Ziare.com

Consumul de iaurt previne aparitia cancerului de vezica

   

Consumul de iaurt previne aparitia cancerului de vezica
Doua portii de iaurt pe zi reduc riscul de aparitie a cancerului de vezica urinara, conofrm unui studiu al cercetatorilor suedezi.

Studiul, realizat pe 80.000 de persoane timp de noua ani, a aratat ca persoanele care au consumat zilnic iaurt au avut un risc mai mic de aparitie a cancerului de vezica urinara. La barbati riscul s-a redus cu 45% iar la femei cu 36%, informeaza Healthday.com.

Cercetatorii de la Institutul Karolinska sustin ca alte produse lactate nu au acelasi efect, si ca bacteriile continute de iaurt au dus la reducerea cancerului de vezica si la sobolani.
Citeste mai multe despreconsum iaurt cancer vezica
Marti, 21 Octombrie 2008, ora 16:26
Sursa: Ziare.com
Autor: Livia Stroie

Articol citit de 1329 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
 
Nu exista comentarii postate de utilizatori.