Ponta o desfiinteaza pe Dancila: Este mai daunatoare ca Dragnea. Nu va mai fi candidatul PSD la prezidentiale

Marti, 08 Octombrie 2019, ora 21:05

Presedintele Pro Romania, Victor Ponta, a declarat, marti seara, ca, daca trece motiunea de cenzura, Viorica Dancila nu va mai fi candidatul PSD. De altfel, Ponta sustine ca "doamna Dancila nu va mai fi nimic si asta este un lucru bun chiar si pentru PSD, pentru ca e o ghiulea de picioarele PSD".

"Faptul ca, totusi, a promis 7,5 miliarde de lei din banii publici, pentru niste lucrari ale unor primari... Doamna Dancila e, intr-adevar, o persoana care nu intelege responsabilitatea functiei de prim-ministru, care calca in foarte multe strachini, cum spune romanul si sper ca joi sa scapam de doamna Dancila pentru ca, iara, se dovedeste mai daunatoare decat domnul Dragnea", amai spus Ponta.

Acesta afirma ca, daca trece motiunea de cenzura, Viorica Dancila nu va mai fi candidatul PSD la alegerile prezidentiale.

"In turul 1 va avea un scor mai mare candidatul social-democrat, adica Mircea Diaconu. Sunt convins ca, daca trece motiunea, doamna Dancila nu va mai fi absolut nimic si asta este un lucru bun chiar si pentru PSD, pentru ca doamna Dancila ca si domnul Dragnea este o ghiulea de picioarele PSD. Cu siguranta nu va mai fi candidatul PSD", sustine liderul Pro Romania.

Acesta afirma ca Dancila, "ca si cel care a creat-o, domnul Dragnea, va pleca in ultima secunda cu forta, la dorinta PSD".

Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: NEWS.RO

Articol citit de 8962 ori

9 comentarii

Sunt de cord cu dl Ponta, dar...

... mi se pare un lucru pozitiv in aparitia doamnei Dancila in "viata de partid" la PSD.
Drept e ca fara nici o intentia a facut atata rau PSDului cat nimeni altcineva. E si asta o calitate.
Bravos Viorica! Daca nu te termina motiunea de maine, tine-o tot asa pana scapam de voi toti!!!

Nu scapam de nimeni deocamdata

Din pacate.
Lipitorile astea vor mai supravietui pentru o vreme in cardasie cu pro-romania si alde.
Am speranta ca la urmatoarele alegeri parlamentare tinerii si diaspora sa iasa masiv sa voteze USR+ si sa ne scape de acesti sarlatani politici.

.......viitori hoti abia asteapta sa conduca tara!

...nu exista acolo in Romania nici o speranta!500 de ani balcanii au fost mai aproape decit Carpatii dintre moldovalahi si romanii din Ardeal,Banat si Maramures!Asa va fi cu orice fel de Alegeri sau cuLegeri!Modovalahii ar trebui lasati sa se Scuipe si Tiganeasca doar intre ei!
viorel ratiu cincinnati oh usa

Dancila reprezinta prostia intruchipata.

Dragnea reprezinta hotia intruchipata.

Bine ca cele doua jumatati au fost separate ca impreuna atingeau masa critica pentru o explozie nucleara.

