban. Premierul Viktor Orban, care se pregateste pentru un nou mandat de prim-ministru al Ungariei, s-a...

2 comentarii
Kelemen Hunor: Dragi romani, nu vrem sa furam Ardealul! Revizionismul privind R Moldova e iresponsabil Interviu

Joi, 29 Martie 2018, ora 11:26

Kelemen Hunor: Dragi romani, nu vrem sa furam Ardealul! Revizionismul privind R Moldova e iresponsabil Interviu

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

"Am vorbit cu aliatii nostri despre unirea cu R. Moldova? Nu poti sa arunci o tara intr-o asemenea aventura. Un asemenea revizionism e iresponsabil in 2018. Nu putem fi cu voturile noastre revizionisti pe 27 martie si sa nu fim revizionisti pe 4 iunie". Este critica severa a presedintelui UDMR, Kelemen Hunor, la adresa Declaratiei adoptate de Parlament privind unirea cu Basarabia si a...

65 comentarii
Stenograme din dosarul cu bilete la Electric Castle si Untold al fostului viceprimar UDMR de Cluj: Le tin pumnii tampitilor de la PSD

Sambata, 24 Martie 2018, ora 14:36

Stenograme din dosarul cu bilete la Electric Castle si Untold al fostului viceprimar UDMR de Cluj: Le tin pumnii tampitilor de la PSD

UDMR / alegeri UDMR

Condamnarea in prima instanta a Annei Horvath, vicepresedinte executiv al UDMR si fost viceprimar al Clujului, a declansat un val de declaratii dure la adresa Justitiei, facute de aceasta si de liderul UDMR, Kelemen Hunor. Anna Horvath, vicepresedinte executiv al UDMR si fost viceprimar al Clujului, a fost condamnata la doi ani si opt luni de inchisoare cu executare pentru trafic de...

14 comentarii
UDMR a prezentat la Bruxelles situatia liceului maghiar din Targu Mures: Nu renuntam

Joi, 22 Martie 2018, ora 20:30

UDMR a prezentat la Bruxelles situatia liceului maghiar din Targu Mures: Nu renuntam

Kelemen Hunor / UDMR

UDMR a organizat, joi, la Bruxelles, sedinta grupului parlamentar, unde a fost discutata evolutia situatiei reinfiintarii Liceului Romano-Catolic din Targu Mures, Kelemen Hunor sustinand ca nu va renunta la ideea infiintarii scolii. La sedinta a fost invitat si secretarul general al PPE, Antonio Lopez-Isturiz White. "I-am spus liderului Partidului Popular European (PPE) ca nu vom renunta...

1 comentariu
Reactia dura a lui Kelemen Hunor la decizia CCR privind liceul maghiar: Unii ar trebui sa mearga la psihiatrie, nu la tribunal

Luni, 19 Martie 2018, ora 16:50

Reactia dura a lui Kelemen Hunor la decizia CCR privind liceul maghiar: Unii ar trebui sa mearga la psihiatrie, nu la tribunal

Kelemen Hunor / UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, acuza ca decizia CCR privind Liceul Romano-Catolic din Targu Mures reprezinta un mesaj extrem de dur catre comunitatea maghiara, ca nu are dreptul la o scoala, afirmand ca "Romania nu este stat model in ceea ce priveste drepturile minoritatilor nationale". "Comunitatea asteapta aplicarea drepturilor consfintite prin Constitutie, daca nu se poate prin...

26 comentarii
Kelemen Hunor spune ca Romania nu are viziune: Ultimul scop national a fost aderarea la UE

Joi, 15 Martie 2018, ora 19:59

Kelemen Hunor spune ca Romania nu are viziune: Ultimul scop national a fost aderarea la UE

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, considera ca Romania nu are o viziune si un proiect viabil, in conditiile in care aderarea la UE a fost ultimul scop national, politica romaneasca fiind cunoscuta pentru lupta acerba impotriva celuilalt, desi ar trebui sa se concentreze pe constructie si dezvoltare. Kelemen Hunor a declarat, joi, in discursul rostit la Satu Mare, la manifestarea de marcare a...

4 comentarii
Kelemen Hunor, la Congresul PSD: Maghiarii nu sunt dusmanii tarii

Sambata, 10 Martie 2018, ora 12:40

Kelemen Hunor, la Congresul PSD: Maghiarii nu sunt dusmanii tarii

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Liderul UDMR, Kelemen Hunor, a declarat, sambata, la Congresul PSD, ca acest partid poarta cea mai mare responsabilitate pentru ca a castigat alegerile, afirmand ca Uniunea va sprijini punctual coalitia de guvernare in Parlament si va beneficia de sprijnul acesteia, cat timp va servi binele comun. "Cred in nevoia de dialog. (...) Romania si cetatenii ei au nevoie de un proiect de tara (...)...

4 comentarii
Cum e cand te ia gura pe dinainte

Sambata, 10 Martie 2018, ora 10:29

Cum e cand te ia gura pe dinainte

Politica / politica interna

Cu cat esti mai de seama, mai ajuns si mai televizat, cu atata sunt cei din jur mai atenti la ce spui, la cum explici si cum rostesti. Cine vorbeste despre ce nu cunoaste, rosteste ce n-a inteles sau nu stie sa faca deosebire intre sintaxa si suprataxa, acela risca sa intre usor in gura lumii. Au patit-o persoane insemnate, nu spun care. In cele de mai jos, majoritatea sunt persoane...

13 comentarii
Kelemen Hunor: Subiectul Kovesi trebuie inchis. Altfel nu se va discuta despre lucruri mult mai importante

Joi, 08 Martie 2018, ora 11:56

Kelemen Hunor: Subiectul Kovesi trebuie inchis. Altfel nu se va discuta despre lucruri mult mai importante

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Liderul UDMR, Kelemen Hunor, spune ca presedintele Klaus Iohannis nu o va revoca din functie pe sefa DNA, Laura Codruta Kovesi, sustinand ca acest subiect trebuie sa fie inchis cat mai repede, in contextul in care exista alte probleme importante de rezolvat. "Sunt convins ca lucrurile asa raman, cum am vazut in aceste zile, fiindca nici presedintele nu cred ca va avea motive sau argumente de...

