
Sambata, 26 Mai 2012, ora 07:20
Cum te imbolnavesc vitaminele sub forma de suplimente
Viata sanatoasa / vitamine
Multi oameni iau diverse suplimente vitaminice zilnic, in speranta ca vor fi protejati de anumite boli. Timp de mai multe decenii, mesajul general a fost ca suplimentele ofera nutrienti vitali care adesea lipsesc din alimentatie, indeosebi antioxidanti ca vitaminele A, C si E, ce ajuta in lupta cu radicalii liberi, substante daunatoare, legate de aparitia mai multor afectiuni, printre care bolile de inima, Alzheimer, diabet, cancer. Insa din ce in ce mai multi oameni de stiinta pun la indoiala beneficiile suplimentelor vitaminice si sugereaza chiar ca unele ar putea cauza probleme serioase, potrivit Daily Mail. Suplimentele in doze mari pot face rau In cadrul unui studiu dat publicitatii luna trecuta, realizat la Universitatea din California, nu s-au gasit dovezi care sa ateste faptul ca aceste suplimente reduc riscul de cancer la oamenii sanatosi. De asemenea, un grup de oameni de stiinta, care a analizat mai ...
1 comentariu
Joi, 24 Mai 2012, ora 10:57
Suplimentele de calciu dubleaza riscul de criza cardiaca
Viata sanatoasa / vitamine
Suplimentele de calciu luate de milioane de persoane nu fac decat sa dubleze riscul de criza cardiaca, avertizeaza specialistii germani si elvetieni. Un recent studiu realizat de acestia a aratat ca acest calciu in exces face mai mult rau decat bine, pentru ca nu ajuta decat foarte putin oasele in lupta cu fracturile. In cadrul cercetarii au fost monitorizate timp de 11 ani 24.000 de...

Joi, 03 Mai 2012, ora 09:56
Fenicul, ceapa cu gust de ananson
Viata sanatoasa / vitamine
Feniculul sau fenelul este o leguma crocanta, usor picanta si dulceaga, care si-a adus o importanta contributie in bucataria mediteraneana. Se poate folosi incepand de primavara pana toamna tarziu. Feniculul seamana cu ceapa, cultivandu-se pe toate continentele. Aroma lui aduce cu cea a anasonului, iar frunzele seamana cu mararul. Feniculul era si este folosit in gastronomia traditionala...

Duminica, 29 Aprilie 2012, ora 08:01
Terapia cu seminte germinate - mit si realitate
Viata sanatoasa / vitamine
In ultima jumatate de secol, se raspandeste, din cand in cand, vestea ca semintele germinate - indeosebi de grau - constituie un panaceu al sanatatii. Tineri si batrani pun grau la incoltit, apoi mananca din el, in doze arbitrare: unii cu lingurita, altii cu lingura si altii bob cu bob. Cu timpul, entuziasmul scade, viata reintra in normal si, la un moment dat, ca un facut, o noua generatie...
1 comentariu
Joi, 26 Aprilie 2012, ora 13:16
Suplimentele de Vitamina D, la fel de bune ca medicamentele pentru tensiune
Viata sanatoasa / vitamine
Suplimentele de Vitamina D sunt la fel de eficiente pentru coborarea tensiunii ca o parte dintre medicamentele folosite in mod traditional, arata o cercetare recenta. Studiul a presupus administrarea de astfel de suplimente sau de pastile placebo unui grup de subiecti cu hipertensiune, cate 75 mcg pe zi, observandu-se diferente clare, relateaza Daily Mail. Cercetarea a avut loc in...
1 comentariu




