Ziare.com

Dieta vegetariana te scapa de cancer

   

Dieta vegetariana te scapa de cancer
Se pare ca cei care aleg o dieta vegetariana sunt mai putin expusi riscului de a face cancer, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii britanici.

Savantii nu s-au rezumat insa la a analiza numai vegetarienii: cei 52.700 de participanti la studiu, cu varste intre 28 si 89 de ani, au fost impartiti in consumatori de fructe si legume, consumatori de peste si consumatori de carne, relateaza BBC.

In urma analizei efectuate, s-a stabilit ca cei care consumau legume, fructe si peste au fost mult mai putin afectati de diverse tipuri de cancer. In mod suprinzator insa, incidenta cancerului de colon era mult mai mare in cazul vegetarienilor decat in cazul celor care consumau carne.

Cercetatorii nu au stabilit inca motivul pentru care incidenta cancerului este mai mica la vegetarieni, insa se pare ca acestia sunt mult mai sanatosi decat cei care consuma carne.

O recomandare des intalnita este aceea de a consuma cinci portii de fructe si legume pe zi, desi cercetatorii nu stiu inca daca exista o "doza zilnica recomandata" de mancare sanatoasa.
Luni, 16 Martie 2009, ora 17:16
Sursa: Ziare.com
Autor: Livia Stroie

Articol citit de 2826 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
Intra in Comunitatea Ziare.com!
Ordoneaza comentariile:    Standard   |   Calitate   |   Numar Voturi   |   Recente
 

cine e curios sa caute evanghelia eseniana

si o sa fiti umiti de ceea ce o sa cititi.

 

ideea articolului e buna

'''' incidenta cancerului de colon era mult mai mare in cazul vegetarienilor decat in cazul celor care consumau carne.'''' autoarea stie ce a scris sau a scris ca sa fie un text acolo ???!!?