4 comentarii
Peter Eckstein-Kovacs: Kelemen Hunor vrea ca Romania si Ungaria sa ajunga in aceeasi tabara politica, pe drumul Poloniei

Marti, 06 Martie 2018, ora 15:36

Peter Eckstein-Kovacs: Kelemen Hunor vrea ca Romania si Ungaria sa ajunga in aceeasi tabara politica, pe drumul Poloniei

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Pentru UDMR ar fi fost mai onorabil sa treaca in opozitie decat sa sustina actuala guvernare, "cu Dragnea si toti coruptii lui", afirma Peter Eckstein-Kovacs, fost parlamentar si consilier prezidential, in opinia caruia Kelemen Hunor sustine regimul PSD-ALDE cu un scop bine determinat. "Cred ca, daca se trage o linie intre ce a obtinut UDMR privind drepturile minoritatilor si ce a pierdut in...

25 comentarii
UDMR se delimiteaza de lupta PSD-ALDE cu DNA: Institutia e OK. Problemele Romaniei sunt in alta parte

Sambata, 03 Martie 2018, ora 15:54

UDMR se delimiteaza de lupta PSD-ALDE cu DNA: Institutia e OK. Problemele Romaniei sunt in alta parte

Laura Codruta Kovesi / revocare

Liderul UDMR, Kelemen Hunor, a declarat, sambata, la Targu-Mures, ca intentionat nu a vorbit despre DNA pentru ca "institutia e OK". La finalul raportului politic al lui Kelemen Hunor, cu ocazia sedintei Consiliului Reprezentantilor Unionali, un jurnalist a remarcat ca a facut o radiografie complexa a situatiei politice din Romania, dar nu a atins subiectul referitor la Ministerul Justitiei...

26 comentarii
Kelemen Hunor: Cred ca presedintele va ramane consecvent si nu o va revoca pe Kovesi

Joi, 22 Februarie 2018, ora 20:16

Kelemen Hunor: Cred ca presedintele va ramane consecvent si nu o va revoca pe Kovesi

Stiri / DNA

Kelemen Hunor, presedintele UDMR, sustine ca dupa analiza prezentata de ministrul Justitiei, era aproape imposibila o alta concluzie decat declansarea revocarii procurorului sef al DNA, Laura Codruta Kovesi. Kelemen Hunor a mai spus ca Tudorel Toader este de apreciat pentru prezentarea raportului asupra activitatii DNA, fiind primul ministru al Justitiei care face o astfel de analiza. "Ar...

2 comentarii
UDMR: Legea privind Liceul Romano-Catolic de la Targu Mures e rezultat concret al acordului cu PSD si ALDE

Vineri, 09 Februarie 2018, ora 23:36

UDMR: Legea privind Liceul Romano-Catolic de la Targu Mures e rezultat concret al acordului cu PSD si ALDE

Politica / maghiari

Presedintele UDMR Kelemen Hunor afirma ca adoptarea in Parlament a legii privind Liceul Romano-Catolic de la Targu Mures este rezultatul concret al acordului de cooperare parlamentara cu PSD si ALDE. "Partidul National Liberal (PNL) si Partidul Miscarea Populara (PMP) care, la fel ca UDMR, fac parte din acelasi grup parlamentar la nivel european - Partidul Popular European (PPE), doresc sa...

1 comentariu
UDMR ironizeaza iar PSD: Perioada de garantie a unui Guvern in Romania e de sase luni

Vineri, 09 Februarie 2018, ora 23:27

UDMR ironizeaza iar PSD: Perioada de garantie a unui Guvern in Romania e de sase luni

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR Kelemen Hunor a afirmat vineri ca se pare ca perioada de garantie a unui Guven in Romania este de sase luni, motiv pentru care nu exista niciun proiect dupa care se poate ghida tara, iar despre opozitie a spus ca s-a "destramat" si nu poate propune comunitatii maghiare altceva decat sa nu voteze propunerile Guvernului. In opinia sa, PNL s-a transformat intr-un partid...

1 comentariu
Kelemen Hunor: Daca 2018 va fi redus la folclor, mancat fasole si dansat in piata publica, imi pare rau, e o greseala

Joi, 01 Februarie 2018, ora 17:13

Kelemen Hunor: Daca 2018 va fi redus la folclor, mancat fasole si dansat in piata publica, imi pare rau, e o greseala

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Liderul UDMR, Kelemen Hunor, vrea ca 2018 sa fie un an al dialogului intre romani si maghiari. "Trecutul nu il putem imparti, dar macar sa ne gandim la viitor", spune acesta. Declaratiile au fost facute intr-un interviu acordat, joi, Europa FM, in care Kelemen Hunor a fost intrebat despre semnaturile date de UDMR pentru sustinerea autonomiei Tinutului Secuiesc si care au starnit ingrijorare....

13 comentarii
Kelemen Hunor: Clasa politica romaneasca nu se poate intelege nici pe o autostrada. In schimb, se discuta de SPP

Joi, 01 Februarie 2018, ora 16:48

Kelemen Hunor: Clasa politica romaneasca nu se poate intelege nici pe o autostrada. In schimb, se discuta de SPP

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Liceul romano-catolic din Targu Mures si reluarea procesului de descentralizare sunt prioritatile UDMR in actuala sesiune parlamentara, care a inceput joi, subiectele fiind discutate anterior cu PSD. Intr-un interviu acordat Europa FM, liderul UDMR, Kelemen Hunor, a admis ca in programul de guvernare al Cabinetului Dancila "sunt si lucruri bune, si lucruri extrem de superficiale". "Am...

5 comentarii
Kelemen Hunor: Mi-ar fi placut un guvern de centru dreapta, dar in Opozitie nu avem alternativa. Si PNL a votat Guvernul Dancila

Joi, 01 Februarie 2018, ora 15:38

Kelemen Hunor: Mi-ar fi placut un guvern de centru dreapta, dar in Opozitie nu avem alternativa. Si PNL a votat Guvernul Dancila

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Liderul UDMR, Kelemen Hunor, a respins, joi, acuzatiile venite din partea PNL dupa sustinerea prin vot a guvernului Dancila, precizand ca si el si-ar fi dorit un guvern de centru-dreapta, doar ca alegatorii au votat altfel, iar partidele din Opozitie nu sunt in stare sa construiasca o alternativa. Intr-un interviu acordat pentru Europa FM, Kelemen Hunor i-a dat replica liderului PNL, Ludovic...