Mai viorele ratiu zis homer din Cincinnati,

Bag seama ca nu exista vreo postare de-a ta in care sa nu-i denigrezi pe romanii din Moldova, Muntenia, Oltenia sau Dobrogea, deci din celelalte provincii istorice romanesti in afara de Transilvania ta. In viziunea ta (evident stupida), tu esti superior, iar cei din celelalte provincii sunt niste nimicuri. Esti inversunat rau, mai taica viorele zis homer from Cincinnati. Dar hai sa te calmez si sa-ti spun ca in inversunarea ta neglijezi un lucru mare si lat. In Razboiul de Intregire a Patriei au pierit pe campul de lupta peste 300.000 de moldoveni, munteni, olteni si dobrogeni, ca sa nu mai spun de alte sute de mii de raniti sau disparuti, pentru ca tu sa te nasti in Cluj si nu in Kolozsvár, in Oradea si nu in Nagyvárad, in Targu Mures si nu in Marosvásárhely, in Baia Mare si nu in Nagybánya. Sute de mii de romani dintr-aia pe care tu astazi ii desconsideri cu dispret, si-au dat viata pentru ca tu sa fii ROMAN cu acte-n regula in tara ta ROMANIA, si nu venetic ingenuncheat intr-o tara stapanita de altii. Si tu, si milioanele de romani din Transilvania romaneasca. In mintea ta inecata in necioplita ura, ai vrea ca Transilvania sa se desprinda de Romania, dupa ce altii au luptat si au pierit pentru a-i reda libertatea si apartenenta la pamantul romanesc. Si prin asta nu faci decat sa iei in batjocura jertfa uriasa a moldovenilor, muntenilor, oltenilor si dobrogenilor. Nu faci decat sa calci ca nesimtitul peste mormintele celor care au luptat de-a lungul timpului si-al istoriei pentru Intregirea Romaniei si-a Neamului Romanesc, pentru faurirea Statului Roman si pentru apararea lui. Esti un nimic, stimabile viorel ratiu zis homer din Cincinnati, Ohio, USA. Un mare nimic, indiferent in ce provincie romaneasca te-ai nascut si ai crescut. Nu-ti meriti cu nimic numele de roman, dupa cum nu ti-l meriti nici pe cel de cetatean al Statului Ohio, SUA, in care traiesti. Fiindca sunt sigur ca la o adica ai fi in stare sa-i denigrezi fara scrupule si pe americanii aia care ti-au oferit adapost si posibilitatea de a te hrani.

Tu nu apartii niciunui popor si niciunei cetatenii, mai viorele. Apartii doar categoriei aleia de nimicuri care se oplosesc pe unde pot prin lume, fara sa poarte-n suflet vreun sentiment de patriotism si de nationalitate.

Si de aceea chiar nu inteleg de ce te mai obosesti sa postezi pe-aici. Vezi-ti de traiul tau prin Cincinnati si lasa-ne pe noi, romanii din toate provinciile romanesti, sa-i criticam pe aia rai si sa-i laudam pe aia buni din Romania. Fiindca oameni buni si rai, inteligenti si prosti, gasesti oriunde in tara asta: si in Moldova, si in Muntenia, si in Oltenia, si in Dobrogea, SI IN TRANSILVANIA ta in care te-ai nascut. Iar una din dovezile clare ca si-n Transilvania se nasc oameni rai si prosti, esti chiar tu, stimabile viorel ratiu care actualmente domiciliezi in Cincinnati, Statul Ohiio, SUA.

Istet baiat Ponta!

Sa nu uitam ca pe dancila a pus-o Dragnea, ca el era tartarul unei gasti care jefuieste si nenoroceste tara de zeci de ani.
Dancila nu a facut nimic de capul ei, ea a executat ce au dorit baronii, ce a dictat mafia pesedista.
Au profitat de ea, si acum vor sa ramana nederanjati, sa continue prin Ponta.
Iar Ponta - cum sa nu profite de situatie? Mai ales ca are noroc de o opozitie slaba, dezbinata, dominata mai mult de invidia pe pesedisti dect de dorinta de a reconstrui tara?

PE PONTA SI PE GRECUL ...manechin nu poti sa-i

crezi nici daca o sa-i vezi in temnita cu sapte lacate, pe care si-a imaginat-o Dragnea , adica acolo unde ajung cei care vor sa aiba justitia intre picioare decit , daca , Ponta & Tariceanu , vor imbraca straie de osheni si vor mirosi a jinars sub masa ,lepadand si spuma verde otrava ce-o emana .

cipriotu

comentariul adresat frustratului ala de homer este de mult prea mult bun simt. In mod evident avem dea face cu vreun basinos incuiat care traieste in lumea lui, fara prieteni si evitat de familie din cauza caracterului infect pe care il are. Unica chestie care-l mai bucura (din spatele ecranului) este sa ocarasca romanii si sa vanda propaganda asta ieftina cu Ardealul...ignora asfel de specimene, chiar daca tot ce-ai spus este perfect adevarat nu ai cum sa-i dai o lectie, un mitocan ramane mitocan pe veci.

Nu am incredere

nici in psd nici in Ponta, dupa cum nu prezinta incredere nici C.P.Tariceanu!
Deci, dragi romani cu drept de vot, iesiti la vot dar nu mai votati psd, alde, udmr sau pro...