4 comentarii
Grupurile parlamentare ale UDMR analizeaza protocolul de colaborare cu coalitia PSD-ALDE

Marti, 30 Ianuarie 2018, ora 08:08

Grupurile parlamentare ale UDMR analizeaza protocolul de colaborare cu coalitia PSD-ALDE

UDMR / PSD

Grupurile parlamentare ale UDMR se vor reuni marti, la ora 10,00, pentru a face o analiza a protocolului de colaborare cu coalitia PSD-ALDE, conform unui anunt facut de presedintele Uniunii, Kelemen Hunor. "Vom avea o sedinta reunita a grupurilor noastre, in care vom discuta despre prioritatile sesiunii de primavara. Vom analiza protocolul de colaborare parlamentara cu coalitia PSD-ALDE, ce...

3 comentarii
Desi a criticat dur programul de guvernare, UDMR a decis sa voteze Cabinetul Dancila: Ar fi greu de argumentat de ce nu votam

Luni, 29 Ianuarie 2018, ora 15:20

Desi a criticat dur programul de guvernare, UDMR a decis sa voteze Cabinetul Dancila: Ar fi greu de argumentat de ce nu votam

Viorica Dancila / premier

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a anuntat luni dupa-amiaza ca in urma dezbaterilor interne s-a decis ca parlamentarii uniunii sa voteze in sedinta plenului reunit, care a inceput la ora 15:00, Guvernul Dancila. Kelemen Hunor le-a explicat jurnalistilor ca au fost luate in calcul toate variantele, si cum Opozitia nu a venit cu o alta propunere de premier sau cu alte solutii, aceasta a fost...

17 comentarii
Hunor continua sa critice programul de guvernare: La Transporturi, am impresia ca unii s-au uitat la harta Romaniei acum 100 de ani

Luni, 29 Ianuarie 2018, ora 14:45

Hunor continua sa critice programul de guvernare: La Transporturi, am impresia ca unii s-au uitat la harta Romaniei acum 100 de ani

Kelemen Hunor / stiri Kelemen Hunor

Liderul UDMR Kelemen Hunor a continuat sa critice programul de guvernare PSD-ALDE, cu putin timp inainte de votul de incredere care va fi dat in Parlament Cabinetului Dancila. Mai exact, Hunor a declarat ca la capitolul Transporturi sunt greseli mari, semn ca cel care a facut proiectul nu avea si o harta in preajma. "E bine sa ai simtul umorului. Daca va uitati la capitorul Transporturi, am...

2 comentarii
Intalnire intre PNL, UDMR si minoritati, inainte de votul de investitura pentru Guvern (Surse)

Luni, 29 Ianuarie 2018, ora 11:20

Intalnire intre PNL, UDMR si minoritati, inainte de votul de investitura pentru Guvern (Surse)

Politica / guvern

Presedintele PNL, Ludovic Orban, se intalneste luni cu liderul grupului deputatilor minoritatilor nationale, Varujan Pambuccian, si cu presedintele UDMR, Kelemen Hunor, pentru a discuta despre votul privind investirea noului Guvern, au declarat pentru Agerpres surse parlamentare. Cele doua intalniri au loc inainte de plenul comun al Parlamentului privind investirea Guvernului Dancila. In...

2 comentarii
Reactia lui Dragnea dupa ce Kelemen Hunor a spus ca programul de guvernare pare scris intre doua beri

Duminica, 28 Ianuarie 2018, ora 15:31

Reactia lui Dragnea dupa ce Kelemen Hunor a spus ca programul de guvernare pare scris intre doua beri

Viorica Dancila / Liviu Dragnea

Liderul PSD Liviu Dragnea a declarat, duminica, referindu-se la criticile aduse de Kelemen Hunor programului de guvernare, ca el spera ca UDMR va vota guvernul, avand in vedere ca, in ciuda criticilor, documentul nu a suferit mari modificari fata de variantele precedente, sustinute de Uniune. "E foarte bine sa fie critic. Programul de guvernare nu a suferit modificari importante, deci este...

6 comentarii
Kelemen Hunor: Programul de guvernare arata de parca ar fi fost scris printre doua beri

Sambata, 27 Ianuarie 2018, ora 23:27

Kelemen Hunor: Programul de guvernare arata de parca ar fi fost scris printre doua beri

Viorica Dancila / guvern

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat sambata seara, in cadrul aniversarii a 15 ani de la infiintarea Conferintei Tineretului Maghiar (MIERT), ca din discutiile avute cu presedintele executiv al Uniunii, Porcsalmi Balint, a reiesit ca noul program de guvernare "arata de parca ar fi scris in Ministerul Agriculturii, printre doua beri". "A citit careva planul de guvernare? Stiu ca...

26 comentarii
UDMR, impresionat de Dancila: A raspuns la toate intrebarile fara sa se uite la Dragnea

Marti, 23 Ianuarie 2018, ora 14:32

UDMR, impresionat de Dancila: A raspuns la toate intrebarile fara sa se uite la Dragnea

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, s-a declarat foarte multumit de premierul desemnat Viorica Dancila, dupa ce a avut o discutie cu aceasta. "Am avut ocazia prima data de a vorbi cu Dancila, premier desemnat, si de a asculta ce are de gand sa faca mai departe. (...) Mi-a placut ca a raspuns la toate intrebarile fara sa se uite la presedintele Dragnea. Spun ca tot ce s-a vehiculat in presa ca...

18 comentarii
Kelemen Hunor, mesaj pentru protestatari: Bine au facut, clasa politica sa primeasca semnalele societatii

Luni, 22 Ianuarie 2018, ora 22:10

Kelemen Hunor, mesaj pentru protestatari: Bine au facut, clasa politica sa primeasca semnalele societatii

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, sustine ca protestatarii care au iesit sambata in strada au facut bine, deoarece acest lucru inseamna libertate, precizand ca e bine ca politicienii sa primeasca semnale din partea societatii sub diferite forme. Intrebat, luni, intr-o conferinta de presa la Oradea ce mesaj are pentru protestatarii care au iesit sambata in strada in Bucuresti si in tara,...

5 comentarii
UDMR exclude sa guverneze cu Dancila si se mai gandeste cum voteaza in Parlament

Luni, 22 Ianuarie 2018, ora 14:56

UDMR exclude sa guverneze cu Dancila si se mai gandeste cum voteaza in Parlament

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Kelemen Hunor, presedintele Uniunii Democratice a Maghiarilor din Romania, a declarat, luni, ca exclude o intrare la guvernare a Uniunii. Hunor a precizat ca in acest moment nu exista o astfel de solicitare nici din partea coalitiei PSD - ALDE si nici din partea UDMR. "Nu, este exclus. Nici nu exista o astfel de solicitare, nici nu exista o astfel de propunere, nici din partea noastra, nici...

3 comentarii
Kelemen Hunor vrea o noua Constitutie pentru autonomia teritoriala

Miercuri, 17 Ianuarie 2018, ora 18:43

Kelemen Hunor vrea o noua Constitutie pentru autonomia teritoriala

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Kelemen Hunor, presedintele UDMR, a declarat, miercuri, ca este necesara modificarea Constitutiei in vederea autonomiei teritoriale, insa ca in prezent nu se contureaza o majoritate pentru sustinerea unei astfel de initiative. "In primul rand, eu cred ca ar fi nevoie de o noua Constitutie, nu de amendarea Constitutiei actuale. (...) De ce spun ca trebuie o noua Constitutie? Fiindca in 2013 a...

6 comentarii
UDMR comenteaza demisia lui Tudose: O alta solutie nu ar fi existat. Nu e clar ce va face Iohannis

Marti, 16 Ianuarie 2018, ora 00:43

UDMR comenteaza demisia lui Tudose: O alta solutie nu ar fi existat. Nu e clar ce va face Iohannis

Mihai Tudose / demisie

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, sustine ca in ultima perioada a Guvernului Tudose a vazut mai multe lupte interne decat guvernare, considerand ca nimeni nu se bucura cand cade un guvern dar ca, in acest moment, o alta solutie nu ar fi existat. "Este decizia PSD pe care trebuie sa o respectam, retragerea sprijinului politic urmata de demisia premierului este normala. Am vazut in aceasta...

1 comentariu
Hunor, dupa declaratiile lui Tudose referitoare la autonomia Tinutului Secuiesc: Nu poate ramane in functie

Vineri, 12 Ianuarie 2018, ora 11:51

Hunor, dupa declaratiile lui Tudose referitoare la autonomia Tinutului Secuiesc: Nu poate ramane in functie

Kelemen Hunor / UDMR

Premierul Mihai Tudose trebuie sa isi retraga declaratia privind autonomia Tinutului Secuiesc, a declarat, vineri, la RFI, presedintele Uniunii Democrate a Maghiarilor din Romania, Kelemen Hunor. Liderul UDMR se declara socat si spune ca asteapta scuze de la prim-ministru. "Absolut inacceptabile. Nu ma asteptam de la Mihai Tudose, pentru ca nu are antecedente, el nu avea declaratii de acest...

32 comentarii
UDMR, PPMT si PCM au semnat o rezolutie care prevede autonomia teritoriala a Tinutului Secuiesc, in limitele sale istorice

Luni, 08 Ianuarie 2018, ora 18:36

UDMR, PPMT si PCM au semnat o rezolutie care prevede autonomia teritoriala a Tinutului Secuiesc, in limitele sale istorice

Kelemen Hunor / UDMR

Formatiunile politice maghiare au semnat o declaratie comuna privind autonomia teritoriala, locala si culturala. Semnatarii vor sa discute prevederile acestei declaratii cu autoritatile romane chiar in 2018. Ei cer ca Tinutul Secuiesc sa fie "regiune autonoma in limitele sale istorice", iar "statutul limbii maghiare in regiune sa fie egal cu cel al limbii romane". Declaratia comuna a fost...

13 comentarii
UDMR anunta ca nu sustine modificarile propuse la Codul Penal si Codul de Procedura Penala

Vineri, 29 Decembrie 2017, ora 12:04

UDMR anunta ca nu sustine modificarile propuse la Codul Penal si Codul de Procedura Penala

UDMR / senatori

UDMR nu este de acord cu cele mai recente propuneri de modificare ale Codului Penal si de Procedura Penala, mai ales cu "ideea nebuna" de a impune un prag de 200 de mii de euro pentru infractiunea de abuz in serviciu, au declarat presedintele UDMR, Kelemen Hunor, deputatul Attila Korodi si senatorul Barna Tanczos. Cei trei politicieni UDMR au declarat pentru Maszol.roca modificarile propuse...

27 comentarii
Cum a ajuns UDMR sa sustina Ciuma Rosie? Conflict intre parlamentari si alegatorii maghiari

Sambata, 23 Decembrie 2017, ora 17:26

Cum a ajuns UDMR sa sustina Ciuma Rosie? Conflict intre parlamentari si alegatorii maghiari

Kelemen Hunor / UDMR

O tragedie shakespeariana se desfasoara in aceste zile in interiorul UDMR. Formatiunea condusa de Kelemen Hunor a votat alaturi de PSD si ALDE modificarea Legilor Justitiei. In opinia mea, acesta a fost cel mai mare compromis facut de UDMR din 1990 si pana acum. Poate fi de inteles disperarea politicienilor maghiari, furiosi ca DNA ii intreaba si pe ei de sanatate, dar e nedreapta si...

36 comentarii
Justitie contra liceu maghiar? Kelemen Hunor sustine ca UDMR nu a negociat nimic cu PSD

Vineri, 22 Decembrie 2017, ora 10:54

Justitie contra liceu maghiar? Kelemen Hunor sustine ca UDMR nu a negociat nimic cu PSD

Kelemen Hunor / UDMR

Liderul UDMR, Kelemen Hunor, sustine ca nu exista niciun articol in cele trei legi adoptate de Parlament care sa influenteze independenta Justitiei. El mai spune ca Uniunea nu a negociat nimic cu PSD. Kelemen Hunor afirma pentru RFI Romania ca modificarile aduse legilor justitiei nu afecteaza independenta sistemului judiciar: "Eu am recitit aseara cele trei legi modificate si trebuie sa...

6 comentarii
Kelemen Hunor ii raspunde sefului PPE: Legile adoptate nu afecteaza statul de drept si independenta justitiei

Vineri, 22 Decembrie 2017, ora 02:34

Kelemen Hunor ii raspunde sefului PPE: Legile adoptate nu afecteaza statul de drept si independenta justitiei

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat, joi, ca independenta justitiei si statul de drept nu sunt afectate de legile adoptate de Parlamentul Romaniei, raspunzandu-i astfel presedintelui Partidului Popular European (PPE), Joseph Daul. Reamintim ca Daul a afirmat ca modificarile legislative adoptate joi slabesc independenta justitiei si statul de drept. "Inca de saptamana trecuta am...

2 comentarii
Kelemen se delimiteaza de Marton Arpad: Nu sunt de acord cu declaratia lui despre protestatari

Joi, 07 Decembrie 2017, ora 17:28

Kelemen se delimiteaza de Marton Arpad: Nu sunt de acord cu declaratia lui despre protestatari

Kelemen Hunor / UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, nu este de acord cu declaratia deputatului Marton Arpad despre protestatari, considerand afirmatiile acestuia ca fiind neinspirate si care nu reprezinta pozitia UDMR. Kelemen Hunor a declarat, joi, corespondentului Mediafax, ca isi cere scuze in nume personal si in cel al UDMR celor care se considera jigniti de declaratiile lui Marton Arpad. "Nu sunt de...

5 comentarii
Pozitia UDMR privind Centenarul Unirii: Vrem respectarea promisiunilor din Rezolutia de la Alba Iulia

Sambata, 25 Noiembrie 2017, ora 18:44

Pozitia UDMR privind Centenarul Unirii: Vrem respectarea promisiunilor din Rezolutia de la Alba Iulia

UDMR / Hunor Kelemen

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, considera ca Centenarul Unirii ar trebui sa fie un moment in care majoritatea romana sa accepte si cerintele minoritatii maghiare, si anume respectarea promisiunilor din Rezolutia de la Alba Iulia. Kelemen Hunor a declarat, sambata, la Targu Mures, la sedinta delegatilor Organizatiei de Femei a UDMR ca momentul anului 2018 va trece, iar maghiarii nu trebuie...

10 comentarii
Reactia lui Kelemen Hunor cand a aflat ca i s-ar putea retrage Steaua Romaniei

Joi, 16 Noiembrie 2017, ora 12:46

Reactia lui Kelemen Hunor cand a aflat ca i s-ar putea retrage Steaua Romaniei

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, considera ca propunerea de retragere a distinctiei "Steaua Romaniei" este gresita, deoarece se ingradeste libertatea de exprimare. Liderul maghiar adauga ca ramane cine a fost si va vorbi in continuare liber. Kelemen a declarat, joi, ca mesajul transmis este "prost". "Decizia este una gresita, dar este dreptul lor, eu nu am facut in niciun caz ceea ce se...

4 comentarii
Consiliul de Onoare al Ordinului Steaua Romaniei a decis sa ii retraga distinctia lui Kelemen Hunor

Miercuri, 15 Noiembrie 2017, ora 21:04

Consiliul de Onoare al Ordinului Steaua Romaniei a decis sa ii retraga distinctia lui Kelemen Hunor

Kelemen Hunor / UDMR

Consiliul de Onoare al Ordinului National "Steaua Romaniei" a decis retragerea distinctiei acordate presedintelui UDMR, Kelemen Hunor, ca urmare a faptului ca intr-un interviu acordat recent acesta a apreciat ca reprezentantii Uniunii si maghiarii nu au ce sarbatori cu ocazia Centenarului, a declarat Mircea Geoana, membru al acestui for. Decizia va fi inaintata presedintelui Klaus Iohannis,...

8 comentarii
UDMR ramane alaturi de Guvernul PSD-ALDE, dar vrea modificari consistente la revolutia fiscala

Miercuri, 15 Noiembrie 2017, ora 15:25

UDMR ramane alaturi de Guvernul PSD-ALDE, dar vrea modificari consistente la revolutia fiscala

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Noile masuri fiscale au fost introduse prea brutal, este de parere presedintele UDMR, Kelemen Hunor. El spune insa ca formatiunea sa nu va semna motiunea de cenzura, pentru ca "relatia UDMR-PNL s-a stricat enorm in ultimul an". "La prima vedere, sunt niste masuri neoliberale. Transferul contributiilor de la angajator la angajat e conform principiului filosofiei fiscale neoliberale, precum si...

3 comentarii
UDMR vrea explicatii despre "revolutia fiscala": Nu e treaba oamenilor sa ghiceasca ce vrea sa faca Guvernul

Vineri, 03 Noiembrie 2017, ora 22:50

UDMR vrea explicatii despre "revolutia fiscala": Nu e treaba oamenilor sa ghiceasca ce vrea sa faca Guvernul

Kelemen Hunor / UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat vineri ca Guvernul ar trebui sa dea mai multe explicatii cu privire la reforma fiscala pe care a initiat-o, pentru a clarifica lucrurile care au generat nemultumire in ultima perioada. "In primul rand, trebuie mai multe explicatii fiindca oamenii inteleg extrem de greu de ce trebuie - nici eu nu stiu, nici eu nu inteleg - de ce trebuie de la...

7 comentarii
Kelemen Hunor: Nu exista nicio similitudine intre Catalonia si Tinutul Secuiesc

Vineri, 06 Octombrie 2017, ora 16:01

Kelemen Hunor: Nu exista nicio similitudine intre Catalonia si Tinutul Secuiesc

UDMR / Tinutul Secuiesc

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, considera ca situatia din Spania privind eventuala independenta a Cataloniei nu se poate regasi in Romania, afirmand ca nu vede similitudini intre acea regiune si Tinutul Secuiesc. Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a fost intrebat, vineri, intr-o conferinta de presa la Arad, daca din punctul sau de vedere exista similitudini intre situatia regiunii Catalonia...

12 comentarii
Kelemen Hunor e foarte suparat pe Putere: Romania e un model cum sa bagi pumnul in gura minoritatilor

Joi, 05 Octombrie 2017, ora 11:31

Kelemen Hunor e foarte suparat pe Putere: Romania e un model cum sa bagi pumnul in gura minoritatilor

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

O colaborare foarte echilibrata intre UDMR si coalitia PSD-ALDE va fi dificila in continuare, declara presedintele Uniunii, Kelemen Hunor. Reactia sa vine dupa ce plenul Camerei Deputatilor a respins miercuri proiectul de lege propus de UDMR privind reducerea pragului de reprezentare de la 20% la 10% pentru folosirea limbii materne in relatia cu administratia publica. Kelemen Hunor...

10 comentarii
Kelemen Hunor, despre discutia dintre Dragnea si Viktor Orban: A promis o solutie. Sa fie lege sau OUG

Luni, 25 Septembrie 2017, ora 21:58

Kelemen Hunor, despre discutia dintre Dragnea si Viktor Orban: A promis o solutie. Sa fie lege sau OUG

Politica / maghiari

Liderul UDMR Kelemen Hunor a declarat, luni, in contextul discutiei dintre Liviu Dragnea si Viktor Orban, ca nu este firesc sa nu aiba loc discutii intre Romania si Ungaria, afirmand ca partea romana a promis ca va gasi o solutie si aceasta trebuie sa fie sub forma unei legi sau OUG. "Au fost doua discutii, nu una singura. In primul rand este foarte important sa existe o comunicare intre...

9 comentarii
Planurile UDMR pentru liceul din Targu Mures pentru care Ungaria a blocat aderarea Romaniei la OCDE

Sambata, 09 Septembrie 2017, ora 14:11

Planurile UDMR pentru liceul din Targu Mures pentru care Ungaria a blocat aderarea Romaniei la OCDE

Kelemen Hunor / UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat ca formatiunea va initia procedura de reinfiintare a Liceului Romano-Catolic din Targu Mures "imediat dupa ce conditiile legale vor permite", astfel incat unitatea de invatamant sa functioneze ca entitate juridica independenta. "Imediat dupa ce conditiile legale ne vor permite vom face toate demersurile necesare pentru reinfiintarea Liceului...

27 comentarii
Referendumul privind definirea familiei: Cum vor vota parlamentarii UDMR

Luni, 04 Septembrie 2017, ora 18:41

Referendumul privind definirea familiei: Cum vor vota parlamentarii UDMR

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat, luni, ca nu va exista un vot obligatoriu pentru parlamentarii Uniunii privind referendumul despre definirea familiei, estimand ca doua treimi dintre ei vor vota in favoarea initiativei, iar alti cativa se vor abtine sau vor vota impotriva ei. "Asa cum am facut si la Camera Deputatilor, nu va exista un vot obligatoriu. Sunt unii care sustin...

2 comentarii
Kelemen Hunor gaseste multe lucruri bune in propunerile lui Toader, dar vrea sa vada textul

Vineri, 25 August 2017, ora 20:47

Kelemen Hunor gaseste multe lucruri bune in propunerile lui Toader, dar vrea sa vada textul

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat vineri seara, la tabara de vara a Uniunii din localitatea Subcetate, ca este de acord cu multe dintre principiile enuntate de ministrul Justitiei, Tudorel Toader, referitoare la modificarea Legilor Justitiei, dar a subliniat ca este nevoie sa vada textul, pentru ca nuantele sunt importante. Referitor la prezenta presedintelui in circuitul de...

1 comentariu
Kelemen Hunor comenteaza vizita lui Iohannis in maghiarime: Demers electoral sau recunoastere a Tinutului Secuiesc?

Luni, 07 August 2017, ora 17:50

Kelemen Hunor comenteaza vizita lui Iohannis in maghiarime: Demers electoral sau recunoastere a Tinutului Secuiesc?

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat ca vizita lui Klaus Iohannis in Tinutul Secuiesc ar fi trebuit sa aiba loc in 2015, nu abia acum, dar este un mesaj ca ia in considerare zona ca pe o "entitate". "Ar fi fost bine daca aceasta vizita era in 2015 si nu in 2017, deoarece vizita de acum poate fi considerata un pas in vederea alegerii sale pentru un nou mandat, mai ales ca, de cand...

17 comentarii
Kelemen Hunor a fost bursier al fundatiei lui Soros: Nu cred ca un singur om poate rasturna regimuri

Joi, 13 Iulie 2017, ora 11:17

Kelemen Hunor a fost bursier al fundatiei lui Soros: Nu cred ca un singur om poate rasturna regimuri

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, spune ca a avut o bursa de la fundatia Soros in 1993 si nimeni nu i-a cerut vreodata ceva la schimb. El crede ca un singur om nu poate sa rastoarne regimuri, asa cum sustine Liviu Dragnea, care il considera pe miliardarul George Soros un "personaj malefic". Kelemen Hunor spune ca nu stie pe ce se bazeaza criticile presedintelui PSD la adresa omului de...

4 comentarii
UDMR anunta ca voteaza Guvernul Tudose, dar nu sustine impozitul pe cifra de afaceri: Acest vot nu este un cec in alb

Joi, 29 Iunie 2017, ora 16:58

UDMR anunta ca voteaza Guvernul Tudose, dar nu sustine impozitul pe cifra de afaceri: Acest vot nu este un cec in alb

Politica / guvern

Liderul UDMR Kelemen Hunor a declarat, joi, ca Uniunea va vota Guvernul Tudose, dar cere un dialog sincer pe deciziile care se vor lua, el mentionand, in acest sens, ca UDMR nu va sustine introducerea impozitului pe cifra de afaceri. "Astazi, pe baza protocolului de colaborare semnat impreuna cu coalitia majoritara PSD-ALDE, vom da un vot pozitiv pentru investirea Guvernului Mihai Tudose", a...

4 comentarii
UDMR voteaza Guvernul Mihai Tudose: Nu am cerut nimic, ce dracu' sa cerem?

Miercuri, 28 Iunie 2017, ora 16:53

UDMR voteaza Guvernul Mihai Tudose: Nu am cerut nimic, ce dracu' sa cerem?

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a anuntat miercuri dupa-amiaza ca formatiunea pe care o conduce va vota Guvernul Mihai Tudose. "Vom da un vot pentru a porni pe drum cu acest nou Guvern. E foarte important ca presedintele Iohannis a dat posibilitatea majoritatii PSD-ALDE si lui Mihai Tudose sa formeze un guvern si nu a tras de timp. Bineinteles ca este un argument important si acest...

4 comentarii
Kelemen Hunor se duce la Cotroceni sa vorbeasca de isteria antimaghiara violenta

Vineri, 23 Iunie 2017, ora 19:56

Kelemen Hunor se duce la Cotroceni sa vorbeasca de isteria antimaghiara violenta

Kelemen Hunor / UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a anuntat ca la consultarile de la Cotroceni ii va transmite lui Klaus Iohannis ingrijorarea sa fata de isteria antimaghiara "extrem de violenta", care a avut loc in Romania inaintea votului la motiunea de cenzura. "Nu vom spune altceva decat ceea ce spunem de obicei, despre stabilitate si despre faptul ca o majoritate trebuie sa aiba posibilitatea de a...

6 comentarii
Basescu ii da replica sefului UDMR, care a spus ca a cersit voturi

Marti, 20 Iunie 2017, ora 18:50

Basescu ii da replica sefului UDMR, care a spus ca a cersit voturi

Traian Basescu / presedinte Miscarea Populara

Presedintele PMP, Traian Basescu, i-a raspuns liderului UDMR, Kelemen Hunor, sustinand ca Uniunea a fost tot timpul in aliante impotriva sa la alegerile prezidentiale, iar voturile obtinute de el de la maghiari se datoreaza faptului ca a facut pentru unguri mult mai mult decat UDMR in ceea ce priveste infrastructura. "Nu am nimic cu minoritatea maghiara si nici macar cu UDMR, pe care o...

5 comentarii
UDMR nu participa la votul motiunii de cenzura. Kelemen ii raspunde lui Basescu: Ne-a cersit votul de 2 ori

Marti, 20 Iunie 2017, ora 14:31

UDMR nu participa la votul motiunii de cenzura. Kelemen ii raspunde lui Basescu: Ne-a cersit votul de 2 ori

Kelemen Hunor / UDMR

UDMR a decis sa nu participe la plenul reunit in care va fi votata motiunea de cenzura, a anuntat, marti, presedintele Uniunii, Kelemen Hunor, dupa o sedinta a partidului. "In unanimitate, cu colegii mei am decis sa nu participam la vot. Nu vom sta in sala. Am avut mai multe discutii, de la formarea Guvernului. Deci nu am discutat de ieri sau de alaltaieri. Vom continua discutiile si maine...

2 comentarii
Kelemen Hunor: Majoritatea parlamentara are dreptul sa-si schimbe Guvernul. Iata cum voteaza UDMR

Luni, 19 Iunie 2017, ora 18:48

Kelemen Hunor: Majoritatea parlamentara are dreptul sa-si schimbe Guvernul. Iata cum voteaza UDMR

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat, luni, in urma unei discutii pe care a avut-o cu Liviu Dragnea, ca majoritatea parlamentara trebuie sa aiba posibilitatea si dreptul de a schimba Guvernul, iar parlamentarii Uniunii Democrate a Maghiarilor din Romania intotdeauna voteaza dupa propria constiinta. "Motiunea de cenzura este instrumentul majoritatii si al parlamentarilor din orice...

12 comentarii
15 martie, declarata Ziua Maghiarilor din Romania. UDMR da un prim semnal ca ar vota motiunea de cenzura. Dragnea: Negocierile continua

Luni, 19 Iunie 2017, ora 17:00

15 martie, declarata Ziua Maghiarilor din Romania. UDMR da un prim semnal ca ar vota motiunea de cenzura. Dragnea: Negocierile continua

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

15 martie va fi declarata sarbatoare a comunitatii maghiare din Romania, au decis luni parlamentarii din comisiile comune de administratie si drepturile omului din Senat. Decizia vine in contextul in care, in acelasi timp, tabara Dragnea din PSD a purtat negocieri cu maghiarii pentru a le obtine votul la motiunea de cenzura impotriva Guvernului Grindeanu. Presedintele UDMR, Kelemen Hunor,...

31 comentarii
UDMR decide sambata daca voteaza motiunea de cenzura a PSD si intra la guvernare

Sambata, 17 Iunie 2017, ora 08:38

UDMR decide sambata daca voteaza motiunea de cenzura a PSD si intra la guvernare

Politica / motiune cenzura

Consiliul Permanent al UDMR se va reuni, sambata, la Cluj, pentru a analiza situatia politica actuala, iar la finalul sedintei, concluziile vor fi prezentate de catre Kelemen Hunor. Surse parlamentare, citate de News.ro, au afirmat ca liderii UDMR vor discuta posibilitatea intrarii formatiunii la guvernare. "Sambata, 17 iunie 2017, se reuneste la Cluj Consiliul Permanent al Uniunii pentru...

12 comentarii
Tomac: Am primit informatia ca Dragnea va propune un premier de la UDMR. Kelemen Hunor: A tras ceva pe nas?

Marti, 13 Iunie 2017, ora 12:25

Tomac: Am primit informatia ca Dragnea va propune un premier de la UDMR. Kelemen Hunor: A tras ceva pe nas?

Sorin Grindeanu / premier

Presedintele executiv al PMP, Eugen Tomac, a declarat, marti, ca a primit de la colegii parlamentari, inclusiv din PSD, informatia ca liderul PSD Liviu Dragnea va propune un nou premier de la UDMR. "La mai bine de jumatate de an de guvernare, dupa ce s-a prezentat in fata propriilor colegi cu un plic in alb si le-a cerut un vot de incredere fara sa stie pe cine voteaza, mi s-a parut un lucru...

7 comentarii
Kelemen Hunor: Nu functioneaza nici statul de drept, nici democratia in Romania

Sambata, 13 Mai 2017, ora 16:40

Kelemen Hunor: Nu functioneaza nici statul de drept, nici democratia in Romania

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat, sambata, ca ceea ce se intampla in Romania anului 2017 reprezinta un "tablou dezamagitor", deoarece, in opinia sa, nu functioneaza statul de drept si democratia si lipseste separatia puterilor in stat. "Incep cu problema cea mai grava in 2017. Daca reusim sa ne tinem departe de lupta politica ce se da intre partidele politice romane si ne axam...

5 comentarii
Kelemen Hunor anunta strangerea unui milion de semnaturi pentru protectia minoritatilor

Joi, 20 Aprilie 2017, ora 17:39

Kelemen Hunor anunta strangerea unui milion de semnaturi pentru protectia minoritatilor

Kelemen Hunor / UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, ca formatiunea pe care o conduce va incepe in luna mai o actiune de strangere a unui milion de semnaturi, necesare pentru sustinerea, la nivel european, a unui set de masuri in domeniul protectiei minoritatilor. "Minority SafePack este cel mai mare proiect politic al FUEN (Uniunea Federala a Nationalitatilor...

5 comentarii
Kelemen Hunor il critica pe Viktor Orban, dupa votarea legii care ar putea inchide universitatea lui Soros din Ungaria

Joi, 06 Aprilie 2017, ora 12:35

Kelemen Hunor il critica pe Viktor Orban, dupa votarea legii care ar putea inchide universitatea lui Soros din Ungaria

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Inchiderea Central European University (CEU) din Budapesta ar fi o pierdere pentru lumea academica, declara presedintele UDMR, Kelemen Hunor. "Daca s-ar ajunge la inchiderea universitatii respective, ar fi o pierdere uriasa si pentru Ungaria si pentru toata Europa Centrala si de Est, ar fi o pierdere pentru lumea academica, pentru stiintele umaniste si sociale. Sunt convins ca pana la...

Kelemen Hunor: Romanii nu pot fi liberi daca maghiarii nu se simt liberi in tara lor

Miercuri, 15 Martie 2017, ora 19:27

Kelemen Hunor: Romanii nu pot fi liberi daca maghiarii nu se simt liberi in tara lor

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a spus, miercuri, cu ocazia Zilei Maghiarilor de Pretutindeni, ca "romanii nu pot fi liberi daca maghiarii nu se simt liberi in tara lor si invers". "Sunt vremuri cand fiecare om, fiecare comunitate si fiecare natiune are nevoie de valori dupa care se pot ghida actiunile si se poate proiecta viitorul. Libertatea este o valoare care si acum 169 de ani, si...

3 comentarii
UDMR face scut in jurul viceprimarului de Cluj: In Romania nu se poate vorbi de stat de drept

Marti, 28 Februarie 2017, ora 22:46

UDMR face scut in jurul viceprimarului de Cluj: In Romania nu se poate vorbi de stat de drept

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a afirmat ca Uniunea continua sa creada in nevinovatia Annei Horvath, viceprimar de Cluj, sustinand ca noile acuzatii care ii sunt aduse lui Horvath de catre Agentia Nationala de Integritate fac parte dintr-o campanie de discreditare a acesteia. "Uniunea Democrata Maghiara din Romania a constatat, cu regret, reeditarea unui nou capitol in campania de...

2 comentarii
Kelemen Hunor: Statul de drept nu prea exista, separarea puterilor in stat este o fictiune

Vineri, 24 Februarie 2017, ora 19:58

Kelemen Hunor: Statul de drept nu prea exista, separarea puterilor in stat este o fictiune

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat vineri, la Targu Mures, ca in Romania statul de drept "nu prea exista", intrucat separarea puterilor in stat este, in opinia sa, "o fictiune". "In 2017, daca vrem sa fim sinceri cu noi insine, trebuie sa spunem ca statul de drept nu prea exista. Separarea puterilor in stat este o fictiune. Si la Targu Mures, daca vorbim despre acest subiect,...

15 comentarii
Kelemen Hunor, de acord cu protestele, dar nu cu legionarii si extremistii

Sambata, 18 Februarie 2017, ora 12:35

Kelemen Hunor, de acord cu protestele, dar nu cu legionarii si extremistii

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, s-a declarat, vineri, de acord cu protestele de strada prin care se doreste o reprezentare publica onesta, corecta, dar nu si cu "legionarii, cu cei care sunt impotriva minoritatilor nationale, cu extremistii". "Cu protestele de strada pot fi de acord, dar doar cu cele prin care se doreste o reprezentare publica corecta, onesta. Insa nu putem sa fim de acord...

1 comentariu
Kelemen Hunor, despre OUG 13 si 14: E un haos total, nu exista doi juristi care au aceeasi parere

Miercuri, 15 Februarie 2017, ora 12:09

Kelemen Hunor, despre OUG 13 si 14: E un haos total, nu exista doi juristi care au aceeasi parere

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, spune ca ar fi redundant sa mai fie dat un vot in Parlament pe OUG 13, dar spune ca "pentru linistea oamenilor poate ca trebuie facut acest lucru". El propune modificarea Regulamentelor Camerei Deputatilor si Senatului. "Situatia de drept in acest moment e foarte clara, nu exista Ordonanta 13 in vigoare, exista Ordonanta 14 in vigoare, deci din acest punct...

6 comentarii
Kelemen Hunor nu stie ce va face UDMR la motiunea de cenzura, dar propune sa nu voteze deloc

Luni, 06 Februarie 2017, ora 22:30

Kelemen Hunor nu stie ce va face UDMR la motiunea de cenzura, dar propune sa nu voteze deloc

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Kelemen Hunor va propune parlamentarilor UDMR sa asiste miercuri la dezbaterea motiunii de cenzura impotriva Guvernului Grindeanu, dar sa nu voteze. "Maine (marti - n.red) vom lua o decizie, dar pot sa spun parerea mea personala. In acest moment, sa votezi impotriva motiunii de cenzura e foarte dificil, dar la fel de dificil este sa votezi pentru motiune de cenzura. Propunerea mea va fi...

6 comentarii
Kelemen Hunor: Modificarea Codurilor prin ordonanta e o greseala imensa, arata amatorismul Guvernului

Miercuri, 01 Februarie 2017, ora 14:01

Kelemen Hunor: Modificarea Codurilor prin ordonanta e o greseala imensa, arata amatorismul Guvernului

Kelemen Hunor / UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, declara ca adoptarea modificarilor la Codul Penal si la Codul de Procedura Penala prin OUG de catre Guvern este o greseala imensa care arata "amatorismul Executivului". Reprezentantii Guvernului dau impresia ca nu au mai guvernat niciodata, spune Kelemen. Kelemen Hunor a declarat, miercuri, ca UDMR nu este de acord ca cele doua Coduri, Codul Penal si Codul...

5 comentarii
UDMR critica adoptarea ordonantelor pe Justitie fara dezbatere in Parlament: Este gresit!

Sambata, 28 Ianuarie 2017, ora 15:41

UDMR critica adoptarea ordonantelor pe Justitie fara dezbatere in Parlament: Este gresit!

Kelemen Hunor / UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat sambata, in cadrul Consiliului Reprezentantilor Unionali (CRU) de la Targu Mures, ca este gresita pozitia Guvernului de a modifica prin ordonante Codul penal si Codul de procedura penala, mentionand ca ori de cate ori s-au facut modificari "ocolindu-se" Parlamentul, intotdeauna s-au nascut probleme. "In primul rand, este vorba despre chestiunile...

12 comentarii
UDMR si minoritatile sustin Guvernul Grindeanu, insa nu degeaba: Ce conditii au pus

Marti, 03 Ianuarie 2017, ora 21:24

UDMR si minoritatile sustin Guvernul Grindeanu, insa nu degeaba: Ce conditii au pus

Politica / Guvernul Sorin Grindeanu

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat marti, la Parlament ca parlamentarii formatiunii pe care o conduce au decis in unanimitate sa voteze, in cadrul plenului reunit de miercuri, programului de guvernare al PSD si cabinetul condus de Sorin Grindeanu. "Dupa o analiza a programului de guvernare am dat un vot in unanimitate si am spus ca, avand un protocol de colaborare parlamentara cu...

2 comentarii

 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor